ΦόρουμΚαζίνο1win Casino - γενική συζήτηση

1win Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 35)

πριν από 3 έτη από oscarhorche14
|
127494 προβολές 695 απαντήσεις |
|
1...34 35 36
jaykimwife12
πριν από 5 ημέρες

Μην περιμένετε πολλά. Απλώς μπλοκάρουν τον λογαριασμό μου μετά από ένα μήνα χωρίς καν να μου πουν γιατί. Και χρησιμοποιούν επίσης λογαριασμούς phishing Bonis. Έκλεισαν όλους τους λογαριασμούς που και που.

Αυτόματη μετάφραση:
SergeyRebrov
πριν από 5 ημέρες

Αυτό είναι το χειρότερο καζίνο, είναι ένας ιστότοπος που δεν σου δίνει χρήματα αν απλώς κερδίσεις.

Αυτόματη μετάφραση:
ashokkumar9t7
πριν από 5 ημέρες

Δεν σε πληρώνουν. Είναι εγκληματικά καζίνο στη χειρότερη.

Αυτόματη μετάφραση:
katherinemomberg329
πριν από 5 ημέρες

Είμαι μπλοκαρισμένος για τον ίδιο λόγο

Λένε ότι πρόκειται για παραβίαση κανόνα, αλλά δεν αναφέρουν ακριβώς τι παραβίαση κανόνα είναι.

Είναι απλώς ένα εγκληματικό καζίνο απάτης

Αυτόματη μετάφραση:
ashokkumar9t7
πριν από 5 ημέρες

Είναι απλώς ένα εγκληματικό καζίνο απάτης. Μπλοκάρουν όλους τους χρήστες για τον ίδιο λόγο και δεν επιστρέφουν τα χρήματά τους.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 ημέρες

Sure! I'll wait for another week! Thank you for your response :))

πριν από 5 ημέρες

You're welcome, I'll be waiting for your next messages, I hope they will be positive.🙂

πριν από 6 ημέρες
Δημοσίευση από jaykimwife12 διαγράφηκε
πριν από 5 ημέρες

Hi, this is exactly why I don't like it when a casino gives a deadline and then doesn't meet it. What payment method did you use? Sometimes it doesn't really depend on the casino and they don't have everything in their power regarding the withdrawal. For example, if they have a 3rd party provider that they use for these processes, then it can be a delay on their side. That's also why I asked what payment method you use because depending on it the withdrawal can take a long time. 

But are you withdrawing for the first time?

πριν από 5 ημέρες

Είσαι ψεύτης. Κλείνετε τα μάτια στις παράνομες δραστηριότητες που διαπράττουν και οι αμέτρητοι άνθρωποι δεν παίρνουν πίσω τις καταθέσεις τους. Μη μιλάς για αυτούς. Είναι απατεώνες. Είναι εγκληματική οργάνωση.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 ημέρες

I guess I'd start by saying that we wouldn't try to help you if we were "turning a blind eye" so please don't overthink it. I have seen that Jozef is trying to help you in your case and the casino has apparently emailed him. It is quite common in this area that not everything is provided to players, because then they might know how to work around some things. You don't have to worry about us making unfair decisions, Jozef will take a look at it and evaluate if what the casino sent is enough. I believe he will give you an explanation afterwards, whatever the outcome. 

The fact that you have money there for so long I understand is not pleasant, I would feel sad and frustrated myself. But talking bad about us while we're trying to help you is probably not the smartest thing to do.

So, as much as I hate to say it, try to wait for the complaint to be resolved and then we'll see if the casino is as much of a scam as you say it is. 

Jaro
πριν από 5 ημέρες

Δεν είμαι μόνο εγώ. Είναι η τυπική τους τακτική. Μπλοκάρουν τον λογαριασμό σας για τις πρώτες 7 ημέρες, μετά 14 ημέρες, μετά 30 ημέρες και μετά δεν σας δίνουν τα χρήματά σας πίσω. Υπάρχουν τόσες πολλές αναρτήσεις εδώ που λένε το ίδιο πράγμα. Είναι μια εγκληματική ομάδα.

Αυτόματη μετάφραση:
neo09092
πριν από 4 ημέρες

We also take care of what other players write around the forum; the problem, however, remains the same. one thing is an opinion; the second thing is whether we are able to prove something so "elusive." As far as I can tell, for instance, some casinos act like this because they have a preset plan for how to approach certain unclear situations, but that does not confirm undoubtably that the casino does this to make players lose the winnings. Does it? It quite depends on how the casino explains the situation through the official complaint.

Every time you have suspicion, gather evidence and submit one. In these situations, the complaint typically reaches a stage where the casino representative gets invited to clarify all the events.

I believe a fair outcome comes from comparing both sources of description - yours and the casino's too.

Holds on, please.

Radka
πριν από 3 ημέρες

Δεν είναι απλώς άδικο. Δεν πληρώνουν τα χρήματα σε χρήστες που έστειλαν χρήματα στον παράνομο λογαριασμό φωνητικού ψαρέματος στην Κορέα, επειδή ο λογαριασμός ανάληψης καταθέσεων στην Κορέα είχε παγώσει. Μπλοκάρουν τον λογαριασμό χωρίς να αναφέρουν έγκυρο λόγο και δεν πληρώνουν την κατάθεση. Αν υπήρχε πρόβλημα, θα έπρεπε να είχαν αιτιολογήσει έγκυρο και να μου πουν ότι ερευνούν ένα συγκεκριμένο κομμάτι, αλλά δεν μου δίνουν ξεκάθαρο λόγο. Το αποτέλεσμα είναι να μην μου δίνουν ξεκάθαρο λόγο. Ο λόγος που δεν δίνουν έναν έγκυρο λόγο που μπορούν να κατανοήσουν οι χρήστες είναι επειδή εκβιάζουν άδικα χρήματα από τους χρήστες. Γνωρίζω ότι πολλοί χρήστες αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα. Έχω χρησιμοποιήσει πολλά διαδικτυακά καζίνο, αλλά αυτό είναι το πρώτο καζίνο με τόσα πολλά προβλήματα.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 ημέρες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 ημέρες

Χρησιμοποίησα το LUCKYJET στο 1win, αλλά η απόσυρση... συνεχίζει να καθυστερεί και δεν μπορώ να το αποσύρω... Οι άνθρωποι σε άλλες χώρες λένε ότι μπορούν να το αποσύρουν μέσα σε 10 λεπτά... Γιατί είναι αυτό;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 ημέρες

Δεν είναι απλώς άδικο. Δεν πληρώνουν τα χρήματα σε χρήστες που έστειλαν χρήματα στον παράνομο λογαριασμό φωνητικού ψαρέματος στην Κορέα, επειδή ο λογαριασμός ανάληψης καταθέσεων στην Κορέα είχε παγώσει. Μπλοκάρουν τον λογαριασμό χωρίς να αναφέρουν έγκυρο λόγο και δεν πληρώνουν την κατάθεση. Αν υπήρχε πρόβλημα, θα έπρεπε να είχαν αιτιολογήσει έγκυρο και να μου πουν ότι ερευνούν ένα συγκεκριμένο κομμάτι, αλλά δεν μου δίνουν ξεκάθαρο λόγο. Το αποτέλεσμα είναι να μην μου δίνουν ξεκάθαρο λόγο. Ο λόγος που δεν δίνουν έναν έγκυρο λόγο που μπορούν να κατανοήσουν οι χρήστες είναι επειδή εκβιάζουν άδικα χρήματα από τους χρήστες. Γνωρίζω ότι πολλοί χρήστες αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα. Έχω χρησιμοποιήσει πολλά διαδικτυακά καζίνο, αλλά αυτό είναι το πρώτο καζίνο με τόσα πολλά προβλήματα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 ημέρες

I agree with you that if the casino was aware of any issue, be it restricted payment provider or option, the fair approach is to always inform the players and suggest solutions.

Therefore, I believe it's crucial for the complaint to advance to the point where the complaint handler, at the very least, requests an explanation from the casino representative.

Just yet, we may only speculate on what they have been doing and why. But that would not be the best idea, if you ask me.

If I am not mistaken, this was your first completely bad experience, which astounds me. Hopefully, the complaint will at least assist you in obtaining some sort of resolution!

πριν από 2 ημέρες

Χρησιμοποίησα το LUCKYJET στο 1win, αλλά η απόσυρση... συνεχίζει να καθυστερεί και δεν μπορώ να το αποσύρω... Οι άνθρωποι σε άλλες χώρες λένε ότι μπορούν να το αποσύρουν μέσα σε 10 λεπτά... Γιατί είναι αυτό;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 ημέρες

I think perhaps neo09092 has some clues on that.


Have you spotted the part of the previous posts saying, "They don't pay out the money to users who sent money to the illegal voice phishing account in Korea because the deposit withdrawal account in Korea was frozen."?

Radka
χθες

Είναι απλώς ένα καζίνο σκουπιδιών

Αυτόματη μετάφραση:
neo09092
πριν από 6 ώρες

I hoped you could assist other players in comprehending the "illegal voice phishing account in Korea" and the "frozen deposit withdrawal account in Korea." For instance, I could certainly benefit from a deeper understanding of the events.

Radka
πριν από 3 ώρες

Είπαν να περιμένουν την πληρωμή για 7 ημέρες

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 ώρες

Εάν δεν κάνετε ανάληψη εντός 7 ημερών... είναι απλώς ένας ιστότοπος απάτης...

Αυτόματη μετάφραση:
jaykimwife12
πριν από 2 ώρες

Η τυπική τους μέθοδος είναι να μπλοκάρουν λογαριασμούς για 7 έως 14 ημέρες στην αρχή, μετά για ένα μήνα και μετά για ένα μήνα.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 2 ώρες

Αυτό το καζίνο είναι απλώς ένα καζίνο απάτης. Συνήθως, η μέθοδος τους είναι να καθυστερήσουν την κατάθεση για 7-30 ημέρες μετά τη νίκη του παίκτη και στη συνέχεια να αποκλείσουν τον λογαριασμό. Σε αυτήν την κατάσταση, ελπίζουν να παίξετε με την κατάθεση και να χάσετε όλα τα χρήματά σας στο παιχνίδι. Είναι ένα καζίνο απάτης που δεν μπλοκάρει το ίδιο το παιχνίδι, αλλά δεν επιτρέπει την ανάληψη της κατάθεσης. Συνήθως σταματάμε τον παίκτη να παίξει εάν υπάρχει πρόβλημα, ερευνούμε τον λογαριασμό και αποκλείουμε τον λογαριασμό, αλλά είναι ένα μέρος όπου μπορείτε να παίξετε αλλά να μην κάνετε ανάληψη. Είναι ένα πραγματικά μοχθηρό καζίνο απάτης και μια εγκληματική οργάνωση που διαπράττει πολλά εγκλήματα. Είναι μια ομάδα που διαπράττει πολλά εγκλήματα, όπως φωνητικό ψάρεμα, απάτη και εκβιασμό.

Αυτόματη μετάφραση:
1...34 35 36
Μετάβαση στη σελίδααπό 36 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα