The man is right, rt is an illegal site, we can't find the company details anywhere. The police are searching and trying to find a clue. We will find her in Tellos and close you all together
Έχει δίκιο ο άνθρωπος η rt είναι παρανομο site δεν μπορούμε να βρούμε πουθενά τα στοιχεία της εταιρείας. Ψάχνει η αστυνομία και προσπαθεί να βρει μια άκρη . Θα την βρούμε στο Τέλλος και θα σας κλείσουμε όλους μαζι
Γιατί εκνευρίζομαι διαβάζοντας όλα αυτά.
Και ακολούθησα παρόμοια "παράπονα" παλιότερα εδώ στο φόρουμ και οι περισσότεροι από αυτούς που παραπονέθηκαν ΔΕΝ είχαν ΔΙΚΙΟ. Χρησιμοποίησαν διπλές παραγγελίες ή παραβίασαν κατά κάποιο τρόπο τους κανόνες του καζίνο.
Από όλους αυτούς που παραπονιούνται και γκρινιάζουν, πάνω από το 90% έχουν άδικο.
Υπάρχουν περιπτώσεις εδώ στο φόρουμ, όταν κάποιοι χάνουν ένα μεγάλο χρηματικό ποσό σε ένα διαδικτυακό καζίνο, οπότε έρχονται εδώ και ζητούν συμβουλές για το πώς να μηνύσουν το καζίνο για απώλεια χρημάτων 😆.
Και πώς να τους ονομάσω;;; Έξυπνο 🙄
Because I'm getting annoyed reading all this.
And I followed similar "complaints" earlier here on the forum and most of those who complained were NOT RIGHT. They used duplicate orders or in some way violated the rules of the casino.
Of all those who complain and whine, more than 90% of them are wrong.
There are cases here on the forum, when some lose a large amount of money in an online casino, so they come here and ask for advice on how to sue the casino for losing money 😆.
And what should I call them??? Smart 🙄
Zato što se iznerviram čitajući sve ovo.
A pratio sam slične "žalbe" i ranije ovde na forumu i većina tih što se žalila NIJE BILA U PRAVU. Koristili su duple naloge ili na neki način prekršilampravilo kazina.
Od svih ovih što se žale i kukaju više od 90 % njih nije u pravu.
Ima slučajeva ovde na forumu, da neki izgube neku veću sumu novca u nekom online kazinu, pa dođu ovde i traže savet kako da tuže kazino što su izgubili novac 😆.
I kako da ih nazovem??? Pametni 🙄
They are making fun of you, they tell you, send us an email to file a complaint. Where to send them? Something is wrong, they had no evidence, they have nothing.
Σε κοροϊδεύουν ρε σου λένε στείλε μας email για καταγγελία . Που να στείλεις σε αυτούς? Κάτι δεν πάει καλά δεν είχουν στοιχεια δεν έχουν τίποτα.
We don't want something like that, we want the withdrawal we have made for the past 14 days or so and they are making fun of us.
Εμείς δεν θέλουμε κάτι τέτοιο θέλουμε την ανάληψη που έχουμε κάνει εδώ και 14 μέρες περίπου και μας κοροϊδεύουν.
Do you want to give me fb or insta, tell me about developments
Θες να μου δώσεις φβ η ινστα ,να μ λες εξελιξεις
Οι κύριοι Παοκάρα και Παπαφάνης 😀
Είστε από εμάς (Σερβία), τη φίλη χώρα της Ελλάδας. Νομίζω ότι μπορείτε να παίξετε σε διαδικτυακά καζίνο από τη Σερβία.
Θα προτείνω ευχαρίστως ένα καζίνο όπου ΠΟΤΕ δεν θα περιμένετε περισσότερο από μια μέρα ή 3 (αν είναι Σαββατοκύριακο) για μια πληρωμή. Παραρτήματά τους υπάρχουν και στη Μακεδονία, ίσως και στην Ελλάδα.
Χαιρετισμός
Messrs. Paokara and Papafanis 😀
You are from us (Serbia), the friendly country of Greece. I think you can play in online casinos from Serbia.
I will gladly recommend a casino where you will NEVER wait more than a day or 3 (if it's a weekend) for a payout. There are also their branches in Macedonia, perhaps in Greece as well.
Greeting
Gospodo Paokara i Papafanis 😀
Vi ste iz nama ( Srbija ) prijateljske zemlje Grčke. Mislim da vi možete da igrate u on lajn kazinima iz Srbije.
Rado ću Vam preporučiti kazino u kom NIKADA nećete čekati duže od dan ili 3 (ako je vikend) isplatu novca. Takođe postoje njihove poslovnice i u Makedoniji, možda i kod Vas u Grčkoj.
Pozdrav
Δεν θέλουμε κάτι τέτοιο, θέλουμε την απόσυρση που κάναμε τις τελευταίες 14 μέρες και μας κοροϊδεύουν.
Σου εύχομαι καλή επιτυχία, αλλά πιστεύω από όσα γράφονται ότι θα είναι δύσκολο.
We don't want something like that, we want the withdrawal we made in the past 14 days and they are making fun of us.
I wish you success, but I think from what is written that it will be difficult.
Nećemo tako nešto, hoćemo povlačenje koje smo napravili u proteklih 14-ak dana i oni nas ismevaju.
Želim Vam uspeh ali mislim iz napisanog da će teško ići.
Γεια σας.
Απλώς επιθεωρήστε την καρτέλα που ονομάζεται "παράπονα " 👈 και μετά πατήστε το κουμπί "υποβολή καταγγελίας" Ελπίζω απλώς να μην σχετίζεται αποκλειστικά με αθλητικά στοιχήματα. αυτό θα ήταν πολύ περίπλοκο, φαντάζομαι.
Σε κάθε περίπτωση, είστε ακόμα σε επαφή με το καζίνο; Προσπαθώ να εντοπίσω κάποιες λεπτομέρειες σε αυτό το νήμα αλλά δεν είναι πολύ εύκολο να το διαβάσω. Θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε τη βοήθειά σας με τις λεπτομέρειες.
Hello there.
Just inspect the tab called "complaints" 👈 and then hit the button "submit complaint" I just hope it won't be solely associated with sports betting; that would be quite a complication, I imagine.
In any case, are you still in touch with the casino? I try to spot some details in this thread but it is not very easy to read. Could use your help with the details.
Γιατί εκνευρίζομαι διαβάζοντας όλα αυτά.
Και ακολούθησα παρόμοια "παράπονα" παλιότερα εδώ στο φόρουμ και οι περισσότεροι από αυτούς που παραπονέθηκαν ΔΕΝ είχαν ΔΙΚΙΟ. Χρησιμοποίησαν διπλές παραγγελίες ή παραβίασαν κατά κάποιο τρόπο τους κανόνες του καζίνο.
Από όλους αυτούς που παραπονιούνται και γκρινιάζουν, πάνω από το 90% έχουν άδικο.
Υπάρχουν περιπτώσεις εδώ στο φόρουμ, όταν κάποιοι χάνουν ένα μεγάλο χρηματικό ποσό σε ένα διαδικτυακό καζίνο, οπότε έρχονται εδώ και ζητούν συμβουλές για το πώς να μηνύσουν το καζίνο για απώλεια χρημάτων 😆.
Και πώς να τους ονομάσω;;; Έξυπνο 🙄
Because I'm getting annoyed reading all this.
And I followed similar "complaints" earlier here on the forum and most of those who complained were NOT RIGHT. They used duplicate orders or in some way violated the rules of the casino.
Of all those who complain and whine, more than 90% of them are wrong.
There are cases here on the forum, when some lose a large amount of money in an online casino, so they come here and ask for advice on how to sue the casino for losing money 😆.
And what should I call them??? Smart 🙄
Zato što se iznerviram čitajući sve ovo.
A pratio sam slične "žalbe" i ranije ovde na forumu i većina tih što se žalila NIJE BILA U PRAVU. Koristili su duple naloge ili na neki način prekršilampravilo kazina.
Od svih ovih što se žale i kukaju više od 90 % njih nije u pravu.
Ima slučajeva ovde na forumu, da neki izgube neku veću sumu novca u nekom online kazinu, pa dođu ovde i traže savet kako da tuže kazino što su izgubili novac 😆.
I kako da ih nazovem??? Pametni 🙄
Γεια σας, με θυμάστε;
Δεν έχει σημασία πάντως. 🙂
Δεν είναι να διαψεύσουμε εμείς αυτά που είπατε για τις πιο πρόσφατες εξελίξεις σε αυτό το νήμα, κατά τη γνώμη μου. Απλώς προσπαθούμε να διατηρήσουμε την ευγένεια και να διατηρήσουμε την ψυχραιμία εντός των κατάλληλων ορίων.
Αυτό είναι όλο.
Hello, do you remeber me?
Does not matter anyway. 🙂
It is not about us refuting what you have said about the most recent developments in this thread, in my opinion. We simply try our best to maintain civility, and keep the temper within appropriate bounds.
That's all.
Το πιο πιθανό είναι να μου ξέφυγε λίγο. Θα μπορούσατε να μου εξηγήσετε πώς σας κοροϊδεύει το καζίνο; Παρόλο που γνωρίζω ότι αυτή η ανάρτηση δεν προοριζόταν για μένα, αν είναι εντάξει με εσάς, θα ήθελα να καταλάβω.
Most likely, I missed a bit. Could you explain to me how the casino is making fun of you? Even though I am aware that this post was not intended for me, if it is okay with you, I would like to understand.
Everything says the withdrawal will be done soon and it's been 10 days and nothing
Όλο λέει θα γίνει η ανάληψη σύντομα και έχουν περάσει 10 μέρες και τίποτα
Ω, βλέπω. Έχω υπολογίσει τόσο πολύ. Λοιπόν, κάτι άλλο θα θέλατε να προσθέσετε; Είμαι βέβαιος ότι προσπαθήσατε να επικοινωνήσετε ξανά με το καζίνο, απαιτώντας τουλάχιστον εξηγήσεις. Τι έχεις;
Oh, I see. I've reckoned that much. Well, anything else you would perhaps like to add? I'm confident you tried to contact the casino back, demaning explanation at least. What have you got?
Ναι, θυμάμαι φυσικά...Η Radka είναι εδώ από την αρχή😀
Αλλά ο Ντάνιελ εξαφανίστηκε 🙄
Yes, I remember of course...Radka has been here since the beginning😀
But Daniel disappeared 🙄
Da, sećam se naravno...Radka je ovde od početka😀
Ali Danijel je nestao 🙄
Μην ανησυχείς, είναι και οι δύο εδώ. Ο Just Daniel είναι ένας πολυάσχολος άνθρωπος που εργάζεται σκληρά εδώ στο Casino Guru και έρχεται στο φόρουμ μάλλον σποραδικά.
Don't worry, they're both here. Just Daniel is a busy man working hard here in Casino Guru and comes to the forum rather sporadic.
Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε το κουμπί "απάντηση" για να κάνετε αυτό το είδος ερώτησης, ώστε το άτομο από το οποίο θέλετε να ακούσετε την απάντηση να μπορεί να ειδοποιηθεί.😉
Try to use the "reply" button to ask this kind of question so the person you'd like to hear the answer from can get notified.😉
Balázs, έφτασαν τελικά τα λεφτά σου; Θέλω να είμαι σε παρόμοια κατάσταση
Balázs, did your money finally arrive? I want to be in a similar situation
Balázs végül megérkezett a pénzed? Hasonló szituban vágyom
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.