Αρχική σελίδαΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΠαρακαλώ βοηθήστε, το Vulkan Vegas δεν πληρώνει κέρδη

Παρακαλώ βοηθήστε, το Vulkan Vegas δεν πληρώνει κέρδη (σελίδα 2)

πριν από 3 έτη από Adrian96
|
77.377 προβολές 158 απαντήσεις |
|
1 2 3...8
marczes92
πριν από 3 έτη

I'm glad you got it. Thanks for the update!

Adrian96
πριν από 3 έτη

Γεια σας, το ίδιο συμβαίνει και σε μένα, κέρδισα κάποια χρήματα και δεν θα με αφήσουν να το αποσύρω γιατί δεν εγκρίνουν την επαλήθευση παρά το ότι μου έστειλαν όλα όσα μου ζήτησαν, μου ζήτησαν επίσης μια φωτογραφία της πιστωτικής κάρτας που Συνήθιζα να καταθέτω και τώρα ζητώ μια κάρτα που δεν υπάρχει, τα ίδια δεδομένα και αριθμούς με αυτά που χρησιμοποίησα, αλλά άλλαξαν τους 4 τελευταίους αριθμούς, πώς θα στείλω κάτι που δεν έχω και μην το χρησιμοποιείτε, δεν υπάρχει.

Αυτόματη μετάφραση:
vickaaavictoria
πριν από 3 έτη

That's strange. So you say you deposited with your card, but they require another card from you that has different last 4 digits?

Daniel
πριν από 3 έτη

Ναι, κατάθεσα με μια κάρτα Mastercard, ότι τους έστειλα τα δεδομένα, τώρα αποδεικνύεται ότι μου λένε να καταθέσω και σε άλλο, το οποίο συμπτωματικά δεν έχω επειδή δεν υπάρχει, έχει τους ίδιους αριθμούς με τους άλλους αλλά άλλαξαν τα τελευταία 4, τότε είναι αδύνατο να σας έστειλα φωτογραφίες μιας κάρτας που δεν έχω, θα κατεβάσω επίσης τη σύνοψη της κάρτας στην οποία κατέθεσα και εκεί πρέπει να εμφανιστούν οι 4 καταθέσεις Εφτιαξα.

Αυτόματη μετάφραση:
vickaaavictoria
πριν από 3 έτη

In this case, I suggest you to submit a complaint on our website https://es.casino.guru/quejas/enviar/1

The casino is very active in terms of dealing with complaints from players so I believe we should manage to help you 🙂

πριν από 3 έτη

Ένα ερώτημα που κάποιοι από εσάς κέρδισαν με τους αλγόριθμους που λένε κάποιοι γκουρού εκεί, μου έδωσαν μια σειρά οδηγιών για να κερδίσω χρήματα εάν ή αν και ότι έπρεπε να δώσω το 20% του ποσοστού των συμβουλών σας σε κάποιον, λειτούργησε; Δεν το έχω κάνει ακόμα γιατί δεν ξέρω αν είναι αλήθεια.

Αυτόματη μετάφραση:
Ivanet5566
πριν από 3 έτη

No, it's never true. The slots are that complicated as some people would believe. The slots run on the game provider's server, they accepts the bets and send back results of the spins. The slots are set in a way that that should keep approximately 4 % of all bets they accept and send back the 96 %. Some people are lucky, because they win quite a lot and then you have 50 or 100 people who simply didn't have the luck. That's it.

πριν από 3 έτη

Γεια σας βοήθεια ... Έκανα μια κατάθεση από την κάρτα μου, αλλά στον λογαριασμό μου στο καζίνο βγαίνει ατελής ως το ποσό που μου ζήτησαν, τώρα που επιστρέφω, δεν βγαίνει τίποτα .. βγαίνετε με 0,00 USD σε όποιον μπορώ διεκδικήστε παρακαλώ.

Αυτόματη μετάφραση:
Martha23
πριν από 3 έτη

Hello, you certainly need to contact the casino regarding this and the support will probably contact the payments department. Have you got any proof that the amount was deducted from your bank account?

πριν από 3 έτη

Γεια σας άτομα, έχω ένα πρόβλημα 12.11 Έστειλα αίτημα για ανάληψη χρημάτων την πρώτη φορά που απέτυχε και τώρα λέει ότι είναι υπό επεξεργασία και δεν υπάρχει τίποτα για πληρωμή !! Αυτό είναι το Vulcan Vegas Casino.

Αυτόματη μετάφραση:
sandy53nja
πριν από 3 έτη

Hello, have you contacted casino support, please? Is your account fully verified at the moment?

πριν από 3 έτη

Πλήρως επαληθευμένο, έγραψα στην υποστήριξη, αλλά δεν υπάρχει απάντηση ...

Αυτόματη μετάφραση:
sandy53nja
πριν από 3 έτη

So can you actually see a pending withdrawal on your casino account when you log in?

πριν από 3 έτη

Όλα λύθηκαν σας ευχαριστώ όλους!!

Αυτόματη μετάφραση:
sandy53nja
πριν από 3 έτη

Hello, thanks for good news. 🙂 Any information what the problem was, please?

πριν από 3 έτη

Γεια σας, χρειάζομαι βοήθεια, το καζίνο μπλόκαρε τον λογαριασμό μου για να μην μπορώ να κάνω ανάληψη των κερδισμένων μου χρημάτων, πώς μπορώ να ξεκλειδώσω ξανά;


Αυτόματη μετάφραση:
texiawistuba051989
πριν από 3 έτη

Hello, sorry to hear that. Do you have any statement from the casino regarding your closed account? Has your account been verified, please? For how long has your account been blocked at the moment?

πριν από 3 έτη

Καλό απόγευμα

Θέλω να κάνω μια καταγγελία για το vulkan vegas και προσπάθησα να κάνω ανάληψη αρκετές φορές και όλα τα αιτήματά μου απορρίφθηκαν. Προσπάθησα να μεταφέρω, skrill και άλλα και δεν μπορώ ακόμα, έχω ήδη επαληθεύσει τον λογαριασμό μου και δεν μου δίνει απάντηση. θα ήθελα πολύ να με στηρίξετε τώρα που είναι απαραίτητα χρήματα ευχαριστώ.

Αυτόματη μετάφραση:
edporc27
πριν από 3 έτη

Hello, feel free to submit a complaint here: https://casino.guru/complaints Did they tell you the reason for withdrawals cancellation, please?

πριν από 3 έτη

Γεια σας, έκανα πολλές χιλιάδες ευρώ σε κέρδος και ήθελα να τα πληρώσω, οπότε ο λογαριασμός παίκτη μου μπλοκαρίστηκε με τη χρέωση του δεύτερου λογαριασμού, κάτι που δεν ισχύει, μπορεί κάποιος να με συμβουλέψει με ποια εποπτική αρχή ή άδεια μπορώ να απευθυνθώ εάν απαραίτητο, ευτυχώς όλα τεκμηριώνονται.

Και μετά από πολύ πέρα δώθε και τη δήλωση από την υποστήριξη ότι αν παραιτηθώ από τα κέρδη μου ο λογαριασμός μου θα ξεκλειδωθεί ξανά, θέλω να πάω με αυτόν τον τρόπο τώρα

Αυτόματη μετάφραση:
1 2 3...8
Μετάβαση στη σελίδααπό 8 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα