ΦόρουμΚαζίνο1win Casino - γενική συζήτηση

1win Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 7)

πριν από 2 έτη από oscarhorche14
|
61677 προβολές 496 απαντήσεις ||
1...6 7 8...25
Προσθήκη ανάρτησης
Abdulrahaman
πριν από 1 έτος

Sure, I forwarded the e-mail you received from the licensing authority to Natalia.

Deenah
πριν από 1 έτος

I'm still looking at the reply from the licensing authority and still feel like they've probably made a mistake they're not aware of. It feels more like they wanted to send this "funny" message to one of their colleagues, but they replied back to all of you instead. Really, I have no other explanation for this 😕

Daniel
πριν από 1 έτος

Yeah I think so, allow me to say its sounds like a mockery message sending to one's friend/colleague....I believe they're familiar with such cases!


πριν από 1 έτος

Sure, I forwarded the e-mail you received from the licensing authority to Natalia.

πριν από 1 έτος

Thank you daniel, I really appreciate!

πριν από 1 έτος

Hi, I was just looking at the complaint you submitted on CasinoGuru. It's a pity that you didn't provide these documents to the casino when they asked for it 2 months ago. That only makes the whole situation more complicated. Based on the screenshot above, I'm afraid the licensing authority isn't willing to help you at this moment.


πριν από 1 έτος

Hello Daniel,

I contacted the licensing authority after my complaint was closed as unresolved, since the casino refused to comply, they didn't respond to my complaint.

I got that email from the authorities on the 6th of September.

Maybe I wouldn't have contacted the authorities if they've responded to my complaint.

My case had been closed long ago, so I do not think there's anything that can be done from your side!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Deenah
πριν από 1 έτος

My point here is that, why didn't the 1win casino say that the 1 person is 3? why did they say its Abdulrahaman and I,meanwhile the three of us were tagged in the email.

This means that both the authorities and the casino are not good to players!


I see that you're having an opened complaint, best wishes on your complaint.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Hafsat
πριν από 1 έτος

It is well,


Thank you for your wishes.

πριν από 1 έτος

Γεια σας, μόλις εγγράφηκα σε αυτόν τον ιστότοπο και ελπίζω να με βοηθήσετε..

στις 25 Σεπτεμβρίου κέρδισα στοιχήματα στο 1Win και αφού δοκίμασα την ανάληψη τουλάχιστον 40 φορές (πάντα απορρίφθηκε), στη συνέχεια μπήκε σε επεξεργασία (αναμονή), στη συνέχεια στις 26 Σεπτεμβρίου η υπηρεσία ειδικών επικοινωνεί μαζί μου μέσω email και μου ζητά το εγγραφα σχετικα με τον λογαριασμο, την καρτα και την εγγραφη, τα στελνω ολα...αλλα μεχρι σημερα δεν εχω παρει ακομα τα χρηματα.

Η εξυπηρέτηση πελατών συνομιλίας είναι άχρηστη και ανίκανη.

Πάντα απαντούν στα e-mail με αυτόματες φράσεις.

μπορείς να με βοηθήσεις?

ευχαριστώ



Αυτόματη μετάφραση:
Annibale
πριν από 1 έτος

Well, I have seen people scaling through its verification, so be calm, for at most 30days, if you're lucky they'll release your funds,and if you're less lucky, they'll qoute 9.7 clause and say you've violated the rule.

And that will be all,your money will be confiscated and account will be blocked.

πριν από 1 έτος

ευχαριστώ για την προσοχή σας,

μου απάντησαν στις 26 Σεπτεμβρίου, με αυτό το μήνυμα

Γειά σου!


Σύμφωνα με τη σελ.10.3. Για την επιβεβαίωση της ακρίβειας των πληροφοριών, η Εταιρεία μπορεί να ζητήσει έγγραφα που να επιβεβαιώνουν την ταυτότητα των Πελατών


Για τη διεξαγωγή μιας ολοκληρωμένης και αντικειμενικής επαλήθευσης, παρακαλούμε δώστε τις ακόλουθες πληροφορίες στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μας

1. αποδεικτικό ταυτότητας

2. λογαριασμός κοινής ωφέλειας με απόδειξη κατοικίας

3. μια φωτογραφία του προσώπου σας με ένα έγγραφο ταυτότητας σε ένα καλά φωτισμένο δωμάτιο


και έχω προσκομίσει όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, αλλά δεν έχω λάβει τίποτα ακόμα, έχουν περάσει περίπου 20 μέρες






;;;:. t δωμάτιο?

Αυτόματη μετάφραση:
Annibale
πριν από 1 έτος

Yes Afterwards, you're also supposed to received a message that your documents had been recieved and that you'll receive a message that within 14days at most 30days if additional verification is needed, a result base on the check made on your account.

πριν από 1 έτος

καλά, αυτό το μήνυμα έφτασε αμέσως μετά από λίγα λεπτά ... οπότε οι 14 μέρες ξεκινούν από τις 26 Σεπτεμβρίου ... μέχρι σήμερα δεν έχει έρθει τίποτα.

Αυτόματη μετάφραση:
Annibale
πριν από 1 έτος

Which means you'll have to wait for the duration given(14-30days), nevertheless if you wish you can open a complaint.

πριν από 1 έτος

ευχαριστώ, άνοιξα μια καταγγελία, ελπίζουμε ότι μπορεί να είναι χρήσιμη.

χίλια ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Annibale
πριν από 1 έτος

You're welcome, I felt I victim of the casino aswell, but my experience was a bad one, they didn't pay me my winnings.

πριν από 1 έτος

Συγγνώμη, μπορώ να σας ρωτήσω το ποσό των κερδών (απλήρωτο) και πώς το λύσατε;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Συγγνώμη, μπορώ να σας ρωτήσω το ποσό των κερδών (απλήρωτο) και πώς το λύσατε;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

It was a $130+

It wasn't solved, it was rejected, the casino got a way of manipulating my complaint manager into believing that I had multiple accounts!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

και πώς μπορείς να το αποδείξεις;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

πάντως περιμένω τις απαντήσεις τους, ωστόσο είναι περίεργο site, δεν μου έχει συμβεί ποτέ να περιμένω τόσο πολύ για ανάληψη

Αυτόματη μετάφραση:
Annibale
πριν από 1 έτος

Prove what??

1...6 7 8...25
Μετάβαση στη σελίδααπό 25 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα