πριν από 10 μήνες
Γεια σου,
Έλαβα πλήρη επιστροφή χρημάτων σήμερα το πρωί για όλες τις καταθέσεις μου
Hey,
I received a full refund this morning of all my deposits
0
Γεια σου,
Έλαβα πλήρη επιστροφή χρημάτων σήμερα το πρωί για όλες τις καταθέσεις μου
Hey,
I received a full refund this morning of all my deposits
Έλαβα πλήρη επιστροφή χρημάτων σήμερα το πρωί για όλες τις καταθέσεις μου
I received full refund this morning of all my deposits
Ωχ, αυτά είναι υπέροχα νέα, δεν έχω τίποτα πίσω αυτή τη στιγμή
Oh wow that's brilliant news I've not had anything back at the moment
Συνεχίστε τη ζωντανή συνομιλία και ζητήστε ενημερώσεις το ίδιο με την αποστολή email, αυτό συνέχισα να κάνω, διαφορετικά ένιωθα ότι δεν μου απαντούσαν,
ζήτησαν τα τραπεζικά μου στοιχεία πριν από 3 ημέρες και τώρα έχω επιστροφή χρημάτων
Keep going on live chat and request updates the same with emailing that’s what I kept doing otherwise it felt like they weren’t responding to me,
they asked for my bank details 3 days ago and now I’ve got refund
Στην αρχή ένιωθα ότι με αγνοούσαν καθώς ήταν μια εβδομάδα και λίγο χωρίς απάντηση,
απλά κρατήστε το και τα δάχτυλά σας σταυρωμένα τα δάχτυλά σας τελειώνει, όπως είδα ότι είπατε ότι τους στείλατε τα στοιχεία της τράπεζάς σας, εκπλήσσομαι που δεν έχετε ακόμη τα δικά σας
At first it was feeling like they were ignoring me as it was a week and a bit without a response,
just keep it at and fingers crossed yours gets done, as I saw you said you sent your bank details over to them I’m surprised you haven’t got yours yet
Μόλις μπήκα εκεί και ρώτησα τι συμβαίνει, είπαν ότι η κατάθεσή μου έχει επιστραφεί για να δούμε
I've just been in there and ask what is going on they have said my deposit have been refunded let's see
Λοιπόν, αυτά είναι τέλεια νέα και χαίρομαι που βγήκε καλά στην περίπτωσή σου. 🎉😊
Ελπίζω να μην χρειαστεί να αντιμετωπίσετε ξανά παρόμοια κατάσταση και να έχετε καλύτερες εμπειρίες στο μέλλον.
Καλή τύχη. ☘️
Well, that's perfect news and I'm glad it turned out well in your case. 🎉😊
I hope you will not have to deal with a similar situation again and you will have better experiences in the future.
Good luck. ☘️
Χμ ακούγεται σαν καλά νέα. 🤔
Ελπίζω επίσης ότι θα λάβετε τα χρήματά σας το συντομότερο δυνατό όπως ο άλλος παίκτης.
Θα κρατήσω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα για εσάς και φροντίστε να μας κρατάτε ενήμερους.
Πιστεύω σε ένα αίσιο τέλος. 😊
Hm sounds like good news. 🤔
I also hope you will get your money as soon as possible like the other player.
I'll keep my fingers crossed for you and be sure to keep us updated.
I believe in a happy ending. 😊
Σας ευχαριστώ, ελπίζω ότι θα εκτιμήσω τη βοήθεια των παιδιών που εργάζονται εδώ 🤞 τώρα θα συνεχίσω να ενημερώνομαι για τις περιστάσεις
Thank you hopefully I will I appreciate the help of the guys working here fingers crossed 🤞 now I will keep updating on circumstances
Μην ξεχάσετε να μοιραστείτε το παράπονό σας επίσης αν μάθετε κάτι νέο ή αν έρθουν χρήματα. Η Βερόνικα σίγουρα θα το εκτιμήσει. 🙂
Don't forget to share in your complaint also if you learn something new or if money comes. Veronica will surely appreciate it. 🙂
Είμαι στην ίδια κατάσταση που άφησαν να κάνουν κατάθεση, αγνοούν το email, όταν ρώτησα γιατί ο λογαριασμός μου εξακολουθεί να μην έχει επαληθευτεί απάντηση... είναι απασχολημένοι αυτή τη στιγμή... αλλά η τελευταία συνομιλία με την υποστήριξη κατέληξε ότι το Ηνωμένο Βασίλειο δεν επιτρέπεται και ότι είναι δικό μου λάθος που δεν το ελέγχω και ότι είναι υπό όρους και προϋποθέσεις
I am in the same situation they let make deposit ,ignore email, when I asked why my account still not verified answer... they busy at the moment... but last conversation with support end up that uk not allowed and that it's my fault that I not check it and that its in terms and conditions
Ενθαρρύνουν τους ανθρώπους που είναι ευάλωτοι να παίξουν σε εκεί καζίνο και προσπαθούν να πουν ψέματα ότι περίμενα τα χρήματά μου πίσω από τον Δεκέμβριο του 2023. Ελπίζω ότι η σουίτα θα κλείσει αν κάνατε κατάθεση στην κάρτα, ζητήστε τα πίσω μέσω του τραπεζικού συνεργάτη. ελπίζω να μην έχεις χάσει πολλά
They are encouraging people who are vulnerable to play at there casino and trying to tell lies I've been waiting for my money back since December 2023 I hope the suite gets closed down if you made deposit on card claim it back through the bank mate I hope you haven't lost alot
Είμαι στην ίδια κατάσταση που άφησαν να κάνουν κατάθεση, αγνοούν το email, όταν ρώτησα γιατί ο λογαριασμός μου εξακολουθεί να μην έχει επαληθευτεί απάντηση... είναι απασχολημένοι αυτή τη στιγμή... αλλά η τελευταία συνομιλία με την υποστήριξη κατέληξε ότι το Ηνωμένο Βασίλειο δεν επιτρέπεται και ότι είναι δικό μου λάθος που δεν το ελέγχω και ότι είναι υπό όρους και προϋποθέσεις
I am in the same situation they let make deposit ,ignore email, when I asked why my account still not verified answer... they busy at the moment... but last conversation with support end up that uk not allowed and that it's my fault that I not check it and that its in terms and conditions
Γεια σας, λυπάμαι που βρίσκεστε σε αυτήν την κατάσταση. Σίγουρα δεν θα έπρεπε να είναι δυνατή η εγγραφή για παίκτες που δεν επιτρέπεται να το κάνουν, αλλά γνωρίζω από πολλές ιστορίες ότι αυτό δεν συμβαίνει στα καζίνο μέχρι στιγμής. Φυσικά, θα πρόσθετα ότι παρόλο που δεν θα πρέπει να επιτρέπεται στους παίκτες να εγγραφούν, θα πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε τους Όρους και τις Προϋποθέσεις για τέτοιες πληροφορίες. Νομίζω ότι θα το ελέγξετε σίγουρα τώρα στο μέλλον.
Τέλος πάντων, χρησιμοποιήσατε VPN για να μπείτε στο καζίνο ή όχι; Χάσατε ή σας πήρε χρήματα το καζίνο;
Ωστόσο, είδα ότι υποβάλατε καταγγελία , οπότε η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει και θα δούμε πού μπορούμε να φτάσουμε.
Στο μεταξύ, θα πρέπει να κάνουμε υπομονή. Ελπίζω αυτή η κατάσταση να λυθεί το συντομότερο δυνατό.
Hi, I'm sorry you're in this situation. It certainly shouldn't be possible to register for players who are not allowed to do so, but I know from many stories that this is not the case in casinos so far. Of course, I would add that even though it should not be allowed for players to register, you should always consult the Terms and Conditions for such information. I think you'll definitely check it now in the future.
Anyway, did you use a VPN to get into the casino or not ? Did you lose or did the casino take any money from you ?
However, I saw that you filed a complaint so our team will try to help you and we will see where we can get to.
In the meantime, we'll have to be patient. I hope this situation gets resolved as soon as possible.
Διαφήμιζαν ότι οι άνθρωποι μπορούν να παίξουν από το Ηνωμένο Βασίλειο, ωστόσο, ακόμα περιμένω την κατάθεσή μου από τις 20 Δεκεμβρίου 2023, μου έστειλαν πολλά email λέγοντας ότι μου επιστρέφουν τα χρήματα στις 29 Ιανουαρίου, αλλά έχω κάνει αρκετές κλήσεις με την τράπεζά μου και τους δείχνω αντίγραφα κίνησης και όμως δεν μπορούν να μου αποδείξουν την επιστροφή χρημάτων. Η τράπεζά μου Halifax εξετάζει τώρα μια έρευνα απάτης
They have been advertising that people can play from the UK however I'm still awaiting my deposit from 20th December 2023 they sent me several emails saying they refund me 29th January yet I've made several calls with my bank and show them statements and yet they can't prove me with evidence of the refund. My bank Halifax is now looking into a fraud investigation
Γεια σου.
Λοιπόν, δεν μπορώ να δω από πού προέρχεται το θέμα των περιορισμών στη χώρα. Το καζίνο είπε ότι τα κέρδη σας είναι πέρα από τα δυνατά σας λόγω της χώρας σας, για παράδειγμα; Με βάση το παράπονό σας , ήμουν πεπεισμένος ότι η ευπάθειά σας είχε παραβιαστεί κατά κάποιο τρόπο, οπότε συμφωνήσατε να κάνετε επιστροφές χρημάτων.
Διορθώστε με αν κάνω λάθος.
Τέλος πάντων, βλέπω ότι η επικοινωνία με το καζίνο είναι αρκετά δύσκολη. Αν στάλθηκαν οι επιστροφές, πού είναι η επιβεβαίωση, λέω...
Hi there.
Well, I can't see where the matter of country restrictions comes from. Did the casino say your winnings are beyond your reach because of your country, for instance? Based on your complaint, I was convinced your vulnerability was somehow compromised, so you agreed to refunds.
Please correct me if I'm wrong.
Anyway, I see that communication with the casino is pretty difficult. If the refunds were sent, where is the confirmation, I say...
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.