
Μου έστειλαν αυτό το email σήμερα; Περιμένω περίπου 7 μέρες.
Προφανώς είναι ένα «παγκόσμιο πρόβλημα απόσυρσης» ό,τι κι αν σημαίνει αυτό. Νομίζω ότι ξέρουμε πώς τελειώνει αυτό 😞

They sent me this email today? I’ve been waiting about 7 days.
Apparently it’s a ‘global withdrawal problem’ whatever that means. I think we know how this is ends 😞
Φαίνεται ότι είναι ακριβώς το ίδιο email.
Λοιπόν, μέχρι στιγμής, έχω δει πλατφόρμες να δέχονται hacking, ισχυριζόμενες ότι υπάρχει απλώς ένα συνηθισμένο τεχνικό πρόβλημα και πλατφόρμες να χάνουν όλους τους παρόχους πληρωμών τους σχεδόν ταυτόχρονα, ισχυριζόμενες το ίδιο. Μακάρι να ήταν μια παρόμοια κατάσταση και όχι το τέλος όπως υπονοείται.
Σε κάθε περίπτωση, υποβάλετε και την καταγγελία, παρακαλώ. Όσο περισσότερες, τόσο το καλύτερο. Οι συνάδελφοί μας προσπαθούν πάντα να έχουν μια συνολική εικόνα του αυξανόμενου αριθμού καταγγελιών σχετικά με συγκεκριμένα καζίνο.
Σας ευχαριστώ για τις προσπάθειές σας. Μόλις έρθει η ώρα, αν και ελπίζω ότι δεν θα χρειαστεί, η Ομάδα Παραπόνων θα παρέμβει.
Looks like the very same email.
Well, so far, I saw platforms being hacked, claiming there is just an ordinary technical issue and platforms losing all their payment providers almost at once, claiming the same. I wish this were a similar situation and not the end as suggested.
In any case, submit the complaint too, please. The more, the better; our colleagues always try to keep an overall overview of the rising number of complaints regarding specific casinos.
Thank you for your efforts. Once the time comes, despite I hope it won't be necessary, the Complaint Team will step in.


Το email που έλαβα σήμερα το πρωί. Η ίδια αντιγραφή και επικόλληση όπως πριν. Τεχνικό πρόβλημα που εξακολουθεί να επηρεάζει τις αναλήψεις. Νομίζω ότι είμαι σε αναμονή 10 ημερών τώρα.





