Ice Casino is scam ? (σελίδα 6)

πριν από 1 έτος από vlczkova
|
44336 προβολές 189 απαντήσεις ||
1...5 6 7...10
Προσθήκη ανάρτησης
MachKaiko
πριν από 1 έτος

Sadly, it happens. Let's just hope that the player will get more "educated" soon. 🙏


πριν από 1 έτος

Την 1η Ιανουαρίου 2023 έπαιξα στο ice casino έκανα ανάληψη 251,20 € και μέχρι σήμερα δεν έχω λάβει ακόμα τα χρήματα

Έχω βαρεθεί να στέλνω μηνύματα στο chat, με ξέρουν μόνο για να πω ότι πρέπει να περιμένω ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα αλλά ότι θα το λάβω αλλά το θέμα εδώ είναι ότι έχουν περάσει 3 εβδομάδες και τίποτα των χρημάτων και δεν με βοηθούν.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Είναι απάτη! Επιβεβαίωσαν τα έγγραφα το Σάββατο και έστειλαν 1300 από τα οποία η ανάληψη μου ήταν 3 χιλιάδες! Μετά μπλόκαραν τις αναλήψεις μου μέσω του pix, είπαν ότι το pix δεν λειτουργεί, δηλαδή με εμπόδισαν να βγάλω τα χρήματά μου. Είχα μια ιδέα να αλλάξω τον τραπεζικό λογαριασμό με άλλον και πέτυχε, δηλαδή μπλόκαραν την τράπεζά μου για να μην δεχτώ το pix από τον ήδη επαληθευμένο λογαριασμό! Προσέξτε οι άνθρωποι μην πέφτουν στην απάτη

Αυτόματη μετάφραση:
hugopimenta2018
πριν από 1 έτος

Δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα μαζί τους, ήταν η πρώτη φορά τον προηγούμενο μήνα που έβγαλα χίλια ευρώ και όλα πήγαν καλά.

Αυτή τη φορά είναι μόνο 251,20 € και η ανάληψη είναι σε εξέλιξη εδώ και 3 εβδομάδες δεν καταθέτουν ποτέ ξανά και η απάντηση είναι πάντα η ίδια αναμονή

Αυτόματη μετάφραση:
Patricia1994
πριν από 1 έτος

Το ίδιο CMG

Αυτόματη μετάφραση:
Patricia1994
πριν από 1 έτος

I'm sorry to say that but it seems that the casino is still in delay, some players even get issues with the payment provider as the reason. Feel free to browse the casino's main thread for more details. I suggest you wait. As far as I can tell the casino pays, it just takes some time now. 🙁

You can also find the same results in the complaint section.

πριν από 1 έτος

Είναι απάτη! Επιβεβαίωσαν τα έγγραφα το Σάββατο και έστειλαν 1300 από τα οποία η ανάληψη μου ήταν 3 χιλιάδες! Μετά μπλόκαραν τις αναλήψεις μου μέσω του pix, είπαν ότι το pix δεν λειτουργεί, δηλαδή με εμπόδισαν να βγάλω τα χρήματά μου. Είχα μια ιδέα να αλλάξω τον τραπεζικό λογαριασμό με άλλον και πέτυχε, δηλαδή μπλόκαραν την τράπεζά μου για να μην δεχτώ το pix από τον ήδη επαληθευμένο λογαριασμό! Προσέξτε οι άνθρωποι μην πέφτουν στην απάτη

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello,

I can only provide the very same comment about the current situation:

"I'm sorry to say that but it seems that the casino is still in delay, some players even get issues with the payment provider as the reason. Feel free to browse the casino's main thread for more details. I suggest you wait. As far as I can tell the casino pays, it just takes some time now. 🙁

You can also find the same results in the complaint section."


πριν από 1 έτος

It's good to hear that Ice Casino is not a scam. It's important for players to be able to trust the online casinos they choose to play at, so it's reassuring to hear that the casino is legitimate and that players are able to receive their money as long as they have uploaded all the necessary documents.

It's also worth noting that online casinos like are regularly audited by third-party companies to ensure fairness and safety for players. This is another way to ensure that the casino you're playing at is legitimate and that your money is in safe hands.

When it comes to online gambling, it's always important to do your own research and to choose a reputable casino

Δημοσίευση από MarcVander Έγινε επεξεργασία από Radka
Αιτία: Απαγορευμένος σύνδεσμος
πριν από 1 έτος

Tired of their endless mailings!

wild.liam
πριν από 1 έτος

Any chance to unsubscribe from those emails? 🤔

πριν από 1 έτος

Radka the only i have to say is that your site give 10/10 in Ice Casino. And general in Altacore N.V.

I stop play in Altacore N.V. because your site say the wrong opinion about them. Look the stars from the players.

The only reason i took my money and from Ice casino and from casinozer, is because i open a complaint in your site. From Ice casino i took my money 1 month later and from casinozer 4 months delay.

armagedwnn
πριν από 1 έτος

I agree with your arguments, obviously, lots of casinos are experiencing troubles with a 3rd party payment providers. If you read the review page "reputation explained", you'll find out that we focus on different long-term aspects. Not every player has his /her payment delayed, sadly it varies, but as far as I know, all players with delayed payments in IceCasino have got their winnings. So, the potential that you'll be scammed - that you won't be paid at all, is minimal. That's what we mainly focus on in the reviews.

I agree, for the best picture browse user reviews, just keep in mind that most players only tend to provide negative reviews, because if the casino is working smoothly and players are happy, most people see that as a standard - no review submitted.

Well, I would not be happy either of course, but you got the winnings - could be worse. 🤔

Radka
πριν από 1 έτος

For sure, i get my winnings. I used the simple method to stop play after a big win until i receive the money in my bank. The most players as gamblers they play again and again until the player loose the money.

At Ice casino also and at casinozer i didn't play again and i will avoid all the Altacore casinos.

This casino is not a 10/10 as you describe that i said, for sure there are worse than this casino.

All here we know they use these methods to return the money in the casino account. And all we know they say lies.

πριν από 1 έτος

Έκανα ανάληψη 2300,00 πριν από οκτώ μέρες κάθε μέρα που πήγα στο chat μου είπαν το ίδιο πράγμα περίμενε 24 ώρες πέρασαν 24 ώρες πήγα ξανά στο chat μόνο μου είπαν να περιμένω 24 ώρες όταν ήταν σήμερα πήγα εκεί φίλε αποκλεισμένη συνομιλία

Αυτόματη μετάφραση:
armagedwnn
πριν από 1 έτος

I do not have proof that Ice Casino is delaying payments on purpose, on the other hand, if you check complaints and discussions, you'll find that payments are delayed in general, no matter how much you wish to withdraw. So I would say that it is a first in first out method. 🤔

πριν από 1 έτος

Γεια σας, γράφω για το ICE Casino. Την περασμένη εβδομάδα κέρδισα 55.000 CZK στο καζίνο. Έκανα αίτηση για ανάληψη, μετά από δύο ημέρες έλαβα ένα email που έλεγε ότι έπρεπε να προσκομίσω έγγραφα. Έκανα τα πάντα όπως έπρεπε, μετά από τρεις μέρες που δεν έλαβα χρήματα, τους έγραψα ευγενικά στο Email πότε θα μου πληρωθούν τα χρήματα. Ήθελα να κοιτάξω τον λογαριασμό μου και από το πουθενά είναι μπλοκαρισμένος, κανείς δεν επικοινωνεί μαζί μου. Τους γράφω χωρίς email και καμία απάντηση. Δεν ξέρετε τι να το κάνετε, είναι αρκετά αξιοπρεπές ποσό, και θα ήθελα να το πάρω. Σας ευχαριστώ για τις συμβουλές

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Don't worry man Casino Guru give 10/10 stars. But the players rate with 1 star. Altacore N.V. had paid very well casino guru. If you win the money just they block your account as everyone here. Or they don't pay you like me and delay 1 month with open complaint.

πριν από 1 έτος

Τι μπορώ να κάνω λοιπόν για να πάρω τα χρήματά μου;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

hello

Who or what is the CHS?

Alda79
πριν από 1 έτος

Γειά σου,

Δεν θα στοιχημάτιζα πάρα πολλά στην αντίδραση του παίκτη, αυτό το καζίνο πληρώνει κάθε νόμιμη νίκη. Ο Έλληνας φίλος μας πήρε και τα λεφτά του - μπορείτε να δείτε μόνοι σας εδώ . 🙂 Θα ήθελα να επισημάνω ότι η καταγγελία επιλύθηκε στις 7/7/2022. Άρα δεν είναι πολύ επίκαιρο. Ωστόσο, ο λογαριασμός σας είναι πιθανότατα αποκλεισμένος επειδή η επαλήθευση βρίσκεται σε εξέλιξη. Το καζίνο πιθανώς τώρα διερευνά εάν η νίκη είναι σύμφωνη με τους κανόνες, εάν πραγματικά παίξατε και εάν είναι δυνατό να πληρώσετε τη νίκη.

Συμφωνώ ότι ο παίκτης πρέπει να ενημερώνεται για αυτή τη διαδικασία, ώστε να μην χρειάζεται να ψάξει αλλού για εξηγήσεις και προσωπικά δεν καταλαβαίνω πραγματικά γιατί τα καζίνο δεν το κάνουν αυτό. Υποθέτω ότι δεν υπάρχει χρόνος για αυτό.

Το σημαντικό όμως είναι ότι η επαλήθευση του λογαριασμού και του παίκτη είναι απαραίτητη και προηγείται της πληρωμής. Ανεχόμαστε 14 ημέρες για την επαλήθευση λογαριασμού και τη σχετική πληρωμή. Για υψηλότερα ποσά, το καζίνο μπορεί να ελέγξει τη λεγόμενη καταπολέμηση της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες - δηλαδή ότι τα χρήματα δεν ξεπλένονται μέσω του καζίνο, και αυτό μερικές φορές απαιτεί χρόνο.

Νομίζω ότι η υπομονή και η συνεργασία είναι οι πιο αποτελεσματικές λύσεις.

Αυτό αποδεικνύεται επίσης από τον αριθμό των καταγγελιών που επιλύθηκαν - ούτε ένα δεν έμεινε ανεπίλυτο:

file

Διατηρώ τα δάχτυλά μου σταυρωμένα ότι η επαλήθευση είναι γρήγορη και εντάξει. Εάν κάτι δεν σας αρέσει, γράψτε ή σκεφτείτε να υποβάλετε μια καταγγελία. Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για οτιδήποτε εδώ .

🤞

Αυτόματη μετάφραση:
1...5 6 7...10
Μετάβαση στη σελίδααπό 10 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
PragmaticGates_alt
Μπείτε στο τουρνουά μας στις Πύλες του Ολύμπου δωρεάν!
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα