Λυπάμαι που μαθαίνω για τη διάγνωσή σας και ευχαριστώ για τις συμβουλές. Θα σε κρατήσω ενήμερο
Sorry to hear about your diagnosis and thanks for the tips. Will keep you posted
Γεια, υπάρχουν νέα για την επιστροφή των υπόλοιπων χρημάτων σας;
Hey, any news on getting the rest of your money back?
Γεια, είπαν ότι έχει υποβληθεί σε επεξεργασία την Τρίτη 26 Μαρτίου και στάλθηκε, αλλά ακόμα τίποτα. Απλώς δεν πιστεύω ούτε λέξη που είπαν πια άρρωστοι μέχρι θανάτου από αυτούς τώρα
Hi they said it’s been processed on Tuesday 26th march and sent but still nothing iv just don’t believe a word they said any more sick to death of them now
Τουλάχιστον φτάνεις στο κομμάτι που λένε ότι το έχουν επεξεργαστεί κτλ. Σχεδόν 2 μήνες και μου λένε συνέχεια να κάνω υπομονή, ακόμα ερευνούν.
At least you're getting to the part where they are saying they've processed it etc. Nearly 2 months and they keep telling me to be patient they are still investigating.
Gaz8087
αν δεν έχετε ακόμα αυτό το ταξινομημένο email μου jasminebella1968@outlook.com και θα κάνω ό,τι μπορώ για να σε βοηθήσω.
Gaz8087
if you still haven’t got this sorted email me on jasminebella1968@outlook.com and I’ll do my best to help you.
Γεια σου,
Είδα όλες τις αναρτήσεις σας που προτείνουν βοήθεια στους παίκτες. Η υποστήριξή σας εκτιμάται πραγματικά.
Ειλικρινά, θα ήθελα απλώς να μάθω περισσότερα για το πώς μπορείτε να το κάνετε αυτό. Θέλετε να εξηγήσετε, παρακαλώ;
Hey there,
I saw all your posts suggesting help to players. Your support is truly appreciated.
Honestly, I would just like to know more about how you can do so. Care to explain, please?
Πώς πάει η περίπτωσή σας παιδιά; Είμαι ακριβώς στην ίδια κατάσταση, το σύνολο των καταθέσεων μου 4,8k£..
τους στέλνω email:
αισθάνονται άδικη μεταχείριση από το jokabet. Όπως αποδεικνύεται, οι παίκτες από το Ηνωμένο Βασίλειο (όπου μένω) δεν μπορούν να κάνουν ανάληψη κεφαλαίων από το jokabet. Οπότε η ερώτησή μου είναι γιατί μπόρεσα να κάνω κατάθεση;; κατέθεσα μαζί σας περισσότερες από 3000 λίρες. Δεν χρησιμοποίησα VPN, χρησιμοποίησα αγγλικό λογαριασμό για πληρωμές, παρείχα την περιοχή μου ως Μεγάλη Βρετανία κατά τη δημιουργία λογαριασμού, έδωσα έναν αγγλικό αριθμό τηλεφώνου για επαλήθευση! Υποθέτω ότι είναι λίγο άδικο που άφησες τα χρήματά μου να φτάσουν σε σένα, αλλά δεν μου επιτρέπεις πλέον να κάνω ανάληψη των κερδών μου. Θα απαιτήσω επιστροφή των μισών καταθέσεων μου σε αυτήν την περίπτωση από εσάς που έχω δημοσιεύσει στον ιστότοπο και κλείνουμε αυτό το θέμα
Διαφορετικά, θα κάνω το ίδιο ως χρήστης από το Ηνωμένο Βασίλειο του οποίου την περίπτωση βρήκα στο Διαδίκτυο. Θα επικοινωνήσω με την τράπεζά μου για επιστροφή χρημάτων ολόκληρου του ποσού.
Απαντούν γρήγορα για αυτό:
"Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας! Όλες οι πληροφορίες σχετικά με τις πολιτικές μας μπορείτε να βρείτε στην ενότητα Όροι & Προϋποθέσεις στο κάτω μέρος της πρώτης σελίδας: https://jokabet.com/termsconditions. Επίσης, θα μπορούσατε να διευκρινίσετε ποιο ακριβώς ποσό θα θέλατε να λάβετε; Αναμένουμε απάντηση για να μπορέσουμε να προχωρήσουμε στην επίλυση του αιτήματός σας που υποβάλατε. Ευχαριστώ εκ των προτέρων!"
μετά τους στέλνω άλλα μερικά email όπως αυτό
έκανε την πρώτη κατάθεση 27.04.2024
Μέχρι σήμερα κατέθεσα στο site σας με επιτυχία ακριβώς 4953£. (Μπορείτε εύκολα να ελέγξετε κάθε πληρωμή στο ιστορικό μου)
Η πολιτική σας λέει ότι οι παίκτες από το Ηνωμένο Βασίλειο δεν επιτρέπεται να καταθέτουν πραγματικά χρήματα και να παίζουν πραγματικά παιχνίδια μετρητών - αλλά γιατί δεν έχετε κανένα κλείδωμα insta; Για να ήμουν πραγματικά ανίκανος;. Η ερώτησή μου είναι γιατί όλες οι καταθέσεις μου ήταν επιτυχείς τότε; Όταν δεν χρησιμοποιούσα vpn για να εξαπατήσω την τοπική προσαρμογή, ήμουν διαρκώς συνδεδεμένος με την κάρτα SIM του Ηνωμένου Βασιλείου, κατέβαζα χρήματα μέσω τραπεζικής μεταφοράς HSBC, καθώς και με πιστωτική κάρτα Ηνωμένου Βασιλείου.
Δεν θέλω να αναφέρω αυτό το θέμα πουθενά υψηλότερο, αλλά αν χρειαστεί, θα το κάνω.
Επειδή και οι δύο κάναμε κάποια αμέλεια,
θα ήθελε να διευθετηθεί αυτό με αμοιβαία συναίνεση και να βρεθεί μια δίκαιη λύση που να ικανοποιεί και τους δύο. Νομίζω ότι αφού κατέθεσα 5.000 £ στον ιστότοπό σας, είναι δίκαιο να πάρω πίσω 2.500 £ και κλείσουμε αυτήν την υπόθεση.
έπειτα
Θα προλάβω την απάντησή σας - δεν είχα υπόλοιπο στον λογαριασμό μου όταν κλείσατε τον λογαριασμό μου μετά την αναφορά της υπόθεσης - επειδή δεν μπορούσα να κάνω ανάληψη, επομένως χρησιμοποίησα τα υπόλοιπα χρήματα. εάν αυτή είναι η γραμμή άμυνάς σας να μην μου επιστρέψετε όλες τις καταθέσεις μου, ή όπως έγραψα παραπάνω - μισό 2500, θα πάω στην τράπεζά μου και θα αναφέρω την απάτη, δεν είναι αποδεκτό να αφήνετε τους παίκτες να στοιχηματίζουν εάν ένα καζίνο γνωρίζει ότι προέρχονται από μια χώρα περιορισμένης πρόσβασης και εάν το καζίνο σκοπεύει να παραπέμπει στον κανόνα των περιορισμένων χωρών κάθε φορά που ένας παίκτης ζητά την πρώτη του ανάληψη. Αυτό είναι εντελώς αντίθετο με τους κανόνες του ευγενούς παιχνιδιού, καθώς το καζίνο αφήνει εν γνώσει του έναν παίκτη να ποντάρει χρήματα χωρίς να έχει την ευκαιρία να κερδίσει πραγματικά οτιδήποτε σε αντάλλαγμα. Δεν είναι αποδεκτό να επιτρέπετε στους παίκτες να στοιχηματίζουν εάν ένα καζίνο γνωρίζει ότι προέρχονται από μια χώρα περιορισμένης πρόσβασης και εάν το καζίνο σκοπεύει να αναφέρεται στον κανόνα των χωρών υπό περιορισμό κάθε φορά που ένας παίκτης ζητά την πρώτη του ανάληψη. Αυτό είναι εντελώς αντίθετο με τους κανόνες του ευγενούς παιχνιδιού, καθώς το καζίνο αφήνει εν γνώσει του έναν παίκτη να ποντάρει χρήματα χωρίς να έχει την ευκαιρία να κερδίσει πραγματικά οτιδήποτε σε αντάλλαγμα.
και τελευταίο
Αισθάνομαι ότι οι αδυναμίες μου απλώς εκμεταλλεύτηκαν, κάτι που με έκανε να έχω μικρά οικονομικά προβλήματα και μεταλλική υγεία, γιατί μέχρι τέλους δεν μπορώ να αποσύρω τίποτα από αυτόν τον ιστότοπο, και το ξέρετε από την ικεσία. Είμαι εγγεγραμμένος στο GamStop για μεγάλο χρονικό διάστημα λόγω προβλημάτων τζόγου, ο ιστότοπός σας διαφημιζόταν παντού, πολύ εύκολος στην πρόσβαση- με επιβεβαίωσε ακόμα και όταν έβγαινα στο Ηνωμένο Βασίλειο δεχόμενος καταθέσεις από αγγλική κάρτα HSBC, δεχόμενος μεταφορές από αγγλική τράπεζα HSBC , επαληθεύοντας τον αγγλικό αριθμό τηλεφώνου +44 .
Αναγνωριστικό εισιτηρίου: hd.1720046054628.xz8whc.c3cb380a
τι μπορώ να κάνω περισσότερο; Πριν πάω στην τράπεζά μου και δοκιμάσω την επιστροφή - είναι ξεκάθαρα απάτη - μπορείτε να κάνετε κατάθεση και να παίξετε από το Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά δεν μπορείτε να κάνετε ανάληψη, θέλω να μιλήσω μαζί τους και να δω τι μου είπαν. Εκτός από την τράπεζα υπάρχει άλλο μέρος όπου μπορώ να τηλεφωνήσω/να στείλω μήνυμα; Δεν απαντούν σε αυτά τα email 🙁
How yours case’s going guys? I’m just In same situation, total of my deposits 4.8k£..
i send them email:
feel unfairly treated by jokabet. As it turns out, players from the United Kingdom (where I live) cannot withdraw funds from jokabet. So my question is, why I was able to make a deposits?? i deposited with you more than 3000 paunds. I didn't use a VPN, I used an English account for payments, I provided my region as Great Britain when creating an account, I provided an English phone number for verification! I guess it's a little unfair that you allowed my money to reach you, but you no longer allow me to withdraw my winnings. I will demand a refund of half of my deposits in this case from you which I have posted on the website, and we close this topic
otherwise, I will do the same as a user from the UK whose case I found on the Internet. I will contact my bank for a refund of the entire amount.
They answer quick for that one:
„Thank you for contacting us! All information about our policies can be found in the Terms & Conditions section in the bottom of the front page: https://jokabet.com/termsconditions.Also, could you please clarify what exact amount you would like to receive? We await a response so that we can proceed with the resolution of your submitted request. Thanks in advance!„
then I send them another few emails like this one
made the first deposit 27.04.2024
Till today I deposited with your site successfully exactly 4953£. (You can easly check every single payment on my history)
Your policy saying that players from UK are not allowed deposit real funds and play real cash games- but why you don’t have any insta lock on it? To I was really unable?. My question is why all my deposits was successful then? When I wasn’t use vpn to cheat on localisation, I was all time connect to my UK SIM card, deposited funds by HSBC Bank transfer, United Kingdom credit card as well.
I don't want to report this matter anywhere higher, but if I have to, I will.
Because we both committed some negligence,
would like to settle this by mutual consent and find a fair solution that satisfies both of us. I think since I deposited £5,000 on your site, it's fair if I get £2,500 back and we close this case.
then
I'll get ahead of your answer - I didn't have a balance in my account when you closed my account after reporting the case - because I wasn't able to withdraw, so I used the rest of the funds. if this is your line of defense not to refund me all my deposits, or as I wrote above - half 2500, I will go to my bank and report the fraud, It is not acceptable to let players bet if a casino knows they are from a restricted country and if the casino intends to refer to the restricted countries rule every time a player requests their first withdrawal. This it is completely against the rules of fair play, as the casino knowingly lets a player bet money without having the chance to actually win anything in return. It is not acceptable to let players bet if a casino knows they are from a restricted country and if the casino intends to refer to the restricted countries rule every time a player requests their first withdrawal. This it is completely against the rules of fair play, as the casino knowingly lets a player bet money without having the chance to actually win anything in return.
and last one
I feel that my weaknesses were simply exploited, which caused me to have minor financial problems and metal healt, for that to the end relie I can’t withdraw anything from this site, and you know about it from the begging. I have been registered with GamStop for a long time due to gambling problems, your website was advertised everywhere, very easy to access- confirmed me even when I was outing United Kingdom accepting deposits from an English HSBC card, accepting transfers from an English HSBC bank , verifying the English telephone number+44 .
Ticket ID: hd.1720046054628.xz8whc.c3cb380a
what can I do more? Before I will go to my bank, and try due reback- it’s clearly fraud - you can deposit and play from uk but can’t withrawal, I want spoke with them and see what they told me. Except the bank is any more place where I can call/text? They not answering on those emails 🙁
Είναι αυτό που κάνουν σε αφήνουν να καταθέσεις και να παίξεις με την ελπίδα ότι θα το χάσεις, αλλά ξέρουν ότι δεν θα δεις καμία ανάληψη από αυτούς αν κερδίσεις 🤪
It's what they do let you deposit and play with hope you lose it but they know that you not gonna see any withdraw from them if you win 🤪
Δεν πιστεύω ότι με τις σημερινές τεχνολογικές δυνατότητες, ένα καζίνο δεν μπορεί να αποκλείσει εντελώς τη σύνδεση από μια περιορισμένη χώρα - γράφοντας με μικρά γράμματα στην πολιτική απορρήτου ότι δεν επιτρέπεται, όταν στην πραγματικότητα ο ιστότοπος λειτουργεί και μπορούν να γίνουν καταθέσεις - Δυστυχώς, μοιάζει με σκόπιμο μέτρο που αποσκοπεί στην παραπλάνηση των πελατών του Ηνωμένου Βασιλείου και στην ελπίδα ότι δεν θα υποβάλουν αίτηση για τα κεφάλαιά τους. Για παράδειγμα - όλοι οι ιστότοποι στοιχημάτων από την Πολωνία έχουν αποκλειστεί η είσοδός τους, μόλις συνδεθούμε στο αγγλικό δίκτυο, λαμβάνουμε αμέσως πληροφορίες ότι ο ιστότοπος δεν λειτουργεί λόγω περιορισμών και της τρέχουσας τοποθεσίας. Μιλάω για πολύ μικρότερες εταιρείες από την Jokabet, η οποία μπορεί με κάποιο τρόπο να εγγυηθεί στους πελάτες από άλλες χώρες ότι δεν θα χάσουν κατά λάθος χρήματα.
I don't believe that with today's technological possibilities, a casino cannot completely block logging in from a restricted country - writing in small print in the privacy policy that it is not allowed, when in fact the website is working and deposits can be made - unfortunately it looks like a deliberate measure aimed at misleading UK clients and hoping that they will not apply for their funds. For example - bookmaker websites from Poland all have their entry blocked, as soon as we connect to the English network, we immediately receive information that the website is not working due to restrictions and the current location. I'm talking about much smaller companies than Jokabet, which can somehow guarantee customers from other countries that they won't accidentally lose money.
Πώς πάει η περίπτωσή σας παιδιά; Είμαι ακριβώς στην ίδια κατάσταση, το σύνολο των καταθέσεων μου 4,8k£..
τους στέλνω email:
αισθάνονται άδικη μεταχείριση από το jokabet. Όπως αποδεικνύεται, οι παίκτες από το Ηνωμένο Βασίλειο (όπου μένω) δεν μπορούν να κάνουν ανάληψη κεφαλαίων από το jokabet. Οπότε η ερώτησή μου είναι γιατί μπόρεσα να κάνω κατάθεση;; κατέθεσα μαζί σας περισσότερες από 3000 λίρες. Δεν χρησιμοποίησα VPN, χρησιμοποίησα αγγλικό λογαριασμό για πληρωμές, παρείχα την περιοχή μου ως Μεγάλη Βρετανία κατά τη δημιουργία λογαριασμού, έδωσα έναν αγγλικό αριθμό τηλεφώνου για επαλήθευση! Υποθέτω ότι είναι λίγο άδικο που άφησες τα χρήματά μου να φτάσουν σε σένα, αλλά δεν μου επιτρέπεις πλέον να κάνω ανάληψη των κερδών μου. Θα απαιτήσω επιστροφή των μισών καταθέσεων μου σε αυτήν την περίπτωση από εσάς που έχω δημοσιεύσει στον ιστότοπο και κλείνουμε αυτό το θέμα
Διαφορετικά, θα κάνω το ίδιο ως χρήστης από το Ηνωμένο Βασίλειο του οποίου την περίπτωση βρήκα στο Διαδίκτυο. Θα επικοινωνήσω με την τράπεζά μου για επιστροφή χρημάτων ολόκληρου του ποσού.
Απαντούν γρήγορα για αυτό:
"Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας! Όλες οι πληροφορίες σχετικά με τις πολιτικές μας μπορείτε να βρείτε στην ενότητα Όροι & Προϋποθέσεις στο κάτω μέρος της πρώτης σελίδας: https://jokabet.com/termsconditions. Επίσης, θα μπορούσατε να διευκρινίσετε ποιο ακριβώς ποσό θα θέλατε να λάβετε; Αναμένουμε απάντηση για να μπορέσουμε να προχωρήσουμε στην επίλυση του αιτήματός σας που υποβάλατε. Ευχαριστώ εκ των προτέρων!"
μετά τους στέλνω άλλα μερικά email όπως αυτό
έκανε την πρώτη κατάθεση 27.04.2024
Μέχρι σήμερα κατέθεσα στο site σας με επιτυχία ακριβώς 4953£. (Μπορείτε εύκολα να ελέγξετε κάθε πληρωμή στο ιστορικό μου)
Η πολιτική σας λέει ότι οι παίκτες από το Ηνωμένο Βασίλειο δεν επιτρέπεται να καταθέτουν πραγματικά χρήματα και να παίζουν πραγματικά παιχνίδια μετρητών - αλλά γιατί δεν έχετε κανένα κλείδωμα insta; Για να ήμουν πραγματικά ανίκανος;. Η ερώτησή μου είναι γιατί όλες οι καταθέσεις μου ήταν επιτυχείς τότε; Όταν δεν χρησιμοποιούσα vpn για να εξαπατήσω την τοπική προσαρμογή, ήμουν διαρκώς συνδεδεμένος με την κάρτα SIM του Ηνωμένου Βασιλείου, κατέβαζα χρήματα μέσω τραπεζικής μεταφοράς HSBC, καθώς και με πιστωτική κάρτα Ηνωμένου Βασιλείου.
Δεν θέλω να αναφέρω αυτό το θέμα πουθενά υψηλότερο, αλλά αν χρειαστεί, θα το κάνω.
Επειδή και οι δύο κάναμε κάποια αμέλεια,
θα ήθελε να διευθετηθεί αυτό με αμοιβαία συναίνεση και να βρεθεί μια δίκαιη λύση που να ικανοποιεί και τους δύο. Νομίζω ότι αφού κατέθεσα 5.000 £ στον ιστότοπό σας, είναι δίκαιο να πάρω πίσω 2.500 £ και κλείσουμε αυτήν την υπόθεση.
έπειτα
Θα προλάβω την απάντησή σας - δεν είχα υπόλοιπο στον λογαριασμό μου όταν κλείσατε τον λογαριασμό μου μετά την αναφορά της υπόθεσης - επειδή δεν μπορούσα να κάνω ανάληψη, επομένως χρησιμοποίησα τα υπόλοιπα χρήματα. εάν αυτή είναι η γραμμή άμυνάς σας να μην μου επιστρέψετε όλες τις καταθέσεις μου, ή όπως έγραψα παραπάνω - μισό 2500, θα πάω στην τράπεζά μου και θα αναφέρω την απάτη, δεν είναι αποδεκτό να αφήνετε τους παίκτες να στοιχηματίζουν εάν ένα καζίνο γνωρίζει ότι προέρχονται από μια χώρα περιορισμένης πρόσβασης και εάν το καζίνο σκοπεύει να παραπέμπει στον κανόνα των περιορισμένων χωρών κάθε φορά που ένας παίκτης ζητά την πρώτη του ανάληψη. Αυτό είναι εντελώς αντίθετο με τους κανόνες του ευγενούς παιχνιδιού, καθώς το καζίνο αφήνει εν γνώσει του έναν παίκτη να ποντάρει χρήματα χωρίς να έχει την ευκαιρία να κερδίσει πραγματικά οτιδήποτε σε αντάλλαγμα. Δεν είναι αποδεκτό να επιτρέπετε στους παίκτες να στοιχηματίζουν εάν ένα καζίνο γνωρίζει ότι προέρχονται από μια χώρα περιορισμένης πρόσβασης και εάν το καζίνο σκοπεύει να αναφέρεται στον κανόνα των χωρών υπό περιορισμό κάθε φορά που ένας παίκτης ζητά την πρώτη του ανάληψη. Αυτό είναι εντελώς αντίθετο με τους κανόνες του ευγενούς παιχνιδιού, καθώς το καζίνο αφήνει εν γνώσει του έναν παίκτη να ποντάρει χρήματα χωρίς να έχει την ευκαιρία να κερδίσει πραγματικά οτιδήποτε σε αντάλλαγμα.
και τελευταίο
Αισθάνομαι ότι οι αδυναμίες μου απλώς εκμεταλλεύτηκαν, κάτι που με έκανε να έχω μικρά οικονομικά προβλήματα και μεταλλική υγεία, γιατί μέχρι τέλους δεν μπορώ να αποσύρω τίποτα από αυτόν τον ιστότοπο, και το ξέρετε από την ικεσία. Είμαι εγγεγραμμένος στο GamStop για μεγάλο χρονικό διάστημα λόγω προβλημάτων τζόγου, ο ιστότοπός σας διαφημιζόταν παντού, πολύ εύκολος στην πρόσβαση- με επιβεβαίωσε ακόμα και όταν έβγαινα στο Ηνωμένο Βασίλειο δεχόμενος καταθέσεις από αγγλική κάρτα HSBC, δεχόμενος μεταφορές από αγγλική τράπεζα HSBC , επαληθεύοντας τον αγγλικό αριθμό τηλεφώνου +44 .
Αναγνωριστικό εισιτηρίου: hd.1720046054628.xz8whc.c3cb380a
τι μπορώ να κάνω περισσότερο; Πριν πάω στην τράπεζά μου και δοκιμάσω την επιστροφή - είναι ξεκάθαρα απάτη - μπορείτε να κάνετε κατάθεση και να παίξετε από το Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά δεν μπορείτε να κάνετε ανάληψη, θέλω να μιλήσω μαζί τους και να δω τι μου είπαν. Εκτός από την τράπεζα υπάρχει άλλο μέρος όπου μπορώ να τηλεφωνήσω/να στείλω μήνυμα; Δεν απαντούν σε αυτά τα email 🙁
How yours case’s going guys? I’m just In same situation, total of my deposits 4.8k£..
i send them email:
feel unfairly treated by jokabet. As it turns out, players from the United Kingdom (where I live) cannot withdraw funds from jokabet. So my question is, why I was able to make a deposits?? i deposited with you more than 3000 paunds. I didn't use a VPN, I used an English account for payments, I provided my region as Great Britain when creating an account, I provided an English phone number for verification! I guess it's a little unfair that you allowed my money to reach you, but you no longer allow me to withdraw my winnings. I will demand a refund of half of my deposits in this case from you which I have posted on the website, and we close this topic
otherwise, I will do the same as a user from the UK whose case I found on the Internet. I will contact my bank for a refund of the entire amount.
They answer quick for that one:
„Thank you for contacting us! All information about our policies can be found in the Terms & Conditions section in the bottom of the front page: https://jokabet.com/termsconditions.Also, could you please clarify what exact amount you would like to receive? We await a response so that we can proceed with the resolution of your submitted request. Thanks in advance!„
then I send them another few emails like this one
made the first deposit 27.04.2024
Till today I deposited with your site successfully exactly 4953£. (You can easly check every single payment on my history)
Your policy saying that players from UK are not allowed deposit real funds and play real cash games- but why you don’t have any insta lock on it? To I was really unable?. My question is why all my deposits was successful then? When I wasn’t use vpn to cheat on localisation, I was all time connect to my UK SIM card, deposited funds by HSBC Bank transfer, United Kingdom credit card as well.
I don't want to report this matter anywhere higher, but if I have to, I will.
Because we both committed some negligence,
would like to settle this by mutual consent and find a fair solution that satisfies both of us. I think since I deposited £5,000 on your site, it's fair if I get £2,500 back and we close this case.
then
I'll get ahead of your answer - I didn't have a balance in my account when you closed my account after reporting the case - because I wasn't able to withdraw, so I used the rest of the funds. if this is your line of defense not to refund me all my deposits, or as I wrote above - half 2500, I will go to my bank and report the fraud, It is not acceptable to let players bet if a casino knows they are from a restricted country and if the casino intends to refer to the restricted countries rule every time a player requests their first withdrawal. This it is completely against the rules of fair play, as the casino knowingly lets a player bet money without having the chance to actually win anything in return. It is not acceptable to let players bet if a casino knows they are from a restricted country and if the casino intends to refer to the restricted countries rule every time a player requests their first withdrawal. This it is completely against the rules of fair play, as the casino knowingly lets a player bet money without having the chance to actually win anything in return.
and last one
I feel that my weaknesses were simply exploited, which caused me to have minor financial problems and metal healt, for that to the end relie I can’t withdraw anything from this site, and you know about it from the begging. I have been registered with GamStop for a long time due to gambling problems, your website was advertised everywhere, very easy to access- confirmed me even when I was outing United Kingdom accepting deposits from an English HSBC card, accepting transfers from an English HSBC bank , verifying the English telephone number+44 .
Ticket ID: hd.1720046054628.xz8whc.c3cb380a
what can I do more? Before I will go to my bank, and try due reback- it’s clearly fraud - you can deposit and play from uk but can’t withrawal, I want spoke with them and see what they told me. Except the bank is any more place where I can call/text? They not answering on those emails 🙁
Γειά σου.
Προφανώς, οι άνθρωποι από χώρες υπό περιορισμούς δεν θα πρέπει ποτέ να μπορούν να καταθέσουν χρήματα. Δυστυχώς, πολλά καζίνο επιμένουν ότι δεν μπορούν να επιβάλουν τοπικό αποκλεισμό για τέτοιες χώρες και παρά το γεγονός ότι η χώρα αναφέρεται ως περιορισμένη στους Όρους και Προϋποθέσεις, ορισμένα καζίνο εξακολουθούν να έχουν αυτήν τη χώρα διαθέσιμη στη φόρμα εγγραφής. Υπό αυτές τις συνθήκες, θα πρότεινα τέτοια καζίνο να επαληθεύουν τους παίκτες αμέσως μετά την εγγραφή τους. Κάτι που, κατά τη γνώμη μου, θα ήταν πολύ πιο περίπλοκο από την επένδυση σε ένα μπλοκ που λειτουργεί σωστά.
Είναι πολύ άδικο να χρησιμοποιείτε την έλλειψη πρωτοβουλίας ως λόγο για την ακύρωση των κερδών κάποιου άλλου.
Ας ελπίσουμε ότι η καταγγελία το αποδεικνύει.
Hello.
Obviously, people from restricted countries should never be able to deposit money. Sadly, many casinos insist they can't enforce local block for such countries, and despite the country being stated as restricted in the Terms and Conditions, some casinos still have that country available in the registration form. Under such circumstances, I would suggest that such casinos should verify players immediately upon registration. Which would, in my opinion, be much more complicated than investing in a properly working block.
It's highly unfair to use a lack of initiative as a reason for voiding someone else's winnings.
Hopefully, the complaint proves it.
Δεν πιστεύω ότι με τις σημερινές τεχνολογικές δυνατότητες, ένα καζίνο δεν μπορεί να αποκλείσει εντελώς τη σύνδεση από μια περιορισμένη χώρα - γράφοντας με μικρά γράμματα στην πολιτική απορρήτου ότι δεν επιτρέπεται, όταν στην πραγματικότητα ο ιστότοπος λειτουργεί και μπορούν να γίνουν καταθέσεις - Δυστυχώς, μοιάζει με σκόπιμο μέτρο που αποσκοπεί στην παραπλάνηση των πελατών του Ηνωμένου Βασιλείου και στην ελπίδα ότι δεν θα υποβάλουν αίτηση για τα κεφάλαιά τους. Για παράδειγμα - όλοι οι ιστότοποι στοιχημάτων από την Πολωνία έχουν αποκλειστεί η είσοδός τους, μόλις συνδεθούμε στο αγγλικό δίκτυο, λαμβάνουμε αμέσως πληροφορίες ότι ο ιστότοπος δεν λειτουργεί λόγω περιορισμών και της τρέχουσας τοποθεσίας. Μιλάω για πολύ μικρότερες εταιρείες από την Jokabet, η οποία μπορεί με κάποιο τρόπο να εγγυηθεί στους πελάτες από άλλες χώρες ότι δεν θα χάσουν κατά λάθος χρήματα.
I don't believe that with today's technological possibilities, a casino cannot completely block logging in from a restricted country - writing in small print in the privacy policy that it is not allowed, when in fact the website is working and deposits can be made - unfortunately it looks like a deliberate measure aimed at misleading UK clients and hoping that they will not apply for their funds. For example - bookmaker websites from Poland all have their entry blocked, as soon as we connect to the English network, we immediately receive information that the website is not working due to restrictions and the current location. I'm talking about much smaller companies than Jokabet, which can somehow guarantee customers from other countries that they won't accidentally lose money.
Ωστόσο, ορισμένα καζίνο συνεχίζουν να λένε ότι τα αποτελεσματικά μπλοκ ή άλλα μέτρα είναι πέρα από τις τεχνολογικές τους δυνατότητες. Πραγματικά, αυτές τις μέρες, ακούγεται σχεδόν σαν μια ανόητη δικαιολογία.
And yet some casinos keep saying effective blocks or other measures are beyond their technological capabilities. Truly, these days, it sounds almost like quite a stupid excuse.
Μου έγραψαν πίσω ότι πρέπει να βεβαιωθώ ότι η χώρα μου δεν υπόκειται σε περιορισμούς και αναφέρθηκαν στις παραγράφους 4.1-4.3 Όρων και Συνθηκών. Τους ρώτησα για να μην μπορούν να επιστρέψουν τις καταθέσεις μου; Παρείχα στοιχεία για πολλές διαφημίσεις που ενθάρρυναν παίκτες από το Ηνωμένο Βασίλειο να παίξουν στον ιστότοπό τους, όταν δημιούργησα έναν λογαριασμό παρείχα τα στοιχεία μου όπως π.χ.
Πόλη
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΟΣ ΚΩΔΙΚΟΣ
Διεύθυνση
Και τηλέφωνο για επαλήθευση, οπότε γιατί δεν μου είπε στην ικεσία ότι δεν μπορώ να παίξω από τη χώρα μου;; Και μπόρεσα να παίξω και να καταθέσω χρήματα και τους είπα ότι αν δεν μου επιστρέψουν τα χρήματα, θα αναφέρω την υπόθεση στην τράπεζά μου ως απάτη, όπου ακόμη και οι υπάλληλοί τους σε ζωντανή συνομιλία παραπλανούν τους πελάτες και λένε ότι Γίνονται δεκτοί παίκτες από τη Μεγάλη Βρετανία. Έχω λάβει την απάντηση:
Υπό το φως των νομικών επιπτώσεων που εμπλέκονται στην υπόθεσή σας, κλιμακώνουμε το θέμα στη Διευθύνουσα Επιτροπή Νομικής και Συμμόρφωσης για ενδελεχή εξέταση και κατάλληλη δράση.
Αναμένετε να επικοινωνήσετε μαζί μας εντός 5 έως 10 εργάσιμων ημερών με μια λεπτομερή απάντηση που θα αντιμετωπίζει τα ζητήματα που έχετε θέσει.
οπότε θα περιμένω μέχρι τις 10 εργάσιμες ημέρες το πολύ, αν δεν λάβω απάντηση και επιστροφή χρημάτων, θα πάω στην τράπεζα όπως είπα και θα αναφέρω απάτη, είναι παραπλανητικές πελάτες (έχουν χρόνο μέχρι τις 22/07) θα θα σε κρατήσω ενήμερο.
σταυρός δακτύλου 🫣
They wrote back to me that I should make sure that my country is not subject to restrictions and referred to T&C paragraphs 4.1-4.3. I asked them so they can't refund my deposits? I provided evidence of a lot of advertisements encouraging players from the UK to play on their website, when I set up an account I provided my details such as
City
Postcode
Address
And telephone number for verification, so why didn't told me on the begging that I can’t play from my country?? And I was able to play and depositing money, and I told them that if they don't return the funds to me, I will report the case to my bank as a fraud, where even their employees on live chat mislead customers and say that players from Great Britain are accepted. I've received the answer:
In light of the legal implications involved in your case, we are escalating the matter to our Legal and Compliance Steering Committee for thorough review and appropriate action.
Please expect to hear back from us within 5 to 10 business days with a detailed response addressing the issues you have raised.
so I will wait until the maximum 10 business days, if I do not receive a response and a refund, I will go to the bank as I said and report fraud, they are misleading customers (they got time till 22/07) I will keep you updated.
finger cross 🫣
Ελπίζω ότι θα μπορέσουν να λύσουν το πρόβλημα σύντομα. Εάν όχι, η ομάδα μας θα κάνει ό,τι μπορεί για να σας βοηθήσει με αυτό το ζήτημα.
Παρακαλούμε κρατήστε μας ενήμερους.
I hope they will be able to resolve the issue soon. If not, our team will do their best to help you out with this issue.
Please keep us informed.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.