Βλέπω ότι μπορέσατε να υποβάλετε το παράπονό σας και η ομάδα μας έχει ήδη αρχίσει να εργάζεται για αυτό.
Έτσι, ελπίζουμε ότι θα μπορέσουν να επικοινωνήσουν με το καζίνο και να λύσουν το πρόβλημα χωρίς να επικοινωνήσετε με κάποιον νομικό, γιατί σίγουρα θα κόστιζε πολύ. Αυτός είναι ο τρόπος που μπορείτε να προσπαθήσετε να το αντιμετωπίσετε, αλλά δεν είμαι σίγουρος αν αξίζει το κόστος, στην πραγματικότητα.
Ας δούμε πρώτα τι θα πετύχει η ομάδα παραπόνων μας. Τι λες;🤞
I can see that you were able to submit your complaint, and our team has already started working on it.
So, hopefully they will be able to communicate with the casino and solve the issue without you contacting any laywer, because it surely would cost a lot. That is the way you can try to deal with it, but I am not sure if it's worth the cost, actually.
Let's see first what our complaint team will achieve. What do you say?🤞
Αυτόματη μετάφραση: