Μην ανησυχείς φίλε Γκουρού του Καζίνο δίνει 10/10 αστέρια. Αλλά οι παίκτες βαθμολογούν με 1 αστέρι. Το Altacore NV είχε πληρώσει πολύ καλά ο γκουρού του καζίνο. Αν κερδίσετε τα χρήματα απλώς μπλοκάρουν τον λογαριασμό σας όπως όλοι εδώ. Ή δεν σε πληρώνουν όπως εγώ και καθυστερούν 1 μήνα με ανοιχτή καταγγελία.
Don't worry man Casino Guru give 10/10 stars. But the players rate with 1 star. Altacore N.V. had paid very well casino guru. If you win the money just they block your account as everyone here. Or they don't pay you like me and delay 1 month with open complaint.
Δεν πληρωνόμαστε από κανέναν ιδιοκτήτη καζίνο για υπηρεσίες. 😀 Ορισμένα παράπονα διαρκούν περισσότερο από άλλα, αλλά ξεχνάτε να αναφέρετε ότι το Casino Guru βοηθάει δωρεάν. Αυτό είναι στην πραγματικότητα αρκετά σπάνιο.
Εν πάση περιπτώσει, χαίρομαι που σας βλέπω γύρω σας, ειδικά με αυτά τα επιλυμένα παράπονα .
Μείνε καλά.
We are not paid by any casino owner for services. 😀 Some complaints take longer than others, but hey, you forget to mention that Casino Guru helps for free. That is actually quite rare.
Anyway, I'm happy to see you around, especially with those resolved complaints.
Stay well.
συγνώμη,
σας είπαν πολλές φορές ότι θα πληρωθεί ΣΥΝΤΟΜΑ!!, ή ότι τρία e-mail που στάλθηκαν έχουν αγνοηθεί, λέει επίσης στον ιστότοπό τους ότι θα πληρωθώ εντός 21 εργάσιμων ημερών, έχουν περάσει πάνω από 45 εργάσιμες ημέρες, πόσο καιρό να περιμένω τα λεφτά ΜΟΥ;
sorry,
have you been told multiple times that it will be paid SOON!!, or that three e-mails sent have been ignored, it also says on their site i would be paid within 21working days, it has been over 45 working days, how lo9ng should i wait for MY money?
@Radka Σίγουρα ο ιστότοπός σας με βοήθησε πολύ να πάρω τα χρήματά μου η μία περίπτωση ήταν 1 μήνα μετά και η δεύτερη 4 μήνες μετά. Το πρόβλημα είναι γιατί η σελίδα σας βαθμολογεί αυτά τα καζίνο με 8,2 και 10 αστέρια.
Όλοι γνωρίζουν ότι αυτές οι σελίδες το κάνουν επειδή υποδεικνύουν ότι οι παίκτες θα παίξουν ξανά τις νίκες τους. Και δεν είναι συνηθισμένο όπως έκανα να ανοίξω μια καταγγελία στη σελίδα σας πολλοί παίκτες απάτησαν από αυτά τα καζίνο και δεν έκαναν κάτι.
Παρακαλώ τοποθετήστε το casinozer, είχα άλλες 2 αναλήψεις που με δικό μου λάθος τις έχασα πίσω γιατί δεν είχα τον ασθενή να περιμένει τόσο πολύ.
Για μένα αυτά τα καζίνο πρέπει να αποφεύγονται. Για αυτό το λόγο έγραψα εδώ.
@Radka For sure your site help me a lot to take my money one case was 1 month after and the second one 4 months after. The problem is why your page rate these casinos with 8.2 and 10 stars.
All know that these pages do that because they point players will play back their wins. And is not common as i did to open a complaint at your page a lot of players scammed from these casinos and they didn't do something.
Please point at casinozer i had 2 more withdraws that with my fault i lost it back because i didn;t had the patient to wait so much.
For me these casinos must be avoided. For this reason i wrote here.
συγνώμη,
σας είπαν πολλές φορές ότι θα πληρωθεί ΣΥΝΤΟΜΑ!!, ή ότι τρία e-mail που στάλθηκαν έχουν αγνοηθεί, λέει επίσης στον ιστότοπό τους ότι θα πληρωθώ εντός 21 εργάσιμων ημερών, έχουν περάσει πάνω από 45 εργάσιμες ημέρες, πόσο καιρό να περιμένω τα λεφτά ΜΟΥ;
sorry,
have you been told multiple times that it will be paid SOON!!, or that three e-mails sent have been ignored, it also says on their site i would be paid within 21working days, it has been over 45 working days, how lo9ng should i wait for MY money?
Προφανώς, δεν μπορώ να απαντήσω στην ερώτησή σας αφού δεν είμαι υπάλληλος καζίνο, λυπάμαι.
Τι περιμένεις να πω;
Το καζίνο πληρώνει τώρα αργά - αυτό δεν είναι κάτι καινούργιο, ειλικρινά. Υποβάλετε άλλο παράπονο και θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε. Δεν ξέρω λεπτομέρειες για το πρόβλημά σας, είναι δύσκολο να πω κάτι σταθερό, αλλά το καζίνο πληρώνει τελικά.
Obviously, I can't answer your question since I'm not a casino employee, I'm sorry.
What do you expect me to say?
The casino now pays slowly - that is nothing new, frankly. Submit another complaint and we will try you help you out. I do not know any details about your issue, hard to say anything solid, but the casino pays eventually.
@Radka Σίγουρα ο ιστότοπός σας με βοήθησε πολύ να πάρω τα χρήματά μου η μία περίπτωση ήταν 1 μήνα μετά και η δεύτερη 4 μήνες μετά. Το πρόβλημα είναι γιατί η σελίδα σας βαθμολογεί αυτά τα καζίνο με 8,2 και 10 αστέρια.
Όλοι γνωρίζουν ότι αυτές οι σελίδες το κάνουν επειδή υποδεικνύουν ότι οι παίκτες θα παίξουν ξανά τις νίκες τους. Και δεν είναι συνηθισμένο όπως έκανα να ανοίξω μια καταγγελία στη σελίδα σας πολλοί παίκτες απάτησαν από αυτά τα καζίνο και δεν έκαναν κάτι.
Παρακαλώ τοποθετήστε το casinozer, είχα άλλες 2 αναλήψεις που με δικό μου λάθος τις έχασα πίσω γιατί δεν είχα τον ασθενή να περιμένει τόσο πολύ.
Για μένα αυτά τα καζίνο πρέπει να αποφεύγονται. Για αυτό το λόγο έγραψα εδώ.
@Radka For sure your site help me a lot to take my money one case was 1 month after and the second one 4 months after. The problem is why your page rate these casinos with 8.2 and 10 stars.
All know that these pages do that because they point players will play back their wins. And is not common as i did to open a complaint at your page a lot of players scammed from these casinos and they didn't do something.
Please point at casinozer i had 2 more withdraws that with my fault i lost it back because i didn;t had the patient to wait so much.
For me these casinos must be avoided. For this reason i wrote here.
Γειά σου,
(Απλώς μια ευγενική υπενθύμιση: χρησιμοποιήστε το κουμπί "απάντηση" διαφορετικά το άτομο στο οποίο γράψατε δεν θα ειδοποιηθεί. Σας ευχαριστούμε 🙂)
Έκανα στον εαυτό μου την ίδια ερώτηση, μετά ρώτησα την ομάδα καταγγελιών, το θέμα είναι ότι το καζίνο έχει πληρώσει κάθε παίκτη μέσω της καταγγελίας μέχρι στιγμής, και αυτό είναι κάτι που πρέπει να συνεχίσουμε για το καλό των παικτών.
Νομίζω ότι αυτή τη στιγμή, μπορούμε να προσαρμόσουμε την αξιολόγηση με βάση τα αποτελέσματα των καταγγελιών (επιλύθηκαν, ανεπίλυτα, κατά του δίκαιου τζόγου κ.λπ.) αν και δεν εξετάζουμε τα σύντομα χρονικά αποτελέσματα. Συμφωνώ ότι μπορεί να ακούγεται πολύ περίεργο στους παίκτες.
Θα προσπαθήσω να αποκτήσω περισσότερες πληροφορίες. Δεν σκοπεύω να κρύψω τίποτα. 🙂
Hello,
(Just a kind reminder: please use the "reply" button otherwise the person you wrote to will not be notified. Thank you 🙂)
I asked myself the same question, then I asked the complaint team, the thing is that the casino has paid out every single player through the complaint so far, and this is something we need to keep going for the good sake of the players.
I think that at this moment, we can adjust the rating based on the results of the complaints (solved, unresolved, against fair gambling, and so on) though we are not considering short time effects. I agree it may sound quite weird to the players.
I'll try to get more insights. There is nothing I intend to hide. 🙂
Από την εμπειρία μου με τα διαδικτυακά καζίνο, είναι πάντα σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι έχετε ανεβάσει όλα τα απαραίτητα έγγραφα για επαλήθευση πριν κάνετε οποιεσδήποτε αναλήψεις.
From my experience with online casinos, it's always important to make sure you've uploaded all the necessary documents for verification before making any withdrawals.
Αυτό είναι σωστό. Είναι ίσως το πιο σημαντικό πράγμα και πολλά προβλήματα προέρχονται από την έλλειψη διαδικασίας επαλήθευσης.
That is correct. It is probably the most important thing and many problems come from missing verification process.
What happened in the end and I'm suffering and I'm thinking of hiring a lawyer
Τι εγινε τελικα και γω παθων σκεφτομαι να βαλω δικηγορο
They found excuses that I have two accounts
Εμενα βρηκαν δικαιολογια οτι εχω δυο λογαριασμους
Λυπάμαι που το λέω, η καταγγελία σας κατά του Rogue Casino δεν έχει επιλυθεί.
Μπορείτε πάντα να έχετε πρόσβαση σε όλα τα παράπονα που υποβάλατε στο προφίλ του λογαριασμού σας ή να χρησιμοποιήσετε αυτόν τον άμεσο σύνδεσμο:
https://casino.guru/rouge-casino-the-player-s-withdrawal-is-delayed-2
Επιτρέψτε μου να παραθέσω απόσπασμα από την καταγγελία:
"Αγαπητέ tjkeeper1,
Δυστυχώς, το καζίνο αποφάσισε να μην συνεργαστεί μαζί μας για την επίλυση τυχόν παραπόνων από τον παίκτη, επομένως δεν μπορούμε να συνεχίσουμε να επιλύουμε αυτό το παράπονο και είμαστε αναγκασμένοι να το κλείσουμε ως «ανεπίλυτο», γεγονός που θα επηρεάσει αρνητικά την αξιολόγηση του καζίνο.
Μακάρι να μπορούσα να βοηθήσω περισσότερο. Ελπίζω ειλικρινά να μην συναντήσετε ξανά τέτοιο πρόβλημα.
Το καζίνο μπορεί να ανοίξει ξανά αυτήν την καταγγελία ανά πάσα στιγμή."
I'm sorry to say that, your complaint against Rogue Casino has not been resolved.
You can always access all your submitted complaints in your account profile or use this direct link:
https://casino.guru/rouge-casino-the-player-s-withdrawal-is-delayed-2
Allow me to quote from the complaint:
"Dear tjkeeper1,
Unfortunately, the casino decided not to cooperate with us in resolving any complaints from the player so we cannot continue resolving this complaint and we are forced to close it as ‘unresolved’, which will influence the casino’s rating in a negative way.
I wish I could be of more help. I sincerely hope you will not come across a problem like this again.
The casino can reopen this complaint anytime."
Γεια σου.
Εάν είστε βέβαιοι ότι δεν έχετε παραβιάσει κανέναν κανόνα, νομίζω ότι το παράπονο είναι αυτό που πρέπει να δοκιμάσετε τώρα.
Διαβάστε αυτό το άρθρο σχετικά με το πώς λειτουργεί η διαδικασία και τι πρέπει να περιμένετε και, στη συνέχεια, εξετάστε το ενδεχόμενο να υποβάλετε ένα.
Η Honza σας έδωσε μια άλλη απάντηση εδώ:
https://casino.guru/forum/casinos/icecasino---general-discussion/15#post-51294
Hey there.
If you are certain you have not broken any rule, I think the complaint is what you should try now.
Read this article about how the process works, and what you should expect, then consider submitting one.
Honza provided you with another reply here:
https://casino.guru/forum/casinos/icecasino---general-discussion/15#post-51294
Είναι σαν μια απάτη fking, η πολιτική τους διαρκεί για πάντα, αν σκεφτείτε να βάλετε χρήματα σε αυτό το διαδικτυακό καζίνο, καλύτερα να το ξανασκεφτείτε.
Is like a fking scam,their policy takes forever,if you consider to put money in this online casino,you better reconsider that.
Γεια σου.
Αυτό που φαίνεται να είναι το πρόβλημα? Κοινοποιήστε και ίσως βρούμε κάποιες ενδείξεις. Ή τουλάχιστον περιγράψτε την πλήρη εμπειρία σας.
Hey there.
What seems to be the matter? Share, and we might find some clues. Or at least describe your full experience.
Ουάου. Βλέπεις τελικά δεν είμαι ο μόνος και είναι αποδεδειγμένο ότι παίζουν παιχνίδια μαζί σου. Αρνούμαι να το αφήσω. Θα πολεμήσω για αυτό που δικαιωματικά μου ανήκει. Κέρδισα επίσης χρήματα στις 9 Απριλίου 2023 και ακόμα περιμένω ότι παίζω εκεί για χρόνια και εξακολουθούν να βρίσκουν δικαιολογίες ότι θα προσπαθήσουν να βρουν οτιδήποτε, ώστε να ξέρεις να τα παρατήσεις και να μην ασχοληθείς πια, αλλά ξέρεις ότι είναι το πράγμα που απλά δεν τα παρατάω και έτσι είναι κέρδισα δίκαια και δίκαια έχω επαληθευτεί από την αρχή ότι βγάζουν μερικά Mambo Jambo και δεν έχει κανένα νόημα και δεν το κάνω δεν τροφοδοτώ ότι κάνω ό,τι μπορώ για να πάρω τα χρήματά μου και αυτό είναι το συμπέρασμα εάν γνωρίζετε ότι έχετε δίκιο και γνωρίζετε ότι δικαιούστε αυτά τα χρήματα και γνωρίζετε τους κανόνες και τους κανονισμούς και ξέρετε τους όρους και τις προϋποθέσεις και τα μέσα και τα έξω και αν παίζετε για χρόνια, δεν υπάρχει λόγος να σας αρνηθούν τα χρήματά σας, εννοώ ότι παίζω εδώ και χρόνια και εξακολουθούν να προσπαθούν να το τραβήξουν αυτό πάνω μου, αλλά Δεν τα παρατάω τόσο εύκολα, οπότε τώρα ξέρετε ότι βλέπετε όπως βλέπω σε αυτή τη σελίδα wow like 10 on 10 10 on 10 my but.
Wow. You see in the end I'm not the only one and it's proven that they play games with you. I refuse to let it go. I'll fight for what's rightfully mine. I won money as well April 9th 2023 and Im still waiting I've been playing there for years and they still make up excuses they'll try to make up anything so you could just you know give up and not bother anymore but you know that's the thing I just I don't give up and that's the way it is I won fair and square legit I've been verified from the beginning they pull out some Mambo Jambo and it doesn't make any sense and I don't I don't I don't feed into that I do everything I possibly can to get my money and that's the bottom line if you know you're right and you know you're entitled to that money and you know the rules and regulations and you know the terms and conditions and the ins and outs and if you playing for years like there's no reason why you should be denied of your money I mean I've been playing for years and they're still trying to pull this on me but I don't give up so easily so now you know you see like I see on this page wow like 10 on 10 10 on 10 my but.
Σωστά, το περίμενα από τις 4 Δεκεμβρίου 2022, και με κάθε δικαιολογία, το έχω παραδώσει στη μονάδα εγκλημάτων στον κυβερνοχώρο της αστυνομίας, πριν από περίπου ένα μήνα όταν συμφώνησαν μετά από συνέντευξη να αναλάβουν την υπόθεσή μου , όπως εσείς δεν το εγκαταλείπω είναι ΔΙΚΑ ΜΟΥ και προσπαθούν να τα κλέψουν.
Your correct, I have been waiting since the 4th of December 2022, and it every excuse under the sun, I have now handed it over to the police cyber crimes unit, that was about a month ago when they agreed after interview to take my case, like you I am not giving up on this it is MY money and they are trying to steal it.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.