Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνο1win Casino - γενική συζήτηση

1win Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 42)

265.362 προβολές 951 απαντήσεις |
πριν από 4 έτη
|
1...41 42 43...49
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 6 μήνες

Και όπως σου είπα, αν έχεις όρεξη, μπλόκαρέ με, μου έκλεψαν ήδη 1.700. Τι χειρότερο θα μπορούσε να είναι;

Αυτόματη μετάφραση:
giovannigr133
πριν από 6 μήνες

I'll leave you alone until you avoid being offensive and unjust again.

It would be worse if you tried the same once more at another casino...

I'll be off. Enjoy the day, please.

πριν από 6 μήνες

Δεν πειράζει, ευχαριστώ για τίποτα. Ελπίζω ο Πέτρος να απολαύσει το τσιτσίβα που πήρε στο 1win Casino. Του πήρε 3 μήνες για να πει ότι έκανε λάθος, χαχα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

I'm sorry, it makes no sense to me. You were the one disputing the amount, not us. It was your call, and the final effect is that the disputed amount included in the complaint was rejected.

Should the casino admit their error, it would undoubtedly benefit you. I for example, have no such information because this is not the place of your actual complaint after all.



Έγινε επεξεργασία
Radka
πριν από 6 μήνες

Κάνε ό,τι θέλεις, δεσποινίς, κοίτα πόσο αντιεπαγγελματίας είσαι όταν μου λες ότι θα ήταν χειρότερα αν το δοκίμαζα σε άλλο καζίνο, δεν είμαι απατεώνας, το κάνω αυτό εδώ και 4 χρόνια και μόλις φέτος ανακάλυψα ότι με έκλεψε ο 1win και ξέρω ότι εσύ και εσύ δικαιολογείτε την απάτη, όπως σου είπα έχω αποδείξεις τις οποίες έδειξα εκεί που συμβουλεύτηκα και είπαν αν διάβασες καλά είπαν ναι, ναι και του αδερφού μου, του έδειξα ότι δεν μένουμε μαζί ότι έχουμε διαφορετικά συμβόλαια τι άλλο θέλεις ?????

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Φυσικά και είναι εύκολο για σένα επειδή πληρώνεσαι και αυτό είναι όλο, και μην σπαταλάς άλλο τον χρόνο σου μαζί μου, γιατί για σένα είμαι απατεώνας, πρώτα απ' όλα έχω συνηθίσει σε αυτό εδώ στη χώρα μου όλοι είναι διεφθαρμένοι, και ξέρεις πώς είναι τα νέα, οπότε αν μια χώρα το κάνει θα μου πείτε ότι δεν πρόκειται να ξεπουληθείτε; Ίσως είσαι ειλικρινής, αλλά ζήτησα από τη Βερόνικα μόνο να επαληθεύσει την υπόθεσή μου και τα αποδεικτικά μου στοιχεία, έψαχνα τη φήμη του Πίτερ και δεν αθροίζεται, πολλές υποθέσεις απορρίφθηκαν και τίποτα δεν επιλύθηκε, με ανέθεσαν στον πιο ανίκανο, αντίθετα είδα τη Βερόνικα και έχει λύσει περισσότερες υποθέσεις, οπότε για μένα κάτι συμβαίνει εκεί, δεν είναι δίκαιοι μαζί μου. Ο Πίτερ ξεπουλήθηκε και αυτό είναι όλο.

Αυτόματη μετάφραση:
giovannigr133
πριν από 6 μήνες

Comparative play, to begin with?

If you possess additional evidence, please remain composed and request the reopening of your complaint. Alternatively, you can contact a licensing authority or seek legal advice from a lawyer.

We won't get to anything here. Just accept that. You can keep telling me here what you showed to someone else and how you influence your poker play at casinos, but this is not going to change anything - this is not the complaint. Remember you came here to accuse my colleague? So what do you expect to happen here? Well, nothing aside from another dramatic post, I suppose.




Δημοσίευση από giovannigr133 κρύφτηκε
Αιτία: Καταχρηστικό περιεχόμενο
πριν από 6 μήνες

Φυσικά και είναι εύκολο για σένα επειδή πληρώνεσαι και αυτό είναι όλο, και μην σπαταλάς άλλο τον χρόνο σου μαζί μου, γιατί για σένα είμαι απατεώνας, πρώτα απ' όλα έχω συνηθίσει σε αυτό εδώ στη χώρα μου όλοι είναι διεφθαρμένοι, και ξέρεις πώς είναι τα νέα, οπότε αν μια χώρα το κάνει θα μου πείτε ότι δεν πρόκειται να ξεπουληθείτε; Ίσως είσαι ειλικρινής, αλλά ζήτησα από τη Βερόνικα μόνο να επαληθεύσει την υπόθεσή μου και τα αποδεικτικά μου στοιχεία, έψαχνα τη φήμη του Πίτερ και δεν αθροίζεται, πολλές υποθέσεις απορρίφθηκαν και τίποτα δεν επιλύθηκε, με ανέθεσαν στον πιο ανίκανο, αντίθετα είδα τη Βερόνικα και έχει λύσει περισσότερες υποθέσεις, οπότε για μένα κάτι συμβαίνει εκεί, δεν είναι δίκαιοι μαζί μου. Ο Πίτερ ξεπουλήθηκε και αυτό είναι όλο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Not every player acts like you did under the same circumstances, which demonstrates that each complaint is unique. Comparing Veronika's number of resolved complaints to Peter's is pointless. At first you should find similar cases and then proceed step by step. However, this approach may not yield significant data due to the limited number of cases.

You're free to have your opinion, but as someone who wants to be an influencer, you should really think twice before you say something aloud. Take it as a kind piece of advice.

This was truly disappointing.

πριν από 6 μήνες
Δημοσίευση από giovannigr133 κρύφτηκε
Αιτία: Καταχρηστικό περιεχόμενο
πριν από 6 μήνες

Threats? Well, I'm closing your account; this has crossed a reasonable communication. I warned you.

Έγινε επεξεργασία
Radka
πριν από 6 μήνες

Κάνε ό,τι θέλεις και με λήστεψαν, τι χειρότερο; Θα τα καταγράψω όλα αυτά για να τα στείλω στα δίκτυα ούτως ή άλλως.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημοσίευση από giovannigr133 κρύφτηκε
Αιτία: Καταχρηστικό περιεχόμενο
ManieDKer διέγραψε τη δημοσίευση
πριν από 6 μήνες

Αντιμετωπίζω προβλήματα με την ανάληψή μου, απλώς εκκρεμεί και δεν θα ολοκληρωθεί.

Αυτόματη μετάφραση:
Romi
πριν από 6 μήνες

Η ανάληψή μου εκκρεμεί και δεν θα ολοκληρωθεί

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Χρειάζομαι βοήθεια

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

good casino 👍

πριν από 6 μήνες

Χρειάζομαι βοήθεια

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Hello,

can you kindly describe all events in greater detail, please? Frankly, there is no way to respond properly without details.

Let's start with the usuals, please:

Have you withdrawn from the casino in the past?

Could you please share a screenshot of what options you see in the casino's cashier when accessing the withdrawals section?

Which payment method have you used for the deposits in the casino?

Did you achieve your current balance with the help of a bonus?

Have you contacted casino support and asked for an explanation and assistance? What response have you received?


Thank you in advance. Let's see where we can get with more details.

maxrolnikow
πριν από 6 μήνες

Anything concrete worth saying aloud? 🙂

πριν από 5 μήνες

Hello.

I applied for a 500,000 won withdrawal at 8:43 p.m. on July 5. But I haven't received the deposit so far.

I was told to wait 48 hours, so I waited, but the last answer I heard was to wait 7 more days. I'm nervous even though I told them I contacted the department. When I looked at the reviews, there was a notice that a significant number of people didn't receive the deposit, but I want a quick deposit. I don't want to get stressed anymore. The reception number is PMNT-3248715. Please help.

Also, if the deposit takes a long time, it's better to cancel the withdrawal with the betting amount, but they say they can't cancel the withdrawal because it's a system error.

pagkaya132465
πριν από 5 μήνες

May I ask what payment method you used, please?

Also, is your account fully verified, or is it not needed?

I actually don't understand, though, why it should be better to cancel the request, to tell you the truth. How did they explain this?

1...41 42 43...49
Μετάβαση στη σελίδααπό 49 σελίδες

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.