ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνBet365, λανθασμένη σύνδεση και κωδικός LL01

Bet365, λανθασμένη σύνδεση και κωδικός LL01

πριν από 1 έτος από MassEffect
|
26146 προβολές 34 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Γεια σας παιδιά, σήμερα προσπάθησα να συνδεθώ στο λογαριασμό μου στο Bet365 αλλά μου λέει "λάθος δεδομένα" ή κάτι παρόμοιο, συν κωδικός για αναφορά: LL01. Δεν με αφήνει πια να συνδεθώ.

(Παροχή: "ιστορικός" και τρέχων λογαριασμός .. Τον χρησιμοποιώ από το 2019, έχει αποσυρθεί στο παρελθόν κ.λπ. ..)


Συνδέομαι στο chat και μετά από κάποιους ελέγχους μου λένε ότι πρέπει να στείλω τις συνηθισμένες φωτογραφίες της άδειας οδήγησης + οθόνη paypal μέσω email και να ακούσω:

εξηγήσεις για τις δραστηριότητές μου στο καζίνο.


Τώρα, αυτή την τελευταία περίοδο έτυχε να μπω στο live καζίνο, έβλεπα τις ρουλέτες με τουλάχιστον 5 ίδια χρώματα στη σειρά (ναι ξέρω, οι ρουλέτες δεν έχουν αποτέλεσμα μνήμης κλπ... αλλά τέλος πάντων) και άρχισα να στοιχηματίζω 3 ευρω , μετα διπλασιαζα αν συνεχιζε το σκοινι του ιδιου χρωματος, 6/12/24/48/100/200/400.. μεχρι που ειτε βγηκε η τα εχασα ολα..

Τα ίδια και πανομοιότυπα έγραψα και στην εξήγηση μέσω e-mail, επίσης γιατί είναι η καθαρή αλήθεια.. το έκανα αυτό.


Μπορείτε να μου πείτε με βάση την εμπειρία σας αν θα μπορέσω να ελέγξω τον λογαριασμό μου ή τουλάχιστον θα με αφήσουν να κάνω ανάληψη; (Επίσης επειδή υπάρχει αρκετή ποσότητα μέσα).

Πώς είναι οι ώρες της βοήθειας; Γρήγορα ή θα πρέπει να περιμένω μήνες και μήνες;;; Πρέπει να ανησυχώ;

Έχω στείλει email τόσο στην ιταλική όσο και στην αγγλική βοήθεια, αλλά κανείς δεν απαντά.

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Δυστυχώς, ακόμη δεν υπάρχει απάντηση από την Bet365, τόσο ιταλική όσο και αγγλική. Δεν μπορώ να συνδεθώ ακόμα και έχω πάνω από 1 χιλ ευρώ μέσα που δεν μπορώ καν να κάνω ανάληψη

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Γεια σας παιδιά, σήμερα προσπάθησα να συνδεθώ στο λογαριασμό μου στο Bet365 αλλά μου λέει "λάθος δεδομένα" ή κάτι παρόμοιο, συν κωδικός για αναφορά: LL01. Δεν με αφήνει πια να συνδεθώ.

(Παροχή: "ιστορικός" και τρέχων λογαριασμός .. Τον χρησιμοποιώ από το 2019, έχει αποσυρθεί στο παρελθόν κ.λπ. ..)


Συνδέομαι στο chat και μετά από κάποιους ελέγχους μου λένε ότι πρέπει να στείλω τις συνηθισμένες φωτογραφίες της άδειας οδήγησης + οθόνη paypal μέσω email και να ακούσω:

εξηγήσεις για τις δραστηριότητές μου στο καζίνο.


Τώρα, αυτή την τελευταία περίοδο έτυχε να μπω στο live καζίνο, έβλεπα τις ρουλέτες με τουλάχιστον 5 ίδια χρώματα στη σειρά (ναι ξέρω, οι ρουλέτες δεν έχουν αποτέλεσμα μνήμης κλπ... αλλά τέλος πάντων) και άρχισα να στοιχηματίζω 3 ευρω , μετα διπλασιαζα αν συνεχιζε το σκοινι του ιδιου χρωματος, 6/12/24/48/100/200/400.. μεχρι που ειτε βγηκε η τα εχασα ολα..

Τα ίδια και πανομοιότυπα έγραψα και στην εξήγηση μέσω e-mail, επίσης γιατί είναι η καθαρή αλήθεια.. το έκανα αυτό.


Μπορείτε να μου πείτε με βάση την εμπειρία σας αν θα μπορέσω να ελέγξω τον λογαριασμό μου ή τουλάχιστον θα με αφήσουν να κάνω ανάληψη; (Επίσης επειδή υπάρχει αρκετή ποσότητα μέσα).

Πώς είναι οι ώρες της βοήθειας; Γρήγορα ή θα πρέπει να περιμένω μήνες και μήνες;;; Πρέπει να ανησυχώ;

Έχω στείλει email τόσο στην ιταλική όσο και στην αγγλική βοήθεια, αλλά κανείς δεν απαντά.

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello there,

I would say that your account may be blocked because of some investigation or check. I would assume that you should be informed though.

I guess it may be related to your betting "strategies", honestly, I'm not quite familiar with betting patterns and especially with let's say forbidden betting patterns, but it's quite a coincidence. Don't you think?

What were those "explanations about my activities in the casino" about, please?

Can you specify?


πριν από 1 έτος

Δυστυχώς, ακόμη δεν υπάρχει απάντηση από την Bet365, τόσο ιταλική όσο και αγγλική. Δεν μπορώ να συνδεθώ ακόμα και έχω πάνω από 1 χιλ ευρώ μέσα που δεν μπορώ καν να κάνω ανάληψη

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

If I may guess there is some ongoing check at the moment.

Sadly, only the casino can explain further. For how long has your account been blocked please?

Radka
πριν από 1 έτος

Χαίρετε,

Δυστυχώς, καμία εξήγηση, πράγματι αν δεν είχα προσπαθήσει να συνδεθώ, δεν θα είχα καν παρατηρήσει το μπλοκ, δεν έλαβα κανένα email, έπρεπε να επικοινωνήσω με το chat (η υπηρεσία τηλεφωνικής βοήθειας, από την άλλη πλευρά, δεν λειτουργεί πλέον στην Ιταλία απαντά μια ηχογραφημένη φωνή. ποιος λέει να στραφεί στο chat ή στο email).

Στο chat λένε ότι ο χρόνος εξαρτάται από την ποσότητα της δουλειάς που έχουν και δεν λένε τίποτα άλλο..

Γεγονός είναι ότι η Bet365 είναι ένας από τους μεγαλύτερους ομίλους στον κόσμο και όχι μικρός bookmaker, ζητώ μόνο να μην με αφήσουν με άγχος, για αυτούς αυτό το ποσό σημαίνει λίγα, για μένα 1300 ευρώ σημαίνει πολλά και ούτε καν Το να μπορώ να κάνω ανάληψη ή να γνωρίζω γιατί δεν μπορώ να συνδεθώ στον λογαριασμό δεν είναι ωραίο..

Καταλαβαίνω πολύ καλά τους ελέγχους, αλλά πρέπει να είναι γρήγοροι για τέτοιες καταστάσεις .. δεν μπορούν να με αντιμετωπίζουν ως εγκληματία.

Κανείς δεν μου απαντά μέσω email.

Έχουν χιλιάδες υπαλλήλους, τους είχα επιλέξει κι εγώ γιατί μου ενέπνευσαν εμπιστοσύνη..


Στη συνομιλία μου ζήτησαν να στείλω με email έγγραφα άδειας οδήγησης + στιγμιότυπα οθόνης paypal (και στάλθηκαν) και μου ζήτησαν να παράσχω "εξηγήσεις σχετικά με τη δραστηριότητα του καζίνο μου" ή (ερμηνεύω) για να εξηγήσω τι έκανα όταν έπαιζα στο καζίνο . .

Σκέφτηκα αμέσως το γεγονός ότι μπήκα στη ρουλέτα και έπαιξα διπλασιασμός, ούτε περισσότερο ούτε λιγότερο..

Επιπλέον, σκεπτόμενος τοπικά, έπαιξα μπακαρά πριν από μερικές εβδομάδες, ή ίσως πριν από ένα μήνα .. και μετά αυτές τις μέρες μου έδωσαν 25 περιστροφές στους κουλοχέρηδες (τις οποίες χρησιμοποιώ μόνο όταν μου δίνουν περιστροφές, διαφορετικά δεν χρησιμοποιώ ποτέ τα με πραγματικό υπόλοιπο) και κέρδισα 30 ευρώ, αυτά τα 30 ευρώ μπόνους τα μετέτρεψα στη συνέχεια σε αναληφθέντα χρήματα παίζοντάς τα πάντα σε ζωντανή ρουλέτα, δεν ξέρω αν αυτός είναι ο λόγος, ακόμα κι αν φαίνεται παράλογος, αν δεν θέλουν πλέον εγώ ως πελάτης απλά το λέω και κλείνω τον λογαριασμό μου και αποσύρω, αλλά δεν μπορούν να με κρατήσουν σε άγχος.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
MassEffect
πριν από 1 έτος

Hello,

I also feel that all those unpleasant feelings can be avoided if only the casino sent one reasonable email.

I would like to assure you that everything will be ok soon, but I'm sure you would not buy it from

me at the moment.

I can see no harm in the fact that you've tried several games and took some bonus, I would not require any explanation for that, but again, I have no clue what is the casino investigating at the moment. It may be that they found some similar pattern used by another player - just speculating now.

May I know how long have you been waiting since you found your account closed? Or more importantly, when did you send those documents for the check, please?

Radka
πριν από 1 έτος

Γεια σου Radka, έτσι είναι, θα πρέπει να καταλάβουν ότι πίσω από κάθε λογαριασμό υπάρχει ακόμα ένας άνθρωπος με συναισθήματα, τότε το ότι υπάρχει σιωπή δεν βοηθάει, κι εγώ κοιμάμαι άσχημα εξαιτίας τους.

Σήμερα το πρωί έστειλα άλλο ένα email, χωρίς απάντηση, παρά το γεγονός ότι βρισκόμαστε στο 2022, στην εποχή της άμεσης επικοινωνίας.

Η παρέα είναι μεγάλη και θεωρώ παράλογο να μην υπάρχει επικοινωνία μεταξύ των μερών, ούτε από την ιταλική ομάδα ούτε από την αγγλική..

Βρήκα τον κλειστό λογαριασμό πριν 2 μέρες, αν και δεν ξέρω πότε ακριβώς έκλεισε γιατί δεν έχουν στείλει επικοινωνία (και ακόμα δεν στέλνουν τίποτα).

Επικοινώνησα αμέσως με το chat και έστειλα αμέσως email με αυτά που ζήτησαν.

Ξέρω ότι είμαι ακόμα λίγες μέρες ούτως ή άλλως (ακόμα κι αν για μένα είναι ήδη μια αιωνιότητα) και γι' αυτό δεν έχω κάνει ακόμη παράπονο, αλλά και βλέποντας τους άλλους χρήστες που διάβασα στο διαδίκτυο, με παρόμοιες εμπειρίες αποκλεισμένοι λογαριασμοί Φοβάμαι ότι δεν θα λαμβάνω νέα για πολύ καιρό και γι' αυτό αποφάσισα να ανοίξω αυτήν την ανάρτηση για να "προετοιμαστώ" και να σας κρατάω ήδη ενήμερους για τον τρόπο λειτουργίας.

Απλά εύχομαι να λυθούν όλα, επίσης επειδή δεν έχω κάνει τίποτα κακό, είμαι επίσης ευχαριστημένος με τον κλειστό λογαριασμό αν δεν μου αρέσει, το σημαντικό είναι να αναθεωρήσω τα χρήματα πίσω..

Αυτόματη μετάφραση:
MassEffect
πριν από 1 έτος

Hi Mass Effect,

I empathize with your feelings, I would feel the same if I were in your shoes, I'm sure.

Take all the time you need.

Based on complaints, I've learned some security checks or additional verifications can take even a month (sorry for the sort of bad news), but the main problem persists, the casino should have let you know and provided you with some time frame.

Radka
πριν από 1 έτος

Γεια σου Radka, σε ευχαριστώ για τα λόγια, ακόμα και το να τα ακούς βοηθάει λίγο, πιστέψτε με! και ως εκ τούτου δεν μπορώ παρά να σας ευχαριστήσω!


Είμαι απολύτως πρόθυμος να περιμένω έστω και ένα μήνα, και θα ήταν υπέροχο αν λύνονταν σε αυτούς τους καιρούς..

Έθεσα επίσης τον εαυτό μου διαθέσιμο για τη λήψη τηλεφωνημάτων ή βιντεοκλήσεων και πάντα αντιμετώπιζα με ευγένεια στα email ή στη συνομιλία, αλλά τίποτα..

Αλλά αν οι έλεγχοι συνεχιστούν για μεγάλο χρονικό διάστημα τότε πώς μπορώ να ενεργήσω; Μπορείτε να μου δώσετε μια συμβουλή;


Σε κάθε περίπτωση, αυτή η συμπεριφορά της Bet365 παραμένει πολύ λυπηρή, πάντα τη θεωρούσα σοβαρή και επίσης πολύ μεγάλη εταιρεία, δεν περίμενα τόσο κακή εξυπηρέτηση πελατών, ο πελάτης θα πρέπει να ενημερώνεται και αν κάποιος διευθυντής διαβάζει αυτά τα λόγια, Ελπίζω να το προσέξετε γιατί πραγματικά αισθάνεται εγκαταλελειμμένο.

Είναι λίγο σαν να βάζεις λεφτά σε τράπεζα, κανείς δεν θα διάλεγε μια αναξιόπιστη τράπεζα και μιας και τα λεφτά είναι πολλά και σε αυτή την περίπτωση, νόμιζα ότι ένιωθα άνετα με αυτή την εταιρεία.

Ακόμα και σήμερα καμία απάντηση από την εταιρεία, όλα είναι σιωπηλά.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
MassEffect
πριν από 1 έτος

Hi there.


Allow me to say that we give casinos 14 full days to complete account verification and proceed with payment.

But as I already wrote it is not fair that you do not know any details or some time frame for this verification.

I still think you should submit the complaint through our resolution center. Just click here.

Give us a chance to look into it.


Radka
πριν από 1 έτος

Γεια σου Radka!

Καταρχήν σε ευχαριστώ που μου απαντάς συνέχεια, πίστεψέ με το εκτιμώ πολύ αυτή τη στιγμή, τουλάχιστον δεν νιώθεις μόνος σε αυτή την κατάσταση.

Ενημέρωση: χθες αφού επέμεναν να μου στείλουν ένα email από την βοήθεια, μου λένε ότι "για λόγους ασφαλείας δεν μπορούν να συνεχίσουν τη συνομιλία μέσω email" και με προτρέπουν να επικοινωνήσω με το chat (ξανά).

Επικοινωνώ με το chat και μου λένε ότι θέλουν να με καλέσουν, ρωτώντας μου μια μέρα που μπορώ να είμαι διαθέσιμη (εκτός από χθες, προφανώς το αρμόδιο τμήμα δεν λειτουργεί τα Σαββατοκύριακα).

Έκλεισα λοιπόν ραντεβού για το τηλεφώνημα αύριο το πρωί.. Ελπίζω να με καλέσουν, ακόμα κι αν κοιτάξουν άλλες εμπειρίες στο ίντερνετ, δεν είναι σίγουρο ότι κάτι θα λυθεί αύριο, αλλά μάλλον θέλουν απλώς να μάθουν αν είμαι ο πραγματικός χρήστης του λογαριασμού και θέλουν να βεβαιωθούν (προφανώς είμαι εγώ). Αλλά οι έλεγχοι γίνονται από άλλα τμήματα.

Δεν ειμαι πολυ αισιοδοξος αλλα θα περιμενω αυριο .. θα σε ενημερωσω!

Αν συνεχίσει ακόμα έτσι τότε θα κάνω την καταγγελία μέσω εσένα, επίσης γιατί είμαι ανήσυχο άτομο και αυτή η κατάσταση με κάνει να κοιμάμαι πολύ άσχημα!


Αυτόματη μετάφραση:
MassEffect
πριν από 1 έτος

Good day to you.

That's great because now we know that some additional security check is curently happening. I'd say the call is a good idea, did I take it corectly that it would be some sort of a verification call?

If so, stay calm. It's actually not a big deal and it's the easiest and most direct solution when the identity is under the review. I'm sure you will do just fine.

Maybe you can refresh a few details such as:

when your account was created

deposit and withdrawal pyment method you used

which games you played and so on

Just a basics to make you feel more confortable. Kindly let me know how it went.


Radka
πριν από 1 έτος

Καλησπέρα Radka!

Ήθελα να ενημερώσω με νέα αλλά δυστυχώς, παρά το chat μου είπαν ότι σήμερα θα λάβω κλήση .. όχι κλήση! Ήρθα και εγώ να τους συναντήσω, λέγοντας ότι θα μπορούσαν να με καλέσουν ανά πάσα στιγμή.. αλλά τίποτα.

Όλο και πιο απογοητευμένος με την υποστήριξη πελατών αυτής της εταιρείας, νομίζω ότι ακόμα κι αν έπρεπε να τα φτιάξουν όλα, όλο και περισσότερο θέλω να κλείσω τον λογαριασμό και να πάω κάπου αλλού.. τους είχα επιλέξει για τη δήθεν σοβαρότητα.

Καταλαβαίνω ότι δεν είμαι πολύ κερδοφόρος πελάτης για αυτούς, αλλά σε αυτό το σημείο μπορεί κάλλιστα να κλείσουν τον λογαριασμό μου και να μου δώσουν το υπόλοιπο που έχω μέσα αντί να συνεχίσουν με αυτό το μικρό θέατρο..


Ενημερώνω τις λεπτομέρειες, έχεις δίκιο, στη βιασύνη να γράψω την ανάρτηση ξέχασα να δώσω σημαντικές πληροφορίες:


Ο λογαριασμός άνοιξε τον Δεκέμβριο του 2018

Πάντα έκανα κατάθεση και ανάληψη με Paypal, δεν έχω ξαναφορτώσει από το 2020 ενώ φέτος έχω κάνει ανάληψη τον Μάιο περίπου 1000 ευρώ σε δύο δόσεις (500 αρχές Μαΐου και 500 τέλη Μαΐου), πάλι με Paypal.

Μέχρι πέρυσι έκανα κυρίως αθλητικά στοιχήματα, το 2020 και το 2019 έστω και «σημαντικού» ποσού χωρίς ποτέ πρόβλημα και περιστασιακά ακόμη και ζωντανά καζίνο.


Ενώ φέτος έπαιζα μόνο με το ζωντανό καζίνο (ρουλέτα και μπακαρά με το κύκλωμα Playtech), εκτός από αυτό, περιστασιακά μου έδιναν δωρεάν περιστροφές στους κουλοχέρηδες και τους έπαιζα στον κουλοχέρη "Jurassic Island".


Σας ευχαριστώ πολύ που απαντήσατε στις αναρτήσεις μου! Είστε πιο παρόντες από τη βοήθεια της Bet365 .. και το κάνετε δωρεάν!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
MassEffect
πριν από 1 έτος

I do not like where this is going, thank you for your update.

Every player should be handled with care and honesty, do not start to think that it's all good, if the amout of your deposits can somehow affect the way casino treats you - it's not.

I would like to think that casino with such a reputation is able to state up to its word.

Were you able to get some sort of explanation yesterday?

Anyway, the complaint is still possible, no presure for sure, just a kind reminder.

I wish I could help you more, still, thank you for your kind words!



Radka
πριν από 1 έτος

Γεια σου Radka, σήμερα είναι Τετάρτη .. έπρεπε να με καλέσουν Δευτέρα και ακόμα τίποτα. Ακόμα και σήμερα δεν υπάρχουν κλήσεις.

Δεν θέλω να επικοινωνήσω ξανά μαζί τους στο chat προς το παρόν γιατί δεν θέλω να ασφυκτιά, αλλά αποφάσισα να δώσω προθεσμία: αν μέχρι την Παρασκευή δεν λάβω περαιτέρω επαφές, τότε θα χρησιμοποιήσω την υπηρεσία του κέντρου επίλυσης .. ελπίζω θα έχει κάποια χρησιμότητα.

Προσπαθώ να αντιμετωπίσω την εταιρεία με τον πιο ευγενικό τρόπο που μπορώ, αλλά δυστυχώς νιώθω ότι μιλάω σε τοίχο..

Όπως πάντα, σας ευχαριστώ πολύ για την υποστήριξη και τα λόγια σας!

Αυτόματη μετάφραση:
MassEffect
πριν από 1 έτος

Hi Mass Effect (one of my favorites console games sagas form EA though 🙂)

Ok, it's Friday then.

I'm sory that being kind gets you nowhere, but I belive that it's not the end. Kindly prepare all matter-related emails, chat screenshots and whatever you find useful.

I will check on you tomorrow.

Have a calm day if possible.🤞


Radka
πριν από 1 έτος

Γεια σου Radka!

Χαίρομαι που γνωρίζετε το Mass Effect! 🙂 Το όνομα χρήστη μου προέρχεται από αυτό το παιχνίδι !! 😀 Τα συμπλήρωσες όλα;


Έχω "είδηση" και κράτα γερά .. είναι παράλογα .. αν δεν ήμουν εγώ ο ενδιαφερόμενος θα γελούσα κιόλας.

Δεν με κάλεσαν, αλλά σήμερα το πρωί βρήκα ένα email από αυτούς που μου ζητούσαν να στείλω φωτογραφίες + αντίγραφο κίνησης της κάρτας μου που τελειώνει με * 4592 συνδεδεμένο στον λογαριασμό μου στο paypal ..


Όλα εντάξει θα έλεγα.. αλλά όχι! Επειδη δεν εχω καρτα που τελειωνει με αυτον τον αριθμο και ετσι ψαχνω σπιτι να την ψαξω .. ισως ηταν καποια ληγμενα καρτα (ευτυχως τα κραταω παντα) .. αλλα δεν βρισκω τιποτα!


Τότε γεννιέται η αμφιβολία: είναι τα τελευταία 4 ψηφία του αριθμού τηλεφώνου μου που εμφανίζονται στην οθόνη του paypal που στέλνω στο πρώτο email, αυτό της προηγούμενης εβδομάδας.. (και στην οθόνη που έστειλα λέει ξεκάθαρα: "αριθμός τηλεφώνου + 39 ******** 4592).


file Επισυνάπτω ένα απόκομμα της οθόνης, "numeriditelefon o" στα ιταλικά σημαίνει "αριθμός τηλεφώνου", "P rincipale C ellular e" σημαίνει "Κύριο κινητό"


Στέλνω λοιπόν ένα email απαντώντας εξηγώντας την παρεξήγηση και για πληρότητα στέλνω τις φωτογραφίες (μπροστά και πίσω) των 4 καρτών μου συνδεδεμένες με paypal + αντίγραφα λογαριασμού + λογαριασμό τηλεφώνου + πιστοποιητικό κατοικίας.. στην πράξη του έκανα όλη τη δουλειά . . Του έδωσα επίσης περισσότερα έγγραφα για να καταστήσω σαφές ότι είμαι ο πραγματικός χρήστης του λογαριασμού .. Δεν ξέρω τι να κάνω περισσότερο.


Για την ησυχία μου, συνδέομαι στο chat για να επαναλάβω την παρεξήγηση και να ρωτήσω αν έχουν λάβει το email .. και γίνεται ακόμα πιο παράλογο: είναι σαν να αλληλεπιδρώ με ένα ρομπότ.. το κορίτσι στο chat μου απαντά με το συνηθισμένο αντίγραφο και επικολλήστε φράσεις για το τι πρέπει να στείλω (φωτογραφία που τελειώνει με * 4592 και τα συνηθισμένα) .. και επαναλαμβάνω ότι δεν έχω κάρτα που να τελειώνει με αυτόν τον αριθμό αλλά αυτός είναι ο αριθμός τηλεφώνου μου και ότι έχουν μπερδευτεί .. ότι αντάλλαξαν για αριθμό κάρτας στην οθόνη του paypal !!

Το άτομο στη συνομιλία απαντά με ενοχλημένο τρόπο, με τη συνηθισμένη αντιγραφή και επικόλληση, μου λέει να ξαναγράψω στο email όνομα χρήστη, διεύθυνση και κάρτα φωτογραφίας που τελειώνει σε * 4592 ..


Και νιώθω ότι αλληλεπιδρώ με έναν άνθρωπο από τον Άρη!

Είμαι άφωνος για αυτή την παρέα .. γίνεται εφιάλτης!

Σε αυτό το σημείο ζητώ να με προσλάβουν, θα μπορούσα να τους βοηθήσω να κάνουν καλύτερη δουλειά για τους πελάτες τους καθώς ανταλλάσσουν αριθμούς τηλεφώνου με αριθμούς καρτών πληρωμής.


Τώρα περισσότερο από ποτέ είμαι πρόθυμος να σας ζητήσω βοήθεια γιατί δεν ξέρω τι να κάνω πια, όλα γίνονται πραγματικά αστεία!

Email και στιγμιότυπα οθόνης κ.λπ. πρέπει να τα στείλω καλύπτοντας ευαίσθητα δεδομένα; Πού μπορώ να σας τα στείλω;

Χαιρετώ και επιτρέπεται να γελάς μαζί μου!


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
MassEffect
πριν από 1 έτος

Hello (Commander Shepard🙂)!


(sure thing, all DLC finished, I even played the PVP parts. Well, it brings back those memories 🤯...)




To your not-so-funny problem, because I'm not laughing at all.


The verification is probably still running, or some sort of additional check, and now you have to prove the payment card that does not exist because it's probably a result of your mobile number being mistaken with your card number, is this the situation, please?


Well, kindly submit a complaint (please click this link), I'm sure you could use some help now.


Just copy and paste your previous posts posted in this thread so you don't have to write anything again, although some sort of summarization, should help - it all got quite complicated, I think 🙂 


Plus insert every email, chat communication - anything important and related, please. 

Hopefully, we'll be able to sort things out.


Radka
πριν από 1 έτος

Γεια σου Radka!

Μόλις τελείωσα τα πάντα και υπέβαλα την καταγγελία.

Ήμουν πολύ περίεργος αλλά δεν ήθελα να αφήσω τίποτα στην τύχη, γι' αυτό ζητώ συγγνώμη αν έγραψα πολλά, αλλά για την φασαρία μου ήθελα να είμαι όσο το δυνατόν πιο ολοκληρωμένος, με αυτόν τον τρόπο έχετε όλα τα στοιχεία για να μπορέσετε εργασίες για την υπόθεση. Ξαναέγραψα τα πάντα προσπαθώντας να περιγράψω και να "συνοψίσω" ..

Έχω δημιουργήσει και επισυνάψω 3 pdf, όπου μέσα υπάρχουν τα email που έστειλα και έλαβα + μια αγγλική μετάφραση που ελπίζω να σας βοηθήσει, ώστε να μην χρειάζεται να μεταφράσετε από τα ιταλικά, το δεύτερο pdf περιέχει τις οθόνες του Paypal (συμπεριλαμβανομένων των το πρώτο που νομίζω ότι έχει δημιουργήσει σύγχυση στον χειριστή), και το τρίτο το chat .. στο δεύτερο δυστυχώς μπόρεσα να υπολογίσω μερικές προτάσεις γιατί το chat της bet365 δυστυχώς αν το κλείσεις χάνεις όλες τις πληροφορίες. βιαστώ έκανα έγκαιρα για να φτιάξω μόνο μερικές οθόνες.


Επιπλέον, έχω προσθέσει την οθόνη σφάλματος που μου δίνει η Bet365 όταν προσπαθώ να συνδεθώ.


Νομίζω ότι ίσως έκανα λάθος που έβαλα το «Αμφισβητούμενο ποσό», δηλαδή 1.315 ευρώ ενώ στην πραγματικότητα (δυστυχώς) είναι 1315 ευρώ.


Ελπίζω να ήμουν όσο το δυνατόν πιο περιεκτικός και ζητώ συγγνώμη αν η έκταση της ανάρτησης είναι υπερβολική.. αλλά σας ευχαριστώ για την υπομονή σας.

Για οποιαδήποτε άλλη διευκρίνιση είμαι έτοιμος να απαντήσω, ελπίζοντας να ξεμπλοκάρει η κατάσταση!

Όλα είναι από τον Commander Shepard 🙂 Ελπίζω να μπορούμε να μιλάμε για Mass Effect και Sci-Fi στο μέλλον και με πιο χαλαρό τρόπο 😀

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
MassEffect
πριν από 1 έτος

Hi there, Commander!

I checked your cmplaint and I feel that all important parts are there.

Don't worry with the lenght, some case as more complicated and require proper explanation. 🙂

Anyway, I saw that Nick asked you a few more question, update him soon, please.


PS: there is a "off-topic" section especially made for such a nice sci-fi talks:

https://casino.guru/forum/general-discussion-1 🙂

Feel free to post there when you are relaxed enough. 👽



1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
tour_fashm_alt
Το Free Slot Tournament με έπαθλο 1000€ είναι LIVE!
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα