Αγαπητέ Grant,
Γράφω αυτό το μήνυμα για να σας ενημερώσω ότι αυτή θα είναι η τελική μου απάντηση για αυτό το θέμα. Ας ανακεφαλαιώσουμε όλη την κατάσταση για μια τελευταία φορά. Παίξατε το παιχνίδι "Coinflip" στο καζίνο και γνωρίσατε σημαντική επιτυχία, κερδίζοντας ένα σημαντικό χρηματικό ποσό. Αυτό οφείλεται σε σφάλμα ή τεχνικό σφάλμα στο παιχνίδι. Αυτό το σφάλμα κόστισε πολλά χρήματα στο καζίνο καθώς πραγματοποιήθηκαν πολλές αναλήψεις από άλλους παίκτες. Κατά συνέπεια, το καζίνο δεν μπόρεσε να λειτουργήσει σωστά για διάστημα άνω των οκτώ ωρών. Κατανοώ την απογοήτευση που πρέπει να νιώσατε όταν είδατε το υπόλοιπο του λογαριασμού σας να εξαφανίζεται ξαφνικά, παρόλο που αρχικά είδατε ένα σημαντικό ποσό. Ωστόσο, είναι σύνηθες τα καζίνο να έχουν όρους και προϋποθέσεις για να προστατεύονται σε τέτοιες περιστάσεις. Σε αυτήν την περίπτωση, είναι ο ακόλουθος όρος:
"4.10. Η BC.GAME διατηρεί το δικαίωμα να κηρύξει ένα στοίχημα μερικώς ή πλήρως άκυρο, εάν η BC.GAME, κατά την κρίση της, θεωρεί προφανές ότι έχει συμβεί κάποια από τις ακόλουθες περιστάσεις:
...
4.10.4. Έχουν τοποθετηθεί στοιχήματα που δεν θα γίνονταν δεκτά διαφορετικά, αλλά που έγιναν δεκτά σε περιόδους που ο ιστότοπος επηρεάστηκε από τεχνικά προβλήματα.
4.10.5. Λόγω σφάλματος, όπως λάθος εκτύπωσης, τεχνικού σφάλματος, ανωτέρας βίας ή άλλου είδους, στοιχήματα έχουν προσφερθεί, τοποθετηθεί και ή γίνει αποδεκτό λόγω αυτού του λάθους."
Ο μόνος λόγος για τον οποίο η καταγγελία σας δεν απορρίφθηκε εντελώς και σας συμβουλεύτηκε να επικοινωνήσετε με την αρχή τυχερών παιχνιδιών είναι επειδή το καζίνο δεν διέθετε δήλωση από πάροχο παιχνιδιών, όπως συνήθως ζητάμε σε τέτοιες περιπτώσεις, επειδή το παιχνίδι που παίξατε ήταν το αρχικό παιχνίδι του καζίνο . Επειδή η απόφαση που έλαβε το CIL δεν ευνόησε την αξίωσή σας, φοβάμαι ότι η καταγγελία σας θα απορριφθεί τώρα. Παρά τη διαφωνία μας με την απόφαση της ρυθμιστικής αρχής στο παρελθόν, βρισκόμαστε σε μια θέση όπου πρέπει να την αποδεχτούμε αυτή τη φορά. Όπως εξηγήθηκε προηγουμένως, τα καζίνο πρέπει να έχουν έναν τρόπο να προστατεύονται σε περιπτώσεις αποτυχίας λογισμικού για να αποφύγουν την οικονομική καταστροφή. Κατανοώ την απόφασή σας να ζητήσετε νομική βοήθεια, και παρόλο που συμπάσχω, πρέπει να εκφράσω τον σκεπτικισμό μου σχετικά με τις πιθανότητες επιτυχίας σας. Σας ευχαριστούμε που χρησιμοποιείτε το κέντρο επίλυσης παραπόνων και σας εύχομαι καλή τύχη.
Τις καλύτερες ευχές,
Πέτρος
Dear Grant,
I am writing this message to inform you that this will be my final response on this matter. Let's recap the entire situation one last time. You played the game "Coinflip" at the casino and experienced significant success, winning a substantial amount of money. This was due to a bug or technical error in the game. This error cost the casino lots of money as numerous withdrawals by other players went through. Consequently, the casino was unable to function properly for a duration of over eight hours. I understand the frustration you must have felt when you saw your account balance disappear suddenly, despite initially seeing a considerable amount. Nevertheless, it is common for casinos to have terms and conditions in place to safeguard themselves in such circumstances. In this case, it's the following term:
"4.10. BC.GAME reserves the right to declare a wager void partially or in full if BC.GAME, at its own discretion, would deem it obvious that any of the following circumstances have occurred:
...
4.10.4. Wagers have been placed that would not have been accepted otherwise, but that were accepted during periods when the website have been affected by technical problems.
4.10.5. Due to an error, such as a, misprint, technical error, force majeure or otherwise, wagers have been offered, placed and or accepted due to this error."
The sole reason why your complaint was not rejected outright and you were advised to contact the gaming authority is because the casino did not possess a statement from a game provider, as we usually request in such situations because the game you played was the casino's original game. As the decision reached by the CIL did not favor your claim, I'm afraid your complaint will now be rejected. Despite disagreeing with the regulator's decision in the past, we find ourselves in a position where we must accept it this time. As previously explained, casinos must have a way to protect themselves in cases of software failures to avoid facing financial ruin. I understand your decision to seek legal assistance, and though I sympathize, I must express my skepticism regarding your chances of success. Thank you for using the complaint resolution center and wish you good luck.
Best regards,
Peter
Αυτόματη μετάφραση: