πριν από 1 έτος
Δυστυχώς, συμβαίνει. Ας ελπίσουμε ότι ο παίκτης θα «μορφωθεί» σύντομα. 🙏
Sadly, it happens. Let's just hope that the player will get more "educated" soon. 🙏
3
Δυστυχώς, συμβαίνει. Ας ελπίσουμε ότι ο παίκτης θα «μορφωθεί» σύντομα. 🙏
Sadly, it happens. Let's just hope that the player will get more "educated" soon. 🙏
Την 1η Ιανουαρίου 2023 έπαιξα στο ice casino έκανα ανάληψη 251,20 € και μέχρι σήμερα δεν έχω λάβει ακόμα τα χρήματα
Έχω βαρεθεί να στέλνω μηνύματα στο chat, με ξέρουν μόνο για να πω ότι πρέπει να περιμένω ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα αλλά ότι θα το λάβω αλλά το θέμα εδώ είναι ότι έχουν περάσει 3 εβδομάδες και τίποτα των χρημάτων και δεν με βοηθούν.
On the 1st of January 2023 I played at ice casino I made a withdrawal of €251.20 and until today I still haven't received the money
I'm tired of sending messages to the chat, they only know me to say that I have to wait that they can't do anything but that I'm going to receive it but the point here is that it's been 3 weeks and nothing of the money and they don't help me.
No dia 1 de Janeiro de 2023 joguei no ice casino fiz um levantamento de 251.20€ e ate a data de hoje ainda nao recebi o dinheiro
Estou farta de mandar msg para o chat so me sabem dizer que tenho de esperar que nao podem fazer nada mas que vou receber mas a questao aqui e que ja vao em 3 semanas e nada do dinheiro e eles nao me ajudam.
Είναι απάτη! Επιβεβαίωσαν τα έγγραφα το Σάββατο και έστειλαν 1300 από τα οποία η ανάληψη μου ήταν 3 χιλιάδες! Μετά μπλόκαραν τις αναλήψεις μου μέσω του pix, είπαν ότι το pix δεν λειτουργεί, δηλαδή με εμπόδισαν να βγάλω τα χρήματά μου. Είχα μια ιδέα να αλλάξω τον τραπεζικό λογαριασμό με άλλον και πέτυχε, δηλαδή μπλόκαραν την τράπεζά μου για να μην δεχτώ το pix από τον ήδη επαληθευμένο λογαριασμό! Προσέξτε οι άνθρωποι μην πέφτουν στην απάτη
They are a scam! They confirmed the documents on Saturday and sent 1300 of which my withdrawal was 3 thousand! Then they blocked my withdrawals through the pix, they said that the pix was not working, that is, they blocked me from withdrawing my money. I had an idea to change the bank account for another one and it worked, that is, they blocked my bank so I wouldn't accept the pix from the already verified account! Be careful people don't fall for the scam
Eles e uma farsa ! Eles sábado fizeram confirmação dos documentos e mandou 1300 sendo q meu saque era de 3 mil ! Aí bloquearam meus saque pelo pix falaram q pix não estava funcionando ou seja bloquearam pra mim não sacar meu dinheiro aí hj tentei dia todo saque pelo pix e não ia ! Tive uma ideia de trocar a conta de banco por outro aí deu certo ou seja eles bloquearam meu banco pra não aceitar o pix da conta já verificada ! Cuidado gente não caia no golpe
Δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα μαζί τους, ήταν η πρώτη φορά τον προηγούμενο μήνα που έβγαλα χίλια ευρώ και όλα πήγαν καλά.
Αυτή τη φορά είναι μόνο 251,20 € και η ανάληψη είναι σε εξέλιξη εδώ και 3 εβδομάδες δεν καταθέτουν ποτέ ξανά και η απάντηση είναι πάντα η ίδια αναμονή
I never had any problems with them, it was the first time last month I withdrew a thousand euros and everything went well.
This time it's only €251.20 and the withdrawal has been in progress for 3 weeks they never deposit again and the answer is always the same wait
Eu nunca tive problemas com eles foi a primeira vez ainda o mes passado retirei mil euros e correu tudo bem.
Desta vez e apenas 251.20€ e o saque esta rm andamento a 3 semanas nunca mais depositam e a resposta r sempre a mesma aguarde
Λυπάμαι που το λέω αυτό, αλλά φαίνεται ότι το καζίνο εξακολουθεί να καθυστερεί, μερικοί παίκτες αντιμετωπίζουν ακόμη και προβλήματα με τον πάροχο πληρωμών ως αιτία. Μη διστάσετε να περιηγηθείτε στο κύριο νήμα του καζίνο για περισσότερες λεπτομέρειες . Σας προτείνω να περιμένετε. Από όσο μπορώ να πω ότι το καζίνο πληρώνει, χρειάζεται λίγο χρόνο τώρα. 🙁
Μπορείτε επίσης να βρείτε τα ίδια αποτελέσματα στην ενότητα παραπόνων .
I'm sorry to say that but it seems that the casino is still in delay, some players even get issues with the payment provider as the reason. Feel free to browse the casino's main thread for more details. I suggest you wait. As far as I can tell the casino pays, it just takes some time now. 🙁
You can also find the same results in the complaint section.
Είναι απάτη! Επιβεβαίωσαν τα έγγραφα το Σάββατο και έστειλαν 1300 από τα οποία η ανάληψη μου ήταν 3 χιλιάδες! Μετά μπλόκαραν τις αναλήψεις μου μέσω του pix, είπαν ότι το pix δεν λειτουργεί, δηλαδή με εμπόδισαν να βγάλω τα χρήματά μου. Είχα μια ιδέα να αλλάξω τον τραπεζικό λογαριασμό με άλλον και πέτυχε, δηλαδή μπλόκαραν την τράπεζά μου για να μην δεχτώ το pix από τον ήδη επαληθευμένο λογαριασμό! Προσέξτε οι άνθρωποι μην πέφτουν στην απάτη
They are a scam! They confirmed the documents on Saturday and sent 1300 of which my withdrawal was 3 thousand! Then they blocked my withdrawals through the pix, they said that the pix was not working, that is, they blocked me from withdrawing my money. I had an idea to change the bank account for another one and it worked, that is, they blocked my bank so I wouldn't accept the pix from the already verified account! Be careful people don't fall for the scam
Eles e uma farsa ! Eles sábado fizeram confirmação dos documentos e mandou 1300 sendo q meu saque era de 3 mil ! Aí bloquearam meus saque pelo pix falaram q pix não estava funcionando ou seja bloquearam pra mim não sacar meu dinheiro aí hj tentei dia todo saque pelo pix e não ia ! Tive uma ideia de trocar a conta de banco por outro aí deu certo ou seja eles bloquearam meu banco pra não aceitar o pix da conta já verificada ! Cuidado gente não caia no golpe
Γεια,
Μπορώ μόνο να κάνω το ίδιο σχόλιο για την τρέχουσα κατάσταση:
"Λυπάμαι που το λέω αυτό, αλλά φαίνεται ότι το καζίνο εξακολουθεί να καθυστερεί, μερικοί παίκτες αντιμετωπίζουν ακόμη και προβλήματα με τον πάροχο πληρωμής ως αιτία. Μη διστάσετε να περιηγηθείτε στο κύριο νήμα του καζίνο για περισσότερες λεπτομέρειες . Σας προτείνω να περιμένετε. Καθώς όσο μπορώ να πω ότι το καζίνο πληρώνει, χρειάζεται λίγο χρόνο τώρα. 🙁
Μπορείτε επίσης να βρείτε τα ίδια αποτελέσματα στην ενότητα παραπόνων ."
Hello,
I can only provide the very same comment about the current situation:
"I'm sorry to say that but it seems that the casino is still in delay, some players even get issues with the payment provider as the reason. Feel free to browse the casino's main thread for more details. I suggest you wait. As far as I can tell the casino pays, it just takes some time now. 🙁
You can also find the same results in the complaint section."
Είναι καλό να ακούς ότι το Ice Casino δεν είναι απάτη. Είναι σημαντικό για τους παίκτες να μπορούν να εμπιστεύονται τα διαδικτυακά καζίνο στα οποία επιλέγουν να παίξουν, επομένως είναι καθησυχαστικό να ακούτε ότι το καζίνο είναι νόμιμο και ότι οι παίκτες μπορούν να λάβουν τα χρήματά τους εφόσον έχουν ανεβάσει όλα τα απαραίτητα έγγραφα.
Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι τα διαδικτυακά καζίνο ελέγχονται τακτικά από τρίτες εταιρείες για να διασφαλιστεί η δικαιοσύνη και η ασφάλεια για τους παίκτες. Αυτός είναι ένας άλλος τρόπος για να διασφαλίσετε ότι το καζίνο στο οποίο παίζετε είναι νόμιμο και ότι τα χρήματά σας βρίσκονται σε ασφαλή χέρια.
Όταν πρόκειται για διαδικτυακά τυχερά παιχνίδια, είναι πάντα σημαντικό να κάνετε τη δική σας έρευνα και να επιλέξετε ένα αξιόπιστο καζίνο
It's good to hear that Ice Casino is not a scam. It's important for players to be able to trust the online casinos they choose to play at, so it's reassuring to hear that the casino is legitimate and that players are able to receive their money as long as they have uploaded all the necessary documents.
It's also worth noting that online casinos like are regularly audited by third-party companies to ensure fairness and safety for players. This is another way to ensure that the casino you're playing at is legitimate and that your money is in safe hands.
When it comes to online gambling, it's always important to do your own research and to choose a reputable casino
Υπάρχει περίπτωση να διαγραφείτε από αυτά τα email; 🤔
Any chance to unsubscribe from those emails? 🤔
Radka το μόνο που έχω να πω είναι ότι ο ιστότοπός σας δίνει 10/10 στο Ice Casino. Και γενικά στο Altacore NV
Σταματάω να παίζω στο Altacore NV επειδή ο ιστότοπός σας λέει τη λάθος γνώμη για αυτούς. Δείτε τα αστέρια από τους παίκτες.
Ο μόνος λόγος που πήρα τα χρήματά μου και από το Ice casino και από το casinozer, είναι επειδή άνοιξα μια καταγγελία στον ιστότοπό σας. Από το Ice casino πήρα τα χρήματά μου 1 μήνα αργότερα και από το casinozer 4 μήνες καθυστέρηση.
Radka the only i have to say is that your site give 10/10 in Ice Casino. And general in Altacore N.V.
I stop play in Altacore N.V. because your site say the wrong opinion about them. Look the stars from the players.
The only reason i took my money and from Ice casino and from casinozer, is because i open a complaint in your site. From Ice casino i took my money 1 month later and from casinozer 4 months delay.
Συμφωνώ με τα επιχειρήματά σας, προφανώς, πολλά καζίνο αντιμετωπίζουν προβλήματα με τρίτους παρόχους πληρωμών. Αν διαβάσετε τη σελίδα κριτικής "Η φήμη εξηγείται ", θα μάθετε ότι εστιάζουμε σε διαφορετικές μακροπρόθεσμες πτυχές. Δεν καθυστερεί κάθε παίκτης η πληρωμή του, δυστυχώς ποικίλλει, αλλά από όσο γνωρίζω, όλοι οι παίκτες με καθυστερημένες πληρωμές στο IceCasino έχουν τα κέρδη τους. Έτσι, η πιθανότητα να σας εξαπατήσουν - να μην πληρωθείτε καθόλου, είναι ελάχιστη. Σε αυτό εστιάζουμε κυρίως στις κριτικές.
Συμφωνώ, για τις καλύτερες κριτικές χρηστών περιήγησης εικόνων, απλά να έχετε κατά νου ότι οι περισσότεροι παίκτες τείνουν να παρέχουν μόνο αρνητικές κριτικές, γιατί εάν το καζίνο λειτουργεί ομαλά και οι παίκτες είναι ευχαριστημένοι, οι περισσότεροι το βλέπουν ως τυπικό - δεν υποβάλλεται κριτική.
Λοιπόν, ούτε εγώ θα ήμουν χαρούμενος φυσικά, αλλά πήρατε τα κέρδη - θα μπορούσε να είναι χειρότερα. 🤔
I agree with your arguments, obviously, lots of casinos are experiencing troubles with a 3rd party payment providers. If you read the review page "reputation explained", you'll find out that we focus on different long-term aspects. Not every player has his /her payment delayed, sadly it varies, but as far as I know, all players with delayed payments in IceCasino have got their winnings. So, the potential that you'll be scammed - that you won't be paid at all, is minimal. That's what we mainly focus on in the reviews.
I agree, for the best picture browse user reviews, just keep in mind that most players only tend to provide negative reviews, because if the casino is working smoothly and players are happy, most people see that as a standard - no review submitted.
Well, I would not be happy either of course, but you got the winnings - could be worse. 🤔
Σίγουρα, παίρνω τα κέρδη μου. Χρησιμοποίησα την απλή μέθοδο για να σταματήσω το παιχνίδι μετά από μια μεγάλη νίκη μέχρι να λάβω τα χρήματα στην τράπεζά μου. Οι περισσότεροι παίκτες ως παίκτες παίζουν ξανά και ξανά μέχρι ο παίκτης να χάσει τα χρήματα.
Στο Ice casino επίσης και στο casinozer δεν έπαιξα ξανά και θα αποφύγω όλα τα καζίνο Altacore.
Αυτό το καζίνο δεν είναι 10/10 όπως περιγράφεις που είπα, σίγουρα υπάρχουν χειρότερα από αυτό το καζίνο.
Όλοι εδώ γνωρίζουμε ότι χρησιμοποιούν αυτές τις μεθόδους για να επιστρέψουν τα χρήματα στον λογαριασμό του καζίνο. Και το μόνο που ξέρουμε λένε ψέματα.
For sure, i get my winnings. I used the simple method to stop play after a big win until i receive the money in my bank. The most players as gamblers they play again and again until the player loose the money.
At Ice casino also and at casinozer i didn't play again and i will avoid all the Altacore casinos.
This casino is not a 10/10 as you describe that i said, for sure there are worse than this casino.
All here we know they use these methods to return the money in the casino account. And all we know they say lies.
Έκανα ανάληψη 2300,00 πριν από οκτώ μέρες κάθε μέρα που πήγα στο chat μου είπαν το ίδιο πράγμα περίμενε 24 ώρες πέρασαν 24 ώρες πήγα ξανά στο chat μόνο μου είπαν να περιμένω 24 ώρες όταν ήταν σήμερα πήγα εκεί φίλε αποκλεισμένη συνομιλία
I made a withdrawal of 2300.00 eight days ago every day I went to the chat they told me the same thing wait 24 hours 24 hours passed I went to the chat again only they told me to wait 24 hours when it was today I went there man blocked chat
Fiz um saque de 2300.00 a oito dias atrás todos os dias eu ia no chat eles me falavam a mesma coisa espere 24 hora passava 24 hora eu ia no chat dinovo só que me diziam que era pra espera 24 hora quando foi hoje eu fui lá meu chat bloqueado
Δεν έχω αποδείξεις ότι το Ice Casino καθυστερεί τις πληρωμές επίτηδες, από την άλλη, αν ελέγξετε τα παράπονα και τις συζητήσεις, θα διαπιστώσετε ότι οι πληρωμές καθυστερούν γενικά, ανεξάρτητα από το πόσο θέλετε να κάνετε ανάληψη. Θα έλεγα λοιπόν ότι είναι μια μέθοδος first in first out. 🤔
I do not have proof that Ice Casino is delaying payments on purpose, on the other hand, if you check complaints and discussions, you'll find that payments are delayed in general, no matter how much you wish to withdraw. So I would say that it is a first in first out method. 🤔
Γεια σας, γράφω για το ICE Casino. Την περασμένη εβδομάδα κέρδισα 55.000 CZK στο καζίνο. Έκανα αίτηση για ανάληψη, μετά από δύο ημέρες έλαβα ένα email που έλεγε ότι έπρεπε να προσκομίσω έγγραφα. Έκανα τα πάντα όπως έπρεπε, μετά από τρεις μέρες που δεν έλαβα χρήματα, τους έγραψα ευγενικά στο Email πότε θα μου πληρωθούν τα χρήματα. Ήθελα να κοιτάξω τον λογαριασμό μου και από το πουθενά είναι μπλοκαρισμένος, κανείς δεν επικοινωνεί μαζί μου. Τους γράφω χωρίς email και καμία απάντηση. Δεν ξέρετε τι να το κάνετε, είναι αρκετά αξιοπρεπές ποσό, και θα ήθελα να το πάρω. Σας ευχαριστώ για τις συμβουλές
Hello, I am writing about ICE Casino. Last week I won CZK 55,000 in the casino. I applied for a withdrawal, after two days I received an email saying that I had to provide documents. I did everything as I should, after three days when I didn't receive any money, I politely wrote to them on Email when the money would be paid to me. I wanted to look at my account, and out of nowhere it is blocked, no one communicates with me. I write them no Email and no answer. You don't know what to do with it, it's quite a decent amount, and I'd like to get it. thank you for the advice
Dobrý den,píšu ohledně ICE Casina. Minulý týden jsem v kasinu vyhrál 55000 Kč . Zažádal jsem o výběr,po dvou dnech mi přišel Email,že mám doložit dokumenty. Vše jsem udělal jak jsem měl,po třech dnech kdy mi nepřišly žádné peníze,jsem jim na Email napsal slušně kdy mi peníze budou vyplaceny. Chtel jsem se podívat na svůj účet,a zničehonic je zablokovaný,nikdo se mnou nekomunikuje. Píšu jim ne Email a žádná odpověď. Nevíte co s tím, je to celkem slušná částka,a rád bych ji dostal. Děkuji za radu
Μην ανησυχείς φίλε Γκουρού του Καζίνο δίνει 10/10 αστέρια. Αλλά οι παίκτες βαθμολογούν με 1 αστέρι. Το Altacore NV είχε πληρώσει πολύ καλά ο γκουρού του καζίνο. Αν κερδίσετε τα χρήματα απλώς μπλοκάρουν τον λογαριασμό σας όπως όλοι εδώ. Ή δεν σε πληρώνουν όπως εγώ και καθυστερούν 1 μήνα με ανοιχτή καταγγελία.
Don't worry man Casino Guru give 10/10 stars. But the players rate with 1 star. Altacore N.V. had paid very well casino guru. If you win the money just they block your account as everyone here. Or they don't pay you like me and delay 1 month with open complaint.
Γειά σου,
Δεν θα στοιχημάτιζα πάρα πολλά στην αντίδραση του παίκτη, αυτό το καζίνο πληρώνει κάθε νόμιμη νίκη. Ο Έλληνας φίλος μας πήρε και τα λεφτά του - μπορείτε να δείτε μόνοι σας εδώ . 🙂 Θα ήθελα να επισημάνω ότι η καταγγελία επιλύθηκε στις 7/7/2022. Άρα δεν είναι πολύ επίκαιρο. Ωστόσο, ο λογαριασμός σας είναι πιθανότατα αποκλεισμένος επειδή η επαλήθευση βρίσκεται σε εξέλιξη. Το καζίνο πιθανώς τώρα διερευνά εάν η νίκη είναι σύμφωνη με τους κανόνες, εάν πραγματικά παίξατε και εάν είναι δυνατό να πληρώσετε τη νίκη.
Συμφωνώ ότι ο παίκτης πρέπει να ενημερώνεται για αυτή τη διαδικασία, ώστε να μην χρειάζεται να ψάξει αλλού για εξηγήσεις και προσωπικά δεν καταλαβαίνω πραγματικά γιατί τα καζίνο δεν το κάνουν αυτό. Υποθέτω ότι δεν υπάρχει χρόνος για αυτό.
Το σημαντικό όμως είναι ότι η επαλήθευση του λογαριασμού και του παίκτη είναι απαραίτητη και προηγείται της πληρωμής. Ανεχόμαστε 14 ημέρες για την επαλήθευση λογαριασμού και τη σχετική πληρωμή. Για υψηλότερα ποσά, το καζίνο μπορεί να ελέγξει τη λεγόμενη καταπολέμηση της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες - δηλαδή ότι τα χρήματα δεν ξεπλένονται μέσω του καζίνο, και αυτό μερικές φορές απαιτεί χρόνο.
Νομίζω ότι η υπομονή και η συνεργασία είναι οι πιο αποτελεσματικές λύσεις.
Αυτό αποδεικνύεται επίσης από τον αριθμό των καταγγελιών που επιλύθηκαν - ούτε ένα δεν έμεινε ανεπίλυτο:
Διατηρώ τα δάχτυλά μου σταυρωμένα ότι η επαλήθευση είναι γρήγορη και εντάξει. Εάν κάτι δεν σας αρέσει, γράψτε ή σκεφτείτε να υποβάλετε μια καταγγελία. Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για οτιδήποτε εδώ .
🤞
Hello,
I wouldn't bet too much on the player's reaction, this casino pays out every legitimate win. Our Greek friend also got his money - you can see for yourself here . 🙂 I would point out to fat that the complaint was resolved on 7/7/2022. So it's not very current. However, your account is most likely blocked because verification is in progress. The casino is probably now investigating whether the win is in accordance with the rules, whether you really played and whether it is possible to pay out the win.
I agree that the player should be informed about this procedure so that he doesn't have to look elsewhere for an explanation and personally I don't really understand why casinos don't do this. I suppose there is no time left for that.
But the important thing is that the verification of the account and the player is necessary and precedes the payment. We tolerate 14 days for account verification and associated payment. For higher amounts, the casino can check the so-called anti-money-laundering - that is, that money is not laundered through the casino, and this sometimes takes time.
I think patience and cooperation are the most effective solutions.
This is also proven by the number of resolved complaints - not a single one remained unresolved:
I'm keeping my fingers crossed that the verification is quick and in order. If you don't like something, write or consider filing a complaint. You can learn more about anything here .
🤞
Ahoj,
Nedala bych příliš na reakci hráče, toto kasíno vyplácí každou legitimní výhru. I náš řecký přítel své peníze dostal - přesvědčit se můžeš zde. 🙂 Poukázala bych na fat, že ta stížnost byla vyřešena 7.7.2022. Není tedy příliš aktuální. Nicméně, Tvůj účet je velmi pravděpodobně zablokován proto, že verifikace běží. Kasíno nyní pravděpodobně zkoumá, zda je výhra v souladu z pravidly, zda jsi oprávdu hrál Ty a zda je možno výhru vyplatit.
Souhlasím, že hráč by měl být o tomto postupu informovám, aby nemusel hledat vysvětlení jinde a osobně příliš nechápu, proč to kasína nedělají. Předpokládám, že na to nezbývá čas.
Důležité ale je, že verifikace účtu i hráče je nezbytná a předchází výplatě. My tolerujeme 14 dní na ověření účtu a s tím spojenou výplatu. U vyšších částek může totiž kasíno prověřovat i tak zvaný anti-money-laundering - čili, že se přes kasíno neperou peníze, a to občas trvá.
Myslím, že trpělivost a spolupráce jsou nejefektivnější řešení.
Dokazuje to i počet vyřešených stížností - ani jedna nezůstala nevřešena:
Držím palce, aby verifikace byla rychlá a v pořádku. Pokud se Ti nebude něco zdát, piš popřípadně zvaž stížnost. Více se o nic dozvíš zde.
🤞
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.