Έλαβα μια απάντηση στο φόρουμ της lcb. Η απάντηση από αυτούς είναι εξωπραγματική! Κάλεσαν το υπόλοιπό μου ως μπόνους!!! Έχω αποδείξεις για να το αμφισβητήσω!
"
Ο λογαριασμός του παίκτη έκλεισε σύμφωνα με τις εσωτερικές μας πολιτικές και σε πλήρη συμμόρφωση με τους Όρους και Προϋποθέσεις μας. Παρόλο που δεν μπορούμε να αποκαλύψουμε δημόσια όλες τις λεπτομέρειες για λόγους απορρήτου, σας διαβεβαιώνουμε ότι η απόφαση ελήφθη σύμφωνα με τις τυπικές διαδικασίες που αποσκοπούν στην προστασία της ακεραιότητας της πλατφόρμας μας και στην ευημερία των χρηστών μας.
Όσον αφορά το αίτημα επιστροφής χρημάτων, εξετάσαμε διεξοδικά το υπόλοιπο και το παιχνίδι του παίκτη. Κατά τη στιγμή του κλεισίματος του λογαριασμού, το υπόλοιπο αποτελούνταν εξ ολοκλήρου από χρήματα μπόνους και κέρδη, καθώς ο παίκτης είχε ήδη χρησιμοποιήσει το υπόλοιπο πραγματικών χρημάτων του και συνέχιζε να παίζει με χρήματα μπόνους. Σύμφωνα με τους Όρους Μπόνους μας, αναφέρεται σαφώς:
"Με το ενεργό μπόνους, τα στοιχήματα αφαιρούνται πρώτα από το υπόλοιπο πραγματικών χρημάτων."
Αυτό σημαίνει ότι τα κατατεθειμένα κεφάλαια του παίκτη δαπανήθηκαν πλήρως πριν χρησιμοποιηθούν τα χρήματα μπόνους.
Επιπλέον, όπως περιγράφεται στους Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις μας, ενότητα «Επιστροφή Χρημάτων»:
"Όλα τα μπόνους και τα κέρδη στο υπόλοιπό σας θα αφαιρεθούν πριν από τον υπολογισμό του ποσού επιστροφής χρημάτων."
Δεδομένου ότι το υπόλοιπο κατά τη στιγμή του κλεισίματος περιελάμβανε μόνο κεφάλαια που σχετίζονται με μπόνους και όχι πραγματικά χρήματα, το αίτημα επιστροφής χρημάτων απορρίφθηκε σε πλήρη συμμόρφωση με τους Όρους και Προϋποθέσεις μας.
Θα θέλαμε να επιβεβαιώσουμε ότι όλες οι ενέργειες που έλαβε η ομάδα μας — συμπεριλαμβανομένου του κλεισίματος του λογαριασμού του παίκτη — πραγματοποιήθηκαν σε πλήρη συμφωνία με τους Όρους και Προϋποθέσεις μας και την Πολιτική Υπεύθυνου Παιχνιδιού. Τα κατατεθειμένα χρήματα του παίκτη επιστράφηκαν αναλόγως.
Δεδομένου ότι αυτή είναι η τελική απάντηση του καζίνο σχετικά με την υπόθεσή σας, δυστυχώς, δεν μπορούμε να προβούμε σε περαιτέρω ενέργειες και θα πρέπει να επισημάνουμε αυτήν την καταγγελία ως κλειστή.
Σας ευχαριστώ για την κατανόησή σας.
Αυτό είναι απίστευτο! Απάντησαν σε όλες τις πλατφόρμες με διαφορετικό τρόπο, τους ρώτησα για το ιστορικό μου στον τζόγο και αρνήθηκαν!
Δεν θα τα παρατήσω μέχρι να πάρω τα χρήματά μου. Αν όχι, θα κάνω τα πάντα για να κλείσω αυτό το καζίνο για πάντα.
I received an answer on lcb forum. The answer from them is unreal! They called my balance as a bonus!!! I have proofs to debate that !
"
The player's account was closed in line with our internal policies and in full compliance with our Terms & Conditions. While we cannot disclose all details publicly due to privacy considerations, we assure you that the decision was made following standard procedures aimed at protecting the integrity of our platform and the well-being of our users.
Regarding the refund request, we thoroughly reviewed the player’s balance and gameplay. At the time of account closure, the balance consisted entirely of bonus funds and winnings, as the player had already used their real money balance and continued playing with bonus funds. In accordance with our Bonus Terms, it is clearly stated:
"With the active bonus, bets are deducted from the real money balance first."
This means the player’s deposited funds were fully spent before bonus funds were used.
Furthermore, as outlined in our General Terms & Conditions, section "Refund":
"All bonuses and winnings in your balance will be removed prior to calculation of the refund amount."
Since the remaining balance at the time of closure included only bonus-related funds and no real money, the refund request was declined in full compliance with our T&Cs.
We would like to confirm that all actions taken by our team — including the closure of the player’s account — were carried out in full accordance with our Terms & Conditions and Responsible Gaming Policy. The player’s deposited funds were refunded accordingly.
Since this is the casino's final response regarding your case, unfortunately, we are unable to take any further action and will have to mark this complaint as closed.
Thank you for your understanding."
This is unreal! They answered on all platforms in different way , I've asked them my gambling history and they refuse!
I will not give up till I don't get my money. If not I will do everything to close this casino forever.
Αυτόματη μετάφραση: