Γεια σου.
Δεν θα σχολιάσω την τεχνολογία AI, γιατί δεν είμαι τόσο καλά ενημερωμένος όσο φαίνεται να είστε.
Τέλος πάντων, έλεγξα ξανά το παράπονό σας και βρήκα το email για εσάς:
Θα το δοκίμαζα: peter.m@casino.guru
Νομίζω ότι ο Πέτρος είναι αρκετά απασχολημένος, αλλά θα κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί για να απαντήσει - το κάνει πάντα.
Στην ερώτησή σας σχετικά με το χρονοδιάγραμμα - δεν είμαι ο κατάλληλος για να ρωτήσω, δεν ξέρω για να είμαι ειλικρινής. Όμως, δεν είμαστε σε τίποτα με το καζίνο, στην πραγματικότητα, με κανένα καζίνο. Από την εμπειρία μου, η βαθμολογία (είναι πλέον ο δείκτης ασφαλείας) δεν θα πέσει μέχρι να λυθεί ξεκάθαρα η υπόθεση και να παρουσιαστούν και να αξιολογηθούν.
Ευγενικά όπως ο Πέτρος για αυτό. Είμαι απλώς διαχειριστής, όχι ειδικός παραπόνων. 😀
Ελπίζω ότι θα δικαιωθείτε, απλώς δεν είναι 100% σίγουρος ότι η αρχή αδειοδότησης ενδιαφέρεται αρκετά.
Hey there.
I won't comment on the AI technology, because I am not as well informed as you seem to be.
Anyway, I checked your complaint again, and found the email for you:
I would try it: peter.m@casino.guru
I think Peter is quite occupied, but will do his best to reply - he always does.
To your question about the timeframe - I am not the proper person to ask, I do not know to be honest. But, we are not in anything with the casino, actually, with any casinos. From my experience, the rating (it's now the security index) won't drop untill the case is clearly solved prooves presented, and evaluated.
Kindly as Peter about that. I'm merely an admin, not a complaint specialist. 😀
I hope you'll get your justice, just not 100% sure the licensing authority cares enough.
Αυτόματη μετάφραση: