πριν από 2 έτη
Φυσικά, διαβίβασα το e-mail που λάβατε από την αρχή αδειοδότησης στη Ναταλία.
Sure, I forwarded the e-mail you received from the licensing authority to Natalia.
Φυσικά, διαβίβασα το e-mail που λάβατε από την αρχή αδειοδότησης στη Ναταλία.
Sure, I forwarded the e-mail you received from the licensing authority to Natalia.
Εξακολουθώ να κοιτάζω την απάντηση από την αρχή αδειοδότησης και εξακολουθώ να αισθάνομαι ότι μάλλον έχουν κάνει ένα λάθος που δεν γνωρίζουν. Είναι περισσότερο σαν να ήθελαν να στείλουν αυτό το "αστείο" μήνυμα σε έναν από τους συναδέλφους τους, αλλά απάντησαν σε όλους σας. Πραγματικά, δεν έχω άλλη εξήγηση για αυτό 😕
I'm still looking at the reply from the licensing authority and still feel like they've probably made a mistake they're not aware of. It feels more like they wanted to send this "funny" message to one of their colleagues, but they replied back to all of you instead. Really, I have no other explanation for this 😕
Ναι, νομίζω ότι ναι, επιτρέψτε μου να πω ότι ακούγεται σαν ένα μήνυμα κοροϊδίας που στέλνεται σε έναν φίλο/συνάδελφο… Πιστεύω ότι είναι εξοικειωμένοι με τέτοιες περιπτώσεις!
Yeah I think so, allow me to say its sounds like a mockery message sending to one's friend/colleague....I believe they're familiar with such cases!
Γεια, μόλις κοιτούσα την καταγγελία που υποβάλατε στο CasinoGuru. Κρίμα που δεν παρείχατε αυτά τα έγγραφα στο καζίνο όταν το ζήτησαν πριν από 2 μήνες. Αυτό απλώς κάνει την όλη κατάσταση πιο περίπλοκη. Με βάση το παραπάνω στιγμιότυπο οθόνης, φοβάμαι ότι η αρχή αδειοδότησης δεν είναι πρόθυμη να σας βοηθήσει αυτήν τη στιγμή.
Hi, I was just looking at the complaint you submitted on CasinoGuru. It's a pity that you didn't provide these documents to the casino when they asked for it 2 months ago. That only makes the whole situation more complicated. Based on the screenshot above, I'm afraid the licensing authority isn't willing to help you at this moment.
Γεια σου Daniel,
Επικοινώνησα με την αρχή αδειοδότησης αφού η καταγγελία μου έκλεισε ως ανεπίλυτη, καθώς το καζίνο αρνήθηκε να συμμορφωθεί, δεν απάντησαν στην καταγγελία μου.
Έλαβα αυτό το email από τις αρχές στις 6 Σεπτεμβρίου.
Ίσως δεν θα είχα επικοινωνήσει με τις αρχές αν είχαν απαντήσει στην καταγγελία μου.
Η υπόθεσή μου είχε κλείσει εδώ και πολύ καιρό, οπότε δεν νομίζω ότι μπορεί να γίνει κάτι από την πλευρά σας!
Hello Daniel,
I contacted the licensing authority after my complaint was closed as unresolved, since the casino refused to comply, they didn't respond to my complaint.
I got that email from the authorities on the 6th of September.
Maybe I wouldn't have contacted the authorities if they've responded to my complaint.
My case had been closed long ago, so I do not think there's anything that can be done from your side!
Το θέμα μου εδώ είναι ότι, γιατί το καζίνο 1win δεν είπε ότι το 1 άτομο είναι 3; γιατί είπαν ότι είναι ο Abdulrahaman και εγώ, εν τω μεταξύ οι τρεις μας επισημάνθηκαν στο email.
Αυτό σημαίνει ότι τόσο οι αρχές όσο και το καζίνο δεν είναι καλοί με τους παίκτες!
Βλέπω ότι έχετε ανοιχτή καταγγελία, ευχές για το παράπονό σας.
My point here is that, why didn't the 1win casino say that the 1 person is 3? why did they say its Abdulrahaman and I,meanwhile the three of us were tagged in the email.
This means that both the authorities and the casino are not good to players!
I see that you're having an opened complaint, best wishes on your complaint.
Γεια σας, μόλις εγγράφηκα σε αυτόν τον ιστότοπο και ελπίζω να με βοηθήσετε..
στις 25 Σεπτεμβρίου κέρδισα στοιχήματα στο 1Win και αφού δοκίμασα την ανάληψη τουλάχιστον 40 φορές (πάντα απορρίφθηκε), στη συνέχεια μπήκε σε επεξεργασία (αναμονή), στη συνέχεια στις 26 Σεπτεμβρίου η υπηρεσία ειδικών επικοινωνεί μαζί μου μέσω email και μου ζητά το εγγραφα σχετικα με τον λογαριασμο, την καρτα και την εγγραφη, τα στελνω ολα...αλλα μεχρι σημερα δεν εχω παρει ακομα τα χρηματα.
Η εξυπηρέτηση πελατών συνομιλίας είναι άχρηστη και ανίκανη.
Πάντα απαντούν στα e-mail με αυτόματες φράσεις.
μπορείς να με βοηθήσεις?
ευχαριστώ
Hello, I just registered on this site and I hope you can help me ..
on September 25th I won bets on 1Win, and after trying the withdrawal at least 40 times (it was always refused), then it went into processing (waiting), then on September 26th the expert service contacts me by email and asks me for the documents related to the account, card and registration, I send everything ... but to date I have not received the money yet.
chat customer service is useless and incompetent.
They always reply to e-mails with automatic phrases.
can you help me?
thank you
Buongiorno, mi sono appena registrato su questo sito e spero possiate aiutarmi..
il 25 settembre ho vinto delle scommesse su 1Win, e dopo aver provato almeno 40 volte il prelievo (veniva sempre rifiutato), dopo è andato in elaborazione (waiting) , quindi il 26 settembre il servizio esperti mi contatta per mail e mi chiede i documenti relativi al conto, alla carta e alla registrazione, invio tutto... ma ad oggi non ho ricevuto ancora i soldi.
il servizio clienti in chat è inutile ed incompetente.
Alle mail rispondono sempre con frasi automatiche.
potete aiutarmi?
grazie
Λοιπόν, έχω δει ανθρώπους να κλιμακώνουν την επαλήθευσή του, οπότε να είστε ήρεμοι, για το πολύ 30 ημέρες, αν είστε τυχεροί θα αποδεσμεύσουν τα χρήματά σας και αν είστε λιγότερο τυχεροί, θα βάλουν την ρήτρα 9,7 και θα σας πουν παραβίασα τον κανόνα.
Και αυτό θα είναι όλο, τα χρήματά σας θα κατασχεθούν και ο λογαριασμός θα αποκλειστεί.
Well, I have seen people scaling through its verification, so be calm, for at most 30days, if you're lucky they'll release your funds,and if you're less lucky, they'll qoute 9.7 clause and say you've violated the rule.
And that will be all,your money will be confiscated and account will be blocked.
ευχαριστώ για την προσοχή σας,
μου απάντησαν στις 26 Σεπτεμβρίου, με αυτό το μήνυμα
Γειά σου!
Σύμφωνα με τη σελ.10.3. Για την επιβεβαίωση της ακρίβειας των πληροφοριών, η Εταιρεία μπορεί να ζητήσει έγγραφα που να επιβεβαιώνουν την ταυτότητα των Πελατών
Για τη διεξαγωγή μιας ολοκληρωμένης και αντικειμενικής επαλήθευσης, παρακαλούμε δώστε τις ακόλουθες πληροφορίες στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μας
1. αποδεικτικό ταυτότητας
2. λογαριασμός κοινής ωφέλειας με απόδειξη κατοικίας
3. μια φωτογραφία του προσώπου σας με ένα έγγραφο ταυτότητας σε ένα καλά φωτισμένο δωμάτιο
και έχω προσκομίσει όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, αλλά δεν έχω λάβει τίποτα ακόμα, έχουν περάσει περίπου 20 μέρες
;;;:. t δωμάτιο?
thanks for your consideration,
they replied to me on September 26, with this message
Hello!
In accordance with p.10.3. To confirm the accuracy of information, the Company may request documents confirming the identity of Customers
To conduct a comprehensive and objective verification, please provide the following information to our e-mail address
1. proof of identity
2. utility bill with proof of residence
3. a picture of Your face with an identity document in a well-lit room
and I have provided all the required documentation, but I have not received anything yet, it has been about 20 days
;;;:. t room;
grazie per la considerazione,
mi hanno risposto il 26 settembre, con questo messaggio
Hello!
In accordance with p.10.3. To confirm the accuracy of information, the Company may request documents confirming the identity of Customers
To conduct a comprehensive and objective verification, please provide the following information to our e-mail address
1. proof of identity
2. utility bill with proof of residence
3. a picture of Your face with an identity document in a well-lit room
e ho fornito tutta la documentazione richiesta, ma ancora non ho ricevuto nulla , sono passati circa 20 giorni
;;;: . t room;
Ναι Στη συνέχεια, υποτίθεται ότι θα λάβετε επίσης ένα μήνυμα ότι τα έγγραφά σας ελήφθησαν και ότι θα λάβετε ένα μήνυμα ότι εντός 14 ημερών το πολύ 30 ημερών, εάν απαιτείται πρόσθετη επαλήθευση, ένα αποτέλεσμα βάσει του ελέγχου που έγινε στον λογαριασμό σας.
Yes Afterwards, you're also supposed to received a message that your documents had been recieved and that you'll receive a message that within 14days at most 30days if additional verification is needed, a result base on the check made on your account.
καλά, αυτό το μήνυμα έφτασε αμέσως μετά από λίγα λεπτά ... οπότε οι 14 μέρες ξεκινούν από τις 26 Σεπτεμβρίου ... μέχρι σήμερα δεν έχει έρθει τίποτα.
good, this message arrived immediately after a few minutes ... so the 14 days start from September 26th ... to date nothing has arrived.
bravo, questo messaggio è arrivato subito dopo qualche minuto... quindi i 14 giorni partono dal 26 settembre... ad oggi non è arrivato nulla.
Πράγμα που σημαίνει ότι θα πρέπει να περιμένετε για τη διάρκεια που δίνεται (14-30 ημέρες), ωστόσο, αν θέλετε, μπορείτε να κάνετε μια καταγγελία.
Which means you'll have to wait for the duration given(14-30days), nevertheless if you wish you can open a complaint.
Είστε ευπρόσδεκτοι, ένιωσα ότι ήμουν θύμα και του καζίνο, αλλά η εμπειρία μου ήταν κακή, δεν μου πλήρωσαν τα κέρδη μου.
You're welcome, I felt I victim of the casino aswell, but my experience was a bad one, they didn't pay me my winnings.
Ήταν $130+
Δεν λύθηκε, απορρίφθηκε, το καζίνο βρήκε τον τρόπο να χειραγωγήσει τον διαχειριστή παραπόνων μου ώστε να πιστέψει ότι είχα πολλούς λογαριασμούς!
It was a $130+
It wasn't solved, it was rejected, the casino got a way of manipulating my complaint manager into believing that I had multiple accounts!
πάντως περιμένω τις απαντήσεις τους, ωστόσο είναι περίεργο site, δεν μου έχει συμβεί ποτέ να περιμένω τόσο πολύ για ανάληψη
however I await their responses, however it is a strange site, it has never happened to me to wait so long for a withdrawal
comunque attendo le loro risposte, però è un sito strano, non mi è mai capitato di aspettare così tanto tempo per un prelievo
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.