πριν από 9 μήνες
Μόλις είδα ότι είναι συγκλονιστικό,
πόσα χρήματα σου επιστράφηκαν μπορώ να ρωτήσω;
I have just seen that’s shocking,
how much were you being refunded of may I ask?
0
Μόλις είδα ότι είναι συγκλονιστικό,
πόσα χρήματα σου επιστράφηκαν μπορώ να ρωτήσω;
I have just seen that’s shocking,
how much were you being refunded of may I ask?
Έχετε πάει σε ζωντανή συνομιλία για να ζητήσετε ενημέρωση σχετικά με την επιστροφή χρημάτων;
Have you gone on live chat to request update on your refund?
Ναι, έχω στείλει πάνω από 20 ή περισσότερα email που όλοι αγνοούνται
Yeah I've sent over 20 or more emails everyone is ignored
Έτσι νιώθω κι εγώ, προσπαθώ να καταλάβω τι άλλο να κάνω
That’s how I feel aswell, I’m trying to figure out what else to do
Γεια, είχα το ίδιο πρόβλημα με αυτό το καζίνο, με δελέασαν να παίξω μαζί τους πριν από τα Χριστούγεννα του 2023 και έκανα μια καταγγελία εναντίον της υποστήριξης πελατών που είπε ψέματα they.promise.to return all.deposits στις 20 Δεκεμβρίου 2023 που ακόμα δεν έχουν Δεν αγνοούσαν όλα τα email μου στην υποστήριξη πελατών λέγοντας ότι βρίσκεται σε εξέλιξη 6 εβδομάδες μετά. Ακόμα δεν μου έχουν στείλει τα χρήματά μου στον λογαριασμό μου
Αγαπητέ Τέρενς!
Δώστε τα ακόλουθα διαπιστευτήρια για να μπορέσουμε να επεξεργαστούμε την επιστροφή του κατατεθειμένου ποσού:
Ονομα τράπεζας -
Διεύθυνση τράπεζας -
IBAN -
SWIFT (ή BIC) -
Το ονοματεπώνυμο σου -
Η πλήρης χώρα σας -
Η πλήρης διεύθυνσή σας -
Τις καλύτερες ευχές,
Jokabet Risk and Payments Team
1703069768283 αριθμός εισιτηρίου. Αυτό έχει συμπληρωθεί και επιστραφεί. Έχω στείλει email περίπου 20 φορές και όλοι έχουν αγνοηθεί
Είμαι ευάλωτο άτομο, τους έστειλα όλα τα ιατρικά μου αρχεία εξηγώντας τι είχε συμβεί και έστειλαν αυτό το έντυπο που στάλθηκε πίσω την ίδια μέρα. Θα προσθέσω ένα αρχείο στο συνημμένο
Θερμούς χαιρετισμούς
Κύριε Τέρενς Ντίκεν
Μπορείτε να συμβουλεύσετε σας ευχαριστώ
Hi I've had same issue with this casino they enticed me to gamble with them before Christmas 2023 and I made an complaint against there customer support who told lies they.promise.to return all.deposits on 20th of December 2023 they still haven't they Been ignoring all my emails customer support saying its in process 6 weeks on. They still haven't sent my money to my account
Dear Terence!
Please provide the following credentials so that we can process the refund of the deposited amount:
Bank name -
Bank address -
IBAN -
SWIFT (or BIC) -
Your full name -
Your full country -
Your full address -
Best regards,
Jokabet Risk and Payments Team
1703069768283 ticket number. This has been filled in and returned I've email about 20 times and everyone them has been ignored
I am a vulnerable person I sent all my medical records to them explaining what had happened and they sent that form which was sent back same day I will add a file to the attachment
Kind regards
Mr Terence Dicken
Can you please advise thank you
Γειά σου. Λυπάμαι που πρέπει να περάσετε από αυτήν την κατάσταση. Εάν μου επιτρέπεται, επιτρέψτε μου να σας προτείνω να υποβάλετε ένα παράπονο εδώ με την ομάδα μας. Μπορείτε να το κάνετε εύκολα απλά κάνοντας κλικ/πατώντας σε αυτόν τον σύνδεσμο 👈. Είμαι βέβαιος ότι η ομάδα παραπόνων μας θα κάνει ό,τι μπορεί για να επιλύσει αυτό το ζήτημα. Εάν χρειάζεστε βοήθεια με αυτό, επισυνάπτω εδώ μερικές χρήσιμες πληροφορίες για εσάς.
Hello there. I am sorry you have to go thru this situation. If I may, let me recommend you to submit a complaint here with our team. You can easily do it just by clicking/tapping on this link 👈. I am sure our complaint team will do everything they can to get this issue resolved. If you need any help with it, I attach here some useful information for you.
Πιστεύω ότι έχω ήδη υποβάλει καταγγελία;
Περιμένω απάντηση από τον γκουρού και τον ιστότοπο
I believe I have already put in a complaint?
im waiting for a reply from the guru and the site
το ιδιο εδω περιμενω καποια συμβουλη ειμαι νεος σε ολα αυτα
same here I'm waiting for some advice I'm new to all this
Ναι το έκανες. Αυτή η πρόταση ήταν για την πιο πρόσφατη προσθήκη μας στο θέμα, βλέπετε; 🙂
Θέλαμε να ενημερωθεί ο παίκτης " tezzad44 " για το ενδεχόμενο.
Yes, you did. This suggestion was for our most recent addition to the topic, you see? 🙂
We wanted the player "tezzad44" informed about the possibility.
Συγγνώμη μόλις κατάλαβα,
υπάρχει κάποιος τρόπος να επικοινωνήσετε με την Jokabet; Βλέπω σε ποιες αναρτήσεις απαντά το καζίνο
Sorry just realised,
is there any way yourselfs could contact Jokabet? I see what some posts the casino actually replies
Γεια σου και πάλι. Η παραπάνω ανάρτηση προοριζόταν πραγματικά για εσάς🙂. Δυστυχώς αυτή τη στιγμή δεν μπορούμε να κάνουμε πολλά, οπότε μπορείτε να προσπαθήσετε να υποβάλετε μια καταγγελία. είναι δωρεάν και μπορώ να σας βοηθήσω με αυτό, απλώς χρησιμοποιήστε αυτόν τον σύνδεσμο 👈 και ακολουθήστε τις οδηγίες. Ενημερώστε με, σας παρακαλώ, πώς τα καταφέρατε.
Hello again. The post above was actually meant for you🙂. Unfortunately right now there is nothing much we can do, so you could try to file a complaint. it is free of charge and I can help you with it, just simply use this link 👈 and follow the instructions. Let me know, please, how did you go with it.
Γειά σου. Χαίρομαι που υποβάλατε με επιτυχία την καταγγελία. Η ομάδα έχει ήδη αρχίσει να το εξετάζει, οπότε σε αυτό το σημείωμα, θα μπορούσατε παρακαλώ να απαντήσετε στη Veronika σε όλες τις ερωτήσεις, ώστε η ομάδα μας να προχωρήσει πραγματικά με την υπόθεσή σας; Μπορείτε να το κάνετε εύκολα εδώ 👈. Ενημερώστε με αν χρειάζεστε οποιαδήποτε άλλη βοήθεια, ευχαρίστως να σας βοηθήσουμε 😉.
Hello. I am glad you have successfully submitted the complaint. The team has already started to look at it, so in that note, could you please answer Veronika all the questions, so our team can actually move forward with your case? You can do so easily over here 👈. Let me know if you need any other assistance, glad to help 😉.
Γεια σου.
Συγνώμη για την καθυστέρηση.
Επιτρέψτε μου να ελέγξω αν βρίσκω κάποια δραστηριότητα από το συγκεκριμένο καζίνο...
Όχι, τίποτα.
Δυστυχώς έχουμε πρόβλημα να έρθουμε σε επαφή σχετικά με την ανοιχτή καταγγελία 👈
Δεν φαίνεται καλά...
Hey there.
I'm sorry for the delay.
Let me check whether I find any activity from this particular casino...
Nope, nothing.
Sadly we have a problem getting in touch regarding open complaint 👈
Doesn't look good...
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.