Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνο1win Casino - γενική συζήτηση

1win Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 8)

πριν από 3 έτη από oscarhorche14
|
134.420 προβολές 718 απαντήσεις |
|
1...7 8 9...37
Annibale
πριν από 2 έτη

I got served on my first attempt with the casino, I deposited $90 but they refused to pay me my winnings together with my funds!

πριν από 2 έτη

Prove what??

πριν από 2 έτη

πώς μπορούν να πουν ότι είχες πολλούς λογαριασμούς; και εν πάσει περιπτώσει είναι ρωσικό site, λέτε να έχει σχέση ο πόλεμος;

ή είναι αναξιόπιστα;

Αυτόματη μετάφραση:
Annibale
πριν από 2 έτη

I do not think its about the war, they operates from India I guess!

I and two others were tagged by the authorities after laying complaint with them, you can scroll the previous posts you'll see everything there in details.

Now the casino believes, Abdulrahaman is me!


In the case of finding out on multiple accounts, the security offices tends to be able to detect your ip address.

πριν από 2 έτη

Hello Daniel,

I contacted the licensing authority after my complaint was closed as unresolved, since the casino refused to comply, they didn't respond to my complaint.

I got that email from the authorities on the 6th of September.

Maybe I wouldn't have contacted the authorities if they've responded to my complaint.

My case had been closed long ago, so I do not think there's anything that can be done from your side!

πριν από 2 έτη

I just want to point out that it doesn't matter that any case was closed long time ago. The user can always reopen their case on CasinoGuru anytime.

Annibale
πριν από 2 έτη

Hi, I can see you already submitted a complaint on our website, which is probably the best option you have for now. I believe any withdrawals should be processed within 2 weeks. It's been even longer in your case so it's good you submitted the complaint.

πριν από 2 έτη

πώς μπορούν να πουν ότι είχες πολλούς λογαριασμούς; και εν πάσει περιπτώσει είναι ρωσικό site, λέτε να έχει σχέση ο πόλεμος;

ή είναι αναξιόπιστα;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

I don't think the war has anything to do with it. The casino didn't have a good rating according to our website even before the war has started.

πριν από 2 έτη

I don't think the war has anything to do with it. The casino didn't have a good rating according to our website even before the war has started.

πριν από 2 έτη

εντάξει... δυστυχώς γνώρισα αυτήν την πλατφόρμα σου μόνο σήμερα...

Αυτόματη μετάφραση:
Daniel
πριν από 2 έτη

ναι .. Ελπίζω να μπορέσουμε να επέμβουμε έγκαιρα, και να το λύσουμε στο καλύτερο και συντομότερο δυνατό χρόνο

Αυτόματη μετάφραση:
Daniel
πριν από 2 έτη

Hello!

Within 14 days, a letter will be sent to you based on the results of checking your game account (the maximum time, if additional checks are necessary, can reach 30 days from the request.)

Best regards.


questo è il loro messaggio standard dal 26 settembre a oggi

Annibale
πριν από 2 έτη

I'm afraid you'll need to wait up to 30 days and then we'll see what we can do if the casino doesn't get back to you until then.

πριν από 2 έτη

Hello!

Within 14 days, a letter will be sent to you based on the results of checking your game account (the maximum time, if additional checks are necessary, can reach 30 days from the request.)

Best regards.


questo è il loro messaggio standard dal 26 settembre a oggi

πριν από 2 έτη

I do not want to get you panic, but this is the usual strategy the casino uses to confiscate funds.

Go through reject complaint, and even some of the unresolved complaints....you'll realise what I'm talking about!

πριν από 2 έτη

I do not want to get you panic, but this is the usual strategy the casino uses to confiscate funds.

Go through reject complaint, and even some of the unresolved complaints....you'll realise what I'm talking about!

πριν από 2 έτη

οπότε περιμένω ... δεν γίνεται τίποτα άλλο .. αλλά είναι γελοίο να αργούν τόσο πολύ οι αναλήψεις. Αλλά βλέπω δεν είμαι ο μόνος ... γρρρρ !!!

Αυτόματη μετάφραση:
Daniel
πριν από 2 έτη

εντάξει, είμαι ήδη ικανοποιημένος που σε ενδιαφέρει και μου έχεις δώσει πολλές απαντήσεις... ευχαριστώ πολύ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hello Daniel,

I contacted the licensing authority after my complaint was closed as unresolved, since the casino refused to comply, they didn't respond to my complaint.

I got that email from the authorities on the 6th of September.

Maybe I wouldn't have contacted the authorities if they've responded to my complaint.

My case had been closed long ago, so I do not think there's anything that can be done from your side!

πριν από 2 έτη

Hello, Hafsat

I guess I'd do the same, but on the other hand, I fear that no options have left. 🙁

Radka
πριν από 2 έτη

That's the option i felt i had left.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
πριν από 2 έτη

Ζητώ συγγνώμη, αλλά αν στην ενότητα ΠΑΡΑΠΟΝΑ, τα μηνύματά μου είναι ΣΕ ΕΓΚΡΙΣΗ, τι πρέπει να κάνω; ποιος πρέπει να εγκρίνει;


ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Annibale
πριν από 2 έτη

Hello,

this means that Petronela is about to go through your recently submitted complaint posts and approve these that can be viewed publicly. She's examining the case now. Well, let's hope the casino will cooperate, it has not been very responsive earlier...

Annibale
πριν από 2 έτη

Αλλά αυτό δεν είναι νόμιμο ... αν κερδίσω χρήματα, είναι ΔΙΚΑ ΜΟΥ

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 2 έτη

εντάξει, περιμένω την Πετρονέλα να εξετάσει την καταγγελία, ελπίζω να είναι καλή

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Αλλά αυτό δεν είναι νόμιμο ... αν κερδίσω χρήματα, είναι ΔΙΚΑ ΜΟΥ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

I can hit my chest and say 1win is a fraudulent casino.

Meanwhile your case can be essential....sometimes they are unpredictable.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
1...7 8 9...37
Μετάβαση στη σελίδααπό 37 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα