Γειά σου.
Καταλαβαίνω απόλυτα από πού πηγάζει η απογοήτευσή σου, ειδικά όταν το πρόβλημά σου παραμένει άλυτο και το καζίνο δεν έχει λάβει ουσιαστικά μέτρα για να το διορθώσει. Αυτού του είδους η σιωπή και η έλλειψη συνεργασίας είναι κατανοητά λανθασμένες και δεν σε κατηγορώ που νιώθεις ότι αδικήθηκες. Θα ένιωθα κι εγώ το ίδιο.
Ωστόσο, θα ήθελα να διευκρινίσω λεπτομερώς πώς λειτουργεί το σύστημα αξιολόγησης. Η βαθμολογία που βλέπετε δεν είναι ένας υποκειμενικός ή συμβολικός αριθμός. Υπολογίζεται με βάση ένα σύνολο συνεπών κριτηρίων, συμπεριλαμβανομένου του αριθμού των καταγγελιών, των αποτελεσμάτων τους και του συνολικού χρηματικού ποσού που εμπλέκεται σε ανεπίλυτες υποθέσεις. Με άλλα λόγια, η βαθμολογία μειώνεται με κάθε ανεπίλυτο παράπονο, συμπεριλαμβανομένου του δικού σας.
Έτσι, ενώ συμφωνώ ότι η έλλειψη επικοινωνίας και η απροθυμία συνεργασίας του καζίνο αποτελούν ένα τεράστιο προειδοποιητικό σημάδι, η βαθμολογία στην οποία αναφέρεστε στην πραγματικότητα επηρεάζεται από περιπτώσεις όπως η δική σας. Δεν προορίζεται να είναι μια ταμπέλα «καλού» ή «κακού» με δυαδική έννοια, αντικατοπτρίζει τη συνεχή απόδοση, μαθηματικά.
Αυτός είναι επίσης ο λόγος για τον οποίο εμφανίζουμε τα πιο πρόσφατα αποτελέσματα παραπόνων απευθείας στη σελίδα αξιολόγησης του καζίνο. Αυτό επιτρέπει σε όλους να βλέπουν καθαρά πότε αρχίζουν να συσσωρεύονται προβλήματα και το καζίνο σταματά να ανταποκρίνεται.
Ξέρω ότι αυτό μάλλον δεν είναι καθόλου παρηγορητικό όταν είσαι αυτός που μένει χωρίς τα χρήματά του, αλλά ελπίζω τουλάχιστον να σου δώσει κάποια εικόνα για το πώς λειτουργούν οι αριθμοί και γιατί η φωνή σου εξακολουθεί να έχει σημασία στη διαμόρφωσή τους.
Hello.
I completely understand where your frustration is coming from, especially when your issue has remained unresolved and the casino hasn’t taken any meaningful steps to fix it. That kind of silence and lack of cooperation is understandably wrong, and I don’t blame you for feeling wronged. I would have felt the same.
That said, I’d like to gently clarify how our rating system works. The score you see is not a subjective or symbolic number. It's calculated based on a set of consistent criteria, including the number of complaints, their outcomes, and the total amount of money involved in unresolved cases. In other words, the rating goes down with every unresolved complaint, including yours.
So while I agree that the casino’s lack of communication and unwillingness to cooperate is a huge red flag, the score you’re referring to actually is being affected by cases like yours. It’s not meant to be a label of "good" or "bad" in a binary sense, it reflects ongoing performance, mathematically.
That’s also why we show the latest complaint results directly on the casino’s review page. It allows everyone to see clearly when problems start piling up and the casino stops responding.
I know that’s probably little comfort when you’re the one left without your money, but I hope it at least gives you some insight into how the numbers work and why your voice still matters in shaping them.
Αυτόματη μετάφραση: