Αρχική σελίδαΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΤο Casino legiаno ασχολείται με την απάτη! Δεν αποσύρει τα κέρδη!

Το Casino legiаno ασχολείται με την απάτη! Δεν αποσύρει τα κέρδη! (σελίδα 6)

 από sergejbaklanov780
|
9.602 προβολές 152 απαντήσεις |
|
1...5 6 78
LeonardoLC

Είμαι σίγουρος ότι πληρώθηκες σήμερα, σωστά;


Χθες έστειλα ένα στιγμιότυπο οθόνης της κατάστασής σου στη Legiano

Αυτόματη μετάφραση:

Legiano Casino τεράστια απάτη από την προηγούμενη Τετάρτη εχω ζητήσει αναλήψεις από το Casino και ακόμα δεν μου έχουν πιστώσει τα χρήματα τα οποία δικαιούμαι!!!Από ότι βλέπω δεν είμαι ο μόνος πως μπορούμε να κινηθούμε δικαστικά να πάρουμε αυτά που μας χρωστανε

beruco-26

Normally I would say this is definitely good news - and don't take me wrongly here; I'm glad you got the money - but it leaves a bit of a stain when TP reviews need to be used as leverage. It is not a positive signal for other players, I reckon. In any case, and despite the circumstances, I'd like to congratulate you! 🚀✨👍



xristos25031984

Although I would never consider making such a suggestion, have you read the tip regarding a TP review? It might be simpler than hiring a lawyer.

Λάβαμε 2 πληρωμές σήμερα.

file

Αυτόματη μετάφραση:
dames288

Τα έχεις λάβει για μένα

Αυτόματη μετάφραση:
dames288

Μετά από πόσες μέρες αρχηγέ μου???Και να έχεις κάνει ταυτοποίηση???

xristos25031984

Δεν χρειάστηκε να δείξω την ταυτότητά μου.

Αυτόματη μετάφραση:
beruco-26

Για σένα;

Αυτόματη μετάφραση:
xristos25031984

Ζήτησα ξανά την πληρωμή χθες και σήμερα την έλαβα

Αυτόματη μετάφραση:
dames288

Πόσο καιρό είσαι εγγεγραμμένος γιατί έχουν και πολιτική πρώτα τακτοποιούν τα αιτήματα ανάληψης των πελατών που είναι μεγαλύτερο λεβελ από τους καινούριους!!!Πρώτη φορά συναντά τέτοια συμπεριφορά και πολιτική στους πελάτες από ,casino

xristos25031984

Το Dames288 έχει λάβει τα χρήματα χάρη σε μένα.

Γιατί έβαλα ένα στιγμιότυπο από κάποιους που παραπονέθηκαν

Αυτόματη μετάφραση:
beruco-26

Θα μπορούσες να βοηθήσεις κι εμένα???Γιατί εγώ τους έστειλα screenshots αλλά τίποτα!!!

Καλημέρα, εχω κι εγω το ίδιο θεμα με την συγκεκριμένη εταιρεία, εχω κανει 2 αναλήψεις των 500 ευρω πριν απο 10 και 9 ημέρες και μου λενε στο live chat για τεχνικο πρόβλημα, ενω στο whats up με εναν συνεργατη τους που μιλαω μου ειπε θα πιστωθουν χθες η σημερα, κατι το οποίο δεν θεωρώ οτι θα γινει καθοτι δεν έχει γινει καν επεξεργασία των αναληψεων. file

Λάβαμε 2 πληρωμές σήμερα.

file

Αυτόματη μετάφραση:

Good news at last I would say. You also mention that yesterday you made a withdrawal and the next day it arrived. I don't understand why some players wait a day and others wait so long. 

Anyway, at least for someone it is going in the right direction. 🙂

Καλημέρα, εχω κι εγω το ίδιο θεμα με την συγκεκριμένη εταιρεία, εχω κανει 2 αναλήψεις των 500 ευρω πριν απο 10 και 9 ημέρες και μου λενε στο live chat για τεχνικο πρόβλημα, ενω στο whats up με εναν συνεργατη τους που μιλαω μου ειπε θα πιστωθουν χθες η σημερα, κατι το οποίο δεν θεωρώ οτι θα γινει καθοτι δεν έχει γινει καν επεξεργασία των αναληψεων. file

According to what I've seen some players have already received money and I don't know what the casino's schedule is. It seems to me that there is no such thing when someone waits for two weeks and someone gets the money basically right away. 

We give casinos 14 days and if you don't get the money by then, then I would recommend opening a complaint. 

Do you think you will be able to wait a couple of days?

Since the casino say s by itself that it takes 3 days to check the withdraw and complete it, why should I give them more days? I am already worried about what I ve read here about them.

Μολις ελαβα 2 μειλ, το ενα οτι η μια καταθεση ακυρώθηκε και το δεύτερο οτι η πρωτη καταθεση ολοκληρώθηκε. Προσπαθώ να επικοινωνησω μαζι τους για να δω για ποιο λογο συνεβει αυτο.

Leoglxd21

It would certainly be good to find out why this is happening, but it looks like your first withdrawal should be based on what you are describing. Do you also take into account that the withdrawal is complete? 

My first withdrawal was credited to my bank account, but the second was cancelled by them for no reason. I am trying to find out why.

1...5 6 78
Μετάβαση στη σελίδααπό 8 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα