ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΠληρωμή ηφαιστείου Βέγκας

Πληρωμή ηφαιστείου Βέγκας (σελίδα 3)

πριν από 3 έτη από Saskia
|
25335 προβολές 68 απαντήσεις |
|
12 3 4
Προσθήκη ανάρτησης
Radka
πριν από 1 έτος

σχεδόν 2 εβδομάδες


Αυτόματη μετάφραση:
houseriderz
πριν από 1 έτος

Oh, welcome back! Almost two weeks you say? Well, should be much quicker, I'd say.

Well, it has been quite some time since, so where are you playing now? What's up with you?

Have you heard about the recent events? The first free slots tournament, perhaps? 🙂


πριν από 1 έτος

Συγγνώμη, αλλά και η Vulkan Vegas, δεν έχει γερμανική άδεια και ως εκ τούτου παραμένει παράνομη. Κανένα ενδιαφέρον. Επιτέλους πάρε γερμανική άδεια. Εν τω μεταξύ, τα πρώτα καζίνο στο Κουρασάο υποβλήθηκαν επιτυχώς και μπορούν να ζητηθούν χρήματα από τον παίκτη.


ευχαριστώ και αντίο

Αυτόματη μετάφραση:
abelinglaekamp
πριν από 1 έτος

Yes, many big brand casinos are not licensed "locally".

May I know which unhappy casinos were successfully sued, please? It's an honest question, I assure you. 🙂

πριν από 1 έτος

Γειά σου!

Μεταξύ άλλων, όλα τα καζίνο που εδρεύουν στη Μάλτα, υπό κάποια μορφή, και το Vulkan Vegas, πέρυσι από την LG Hamburg, καταδικάστηκαν σε αποπληρωμή. Στο μεταξύ, η Μάλτα προσπαθεί να αποτρέψει τις αγωγές με νέα νομοθεσία, αλλά η Μάλτα παραβιάζει τη νομοθεσία της ΕΕ 😁😁.

Καμία άδεια δεν παραμένει παράνομη σε μια χώρα όπου προσφέρεται.

Αυτόματη μετάφραση:
abelinglaekamp
πριν από 1 έτος

Aha, I see!

I think you may be interested in joining this thread about legal executions and trials:

https://de.casino.guru/forum/casinos/exekution-pokerstars--zahlung-scheinbar-nicht-freiwillig/23

Are you? 🙂

πριν από 11 μήνες

Γεια σε όλους! Κέρδισα 10.000 € στο VulkanVegas πριν από μια εβδομάδα! Ήθελα να πληρωθεί, δυστυχώς η πληρωμή απορρίφθηκε. Στη συνέχεια, ήθελα να το πληρώσω ξανά και μετά μου είπαν ότι ο λογαριασμός μου έπρεπε να επαληθευτεί. Αλλά αυτό ήταν πριν από 3 χρόνια. Λοιπόν, ανέβασα ξανά τα έγγραφα, απορρίφθηκαν και η πληρωμή μου επίσης απορρίφθηκε ξανά. Ανέβασα ξανά τα έγγραφα και τώρα γίνεται ξανά επεξεργασία. Εφόσον πρέπει να εισαγάγω ξανά την πληρωμή, δεν μπορούσα πλέον να βάλω 10.000 αλλά μόνο 5.000, μετά ήθελα να βάλω ένα άλλο, το οποίο ξεπέρασε μόνο τις 3.000... αυτό συμβαίνει εδώ και μια εβδομάδα... Τι μπορώ να κάνω ? Θέλω και εγώ τα κέρδη μου! τις καλύτερες ευχές

Αυτόματη μετάφραση:
Saskia
πριν από 11 μήνες

Γεια σου Saskia!

Είναι ωραίο που κέρδισες 10.000 ευρώ. Αλλά μόνο για την κατανόησή σας. Ακριβώς όπως το καζίνο δεν έχει δικαίωμα στα χαμένα χρήματα, για τα οποία μπορείτε να μηνύσετε εάν δεν υπάρχει άδεια στη χώρα όπου προσφέρεται, δεν έχετε επίσης δικαίωμα πληρωμής επειδή το Vulkan Vegas δεν έχει άδεια στη Γερμανία . Αυτό σημαίνει ότι δεν έχετε καμία πιθανότητα να διεκδικήσετε κέρδη.

τις καλύτερες ευχές

Αυτόματη μετάφραση:
Saskia
πριν από 11 μήνες

Στην απόφασή του της 13ης Σεπτεμβρίου 2022 (Az. 10 O 2570/20), το Περιφερειακό Δικαστήριο (LG) Δρέσδης επιδίκασε σε έναν συμμετέχοντα και στοιχηματιστή την επιστροφή των ποσών των στοιχημάτων του ύψους περίπου 8.000,00 ευρώ, τα οποία κατέβαλε από λογαριασμός από τον Αύγουστο του 2017 έως τον Ιούνιο του 2020 είχε χάσει τη διαμονή του στη Δρέσδη μέσω μιας ξένης διαδικτυακής πύλης τυχερών παιχνιδιών και στοιχημάτων.

Ο χειριστής του διαδικτυακού αθλητικού στοιχήματος και του διαδικτυακού τζόγου ήταν η Invicta Networks NV, με έδρα το Κουρασάο. Στην απόφασή του της 13ης Σεπτεμβρίου 2022 (αναφ. 10 O 2570/20), το περιφερειακό δικαστήριο (LG) της Δρέσδης διέταξε έναν συμμετέχοντα και παίκτη του παιχνιδιού να επιστρέψει τα στοιχήματά του ύψους περίπου 8.000,00 ευρώ, τα οποία είχε χάσει από τον Αύγουστο 2017 έως τον Ιούνιο του 2020 από την κατοικία του στη Δρέσδη, μέσω ξένης διαδικτυακής πύλης τυχερών παιχνιδιών και στοιχημάτων.


Ο χειριστής του διαδικτυακού αθλητικού στοιχήματος και του διαδικτυακού τζόγου ήταν η Invicta Networks NV, με έδρα το Κουρασάο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Γεια σε όλους! Κέρδισα 10.000 € στο VulkanVegas πριν από μια εβδομάδα! Ήθελα να πληρωθεί, δυστυχώς η πληρωμή απορρίφθηκε. Στη συνέχεια, ήθελα να το πληρώσω ξανά και μετά μου είπαν ότι ο λογαριασμός μου έπρεπε να επαληθευτεί. Αλλά αυτό ήταν πριν από 3 χρόνια. Λοιπόν, ανέβασα ξανά τα έγγραφα, απορρίφθηκαν και η πληρωμή μου επίσης απορρίφθηκε ξανά. Ανέβασα ξανά τα έγγραφα και τώρα γίνεται ξανά επεξεργασία. Εφόσον πρέπει να εισαγάγω ξανά την πληρωμή, δεν μπορούσα πλέον να βάλω 10.000 αλλά μόνο 5.000, μετά ήθελα να βάλω ένα άλλο, το οποίο ξεπέρασε μόνο τις 3.000... αυτό συμβαίνει εδώ και μια εβδομάδα... Τι μπορώ να κάνω ? Θέλω και εγώ τα κέρδη μου! τις καλύτερες ευχές

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Hi, according to what you describe you must first complete a additional verification to be able to withdraw the money. Did the casino also say why your documents were rejected? I would like to point out that we give casinos 14 days to resolve such a situation and if nothing changes, then I would recommend that you file a complaint and our team will try to help you. Would it be possible to be a bit more patient and wait and see if your documents are rejected again or how the whole situation develops ? 

Let me know how it goes. 

πριν από 10 μήνες

Γεια σου Jaro. Τα έγγραφά μου εγκρίθηκαν χθες και μετά έλαβα αμέσως άλλο ένα email που μου έλεγε να ανεβάσω έγγραφα. Η υποστήριξη δεν μου απαντά, αλλά ανέβασα κάτι ξανά και ρώτησα στο chat γιατί να συνεχίσω να το κάνω αυτό. Το μόνο που παίρνω είναι η απάντηση ότι δεν μπορούν να με βοηθήσουν και ότι πρέπει να επικοινωνήσω με την υποστήριξη... πολύ αστείο. Το έχω ήδη. Ναι, θα περίμενα άλλη μια εβδομάδα γιατί ζήτησα την πρώτη πληρωμή πριν από μια εβδομάδα σήμερα... Αν δεν έχει γίνει τίποτα μέχρι τότε, θα κάνω καταγγελία. Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την υποστήριξή σας!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Γεια σας, μόλις είδα ότι η VulkanVegas πληρώνει τα κέρδη μου. Ωστόσο: Δεν μπορούσα να κάνω αίτηση για 10.000, αλλά μόνο μία φορά για 5.000 € και μία για 3.000 €. Αλλά ξαφνικά είχα μόνο πίστωση 400€. Ρώτησα στο chat που πήγαν τα 1.600€ μου. Απάντησαν ότι αυτά ήταν τέλη για την πληρωμή! Έχω επιλέξει ανάληψη με χρεώσεις. Αλλά δεν το έχω εισάγει πουθενά και δεν έχω πληρώσει ποτέ τέλη για ανάληψη. και μετά μου είπαν στο chat ότι έπρεπε να στοιχηματίσω την κατάθεσή μου δύο φορές. Κέρδισα 10.000 € με ποντάρισμα 20 €. Τι δεν καταλαβαίνω τώρα; Τράβηξα στιγμιότυπα οθόνης του ιστορικού συνομιλίας...

Αυτόματη μετάφραση:
Saskia
πριν από 10 μήνες

According to what you write, you have made two withdrawals that have already been approved, yes ? 

As for the €1600, I think it is too much for the fees and after talking to my colleague I would recommend to file a complaint now, because I don't think it's okay if you have not been informed of anything like that. 

Are you going to do it ? 

πριν από 10 μήνες

Ναι, κάνω καταγγελία. Οι πληρωμές έγιναν επίσης κανονικά, δεν υπήρχε ένδειξη ότι έπρεπε να πληρώσω κάποια τέλη. Έχω κερδίσει 1000 ή 2000 πολλές φορές και δεν πλήρωσα ποτέ καμία αμοιβή.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Ich habe grade die Beschwerde eingereicht.

Αυτόματη μετάφραση:
Saskia
πριν από 10 μήνες

Of course I understand, I think these are pretty high fees so let's see where our team gets in the complaint. I hope everything will be communicated and resolved. I'll keep my fingers crossed. 🤞

πριν από 10 μήνες

Of course I understand, I think these are pretty high fees so let's see where our team gets in the complaint. I hope everything will be communicated and resolved. I'll keep my fingers crossed. 🤞

πριν από 10 μήνες

Αυτό θα ήταν υπέροχο! Ας περιμένουμε...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Έκανε δύο αναλήψεις. Είχε πάνω από 1700 € σε πίστωση. Τα χρήματα δεν μπήκαν στον τραπεζικό λογαριασμό μου ούτε επέστρεψαν στον λογαριασμό παίκτη μου.

4f47d294-3834-4578-8979-ba356c5b060b

και

d03bf8f8-d48a-40c1-9f70-38cb67538b68

Στη συνομιλία σήμερα λέγεται ότι έχω μόνο πάνω από 500 € σε πίστωση σήμερα, φυσικά, χθες αφαιρέθηκαν δύο €500 μετά την πληρωμή μου, αλλά δεν επέστρεψαν ποτέ στον λογαριασμό ελέγχου μου ή στον λογαριασμό παίκτη. Έχω και τα email για επιβεβαίωση.


Αυτόματη μετάφραση:
anderske72
πριν από 10 μήνες

Hello, are those withdrawals confirmed in your transaction history ? Did you play with the bonus or not ? Did you try to ask the support where your balance is and if they sent it or what ?

Anyway, I see you have a complaint, so our team will try to help you. I hope this will be just a misunderstanding and everything will be resolved as soon as possible. 

Let me know how it goes.

πριν από 10 μήνες

Τώρα έχουν πληρωθεί 1000€. Κέρδισα τα χρήματα με πραγματικά χρήματα, όχι με μπόνους. Λείπουν ακόμη 500€.

Αυτόματη μετάφραση:
12 3 4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα