πριν από 2 μήνες
Σας αρέσει αυτό το παιχνίδι; Κερδίσατε μεγάλα κέρδη; Αντιμετωπίσατε τεχνικά προβλήματα; Αν υπάρχει κάτι που θα θέλατε να συζητήσετε για το Elvis Frog in Vegas, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
Γιατί λέτε ότι πρόκειται για προοδευτικό κουλοχέρη τζάκποτ;
Σαφώς δεν είναι; Μπορείτε να τροποποιήσετε το σφάλμα επειδή το καζίνο μου λέει ότι παραβίασα τους όρους μπόνους παίζοντας προοδευτικό κουλοχέρη τζάκποτ...
Και βολικά βασίζονται μόνο στον ιστότοπό σας, ενώ κάθε άλλος ιστότοπος, όπως οι askgamblers και άλλοι, λέει ξεκάθαρα ότι δεν είναι προοδευτικός.
Ο γκουρού του καζίνο νιώθει σαν να συνεργάζεστε με καζίνο για να εξαπατήσετε χρήστες...
Why do you say this is a progressive jackpot slot?
It clearly is not? Please could you modify the error because my casino is saying I breached bonus terms by playing progressive jackpot slot...
And they conveniently only rely on your website, while every single other website like askgamblers and others clearly says it's non progressive.
Casino guru feels like you work together with casino's to scam users ...
Το ελάχιστο στοίχημα είναι 0,25 €/$ και όχι 2,50 €.
Παιδιά διαδίδετε τόσες λανθασμένες πληροφορίες στον ιστότοπο του γκουρού του καζίνο.
Ίσως θα έπρεπε να κάνεις άλλη δουλειά.
Minimum bet is 0.25 €/$ and not 2.50€.
You guys spread so much wrong information on casino guru website.
Maybe you should do another job .
Γεια, μίλησα με έναν συνάδελφο που είπε ότι επικοινώνησε με τον πάροχο του παιχνιδιού και θα δούμε τι θα μάθουμε από την απάντηση. Δεν είμαι σίγουρος εάν το καζίνο θα πρέπει να ασχολείται με τον πάροχο παιχνιδιών σε ποιο κουλοχέρη είναι και να μην βασίζεται σε άλλους ιστότοπους.
Τέλος πάντων, δεν προσπαθούμε να παραπλανήσουμε τους παίκτες ή να είμαστε στο πλευρό τους με τα καζίνο, αυτή είναι η πρώτη φορά που βλέπω κάτι σαν αυτό που είδα στην καταγγελία σας, ότι το καζίνο θα έγραφε ότι βασίζονται σε εμάς και γι' αυτό το έχουν στημένο έτσι.
Φροντίστε λοιπόν να δώσετε τα πάντα στην ομάδα μας που προσπαθεί να σας βοηθήσει στην περίπτωσή σας και είμαι πολύ περίεργος να δω πώς θα εξελιχθούν όλα στο τέλος.
Εάν έχετε οποιαδήποτε νέα πληροφορία, φροντίστε να με ενημερώσετε.
Hi, I spoke to a colleague who said he contacted the game provider and we'll see what we find out from the reply. I'm not sure if the casino should deal with the game provider on what slot it is and not rely on other sites.
Anyway, we're not trying to mislead the players or be on their side with the casinos, this is actually the first time I've seen something like what I saw in your complaint, that the casino would write that they rely on us and that's why they have it set up like that.
So be sure to give everything to our team who are trying to help you in your situation and I am very curious to see how it all turns out in the end.
If you have any new information, be sure to let me know.
Ευχαριστώ για την κατανόηση και την απάντησή σας. Είναι τρελό σωστά; Συνολικά μου έχουν πάρει πάνω από 2000 ευρώ από την ανάληψη και τα κατάσχουν!
Οι Askgamblers δεν άνοιξαν καν μια καταγγελία (αισθάνομαι ότι πληρώνονται για να το κάνουν αυτό) εάν κάποιος προσγειωθεί εδώ από μια αναζήτηση στο Google: ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ το JOYA.CASINO με κάθε κόστος.
Εν τω μεταξύ, συνεργάζομαι με τον συνάδελφό σας για να στείλω όλα τα αποδεικτικά στοιχεία για το παράπονό μου.
Καλή σας μέρα 🙂
Thanks for your understanding and reply. It's crazy right? In total they have took more than 2000 euro of my withdrawal and confiscate it!
Askgamblers didn't even open a complaint (I feel like they're getting paid to do that) if anyone lands here from a Google search: AVOID JOYA.CASINO AT ALL COST.
In the meantime I'm working with your colluege to send all proof of'my complaint.
Have a nice day🙂
Ας δούμε που θα φτάσει η ομάδα μας και τι μπορεί να λυθεί. Δεν είναι ακριβώς μια συνηθισμένη κατάσταση στην οποία έχετε μπει.
Σε ό,τι αφορά την καταγγελία, μεγάλη, δώστε ότι χρειάζεται και με βάση αυτό θα προχωρήσουν οι άλλοι ειδικοί.
Σου εύχομαι ένα δίκαιο τέλος. 🙂
Καλή σου μέρα επίσης. ☘️
Let's see where our team gets to and what can be solved. It's not exactly a common situation you've got yourself into.
As far as the complaint is concerned, great, provide what is needed and on the basis of that the other experts will move on.
I wish you a fair ending. 🙂
Have a great day too. ☘️
Πάντα οι Ρώσοι κάνουν αυτό το είδος απάτης. Λατρεύω τη Ρωσία, αλλά θα αποφύγω να παίξω στο καζίνο τους μετά από αυτό. Στο μεταξύ, μπορείτε να δείτε αν μπορείτε να αλλάξετε την ✅ σε ❌ δίπλα στην πρόταση του προοδευτικού τζάκποτ; Είναι προφανές ότι δεν είναι προοδευτικό, ειδικά αν η μέγιστη νίκη είναι 2500x
It's always the Russians doing this kind of scammy sh*t . I love Russia but I will avoid playing on their casino's after this. In the meantime can you see if you can change the ✅ into an ❌ next to the progressive jackpot sentence? It's obvious it's not progressive especially if max win is 2500x
Μόλις ο Juraj μάθει περισσότερα από τον πάροχο του παιχνιδιού, αυτό θα αλλάξει. Μπορώ μόνο να μετακινήσω αυτό το πράγμα αλλά δεν μπορώ να το αλλάξω δυστυχώς. 😕
As soon as Juraj finds out more from the game provider this will change. I can only move this thing but I can't change it unfortunately. 😕
Λοιπόν, τους έστειλα email 1 εβδομάδα πριν από εσάς. Και δεν απάντησαν ποτέ... Εννοώ το επίσημο email επικοινωνίας της BGaming από την ιστοσελίδα τους. Οπότε δεν ξέρω αν θα ακούσουμε κάτι ξανά σύντομα 🙁. Ευχαριστώ όμως για τη βοήθειά σας ❤️
Well I emailed them 1 week before you guys. And they never answered... I mean the official BGaming contact email from their website. So I don't know if we will hear anything back soon 🙁. But thanks for your help ❤️
Πιστεύω ακράδαντα ότι ναι, φυσικά αν δεν απαντήσουν θα ρωτήσω τον Juraj αν αυτό θα αλλάξει ή τι σκοπεύει να κάνει. Τέλος πάντων, καλώς ήρθες, είμαστε πάντα στην ευχάριστη θέση να βοηθήσουμε αν μπορούμε.😉
I firmly believe that yes, of course if they do not answer I will ask Juraj if this will change or what he plans to do. Anyway, you're welcome, we're always happy to help if we can.😉
Σύνδεσμος παραπόνων μου:
https://casinoguru-int.com/en/joya-casino-player-s-balance-has-been-confiscated-1
Ακόμα δεν έχει γίνει τίποτα 🙁
My complaint link:
https://casinoguru-int.com/en/joya-casino-player-s-balance-has-been-confiscated-1
Still nothing has happened 🙁
Σας ευχαριστούμε για τα στιγμιότυπα οθόνης σας, αν και ένα από την επίσημη πηγή - BGaming - θα ήταν πιο βολικό. Σε κάθε περίπτωση, θα προωθήσω τα ευγενικά σας συμπεράσματα.
Thank you for your screenshots, though one from the official source - BGaming - would be more handy. In any case, I will forward your kind findings.
Από την ίδια προοπτική, το καζίνο θα πρέπει να συμβουλευτεί τις ιδιότητες του παιχνιδιού με τον πάροχο του παιχνιδιού, την BGaming. Εάν παρέχουν εσφαλμένες πληροφορίες στον ιστότοπό τους, θα πρέπει να επικοινωνήσουν με τον πάροχο για να επιλύσουν το ζήτημα και να αντιμετωπίσουν το πρόβλημά σας επαρκώς.
Για μένα, μου φαίνεται πολύ άτυχο να πούμε "Ο γκουρού του καζίνο σημείωσε αυτό το παιχνίδι ως προοδευτικό τζάκποτ. Ως εκ τούτου, δημεύουμε τα κέρδη σας. Για τους παίκτες στο καζίνο, έχει μεγαλύτερη σημασία πώς το καζίνο περιγράφει το παιχνίδι αρχικά.
https://bgaming.com/games/elvis-frog-in-vegas
Ας ελπίσουμε ότι το παράπονο θα σας βοηθήσει. Απλά πρέπει να είστε υπομονετικοί. κάθε μέρος - εσείς και ο Γκουρού του Καζίνο, έχετε μια εβδομάδα να απαντήσετε.
From the same perspective, the casino should consult the game's properties with the game's provider, BGaming. If they provide incorrect info on their website, they should contact the provider to resolve the matter abd address your issue adequatelly.
To me, it seems very unlucky to say "Casino Guru marked this game as progressive jackpot; hence, we confiscate your winnings. For players in the casino, it matters the most how the casino describes the game in the first place.
https://bgaming.com/games/elvis-frog-in-vegas
Let's hope the complaint helps you out. You just need to be patient; each party - you and Casino Guru too, has a week to respond.
Γεια σας και πάλι.
Πιστεύω ότι θα σας ενδιαφέρει να ακούσετε τι προέκυψε από το BGaming. Ήμουν αρκετά έκπληκτος, για να είμαι απόλυτα ειλικρινής. Κατά τη γνώμη μου, αυτή η απάντηση δείχνει ότι το καζίνο πρέπει να χειριστεί την κατάσταση διαφορετικά. Νομίζω επίσης ότι η ερώτηση του σφάλματος είναι εκτός επιλογής λόγω της απάντησης. Λοιπόν, δείτε μόνοι σας:
«Γεια σου, Juraj!
Με πολλά καζίνο εργαζόμαστε μέσω αθροιστών. Επομένως, δυστυχώς δεν μπορούμε να γνωρίζουμε ακριβώς ποια καζίνο και πώς ενσωματώνουν τα παιχνίδια μας (ορισμένοι aggregators δεν μοιράζονται αυτές τις πληροφορίες)
Όλες οι πληροφορίες για τον Elvis Frog στο Βέγκας μπορείτε να βρείτε εδώ: https://bgaming.com/games/elvis-frog-in-vegas
Ειδικά στις ενότητες Χαρακτηριστικά"
Ελπίζω ότι θα μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε να διευθετήσετε το θέμα με το καζίνο.
Hello again.
I believe you will be interested to hear what came from the BGaming. I was quite surprised, to be completely honest. In my opinion, this reply indicates the casino should handle the situation differently. I also think the question of error is out of the option due to the response. Well, see for yourself:
"Hello, Juraj!
With many casinos we work through aggegators. So, unfortunately we cannot know exactly which casinos and how integrate our games (some aggregators do not share this information)
All the info about Elvis Frog in Vegas you can find here: https://bgaming.com/games/elvis-frog-in-vegas
Especially in Features sections"
I hope we will be able to help you settle the matter with the casino.
Γεια σου.
Έλεγξα το παράπονό σας που υποβάλατε κατά του Joya Casino για να δω πώς τα πάτε και φαίνεται ότι το κύριο ζήτημα δεν είναι πλέον το προοδευτικό τζάκποτ αλλά μάλλον το όριο μπόνους που εφαρμόζεται, τουλάχιστον από την άποψη του καζίνο, στα κέρδη μπόνους. Λοιπόν, ελπίζω ότι το αποτέλεσμα θα είναι λογικό.
Αν θέλετε να προσθέσετε κάτι εκτός από το συνεχές παράπονό σας, μπορείτε, φυσικά.
Υπομονή.
Hey there.
I checked your complaint submitted against the Joya Casino to see how you have been doing, and it seems the main issue is not the progressive jackpot anymore but rather the bonus cap applied, at least from the casino perspective, to bonus winnings. Well, I hope the outcome will be resonable.
If you care to add something aside from your ongoing complaint, you may, of course.
Hold on.
Όχι γιατί μόλις άρχισα να παίζω για 5 λεπτά. Και πήραν τα χρήματα ενώ έπαιζα κυριολεκτικά τον πρώτο μου κουλοχέρη για λιγότερο από 5 λεπτά
No because I was just started playing for 5 minutes. And they took the money away while I was literally playing my first slot for less than 5 minutes
Δυστυχώς έχω ήδη ρίξει μια ματιά, αλλά δεν διευκρινίζω αν είναι προοδευτικό ή όχι. Γιατί γιατί θα έπρεπε να το δηλώνει αυτό μια μη προοδευτική υποδοχή; Το μέγιστο κέρδος είναι 2500x και τα τζάκποτ είναι σταθερά ποσά Χ αριθμού δείχνει ξεκάθαρα ότι δεν είναι προοδευτικό
Unfortunately I already taked a look , but I doesn't specify if it's progressive or not . Because why would a no progressive slot have to state that ? Max win being 2500x and Jackpots being fixed X number amounts shows clearly it's not progressive
Απλά τύχη και δοκιμάστε να αλλάξετε το μέγεθος του στοιχήματος. Έχω ήδη χτυπήσει το 2ο μεγάλο τζάκποτ στις στροφές νομισμάτων. Και επίσης έχω κερδίσει σχεδόν 1000x με την κανονική λειτουργία μπόνους με κορυφαία σύμβολα και μπαλαντέρ σε όλη την οθόνη
Just luck and try changing bet size. I have already hit the 2nd big jackpot in coin respins. And also I have won almost 1000x with the normal bonus feature with top symbols and wilds all over the screen
Δυστυχώς έχω ήδη ρίξει μια ματιά, αλλά δεν διευκρινίζω αν είναι προοδευτικό ή όχι. Γιατί γιατί θα έπρεπε να το δηλώνει αυτό μια μη προοδευτική υποδοχή; Το μέγιστο κέρδος είναι 2500x και τα τζάκποτ είναι σταθερά ποσά Χ αριθμού δείχνει ξεκάθαρα ότι δεν είναι προοδευτικό
Unfortunately I already taked a look , but I doesn't specify if it's progressive or not . Because why would a no progressive slot have to state that ? Max win being 2500x and Jackpots being fixed X number amounts shows clearly it's not progressive
Ας περιμένουμε τώρα την έκβαση της καταγγελίας σας μαζί.
Ας ελπίσουμε ότι δεν θα κρατήσει πολύ.
Let's wait now for the outcome of your complaint together.
Hopefully it won't last long.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.