Γεια!
Σε γενικές γραμμές, η εμπειρία χρήστη δεν είναι τίποτα συναρπαστικό, φαίνεται. 😀
Η διόρθωση σφαλμάτων τους πήρε επίσης αρκετό χρόνο... Λοιπόν, φαντάζομαι ότι αυτές οι πρόσθετες διαδικασίες είναι αρκετά ενοχλητικές. Το πρωταρχικό πρόβλημα, κατά τη γνώμη μου, είναι ότι τα καζίνο κυριολεκτικά δεν θα εξηγήσουν γιατί απαιτείται μέχρι να ολοκληρωθεί η έρευνα — ναι, πρόκειται περισσότερο για τον έλεγχο ή την εξέταση της δραστηριότητας του λογαριασμού σας. Αν και περιστασιακά μπορεί να είναι ένας τυχαίος έλεγχος, αυτοί οι λογαριασμοί συνήθως επισημαίνονται στο σύστημα και το καζίνο πρέπει να βεβαιωθεί ότι δεν έχει παραβιαστεί κανένας κανόνας, γι' αυτό είναι απαραίτητη η επιπλέον επαλήθευση.
Αν και είναι σύνηθες οι παίκτες να συγκρίνουν την επαλήθευση με άλλα "παρόμοια" γεγονότα, δεν θα το έκανα αυτό. Χρειάζονται πολύ περισσότερες δυνατότητες για την επαλήθευση ή την εξέταση λογαριασμών παικτών από ό,τι για να επαληθεύσετε απλώς τα προσωπικά σας στοιχεία για μια άλλη εφαρμογή.
Ωστόσο, όπως ανέφερα προηγουμένως, το πρωταρχικό ζήτημα είναι ότι τα καζίνο δεν ενημερώνουν τους παίκτες για αυτό, επομένως αφήνονται να κάνουν υποθέσεις. Πρέπει να επικεντρωθούν και σε αυτό, κατά τη γνώμη μου.
Τέλος πάντων, πες μου πώς πάει. Για παράδειγμα, αν δείτε κάτι πολύ ασυνήθιστο, εξετάστε το παράπονο.
Για παν ενδεχόμενο.
Hi!
Generally speaking, the user experience is nothing thrilling, it seems. 😀
Fixing errors took them quite some time too... Well, I imagine these additional procedures are quite annoying. The primary problem, in my opinion, is that casinos literally will not explain why it is required until the investigation is finished—yes, it is more about checking or looking into your account activity. Although it may occasionally be a random check, these accounts are typically flagged in the system, and the casino needs to make sure that no rules have been broken, which is why the extra verification is necessary.
Although it is common for players to compare the verification to other "similar" events, I would not do that. It takes a lot more features to verify or look into player accounts than it does to simply verify your personal information for another app.
However, as I mentioned earlier, the primary issue is that casinos do not inform players of this, so they are left to make assumptions. They ought to focus on that as well, in my opinion.
Anyway, let me know how it goes. For instance, if you see something highly unusual, consider the complaint.
Just in case.
Αυτόματη μετάφραση: