ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΠληρωμή ηφαιστείου Βέγκας

Πληρωμή ηφαιστείου Βέγκας

πριν από 3 έτη από Saskia
|
25369 προβολές 68 απαντήσεις |
|
1 2...4
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 3 έτη

Χουου! Εγγραφήκα για πρώτη φορά σε ένα διαδικτυακό καζίνο, στο Vulkan Vegas, στις 3 Νοεμβρίου 2020. Κέρδισα γρήγορα πάνω από 5.000 ευρώ σε πραγματικά χρήματα. Από την Τετάρτη, προσπαθώ να πληρώσω το ποσό. Ο λογαριασμός επαληθεύτηκε, όλα εντάξει Aaaaber ... στην πρώτη πληρωμή όλα επισημάνθηκαν ως απορριφθέντα. Στη συνέχεια υπέβαλα αίτηση ξανά και την Παρασκευή μεταφέρθηκα στο Visa 500 μου, - €. Τώρα οι τρεις πληρωμές έχουν πραγματοποιήσει 500, αλλά δεν έχουν φτάσει ακόμη στο λογαριασμό μου ... Έχει κάποιος εμπειρία; Χρειάζεται πάντα τόσο πολύ; Το συναίσθημά μου μου λέει ότι θέλουν να με κάνουν παιδιά ... γιατί κάθε φορά που ρωτώ στη συνομιλία, λένε ότι πρέπει να περιμένω, όλα είναι εντάξει. Ή δεν υπάρχει διαθέσιμος Γερμανός σύμβουλος ... Η συνομιλία έληξε! Σήμερα μου είπαν ότι η τράπεζά ΜΟΥ αρνήθηκε την πληρωμή, αλλά δεν έλαβα ούτε email επιβεβαίωσης ... Κάτι είναι παράξενο ... Ίσως είμαι πολύ ανυπόμονος ???

Αυτόματη μετάφραση:
Saskia
πριν από 3 έτη

Hi, €5,000 is quite a lot. Some casinos just split the amount and send it in multiple lower amounts. According to my experience, your bank could actually refuse it due to "suspicious behaviour". I don't really understand why some casinos do it, but we had cases where a player won €5,000, the casino sent 10x€500 from 10 different bank accounts - that's a very strange behaviour from your bank's point of view. Why would 10 different people from 10 different countries sent you €500?

I'm not saying that Vulkan Vegas did it, but it could be the case... You say that you requested the withdrawal on Wednesday, so they had 2 days and then the weekend. I advise you to be patient, but keep yourself up to date. Since you say that there's often no German customer support agent, try to send them emails, because the agent will reply once they come to their shift. Also be prepared that it may take few weeks until you get the money. According to our records, Vulkan Vegas doesn't look like a casino that wouldn't pay to the players, but they might simply have some issues with your bank blocking the payments etc.

So I advise you to start using the email communication, because you will have the whole history of your conversation with the support agents. There's really no need to contact them every day. Just wait for their reply. Let us know how it developed. You can always submit the complaint on our website, but I would do it only at the moment when the casino stops reacting for a longer period of time and you won't have your money.

πριν από 3 έτη

Ευχαριστώ για την απάντησή σου. Κάποτε έστειλα ένα αίτημα μέσω email, αλλά δυστυχώς δεν έλαβα απάντηση. Θα συνεχίσω να αναφέρω πώς συνεχίζεται ...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 έτη

Καλημέρα ακριβώς το ίδιο και για μένα, είναι περίπου 1200 € που το είχα μεταφέρει στην MasterCard μου (500 €, 500 €, 200 €) ήταν στην τράπεζα σπιτιού μου (Sparkasse) ο σύμβουλός μου τράπεζας κάλεσε MasterCard και τους είδα εκεί Bank von Vulkanvegas μετέφερε τις πληρωμές αλλά μετά απορρίφθηκε και η υποστήριξη μου λέει πάντα ότι η τράπεζά μου είχε απορρίψει ότι είναι αλήθεια, αλλά δεν έχουν φύγει τα χρήματά μου, δεν τα βλέπω πουθενά και είμαι τώρα εκεί για την περίοδο 16.10.2020 απάντηση θα μπορούσατε να μου γράψετε ότι έχετε τουλάχιστον κάτι που δεν έχω τίποτα ☹

Θερμούς χαιρετισμούς

Τιμ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 έτη

Καλημέρα Tim, μόλις έλεγξα τον λογαριασμό μου ... και ήρθε σε 1.500,00 €, άρα συνολικά 2000 € μέχρι στιγμής. Τρεις είναι ακόμα ανοιχτοί, αλλά όλοι από διαφορετικούς λογαριασμούς ... Έκανα έλεγχο με τη Visa χθες και δεν ενδιαφέρονται από πού προέρχονται τα χρήματα, δεν εμποδίζουν τις εισερχόμενες πληρωμές. Και εάν μια πληρωμή δεν γίνει αποδεκτή, θα με ενημερώσουν. Είμαι περίεργος πότε θα έρθουν τα υπόλοιπα. Αν το διαβάσω σωστά, έχω 7 ημέρες. Τα χρήματά σας δεν είναι πλέον στο υπόλοιπό σας; Έχετε ήδη υποβάλει καταγγελία εδώ; Νομίζω ότι μπορούν να βοηθήσουν αρκετά. Δεν θα τα παρατήσω, είναι πολλά χρήματα που κερδίσατε. Διασχίστε τα δάχτυλά σας ότι είναι εύχρηστο.

Αυτόματη μετάφραση:
tim.d
πριν από 3 έτη

Hi, I'm sorry to hear about what's happening to you. The split of your withdrawal to smaller amounts is exactly what I described above. Anyway, I'm thinking that you might experienced "Mastercard issue". I already described it few times on this forum. Simply said, some Mastercards have issues with accepting withdrawals so when the casino approves the withdrawal, the money bounces back and never reach the bank.

As you can see on the Saskia's case, it seems that the casino started paying the money, so I believe your case will be similar. Just try to talk to the casino and keep them informed.

Saskia
πριν από 3 έτη

Ναι, θα κολλήσω σε αυτό, εξαρτώμαι πραγματικά από αυτά τα χρήματα, έχω 3 παιδιά και είμαι παντρεμένος, ένα παιδί με σοβαρή αναπηρία και τελικά σκεφτόμουν μια λογική Χριστούγεννα και μετά κάτι τέτοιο that

Αυτόματη μετάφραση:
Daniel
πριν από 3 έτη

Ο Hane έγραψε ήδη στην υποστήριξη αρκετές φορές και κάλεσε έναν φίλο μου που καταλαβαίνει Ρώσους που επίσης κάλεσαν επιπλέον, μετά από 2 μέρες το μήνυμα ήρθε ξανά η τράπεζά μου θα το είχε απορρίψει, αλλά αυτό ισχύει σύμφωνα με τον σύμβουλο της τράπεζας και κάλεσα την MasterCard και λένε το παίρνουμε, αλλά η τράπεζα του καζίνο έχει ακυρώσει τις πληρωμές και τώρα έχει φύγει, δεν το βλέπω πουθενά, μόνο ότι η πληρωμή έχει γίνει στο πλάι του καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
Saskia
πριν από 3 έτη

Πραγματικά, τα χρήματα δεν καταγράφονται πλέον στο υπόλοιπό μου και το κακό είναι ότι η τράπεζα από το καζίνο θα έπρεπε να κάνει έρευνα, αλλά η υποστήριξη δεν με νοιάζει. Είμαι πραγματικά απελπισμένος γιατί πριν από πολύ καιρό έχω μια υπόθεση Εγκαταλελειμμένη εδώ δεν ξέρω πότε θα ενεργοποιηθεί η θέληση

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 έτη

Ω, φίλε, λυπάμαι πολύ. Βάζουμε 100 € μόνο για διασκέδαση, σκεφτήκαμε ότι θα το δοκιμάσουμε ... αν έχει φύγει, τότε θα είμαστε πραγματικά τυχεροί, δεν θα το μετρήσουμε ποτέ. Τα επόμενα 500 € μόλις πληρώθηκαν από το καζίνο, αυτή τη φορά χωρίς να ρωτηθούν, τα μισά είναι εκεί ... Λοιπόν, έχω Visa, πιθανότατα οφείλεται στην Mastercard. Ο Ντάνιελ μπορούσε να παρέμβει και να μιλήσει στο καζίνο ... Το καζίνο πρέπει να έχει κάποιο είδος απόδειξης ότι τα χρήματα έχουν επιστρέψει σε αυτά .... Ανοίξτε ξανά αυτήν την υπόθεση!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 έτη

Ο Hane έγραψε ήδη στην υποστήριξη αρκετές φορές και κάλεσε έναν φίλο μου που καταλαβαίνει Ρώσους που επίσης κάλεσαν επιπλέον, μετά από 2 μέρες το μήνυμα ήρθε ξανά η τράπεζά μου θα το είχε απορρίψει, αλλά αυτό ισχύει σύμφωνα με τον σύμβουλο της τράπεζας και κάλεσα την MasterCard και λένε το παίρνουμε, αλλά η τράπεζα του καζίνο έχει ακυρώσει τις πληρωμές και τώρα έχει φύγει, δεν το βλέπω πουθενά, μόνο ότι η πληρωμή έχει γίνει στο πλάι του καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 έτη

Every transaction has its transaction ID. The money is stuck between the casino bank and your bank. The casino needs to track the payment and credit the money back to your casino account. Then you can start discussing another payment method etc.

The thing is that it never goes quickly. It usually takes few days to the casino to realise that you're actually right and that you really didn't get the money. They also need to wait until they get a reply from the payments provider, then the provider contacts the casino payment department and then finally a customer support agent contacts you. These are sometimes very long processes, but I still believe you'll eventually get the money.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 έτη
Daniel
πριν από 3 έτη

Γεια Daniel, αλλά από τις 16 Οκτωβρίου 2020 έκανα την πληρωμή και τώρα στέκομαι εκεί Έχω τους αριθμούς παρακολούθησης εάν βρίσκονται στο ιστορικό πληρωμών στο κάτω μέρος της γωνίας σχεδόν στην υποστήριξη πληρωμών dwr μου λέει μόνο ότι για η δική μου τράπεζα θα ήταν, αλλά όχι έτσι ήταν αρκετές φορές στην τράπεζα σπιτιών μου και ο σύμβουλος της τράπεζάς μου κάλεσε το μεγάφωνο με την MasterCard. Επίσης, εισήγαγα και επαλήθευσα τον λογαριασμό ελέγχου μου μετά από λίγες ημέρες, αλλά τα χρήματα δεν μπορούν να βρεθούν και σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις Ντάνιελ

Αυτόματη μετάφραση:
Saskia
πριν από 3 έτη

Γεια σου αγαπητή Σασκία


Είμαι πολύ χαρούμενος για εσάς που τα πράγματα προχωρούν αργά μαζί σας, ναι, ελπίζω ότι θα επιλυθούν

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 έτη

Μέχρι χθες έλαβα συνολικά 3.000 €. 500 κρατήθηκαν καθημερινά. Τίποτα δεν ήρθε σήμερα και υπάρχουν ακόμη 2.000 € ανοιχτά Ρώτησα στη ζωντανή συνομιλία και δεν έλαβα πραγματική απάντηση ή η συνομιλία τελείωσε ξανά. Αφού με ενοχλούσε αρκετές φορές, η Όλγα μου έγραψε ότι το υπουργείο Οικονομικών ήθελε να βιαστεί ... Έστειλα επίσης ένα email για υποστήριξη, αλλά δεν πήρα καμία απάντηση. Τους είπα ότι οι όροι και οι προϋποθέσεις τους ορίζουν ότι θα πρέπει να καταβληθούν έως και 5.000 € εντός 5 εργάσιμων ημερών. Σε περίπτωση πληρωμών 500,00 €, αυτό δεν μπορεί να λειτουργήσει. Γιατί δεν μεταφέρουν τα πάντα ταυτόχρονα; Θα ήθελα να παίξω ξανά εκεί, αλλά πρώτα θέλω να έχω όλα τα κέρδη μου ...

Αυτόματη μετάφραση:
Saskia
πριν από 3 έτη

You need to look at it from the positive point of view. You won and there's no sign the casino wouldn't like to pay you. You already got part of the money. Yes, the casino is very slow, but it's probably because they can't do it faster for some reason (and they probably won't tell you the reason). Just be patient and I believe you will receive everything until the end of the next week.

πριν από 3 έτη

Rip off side, πληρώνετε, αλλά μπορείτε ακόμα να χρησιμοποιήσετε τα χρήματα για να παίξετε. Αυτό ακριβώς θέλουν. Συμβουλεύω όλους να ορίσουν αμέσως ένα όριο απώλειας και να περιμένουν. Έπρεπε να περιμένω για πάντα τα χρήματα στο Vulkan και η υποστήριξη είναι απλά ένα bot που γράφει πάντα το ίδιο πράγμα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 έτη

Γεια. Πλήρωσα τα 5.000 ευρώ μου. Αν και μόνο δόσεις των 500 €, χρειάστηκαν πάνω από μια εβδομάδα, αλλά είναι εκεί. Πραγματικά δεν μπορώ να παραπονεθώ ...

Αυτόματη μετάφραση:
Saskia
πριν από 3 έτη

Thanks for the update! I'm happy for you 🙂

πριν από 3 έτη

Γεια σε όλους, κέρδισα κάτι στο Vulkan Vegas, πώς πραγματικά το πληρώνω τώρα;


Αυτόματη μετάφραση:
Marlon
πριν από 3 έτη

Have you ever made a deposit in the casino?

1 2...4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα