Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοZoloBet Casino - γενική συζήτηση

ZoloBet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 5)

15.353 προβολές 122 απαντήσεις |
πριν από 1 έτος
|
1...4 5 67
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 6 μήνες

file

They sent me this email today? I’ve been waiting about 7 days.


Apparently it’s a ‘global withdrawal problem’ whatever that means. I think we know how this is ends 😞

πριν από 6 μήνες

Looks like the very same email.

Well, so far, I saw platforms being hacked, claiming there is just an ordinary technical issue and platforms losing all their payment providers almost at once, claiming the same. I wish this were a similar situation and not the end as suggested.

In any case, submit the complaint too, please. The more, the better; our colleagues always try to keep an overall overview of the rising number of complaints regarding specific casinos.

Thank you for your efforts. Once the time comes, despite I hope it won't be necessary, the Complaint Team will step in.


πριν από 6 μήνες

I tested it and deposits are still working. But not withdrawals….Seems like the payment system glitch is a lie. Signs suggest cash flow.

mattycuster
πριν από 6 μήνες

Could be.

Though as far as I know, deposits are not equal to withdrawals. I'm aware of a system that, when a player deposits, there is no action on the recipient's side; it is all initiated and completed by the user.

I empathize; it feels weird under such circumstances, so let's let the complaint team do their work.

The Data Team, too, received the note.

Έγινε επεξεργασία
πριν από 6 μήνες

fileEmail I got this morning. Same copy and paste as before. Tech issue still affecting withdrawals. Think I’m 10 days pending now.

They had said this would be resolved this week. It hasn’t been. I think it’s quite obvious what is happening here.

mattycuster
πριν από 6 μήνες

I get it, yet I have nothing else to provide at this moment. 🙁

The other teams have to perform their parts now.

It might be obvious to you, of course. I'm for example, familiar with casinos that currently only pay after a month or so,...


πριν από 5 μήνες

Money is gone.


16 days since I requested the withdrawal. No response to any emails. CG know what's happened. They've seen it 100s of times. Got a compaint going but most pointless thing in the world, Zolo not active here and won't engage.

powellsyl
πριν από 5 μήνες

I understand your perspective. The answers are already in this thread. Even though I empatize with you, I can't change the way it works.

πριν από 5 μήνες

18 days. No responses to email. No withdrawal.


How many times do we see this?

πριν από 5 μήνες

same with me 🙁

Έγινε επεξεργασία
πριν από 5 μήνες

18 days. No responses to email. No withdrawal.


How many times do we see this?

πριν από 5 μήνες

I just hope that our complaint team will be able to investigate this whole matter well and find out what exactly is going on there. 🙏

πριν από 5 μήνες

same with me 🙁

πριν από 5 μήνες

When did you request your withdrawal, please?

Do you need to file a complaint so our team can try to help, perhaps?

Δημοσίευση από mattycuster κρύφτηκε
Αιτία: Καταχρηστικό περιεχόμενο
πριν από 5 μήνες

I think we're in the same boat... It's been a month since I made my withdrawal request, and they always recite the same poem to me.


file

Romi
πριν από 5 μήνες

Ρόμι, δεν συμβαίνει τίποτα εκεί. Οι τύποι μάζεψαν τα λεφτά τους και φεύγουν, έχω ασχοληθεί μαζί τους και ξέρω τι λέω, δεν έχω συναντήσει ποτέ τόσο θρασύτατη απάτη σε κανένα καζίνο, δεδομένου ότι έχω συναντήσει διαφορετικά καζίνο. Αλλά αυτοί αποδείχθηκαν ειδικοί απατεώνες, πρώτα ζητούν να περάσουν έναν έλεγχο, δημιουργούν μια εντύπωση ευπρέπειας και μετά απλώς μπλοκάρουν χωρίς εξήγηση και αυτό είναι όλο.

Αυτόματη μετάφραση:
Rubenn
πριν από 5 μήνες

Hello,

I understand what you are saying and I'd like to ask you to submit a complaint. If there is really something sinister happening, and I'm not saying it is not, because everything is possible, a complaint surely helps my colleagues with investigations, and perhaps it can potentially even gain a resolution.

Would you consider that, please?

πριν από 5 μήνες

I think we're in the same boat... It's been a month since I made my withdrawal request, and they always recite the same poem to me.


file

πριν από 5 μήνες

Hi!

Thank you very much for the complaint case. Although we would love to clarify the situation here on the forum, it is more appropriate to handle it as a complaint. Not to mention how important it is in the context of possible serious consequences. I am sorry to see that this type of explanation has lasted so long, and I agree that it is not very convincing.

I may say you have been very patient!

πριν από 4 μήνες

Δεν είναι καθόλου σαφές γιατί αυτό το καζίνο εξακολουθεί να έχει τόσο υψηλή βαθμολογία;!

Με τη βαθμολογία σας 6,8, ενθαρρύνετε και δίνετε ελπίδα στους παίκτες ότι όλα θα πάνε καλά και ότι ο πόρος είναι λίγο πολύ ειλικρινής.

Ωστόσο, τους τελευταίους 2 μήνες, υπάρχει μια τάση να μην καταβάλλονται στους παίκτες ούτε τα κέρδη ούτε οι καταθέσεις, να αγνοούνται τα παράπονα των παικτών και να μην υπάρχει εποικοδομητικός διάλογος μεταξύ των εκπροσώπων του καζίνο και των εκπροσώπων του CASINO GURU. Τι άλλο χρειάζεται για να έχουν αυτοί οι τσαρλατάνοι βαθμολογία αρνητική, όχι 6,8;;;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Συμφωνώ με κάθε λέξη που είπες.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Δεν είναι καθόλου σαφές γιατί αυτό το καζίνο εξακολουθεί να έχει τόσο υψηλή βαθμολογία;!

Με τη βαθμολογία σας 6,8, ενθαρρύνετε και δίνετε ελπίδα στους παίκτες ότι όλα θα πάνε καλά και ότι ο πόρος είναι λίγο πολύ ειλικρινής.

Ωστόσο, τους τελευταίους 2 μήνες, υπάρχει μια τάση να μην καταβάλλονται στους παίκτες ούτε τα κέρδη ούτε οι καταθέσεις, να αγνοούνται τα παράπονα των παικτών και να μην υπάρχει εποικοδομητικός διάλογος μεταξύ των εκπροσώπων του καζίνο και των εκπροσώπων του CASINO GURU. Τι άλλο χρειάζεται για να έχουν αυτοί οι τσαρλατάνοι βαθμολογία αρνητική, όχι 6,8;;;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

The casino has a 5.1 rating from what I've seen. Always even when there are unresolved complaints and the casino would not respond, the safety index is not switched immediately but it is at a certain time of the week. 

It is important that players continue to open complaints if they have a problem and if they turn out the same way the safety index will go even lower. 

Also, if players are trying to play somewhere I would say that before that there should be an enrichment of information in the area of where they go to deposit. 

If I go to deposit in a Zolobet casino and I don't look at anything, unfortunately sometimes players have to take responsibility. 

If they look at the complaints and see that the casino is not writing us off and trying to resolve issues, then that raises a warning finger. 

If nobody ever looks at anything and relies on safety elsewhere, which I think even if it is 6.8 is already quite low, then it is something to think about.🙂

πριν από 4 μήνες

Νομίζω ότι το 5.1 είναι υπερβολικό για ένα καζίνο που δεν πληρώνει, και είναι προφανώς απάτη. Εξαπατούν τον κόσμο επειδή συνεχίζουν να λαμβάνουν καταθέσεις και λένε, όπως στην περίπτωσή μου για περισσότερο από 2 μήνες, ότι πρόκειται για τεχνικό πρόβλημα. Διαπράττουν έγκλημα εξαπατώντας κόσμο με αυτόν τον τρόπο. Παίρνουν τα χρήματά σας και δεν σας τα δίνουν. Για μένα, αυτό είναι κλοπή.

Αυτόματη μετάφραση:
1...4 5 67
Μετάβαση στη σελίδααπό 7 σελίδες

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.