Δυστυχώς έχω ήδη ρίξει μια ματιά, αλλά δεν διευκρινίζω αν είναι προοδευτικό ή όχι. Γιατί γιατί θα έπρεπε να το δηλώνει αυτό μια μη προοδευτική υποδοχή; Το μέγιστο κέρδος είναι 2500x και τα τζάκποτ είναι σταθερά ποσά Χ αριθμού δείχνει ξεκάθαρα ότι δεν είναι προοδευτικό
Unfortunately I already taked a look , but I doesn't specify if it's progressive or not . Because why would a no progressive slot have to state that ? Max win being 2500x and Jackpots being fixed X number amounts shows clearly it's not progressive
Ας περιμένουμε τώρα την έκβαση της καταγγελίας σας μαζί.
Ας ελπίσουμε ότι δεν θα κρατήσει πολύ.
Let's wait now for the outcome of your complaint together.
Hopefully it won't last long.
Δεν ξέρω ότι έχει περάσει τόσος καιρός και οι τελευταίες δημοσιεύσεις δεν έχουν ελεγχθεί και εγκριθεί για δημοσίευση και το casinoguru δεν απάντησε εντός του χρονικού πλαισίου (το ρολόι είναι 0 ημέρες 0 ώρες 0 λεπτά)
https://casinoguru-int.com/en/joya-casino-player-s-balance-has-been-confiscated-1
I don't know it's been so long and the last posts haven't been reviewed and approved to publish, and casinoguru didn't answer within the timeframe (clock is a 0 days 0 hours 0 minutes)
https://casinoguru-int.com/en/joya-casino-player-s-balance-has-been-confiscated-1
Λυπάμαι για την καθυστέρηση. Θα ενημερώσω αμέσως τον υπεύθυνο επίλυσης παραπόνων σχετικά.
I am sorry for the delay. I will inform your complaint resolver right away about it.
Αρχίζει να φαίνεται καλύτερα. Ήρθαν με μια (όχι πολύ καλή) πρόταση να επιστρέψουν περίπου 165 ευρώ.
Τώρα θα προσπαθήσω να διαπραγματευτώ για να πάρω τουλάχιστον 1000 ευρώ από τα 2000+ ευρώ που μου κατασχέθηκαν.
Πιστεύω ότι είναι σημαντικό να παρέμβει ο casinoguru το συντομότερο δυνατό για να εγκρίνει τα μηνύματα που δημοσιεύσαμε από το καζίνο και εγώ, έτσι ώστε εκτός από τη λήψη 1 επιστροφής χρημάτων περίπου 50 ευρώ, μπορούμε να βρούμε γρήγορα μια κατάλληλη λύση για τη δεύτερη επιστροφή χρημάτων.
Θα μπορούσατε να ζητήσετε ευγενικά από τον Bradislav να εγκρίνει τα δημοσιευμένα μηνύματα;
Σας ευχαριστώ για την παρουσία και τη βοήθειά σας, είναι παρήγορο να γνωρίζω ότι δεν είμαι μόνος ❤️
It starting to look better. They came with a (not very good) proposition to refund around 165 euro.
Now I will try to negotiate to get at least 1000 euro of the 2000+ euro I was confiscated.
I think it's important to have casinoguru step in as soon as possible to approve the messages the casino and I published, so that beside already receiving 1 refund of around 50 euro, we can quickly find an appropriate solution for the second refund.
Please could you kindly ask Bradislav to approve the published messages?
Thank you for your presence and help, it's comforting to know I'm not alone ❤️
Χαίρομαι που έχει προχωρήσει λίγο, πραγματικά.
Σίγουρα θα πω στον Μπράνισλαβ για το μήνυμά σου. Απλώς, ξέρετε ότι ολόκληρη η ομάδα παραπόνων μας πρέπει να αντιμετωπίζει έναν τεράστιο αριθμό παραπόνων καθημερινά και δεν είναι δυνατό να ασχοληθεί με ένα και μοναδικό.
Ξέρω ότι μπορείτε να καταλάβετε την άποψή μου εδώ. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο εφαρμόζεται το χρονόμετρο για κάθε παράπονο, ξέρετε.
Ελπίζω ότι θα αντιμετωπιστεί το συντομότερο δυνατό και θα έχετε την καλύτερη συμφωνία που επιθυμείτε.🤞🍀
I am glad that it has moved on a bit, really.
I will surely tell Branislav about your message. Just please know that our whole complaint team has to deal with a huge number of complaints every day and it is not possible to deal with one and only.
I know that you can understand my point here. This is why the timer is implemented for each complaint, you know.
I hope that it will be dealt with as soon as possible and you will get the better deal you wish for.🤞🍀
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.