Γειά σου,
Μπορείτε να περιγράψετε όλα τα γεγονότα με περισσότερες λεπτομέρειες, παρακαλώ; Ειλικρινά, δεν υπάρχει τρόπος να απαντήσετε σωστά χωρίς λεπτομέρειες.
Ας ξεκινήσουμε με τα συνηθισμένα, παρακαλώ:
Έχετε αποσυρθεί από το καζίνο στο παρελθόν;
Θα μπορούσατε να μοιραστείτε ένα στιγμιότυπο οθόνης με τις επιλογές που βλέπετε στο ταμείο του καζίνο όταν αποκτάτε πρόσβαση στην ενότητα αναλήψεων;
Ποια μέθοδο πληρωμής έχετε χρησιμοποιήσει για τις καταθέσεις στο καζίνο;
Επιτύχατε το τρέχον υπόλοιπό σας με τη βοήθεια ενός μπόνους;
Έχετε επικοινωνήσει με την υποστήριξη του καζίνο και έχετε ζητήσει εξηγήσεις και βοήθεια; Τι απάντηση έχετε λάβει;
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων. Ας δούμε πού μπορούμε να απευθυνθούμε με περισσότερες λεπτομέρειες.
Hello,
can you kindly describe all events in greater detail, please? Frankly, there is no way to respond properly without details.
Let's start with the usuals, please:
Have you withdrawn from the casino in the past?
Could you please share a screenshot of what options you see in the casino's cashier when accessing the withdrawals section?
Which payment method have you used for the deposits in the casino?
Did you achieve your current balance with the help of a bonus?
Have you contacted casino support and asked for an explanation and assistance? What response have you received?
Thank you in advance. Let's see where we can get with more details.
Αυτόματη μετάφραση: