Φυσικά, οπότε αν μάθετε τι συνέβη και γιατί δεν εγκρίθηκε το επόμενο, ενημερώστε με. Ελπίζω να το μάθεις σύντομα.
Επιπλέον, καταχωρίσατε ξανά τη δεύτερη απόρριψη ανάληψης ή όχι;
Sure, so if you find out what happened and why the next one wasn't approved let me know. I hope you'll find out soon.
Additionally, did you enter the second rejected withdrawal again or not?
Ναι, έχω ξαναπάρει τα χρήματα και τους έστειλα ταχυδρομείο για να ελέγξω αν θα χρειαστούν ξανά τόσες μέρες. Μου απάντησαν λέγοντας δικαιολογίες ότι ακύρωσα την ανάληψη και τους στέλνω την οθόνη εκτύπωσης που δείχνει ότι η ανάληψη απορρίφθηκε από αυτούς. Δεν μπορούν να κοιτάξουν τον λογαριασμό μου για να τον ελέγξουν.
Yes, I ve withdrawth the money again and I ve mailed them to check if it s going to take again so many days. They replyed to me telling excuses that I ve cancelled the withdrawth and I send them the print screen that shows that the withdrawth was rejected by them. They can t evev look my account to check it.
Οπότε θα μου φαινόταν περίεργο αν σου πουν ότι το ακύρωσες και πεις ότι δεν έφταιγες εσύ. Εάν χρειαστούν περισσότερες από 14 ημέρες, θα προσπαθήσουμε να βοηθήσουμε. Αλλά αυτή η απάντηση είναι αρκετά ανεπαρκής. Δοκιμάστε λοιπόν να κάνετε ξανά την ανάληψη χρησιμοποιώντας την ίδια μέθοδο με αυτή που ήταν επιτυχής και δείτε τι θα συμβεί.
So I would find it strange if they tell you that you canceled it and you say it wasn't your fault. If it takes more than 14 days, we would try to help. But that answer is quite inadequate. So try making the withdrawal again using the same method as the one that was successful and see what happens.
Τι είναι η αναθεώρηση TP???Θα χρησιμοποιήσω αυτόν τον τρόπο αν βοηθάει. Εννοείς τον trustpilot;;;
What is TP review???I will use this way if ti helps.You mean the trustpilot???
Good morning, they sent me another email apologizing for the delay and telling me that the payment provider (i.e. the bank) is to blame for the transaction being declined. I also asked the bank and they told me the normal thing, how is it possible that one transaction was approved and the other was rejected? Of course, I sent them an email with the same question, I'm waiting for an answer, although I had mentioned it in a previous email. I have never encountered such a thing before.... I hope we all find a way out.
Καλημερα,μου εστειλαν παλι μειλ ζητωντας μου συγνωμη για την καθυστερηση και μου λενε οτι φταιει ο παροχος πληρωμης (δηλαδη η τραπεζα) που αποριφθηκε η συναλαγη. Εγω ρωτησα και την τραπεζα και μου ειπαν το φυσιολογικο,πως ειναι δυνατον να εγκριθηκε η μια συναλαγη και να αποριφθηκε η αλλη? Φυσικα και τους εστειλα μειλ με την ιδια απορια,περιμενω απαντηση, αν και το ειχα αναφερει και σε προηγουμενο μειλ. Δεν εχω ξανασυναντησει ποτε τετοιο πραγμα....Μακαρι να βρουμε ολοι ακρη.
Good morning, they sent me another email apologizing for the delay and telling me that the payment provider (i.e. the bank) is to blame for the transaction being declined. I also asked the bank and they told me the normal thing, how is it possible that one transaction was approved and the other was rejected? Of course, I sent them an email with the same question, I'm waiting for an answer, although I had mentioned it in a previous email. I have never encountered such a thing before.... I hope we all find a way out.
Καλημερα,μου εστειλαν παλι μειλ ζητωντας μου συγνωμη για την καθυστερηση και μου λενε οτι φταιει ο παροχος πληρωμης (δηλαδη η τραπεζα) που αποριφθηκε η συναλαγη. Εγω ρωτησα και την τραπεζα και μου ειπαν το φυσιολογικο,πως ειναι δυνατον να εγκριθηκε η μια συναλαγη και να αποριφθηκε η αλλη? Φυσικα και τους εστειλα μειλ με την ιδια απορια,περιμενω απαντηση, αν και το ειχα αναφερει και σε προηγουμενο μειλ. Δεν εχω ξανασυναντησει ποτε τετοιο πραγμα....Μακαρι να βρουμε ολοι ακρη.
Καλησπέρα, έχω το ίδιο πρόβλημα με κάποιους με το καζίνο Legiano.
Έχω αναλήψεις σε εκκρεμότητα και δεν υπάρχει τρόπος να με πληρώσουν. Πώς μπορώ να επιλύσω την κατάσταση;
Έχουν κάνει μόνο μία πληρωμή και έχει περάσει πολύς καιρός. Ακόμα περιμένω τρία με αξία 500€ το καθένα.
Υπάρχει ευκολότερος τρόπος να λάβετε τα χρήματα εκτός από τραπεζικό έμβασμα;
Good afternoon, I'm having the same problem as some people with Legiano casino.
I have pending withdrawals and there's no way for them to pay me. How can I resolve the situation?
They've only made one payment and it's been a long time. I'm still waiting for three with a value of €500 each.
Is there an easier way to get the money other than by bank transfer?
Boas tardes, ando com o mesmo problema de algumas pessoas relativamente ao Legiano casino.
Tenho saques pendentes e nao hforma de fazerem o pagamento. Como posso resolver a situação?
Somente fizeram um pagamento e ja a muito tempo. Continuo com 3 a espera com valir de 500€ cada.
Haverá forma mais fácil de obter o dinheiro sem ser por transferência bancária?
Καλημέρα.
Μπορώ να ρωτήσω πόσο καιρό περιμένετε για την απόσυρση, παρακαλώ;
Δίνουμε στα καζίνο 14 ολόκληρες ημέρες για να προχωρήσουν στην πληρωμή προτού παρέμβουμε, οπότε αν αυτό το χρονικό πλαίσιο έχει ήδη παρέλθει, σίγουρα θα σας πρότεινα να υποβάλετε καταγγελία. Η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει να το λύσετε.
Ενημερώστε μας και θα είμαστε έτοιμοι να σας βοηθήσουμε.
Good day.
May I ask how long you are waiting for the withdrawal, please?
We give casinos 14 full days to proceed with the payment before we intervene, so if this timeframe has already passed, I would surely suggest you file a complaint. Our team will try to help you out to solve it.
Please let us know, and we'll be ready here to help you out.
Nothing new yet from my next withdrawal, they kept replying with excuses, far from the worst I've ever encountered, I hope we all get our money.
Κανενα νεο ακομα απο την επομενη αναληψη μου, συνεχως απαντανε με δικαιολογιες, μακραν οτι χειροτερο εχω συναντησει ποτε, μακαρι να παρουμε τα χρηματα μας ολοι.
Θύμισέ μου, σε παρακαλώ, πόσο καιρό περιμένεις τώρα;
Ίσως ήρθε η ώρα να κάνετε μια καταγγελία.
Τι λέτε;
Remind me, please, how long are you waiting now?
Maybe it's time to file a complaint.
What do you say?
Η πρώτη κατάθεση ήταν στις 10 Νοεμβρίου, μετά την περασμένη Πέμπτη 19 την ακύρωσαν λέγοντας ότι φταίει ο πάροχος των τραπεζών και έκανα ξανά την ανάληψη. Συνολικά 16 ημέρες. Ναι, θα ήθελα να κάνω μια καταγγελία, μπορείτε να μου εξηγήσετε πώς;
The first deposit was on 10november, then on last thursday 19 they cancelled it saying that it is the banks provider fault and I ve done again the withdrawth. Totally 16 days. Yes I would like to file a complain, can you explain to me how?
Περίμενα καιρό. Ωστόσο, ακύρωσα και ζήτησα ξανά απόσυρση. Έστειλα μήνυμα στην υποστήριξη και υποθέτουν ότι οι μέρες άρχισαν να μετράνε ξανά. Θα πρέπει να περιμένω λίγο ακόμα. Θα πω κάτι σε 10 μέρες πάλι.
I've been waiting for some time. However, I canceled and asked for a withdrawal again. I sent a message to support and they assume that the days have started counting again. I'll have to wait a while longer. I'll say something in 10 days again.
Ja aguardo a algum tempo. Contudo fiz cancelar e voltei a pedir saque. Mandei mensagem ao support e Assumem que a contagem dos dias iniciou novamente. Terei de aguardar mais algum tempo. Direi algo em 10 dias outra vez.
Πόσες αναλήψεις έχουν γίνει στο παρελθόν;
Ή ποιος είναι ο μέγιστος αριθμός αναλήψεων που έχει ήδη κάνει αυτό το καζίνο σε ένα άτομο;
How many withdrawals have been made before?
Or what is the maximum number of withdrawals that this casino has already made to a single person?
Quantos saques ja foram concretizadoa anteriormente ?
Ou qual o número máximo de saques que este casinolegiano já realizou a uma única pessoa?
I made 2 withdrawals of 500 euros together, 1 day apart, both were processed after 11 days after many inconveniences on my part, one withdrawal was completed normally and the money was credited to the bank and the second one was canceled under the pretext that it was the provider's fault bank. I restarted the second withdrawal and now I wait another 6 days.
Εκανα μαζι 2 αναληψειςντων 500 ευρω,με 1 ημερα διαφορά,επεξεργαστηκαν και οι 2 μετα απο 11 μερες μετα απο πολλες ενοχλησεις απο μεριας μου, η μια αναληψη ολοκληρώθηκε κανονικα και πιστωθηκαν τα χρήματα στην τράπεζα και η δεύτερη ακυρώθηκε με προσχημα οτι φταιει ο παροχος της τράπεζας. Ξαναεκανα την δεύτερη ανάληψη και τωρα περιμενω αλλες 6 μερες.
Το ίδιο συνέβη και σε μένα. Έκαναν ανάληψη 500€ και οι άλλοι δεν ξανάκαναν ποτέ. Αυτό το καζίνο είναι πολύ περίεργο. Δεν μου έχει ξανασυμβεί κάτι τέτοιο.
The same thing happened to me. They made a withdrawal of 500€ and the others never made it again. This casino is being very strange. Something like this has never happened to me before.
O mesmo aconteceu comigo. Procederam a um saque de 500€ e os outros nunca mais o realizaram. Este casino esta sendo muito estranho. Nunca me aconteceu algo assim.
Write trust pilot a one star review!!! And talk to customer service tell them we have passed the days they are asking for and that from now on every day the withdrawal is delayed you will put a new comment counting the days too. I told him that every day they are late I will add a comment. I don't know if this helped but I got the money. And now we start a new cycle because I only have 500 that I withdrew. I sent them and told them not to they will hassle me like with the other withdrawals and if they do my attitude will be the same
Γράψε στο trust pilot κριτική με ένα αστέρι!!!Και μιλά με την εξυπηρέτηση πελατών πες τους πως έχουμε περάσει ηερες που ζητάνε και ότι από εδώ και πέρα κάθε μέρα που θα καθυστερεί η ανάληψη θα βάζεις καινούριο σχόλιο μετρώντας και τις μέρες.Εγω του είπα ότι κάθε μέρα που αργούν θα προσθέτω σχόλιο.Δεν ξέρω αν βοήθησε αυτό αλλά τα λεφτά τα πήρα.Και τώρα ξεκινάμε καινούριο κύκλο γιατί έχω αλλά 500 που έκανα ανάληψη.Τους έστειλα και τους είπα να μην με ταλαιπωρήσουν όπως με τις άλλες αναλήψεις και αν το κάνουν η στάση μου θα είναι η ιδια
I reviewed trust pilot yesterday and every day I talk to customer service both live and by email
Εκανα χθες κριτική στο trust pilot και καθε μερα μιλαω με την εξυπηρέτηση πελατων και live και με mail
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.