Ω, καλώς ήρθες πίσω! Σχεδόν δύο εβδομάδες λέτε; Λοιπόν, θα έπρεπε να είναι πολύ πιο γρήγορο, θα έλεγα.
Λοιπόν, έχει περάσει αρκετός καιρός από τότε, οπότε πού παίζετε τώρα; Τι συμβαίνει με σας?
Έχετε ακούσει για τα πρόσφατα γεγονότα; Το πρώτο δωρεάν τουρνουά κουλοχέρηδων , ίσως; 🙂
Oh, welcome back! Almost two weeks you say? Well, should be much quicker, I'd say.
Well, it has been quite some time since, so where are you playing now? What's up with you?
Have you heard about the recent events? The first free slots tournament, perhaps? 🙂
Συγγνώμη, αλλά και η Vulkan Vegas, δεν έχει γερμανική άδεια και ως εκ τούτου παραμένει παράνομη. Κανένα ενδιαφέρον. Επιτέλους πάρε γερμανική άδεια. Εν τω μεταξύ, τα πρώτα καζίνο στο Κουρασάο υποβλήθηκαν επιτυχώς και μπορούν να ζητηθούν χρήματα από τον παίκτη.
ευχαριστώ και αντίο
Sorry, but also Vulkan Vegas, has no German license and therefore remains illegal. No interest. Finally get a German license. In the meantime, the first casinos on Curacao have been successfully sued and money can be demanded back from the player.
thank you and goodbye
Sorry aber auch Vulkan Vegas,hat keine deutsche Lizenz ubd bleibt somit weiterhin illegal. Kein Interesse. Besorgt euch endlich eine deutsche Lizenz . Mittlerweile wurden die ersten Casinos ,auf Curacao erfolgreich verklagt und Gelder können vom Spieler zurück verlangt werden.
Danke und auf Wiedersehen
Ναι, πολλά καζίνο μεγάλων επωνυμιών δεν έχουν άδεια "τοπικά".
Μπορώ να ξέρω ποια δυστυχισμένα καζίνο υποβλήθηκαν επιτυχώς σε μήνυση, παρακαλώ; Είναι μια ειλικρινής ερώτηση, σας διαβεβαιώνω. 🙂
Yes, many big brand casinos are not licensed "locally".
May I know which unhappy casinos were successfully sued, please? It's an honest question, I assure you. 🙂
Γειά σου!
Μεταξύ άλλων, όλα τα καζίνο που εδρεύουν στη Μάλτα, υπό κάποια μορφή, και το Vulkan Vegas, πέρυσι από την LG Hamburg, καταδικάστηκαν σε αποπληρωμή. Στο μεταξύ, η Μάλτα προσπαθεί να αποτρέψει τις αγωγές με νέα νομοθεσία, αλλά η Μάλτα παραβιάζει τη νομοθεσία της ΕΕ 😁😁.
Καμία άδεια δεν παραμένει παράνομη σε μια χώρα όπου προσφέρεται.
Hello!
Among other things, all casinos based in Malta, in some form, and Vulkan Vegas, last year by the LG Hamburg, were all sentenced to repayment. In the meantime, Malta is trying to prevent the lawsuits with new legislation, but Malta is violating EU law 😁😁.
No license remains illegal in a country where it is offered.
Hallo!
Unter anderem sämtliche Casinos, mit Sitz auf Malta, in irgendeiner Form, und Vulkan Vegas, letztes Jahr vom LG Hamburg, wurden alle zur Rückzahlung verurteilt. Mittlerweile versucht Malta, mit einer neuen Gesetzgebung, den Klagen vorzubeugen, aber damit verstößt Malta, gegen EU Recht 😁😁.
Keine Lizenz, in einem Land, wo es angeboten wird, bleibt Illegal.
Αχα, βλέπω!
Νομίζω ότι μπορεί να σας ενδιαφέρει να συμμετάσχετε σε αυτό το νήμα σχετικά με τις νόμιμες εκτελέσεις και τις δίκες:
https://de.casino.guru/forum/casinos/exekution-pokerstars--zahlung-scheinbar-nicht-freiwillig/23
Είσαι? 🙂
Aha, I see!
I think you may be interested in joining this thread about legal executions and trials:
https://de.casino.guru/forum/casinos/exekution-pokerstars--zahlung-scheinbar-nicht-freiwillig/23
Are you? 🙂
Γεια σε όλους! Κέρδισα 10.000 € στο VulkanVegas πριν από μια εβδομάδα! Ήθελα να πληρωθεί, δυστυχώς η πληρωμή απορρίφθηκε. Στη συνέχεια, ήθελα να το πληρώσω ξανά και μετά μου είπαν ότι ο λογαριασμός μου έπρεπε να επαληθευτεί. Αλλά αυτό ήταν πριν από 3 χρόνια. Λοιπόν, ανέβασα ξανά τα έγγραφα, απορρίφθηκαν και η πληρωμή μου επίσης απορρίφθηκε ξανά. Ανέβασα ξανά τα έγγραφα και τώρα γίνεται ξανά επεξεργασία. Εφόσον πρέπει να εισαγάγω ξανά την πληρωμή, δεν μπορούσα πλέον να βάλω 10.000 αλλά μόνο 5.000, μετά ήθελα να βάλω ένα άλλο, το οποίο ξεπέρασε μόνο τις 3.000... αυτό συμβαίνει εδώ και μια εβδομάδα... Τι μπορώ να κάνω ? Θέλω και εγώ τα κέρδη μου! τις καλύτερες ευχές
Hello everyone! I won €10,000 at VulkanVegas a week ago! I wanted to have this paid out, unfortunately the payout was rejected. Then I wanted to have it paid out again and then I was told my account needed to be verified. But that was it 3 years ago. Well, I uploaded the documents again, they were rejected and my payout was also rejected again. I uploaded the documents again and they are now being processed again. Since I have to enter the payout again, I could no longer enter 10,000 but only 5,000, then wanted to enter another one, which only went over 3,000... this has been going on for a week now... What can I do? I want my winnings too! Best regards
Hallo an alle! Ich habe bei VulkanVegas vor einer Woche 10.000 € gewonnen! Ich wollte mir diese auszahlen lassen, leider wurde die Auszahlung abgelehnt. Dann wollte ich mir die erneut auszahlen lassen und dann kam der Hinweis mein Konto müsste verifiziert werden. Das war es aber schon vor 3 Jahren.. Naja habe erneut die Unterlagen hochgeladen, diese wurden abgelehnt und meine Auszahlung wurde auch wieder abgelehnt. Habe nochmal Unterlagen hochgeladen und dass ist jetzt wieder in Bearbeitung. Da ich die Auszahlung erneut eingeben muss, konnte ich keine 10.000 mehr eingeben sondern nur 5.000, wollte dann noch eine eingeben, die ging nur über 3.000... das geht jetzt seit einer Woche so... Was kann ich tun? Ich möchte ja auch meinen Gewinn haben! Viele Grüße
Γεια σου Saskia!
Είναι ωραίο που κέρδισες 10.000 ευρώ. Αλλά μόνο για την κατανόησή σας. Ακριβώς όπως το καζίνο δεν έχει δικαίωμα στα χαμένα χρήματα, για τα οποία μπορείτε να μηνύσετε εάν δεν υπάρχει άδεια στη χώρα όπου προσφέρεται, δεν έχετε επίσης δικαίωμα πληρωμής επειδή το Vulkan Vegas δεν έχει άδεια στη Γερμανία . Αυτό σημαίνει ότι δεν έχετε καμία πιθανότητα να διεκδικήσετε κέρδη.
τις καλύτερες ευχές
Hello Saskia!
It's nice that you won 10,000 euros. But just for your understanding. Just as the casino has no right to the lost money, which you can sue for if there is no license in the country where it is offered, you also have no right to a payout because Vulkan Vegas does not have a license in Germany . This means you have no chance of claiming any winnings.
Best regards
Hallo Saskia!
Das ist schön, daß du 10.000 Euro gewonnen hast. Aber nur für dich zum Verständnis. So wie das Casino kein Recht hat, auf das verlorene Geld , was du einklagen kannst, wenn keine Lizenz in dem Land vorliegt, wo es angeboten wird, so hast du auch kein Recht auf Auszahlung weil, keine Lizenz für Vulkan Vegas vorliegt, in Deutschland. Du hast somit keine Chance, Gewinne einzuklagen.
Viele Grüße
Στην απόφασή του της 13ης Σεπτεμβρίου 2022 (Az. 10 O 2570/20), το Περιφερειακό Δικαστήριο (LG) Δρέσδης επιδίκασε σε έναν συμμετέχοντα και στοιχηματιστή την επιστροφή των ποσών των στοιχημάτων του ύψους περίπου 8.000,00 ευρώ, τα οποία κατέβαλε από λογαριασμός από τον Αύγουστο του 2017 έως τον Ιούνιο του 2020 είχε χάσει τη διαμονή του στη Δρέσδη μέσω μιας ξένης διαδικτυακής πύλης τυχερών παιχνιδιών και στοιχημάτων.
Ο χειριστής του διαδικτυακού αθλητικού στοιχήματος και του διαδικτυακού τζόγου ήταν η Invicta Networks NV, με έδρα το Κουρασάο. Στην απόφασή του της 13ης Σεπτεμβρίου 2022 (αναφ. 10 O 2570/20), το περιφερειακό δικαστήριο (LG) της Δρέσδης διέταξε έναν συμμετέχοντα και παίκτη του παιχνιδιού να επιστρέψει τα στοιχήματά του ύψους περίπου 8.000,00 ευρώ, τα οποία είχε χάσει από τον Αύγουστο 2017 έως τον Ιούνιο του 2020 από την κατοικία του στη Δρέσδη, μέσω ξένης διαδικτυακής πύλης τυχερών παιχνιδιών και στοιχημάτων.
Ο χειριστής του διαδικτυακού αθλητικού στοιχήματος και του διαδικτυακού τζόγου ήταν η Invicta Networks NV, με έδρα το Κουρασάο.
In its judgment of September 13, 2022 (Az. 10 O 2570/20), the Regional Court (LG) Dresden awarded a game participant and bettor a refund of his betting stakes in the amount of around EUR 8,000.00, which he paid from his account from August 2017 to June 2020 had lost his residence in Dresden via a foreign online gambling and betting portal.
The operator of the online sports betting and online gambling was Invicta Networks NV, based in Curacao. In its ruling of September 13, 2022 (ref. 10 O 2570/20), the regional court (LG) Dresden ordered a game participant and bettor to refund their betting stakes in the amount of around EUR 8,000.00, which he had lost from August 2017 to June 2020 from his residence in Dresden, via a foreign online gambling and betting portal.
The operator of the online sports betting and online gambling was Invicta Networks NV, based in Curacao.
Das Landgericht (LG) Dresden hat mit Urteil vom 13.09.2022 (Az. 10 O 2570/20) einem Spielteilnehmer und Wettenden eine Rückzahlung seiner Wetteinsätze in Höhe von rund EUR 8.000,00 zugesprochen, welche dieser von August 2017 bis Juni 2020 von seinem Wohnsitz in Dresden, über ein ausländisches Online Glückspiel- und Wettportal, verloren hatte.
Betreiberin der Online-Sportwetten und des Online-Glückspiels war die Invicta Networks N.V. mit Sitz in Curacao.Das Landgericht (LG) Dresden hat mit Urteil vom 13.09.2022 (Az. 10 O 2570/20) einem Spielteilnehmer und Wettenden eine Rückzahlung seiner Wetteinsätze in Höhe von rund EUR 8.000,00 zugesprochen, welche dieser von August 2017 bis Juni 2020 von seinem Wohnsitz in Dresden, über ein ausländisches Online Glückspiel- und Wettportal, verloren hatte.
Betreiberin der Online-Sportwetten und des Online-Glückspiels war die Invicta Networks N.V. mit Sitz in Curacao.
Γεια σε όλους! Κέρδισα 10.000 € στο VulkanVegas πριν από μια εβδομάδα! Ήθελα να πληρωθεί, δυστυχώς η πληρωμή απορρίφθηκε. Στη συνέχεια, ήθελα να το πληρώσω ξανά και μετά μου είπαν ότι ο λογαριασμός μου έπρεπε να επαληθευτεί. Αλλά αυτό ήταν πριν από 3 χρόνια. Λοιπόν, ανέβασα ξανά τα έγγραφα, απορρίφθηκαν και η πληρωμή μου επίσης απορρίφθηκε ξανά. Ανέβασα ξανά τα έγγραφα και τώρα γίνεται ξανά επεξεργασία. Εφόσον πρέπει να εισαγάγω ξανά την πληρωμή, δεν μπορούσα πλέον να βάλω 10.000 αλλά μόνο 5.000, μετά ήθελα να βάλω ένα άλλο, το οποίο ξεπέρασε μόνο τις 3.000... αυτό συμβαίνει εδώ και μια εβδομάδα... Τι μπορώ να κάνω ? Θέλω και εγώ τα κέρδη μου! τις καλύτερες ευχές
Hello everyone! I won €10,000 at VulkanVegas a week ago! I wanted to have this paid out, unfortunately the payout was rejected. Then I wanted to have it paid out again and then I was told my account needed to be verified. But that was it 3 years ago. Well, I uploaded the documents again, they were rejected and my payout was also rejected again. I uploaded the documents again and they are now being processed again. Since I have to enter the payout again, I could no longer enter 10,000 but only 5,000, then wanted to enter another one, which only went over 3,000... this has been going on for a week now... What can I do? I want my winnings too! Best regards
Hallo an alle! Ich habe bei VulkanVegas vor einer Woche 10.000 € gewonnen! Ich wollte mir diese auszahlen lassen, leider wurde die Auszahlung abgelehnt. Dann wollte ich mir die erneut auszahlen lassen und dann kam der Hinweis mein Konto müsste verifiziert werden. Das war es aber schon vor 3 Jahren.. Naja habe erneut die Unterlagen hochgeladen, diese wurden abgelehnt und meine Auszahlung wurde auch wieder abgelehnt. Habe nochmal Unterlagen hochgeladen und dass ist jetzt wieder in Bearbeitung. Da ich die Auszahlung erneut eingeben muss, konnte ich keine 10.000 mehr eingeben sondern nur 5.000, wollte dann noch eine eingeben, die ging nur über 3.000... das geht jetzt seit einer Woche so... Was kann ich tun? Ich möchte ja auch meinen Gewinn haben! Viele Grüße
Γεια σας, σύμφωνα με αυτά που περιγράφετε πρέπει πρώτα να ολοκληρώσετε μια πρόσθετη επαλήθευση για να μπορέσετε να κάνετε ανάληψη των χρημάτων. Το καζίνο είπε επίσης γιατί απορρίφθηκαν τα έγγραφά σας; Θα ήθελα να επισημάνω ότι δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να επιλύσουν μια τέτοια κατάσταση και αν δεν αλλάξει τίποτα, τότε θα συνιστούσα να υποβάλετε μια καταγγελία και η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει. Θα ήταν δυνατόν να είστε λίγο πιο υπομονετικοί και να περιμένετε να δείτε εάν τα έγγραφά σας απορρίπτονται ξανά ή πώς εξελίσσεται η όλη κατάσταση;
Να μου πεις πως πάει.
Hi, according to what you describe you must first complete a additional verification to be able to withdraw the money. Did the casino also say why your documents were rejected? I would like to point out that we give casinos 14 days to resolve such a situation and if nothing changes, then I would recommend that you file a complaint and our team will try to help you. Would it be possible to be a bit more patient and wait and see if your documents are rejected again or how the whole situation develops ?
Let me know how it goes.
Γεια σου Jaro. Τα έγγραφά μου εγκρίθηκαν χθες και μετά έλαβα αμέσως άλλο ένα email που μου έλεγε να ανεβάσω έγγραφα. Η υποστήριξη δεν μου απαντά, αλλά ανέβασα κάτι ξανά και ρώτησα στο chat γιατί να συνεχίσω να το κάνω αυτό. Το μόνο που παίρνω είναι η απάντηση ότι δεν μπορούν να με βοηθήσουν και ότι πρέπει να επικοινωνήσω με την υποστήριξη... πολύ αστείο. Το έχω ήδη. Ναι, θα περίμενα άλλη μια εβδομάδα γιατί ζήτησα την πρώτη πληρωμή πριν από μια εβδομάδα σήμερα... Αν δεν έχει γίνει τίποτα μέχρι τότε, θα κάνω καταγγελία. Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την υποστήριξή σας!
Hello Jaro. My documents were approved yesterday and then I immediately received another email telling me to upload documents. Support doesn't answer me, but I uploaded something again and asked in the chat why I should keep doing this. All I get is the answer that they can't help me and that I should contact support... very funny. I already have it. Yes, I would wait another week because I requested the first payout a week ago today... If nothing has happened by then, I will file a complaint. Thank you in advance for your support!
Hallo Jaro. Meine Dokumente wurden gestern genehmigt und dann habe ich gleich erneut eine Mail bekommen, dass ich Dokumente hochladen soll. Der Support antwortet mir nicht, ich habe trotzdem nochmal was hochgeladen und im Chat nachgefragt warum ich das ständig tun soll. Da bekomme ich nur die Antwort, dass die mir nicht weiterhelfen können und ich mich an den support wenden soll... sehr witzig. Hab ich ja schon. Ja ich würde dann noch eine Woche warten weil ich die erste Auszahlung heute vor einer Woche angefragt habe... Wenn sich bis dahin nichts getan, hat werde ich eine Beschwerde einreichen. Vielen Dank schonmal für eure Unterstützung!
Γεια σας, μόλις είδα ότι η VulkanVegas πληρώνει τα κέρδη μου. Ωστόσο: Δεν μπορούσα να κάνω αίτηση για 10.000, αλλά μόνο μία φορά για 5.000 € και μία για 3.000 €. Αλλά ξαφνικά είχα μόνο πίστωση 400€. Ρώτησα στο chat που πήγαν τα 1.600€ μου. Απάντησαν ότι αυτά ήταν τέλη για την πληρωμή! Έχω επιλέξει ανάληψη με χρεώσεις. Αλλά δεν το έχω εισάγει πουθενά και δεν έχω πληρώσει ποτέ τέλη για ανάληψη. και μετά μου είπαν στο chat ότι έπρεπε να στοιχηματίσω την κατάθεσή μου δύο φορές. Κέρδισα 10.000 € με ποντάρισμα 20 €. Τι δεν καταλαβαίνω τώρα; Τράβηξα στιγμιότυπα οθόνης του ιστορικού συνομιλίας...
Hello, I just saw that VulkanVegas is paying out my winnings. However: I couldn't apply for 10,000, but only once for €5,000 and once for €3,000. But suddenly I only had credit of €400. I asked in the chat where my €1,600 went. They replied that these were fees for the payout! I have chosen withdrawal with fees. But I haven't entered it anywhere and I've never paid any fees for a withdrawal. and then I was told in the chat that I had to wager my deposit twice. I won €10,000 with a €20 stake. What don't I understand now? I took screenshots of the chat history...
Hallo, ich habe grade gesehen dass VulkanVegas meine Gewinne auszahlt. Allerdings: Ich konnte ja nicht 10.000 beantragen , sondern nur einmal 5000 und einmal 3000€. Plötzlich hatte ich aber nur noch Guthaben von 400€. Ich habe im Chat gefragt, wo meine 1.600€ geblieben sind. Da haben die geantwortet, dass das Gebühren sind für die Auszahlung! Ich habe Auszahlung mit Gebühren gewählt. Habe ich aber nirgendwo eingegeben und ich habe auch noch nie Gebühren für eine Auszahlung bezahlt. und dann sagte man mir im Chat noch, dass ich meine Einzahlung 2 mal umsetzen müsste. Ich habe die 10.000€ mit 20€ Einsatz gewonnen. Was verstehe ich da jetzt nicht? Ich habe Screenshots von dem Chatverlauf gemacht...
Σύμφωνα με αυτά που γράφεις, έχεις κάνει δύο αναλήψεις που έχουν ήδη εγκριθεί, ναι;
Όσο για τα 1600€ νομίζω ότι είναι πάρα πολλά για τις αμοιβές και αφού μίλησα με τον συνάδελφο θα συνιστούσα να κάνεις καταγγελία τώρα γιατί δεν νομίζω ότι είναι εντάξει αν δεν έχεις ενημερωθεί για κάτι τέτοιο.
Θα το κάνεις;
According to what you write, you have made two withdrawals that have already been approved, yes ?
As for the €1600, I think it is too much for the fees and after talking to my colleague I would recommend to file a complaint now, because I don't think it's okay if you have not been informed of anything like that.
Are you going to do it ?
Ναι, κάνω καταγγελία. Οι πληρωμές έγιναν επίσης κανονικά, δεν υπήρχε ένδειξη ότι έπρεπε να πληρώσω κάποια τέλη. Έχω κερδίσει 1000 ή 2000 πολλές φορές και δεν πλήρωσα ποτέ καμία αμοιβή.
Yes, I am filing a complaint. The payouts also ran normally, there was no indication that I had to pay any fees. I've won 1000 or 2000 several times and never paid any fees.
Ja ich reiche eine Beschwerde ein. Die Auszahlungen liefen auch ganz normal, da gab es keinen Hinweis dass ich darauf Gebühren zahlen muss. Ich habe schon öfter mal 1000 oder 2000 gewonnen und habe nie Gebühren bezahlt.
Φυσικά καταλαβαίνω, νομίζω ότι πρόκειται για αρκετά υψηλές χρεώσεις, οπότε ας δούμε πού θα φτάσει η ομάδα μας στην καταγγελία. Ελπίζω ότι όλα θα κοινοποιηθούν και θα επιλυθούν. Θα κρατήσω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα. 🤞
Of course I understand, I think these are pretty high fees so let's see where our team gets in the complaint. I hope everything will be communicated and resolved. I'll keep my fingers crossed. 🤞
Φυσικά καταλαβαίνω, νομίζω ότι πρόκειται για αρκετά υψηλές χρεώσεις, οπότε ας δούμε πού θα φτάσει η ομάδα μας στην καταγγελία. Ελπίζω ότι όλα θα κοινοποιηθούν και θα επιλυθούν. Θα κρατήσω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα. 🤞
Of course I understand, I think these are pretty high fees so let's see where our team gets in the complaint. I hope everything will be communicated and resolved. I'll keep my fingers crossed. 🤞
Αυτό θα ήταν υπέροχο! Ας περιμένουμε...
That would be great! Let's wait...
Das wäre toll! Warten wir mal ab...
Έκανε δύο αναλήψεις. Είχε πάνω από 1700 € σε πίστωση. Τα χρήματα δεν μπήκαν στον τραπεζικό λογαριασμό μου ούτε επέστρεψαν στον λογαριασμό παίκτη μου.
4f47d294-3834-4578-8979-ba356c5b060b
και
d03bf8f8-d48a-40c1-9f70-38cb67538b68
Στη συνομιλία σήμερα λέγεται ότι έχω μόνο πάνω από 500 € σε πίστωση σήμερα, φυσικά, χθες αφαιρέθηκαν δύο €500 μετά την πληρωμή μου, αλλά δεν επέστρεψαν ποτέ στον λογαριασμό ελέγχου μου ή στον λογαριασμό παίκτη. Έχω και τα email για επιβεβαίωση.
Made two withdrawals. Had over €1700 in credit. The money neither went into my checking account nor came back into my player account.
4f47d294-3834-4578-8979-ba356c5b060b
and
d03bf8f8-d48a-40c1-9f70-38cb67538b68
In the chat today it is said that I only have over €500 in credit today, of course, yesterday two €500 were deducted after my payout, but they never came back to my checking account or the player account. I also have the emails as confirmation.
Habe zwei Auszahlungen getätigt. Hatte über 1700 € Guthaben. Das Geld ist weder auf mein Girokonto eingegangen noch auf mein Spielerkonto zurück gekommen.
4f47d294-3834-4578-8979-ba356c5b060b
und
d03bf8f8-d48a-40c1-9f70-38cb67538b68
Im Chat wird heute gesagt ich habe heute ja nur über 500 € Guthaben, ja klar, gestern wurden 2x 500 € nach meiner Auszahlung abgezogen die aber weder auf mein Girokonto noch auf dem Spielerkonto zurück gekommen sind. Die E-Mails habe ich auch noch als Bestätigung.
Γεια σας, επιβεβαιώνονται αυτές οι αναλήψεις στο ιστορικό συναλλαγών σας; Παίξατε με το μπόνους ή όχι; Δοκίμασες να ρωτήσεις την υποστήριξη που είναι το υπόλοιπό σου και αν το έστειλαν ή τι;
Τέλος πάντων, βλέπω ότι έχετε ένα παράπονο , οπότε η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει. Ελπίζω ότι αυτό θα είναι απλώς μια παρεξήγηση και όλα θα λυθούν το συντομότερο δυνατό.
Να μου πεις πως πάει.
Hello, are those withdrawals confirmed in your transaction history ? Did you play with the bonus or not ? Did you try to ask the support where your balance is and if they sent it or what ?
Anyway, I see you have a complaint, so our team will try to help you. I hope this will be just a misunderstanding and everything will be resolved as soon as possible.
Let me know how it goes.
Τώρα έχουν πληρωθεί 1000€. Κέρδισα τα χρήματα με πραγματικά χρήματα, όχι με μπόνους. Λείπουν ακόμη 500€.
€1000 has now been paid out. I won the money with real money, not with a bonus. €500 is still missing.
1000 € wurden jetzt ausgezahlt. Das Geld habe ich mit Echtgeld gewonnen nicht mit Bonus. 500 € fehlen noch.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.