πριν από 3 έτη
Χαίρομαι που το κατάλαβα. Ευχαριστώ για την ενημέρωση!
I'm glad you got it. Thanks for the update!
1
Χαίρομαι που το κατάλαβα. Ευχαριστώ για την ενημέρωση!
I'm glad you got it. Thanks for the update!
Γεια σας, το ίδιο συμβαίνει και σε μένα, κέρδισα κάποια χρήματα και δεν θα με αφήσουν να το αποσύρω γιατί δεν εγκρίνουν την επαλήθευση παρά το ότι μου έστειλαν όλα όσα μου ζήτησαν, μου ζήτησαν επίσης μια φωτογραφία της πιστωτικής κάρτας που Συνήθιζα να καταθέτω και τώρα ζητώ μια κάρτα που δεν υπάρχει, τα ίδια δεδομένα και αριθμούς με αυτά που χρησιμοποίησα, αλλά άλλαξαν τους 4 τελευταίους αριθμούς, πώς θα στείλω κάτι που δεν έχω και μην το χρησιμοποιείτε, δεν υπάρχει.
Hello, the same thing happens to me, I won some money and they won't let me withdraw it because they don't approve the verification despite having sent everything they asked me, they also asked me for a photo of the credit card that I used to deposit, and now I They ask for a card that does not exist, the same data and numbers as the one I used, but they changed the last 4 numbers, how am I going to send something that I do not have and do not use, it does not exist.
Hola, a mí me pasa lo mismo, gane un dinero y no me dejan retirarlo porque no me aprueban la verificación pese a haber enviado todo lo que me pidieron, me pidieron también foto de la tarjeta de crédito que use para depositar, y ahora me piden de una tarjeta que no existe, los mismos datos y números de la que use, pero le cambiaron los últimos 4 números, cómo voy a enviar algo que no tengo y no use, no existe.
Είναι παράξενο. Λοιπόν, λέτε ότι καταθέσατε στην κάρτα σας, αλλά απαιτούν άλλη κάρτα από εσάς που έχει διαφορετικά 4 τελευταία ψηφία;
That's strange. So you say you deposited with your card, but they require another card from you that has different last 4 digits?
Ναι, κατάθεσα με μια κάρτα Mastercard, ότι τους έστειλα τα δεδομένα, τώρα αποδεικνύεται ότι μου λένε να καταθέσω και σε άλλο, το οποίο συμπτωματικά δεν έχω επειδή δεν υπάρχει, έχει τους ίδιους αριθμούς με τους άλλους αλλά άλλαξαν τα τελευταία 4, τότε είναι αδύνατο να σας έστειλα φωτογραφίες μιας κάρτας που δεν έχω, θα κατεβάσω επίσης τη σύνοψη της κάρτας στην οποία κατέθεσα και εκεί πρέπει να εμφανιστούν οι 4 καταθέσεις Εφτιαξα.
Yes, I deposited with a Mastercard card, that I sent them the data, now it turns out that they tell me to deposit with another too, which coincidentally I do not have because it does not exist, it has the same numbers as the other but they changed the last 4, then it is It is impossible that I sent you photos of a card that I do not have, I am also going to download the summary of the card with which I deposited and there it must appear the 4 deposits I made.
Si, yo deposite con una tarjeta Mastercard, esa les mandé los datos, ahora resulta que me dicen que deposite con otra también, que casualmente no tengo porque no existe, tiene los mismos números que la otra pero le cambiaron los últimos 4, entonces es imposible que les mandé fotos de una tarjeta que no tengo, igualmente voy a bajar el resumen de la tarjeta con la que deposite y ahí tiene que figurar los 4 depósitos que hice.
Σε αυτήν την περίπτωση, σας προτείνω να υποβάλετε καταγγελία στον ιστότοπό μας https://es.casino.guru/quejas/enviar/1
Το καζίνο είναι πολύ ενεργό όσον αφορά την αντιμετώπιση καταγγελιών από παίκτες, οπότε πιστεύω ότι πρέπει να καταφέρουμε να σας βοηθήσουμε 🙂
In this case, I suggest you to submit a complaint on our website https://es.casino.guru/quejas/enviar/1
The casino is very active in terms of dealing with complaints from players so I believe we should manage to help you 🙂
Ένα ερώτημα που κάποιοι από εσάς κέρδισαν με τους αλγόριθμους που λένε κάποιοι γκουρού εκεί, μου έδωσαν μια σειρά οδηγιών για να κερδίσω χρήματα εάν ή αν και ότι έπρεπε να δώσω το 20% του ποσοστού των συμβουλών σας σε κάποιον, λειτούργησε; Δεν το έχω κάνει ακόμα γιατί δεν ξέρω αν είναι αλήθεια.
A query some of you got to win with the algorithms that some gurus say x there they gave me a series of instructions to make money if or if and that I had to give 20% of your percentage x advice to someone, did it work? I haven't done it yet because I don't know if it's true.
Una consulta alguno d Uds llego a ganar con los algoritmos q dicen algunos gurús x ahi a mi me dieron una serie d instrucciones para ganar dinero si o si y q tenia q dar u 20% d su porcentaje x asesoramiento a alguien le funcionó? Yo aún no lo hecho xq no se si es verdad.
Όχι, ποτέ δεν είναι αλήθεια. Οι κουλοχέρηδες είναι τόσο περίπλοκες, όπως πιστεύουν κάποιοι. Οι κουλοχέρηδες τρέχουν στον διακομιστή του παρόχου παιχνιδιού, δέχονται τα στοιχήματα και στέλνουν πίσω τα αποτελέσματα των περιστροφών. Οι κουλοχέρηδες ορίζονται με τέτοιο τρόπο ώστε να διατηρεί περίπου το 4 % όλων των στοιχημάτων που δέχονται και να στέλνει πίσω το 96 %. Μερικοί άνθρωποι είναι τυχεροί, γιατί κερδίζουν αρκετά και τότε έχεις 50 ή 100 άτομα που απλά δεν είχαν την τύχη. Αυτό είναι.
No, it's never true. The slots are that complicated as some people would believe. The slots run on the game provider's server, they accepts the bets and send back results of the spins. The slots are set in a way that that should keep approximately 4 % of all bets they accept and send back the 96 %. Some people are lucky, because they win quite a lot and then you have 50 or 100 people who simply didn't have the luck. That's it.
Γεια σας βοήθεια ... Έκανα μια κατάθεση από την κάρτα μου, αλλά στον λογαριασμό μου στο καζίνο βγαίνει ατελής ως το ποσό που μου ζήτησαν, τώρα που επιστρέφω, δεν βγαίνει τίποτα .. βγαίνετε με 0,00 USD σε όποιον μπορώ διεκδικήστε παρακαλώ.
Hello help ... I made a deposit from my card but in my casino account it comes out incomplete being the amount that they asked me, now that I go back in, nothing comes out .. go out at 0.00 USD to whom I can claim please.
Hola ayuda ...hice un depósito desde mi tarjeta pero en mi cuenta del casino sale incompletos siendo el monto que me pidieron , ahora que vuelvo a entrar ya no sale nada ..sale en 0.00 USD a quien puedo reclamar porfavor .
Γεια σας, σίγουρα πρέπει να επικοινωνήσετε με το καζίνο σχετικά με αυτό και η υποστήριξη πιθανότατα θα επικοινωνήσει με το τμήμα πληρωμών. Έχετε κάποια απόδειξη ότι το ποσό αφαιρέθηκε από τον τραπεζικό σας λογαριασμό;
Hello, you certainly need to contact the casino regarding this and the support will probably contact the payments department. Have you got any proof that the amount was deducted from your bank account?
Γεια σας άτομα, έχω ένα πρόβλημα 12.11 Έστειλα αίτημα για ανάληψη χρημάτων την πρώτη φορά που απέτυχε και τώρα λέει ότι είναι υπό επεξεργασία και δεν υπάρχει τίποτα για πληρωμή !! Αυτό είναι το Vulcan Vegas Casino.
Hello people, I have a problem 12.11 I sent a request to withdraw money the first time it failed and now it says that it is being processed and there is nothing to pay !! This is Vulcan Vegas Casino.
Pozdrav ljudi, imam problem 12.11 sam poslao zahtjev za povlacenje novca prvi put je bilo neuspjelo a sad pise da je u obradi a od isplate nistaa!! Radi se o Vulkan Vegas Casinu.
Γεια σας, επικοινωνήσατε με την υποστήριξη του καζίνο, παρακαλώ; Είναι πλήρως επαληθευμένος ο λογαριασμός σας αυτήν τη στιγμή;
Hello, have you contacted casino support, please? Is your account fully verified at the moment?
Μπορείτε, λοιπόν, να δείτε πραγματικά μια εκκρεμή ανάληψη στον λογαριασμό σας στο καζίνο όταν συνδέεστε;
So can you actually see a pending withdrawal on your casino account when you log in?
Γεια σας, ευχαριστώ για τα καλά νέα. 🙂 Καμία πληροφορία ποιο ήταν το πρόβλημα, παρακαλώ;
Hello, thanks for good news. 🙂 Any information what the problem was, please?
Γεια σας, χρειάζομαι βοήθεια, το καζίνο μπλόκαρε τον λογαριασμό μου για να μην μπορώ να κάνω ανάληψη των κερδισμένων μου χρημάτων, πώς μπορώ να ξεκλειδώσω ξανά;
Hello, I need help, the casino blocked my account so that I cannot withdraw my won money, how can I re-unlock?
Hola necesito ayuda el casino bloqueo mi cuenta para que no pueda retirar mi dinero ganado como puedo volver a desbloquear
Γεια σας, λυπάμαι που το ακούω. Έχετε κάποια δήλωση από το καζίνο σχετικά με τον κλειστό λογαριασμό σας; Ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί, παρακαλώ; Για πόσο καιρό έχει αποκλειστεί ο λογαριασμός σας αυτή τη στιγμή;
Hello, sorry to hear that. Do you have any statement from the casino regarding your closed account? Has your account been verified, please? For how long has your account been blocked at the moment?
Καλό απόγευμα
Θέλω να κάνω μια καταγγελία για το vulkan vegas και προσπάθησα να κάνω ανάληψη αρκετές φορές και όλα τα αιτήματά μου απορρίφθηκαν. Προσπάθησα να μεταφέρω, skrill και άλλα και δεν μπορώ ακόμα, έχω ήδη επαληθεύσει τον λογαριασμό μου και δεν μου δίνει απάντηση. θα ήθελα πολύ να με στηρίξετε τώρα που είναι απαραίτητα χρήματα ευχαριστώ.
Good evening
I want to make a complaint about vulkan vegas and I have tried to withdraw several times and all my requests are denied I tried transferring, skrill and more and I can not yet, I already verified my account and it does not give me an answer I would very much like you to support me now that is necessary money thanks.
Buenas noches
Quiero poner una queja acerca de vulkan vegas eh tratado de retirar ya varias veces y todas mis solicitudes son denegadas intente en transferencia ,skrill y mas y no puedo aun, ya verifique mi cuenta y no me da respuesta me gustaría mucho que me pudieran apoyar ya que es dinero necesario gracias.
Γεια σας, μη διστάσετε να υποβάλετε ένα παράπονο εδώ: https://casino.guru/complaints Σας είπαν τον λόγο ακύρωσης των αναλήψεων, παρακαλώ;
Hello, feel free to submit a complaint here: https://casino.guru/complaints Did they tell you the reason for withdrawals cancellation, please?
Γεια σας, έκανα πολλές χιλιάδες ευρώ σε κέρδος και ήθελα να τα πληρώσω, οπότε ο λογαριασμός παίκτη μου μπλοκαρίστηκε με τη χρέωση του δεύτερου λογαριασμού, κάτι που δεν ισχύει, μπορεί κάποιος να με συμβουλέψει με ποια εποπτική αρχή ή άδεια μπορώ να απευθυνθώ εάν απαραίτητο, ευτυχώς όλα τεκμηριώνονται.
Και μετά από πολύ πέρα δώθε και τη δήλωση από την υποστήριξη ότι αν παραιτηθώ από τα κέρδη μου ο λογαριασμός μου θα ξεκλειδωθεί ξανά, θέλω να πάω με αυτόν τον τρόπο τώρα
Hello, I made several thousand euros in profit and wanted to pay them out, whereupon my player account was blocked with the charge of having a second account, which is not the case, can someone advise me which supervisory authority or license I can contact if necessary, luckily everything is documented.
And after a long back and forth and the statement from the support that if I forego my winnings my account would be unlocked again, I want to go this way now
Hallo ich habe mehre tausend Euro Gewinn erzielt und wollte diese auszahlen, worauf hin mein Spielerkonto gesperrt wurde mit dem Vorwurf ein Zweitkonto zu besitzen was nicht der Fall ist kann mir jemand raten an welche Aufsichtsbehörde oder Lizenz stellen ich mich notfalls wenden kann, hab zum Glück alles dokumentiert.
Und nach langem hin und her und der Aussage des Supports das wenn ich auf meinen Gewinn verzichte wurde mein Konto wieder entsperrt werden, will ich jetzt diesen Weg gehen
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.