Έλαβα μια ενημέρωση από το καζίνο για τη λίστα αναλήψεών μου σε εκκρεμότητα και πιστεύω ότι μπορεί να ισχύει για οποιονδήποτε από εσάς αντιμετωπίζει το ίδιο πρόβλημα.
Θα πρέπει να περιμένουμε μερικές ακόμη μέρες υποθέτω….
Επισκέπτης
18:05
Γεια, θα ήθελα μια ενημέρωση για τις εκκρεμείς αναλήψεις μου.
Επισκέπτης
18:06
Επίσης, μια ενημέρωση σχετικά με το γκανιότα που έλειπε τις τελευταίες δύο ημέρες όπου στοιχηματίστηκα περισσότερο
Υποστήριξη πελατών avatar (Yakuza)
18:07
Γεια σας, ζητάμε ειλικρινά συγγνώμη εάν αυτό αργεί τόσο πολύ, αλλά προς το παρόν, γίνεται συντήρηση του συστήματος και ο λογαριασμός σας είναι ακόμα υπό έλεγχο.
Επισκέπτης
18:09
Το σύστημα δεν είναι υπό συντήρηση. Όλα τρέχουν και δεν βλέπω καμία ειδοποίηση για συντήρηση. Στην πραγματικότητα, μπορώ ακόμα να παίξω όλα τα παιχνίδια από τον λογαριασμό μου
Υποστήριξη πελατών avatar (Yakuza)
18:10
Δεν είναι από το τέλος σας, είναι το σύστημά μας. Το backend μας.
Επισκέπτης
18:10
Τέλος πάντων, πόσο καιρό θα διαρκέσει η αναμενόμενη συντήρηση σας; Πρέπει να έχετε ένα χρονικό πλαίσιο σωστά;
Επισκέπτης
18:10
Οκ, βλέπω
Επισκέπτης
18:11
Κάποια πρόταση για το πότε πρέπει να επανέλθω;
Επισκέπτης
18:11
Υπάρχουν αρκετές αναλήψεις με τη μεγαλύτερη σε εκκρεμότητα τώρα για περισσότερες από 5 εργάσιμες ημέρες τώρα
Επισκέπτης
18:12
5 μέρες συγνώμη όχι εργάσιμες
Υποστήριξη πελατών avatar (Yakuza)
18:12
Ίσως μετά από μια μέρα. Ζητάμε συνεχώς ενημέρωση, αλλά αυτή τη στιγμή εξακολουθεί να διατηρείται.
Επισκέπτης
18:12
Έτσι, οι καταθέσεις θα εξακολουθούν να γίνονται με τη λειτουργία όλων των gamea.
Επισκέπτης
18:13
Παίζουμε ως συνήθως από το τέλος μας; Ή μήπως μας ζητούν να μην παίξουμε τώρα;
Υποστήριξη πελατών avatar (Yakuza)
18:14
Ναι, μπορείτε να κάνετε κατάθεση και να παίξετε όποτε θέλετε, αλλά σας ενημερώνουμε ότι η τρέχουσα κατάσταση θα καθυστερήσει όλες τις αναλήψεις
Επισκέπτης
18:15
Και η προηγούμενη αποσύρει επίσης😁
Επισκέπτης
18:15
Εντάξει, για οποιοδήποτε από τα ζητήματα που έθεσα νωρίτερα θα πρέπει να το ελέγξω ξανά σε τουλάχιστον μία ή δύο ημέρες;
Υποστήριξη πελατών avatar (Yakuza)
18:16
Ναι, παρακαλώ.
Υποστήριξη πελατών avatar (Yakuza)
18:16
Ελπίζουμε ότι το σύστημά μας έχει ήδη επιδιορθωθεί μέχρι εκείνη τη στιγμή.
Επισκέπτης
18:16
Επίσης, αν καταθέσω και κάνω μια εξαργύρωση, ο χρόνος που χρειάζεται για να τελειώσω το παιχνίδι μου και τα πράγματα των 3 εργάσιμων ημερών εξακολουθεί να ξεκινά τη στιγμή που κάνω ανάληψη;
Υποστήριξη πελατών avatar (Yakuza)
18:17
Αυτό είναι σωστό.
Got an update from casino on my pending list of withdraws and i believe it might apply to any of you facing the same issue.
We will have to wait a few more days more i guess....
Visitor
18:05
Hi would like an update on my pending withdraws.
Visitor
18:06
Also an update on missing rake back the past couple of days where I wagered most
avatar Customer Support (Yakuza)
18:07
Hi, we sincerely apologize if this is taking so long but as of the moment, we're having system maintenance and your account is still under review.
Visitor
18:09
The system is not under maintainence. Everything is running and i dont see any notificationa about any maintainence. In fact i can still play all games from my account
avatar Customer Support (Yakuza)
18:10
It's not from your end, it's our system. Our backend.
Visitor
18:10
Anyways how long is your expected maintainence going take? You should have a time frame right?
Visitor
18:10
Oh ok i see
Visitor
18:11
Any suggestions of when i shluld check back?
Visitor
18:11
There are quite a few withdraws with the longest pending now for more than 5 work days now
Visitor
18:12
5 days sorry not work days
avatar Customer Support (Yakuza)
18:12
Maybe after a day. We're continuously asking for update but right now it's still being maintained.
Visitor
18:12
So deposits will still go through with all gamea functioning.
Visitor
18:13
We just play as usual from our end? Or are we being asked not to play now?
avatar Customer Support (Yakuza)
18:14
Yes, you can deposit and play whenever you want but please be informed that the current situation will delay all withdrawals
Visitor
18:15
And previoua withdraws too😁
Visitor
18:15
Ok so wirh any of the issues i raised earlier i should check back in at least a day or two?
avatar Customer Support (Yakuza)
18:16
Yes, please.
avatar Customer Support (Yakuza)
18:16
We're hoping our system is already fixed by that time.
Visitor
18:16
Also if i deposit and make a cashout the time needed to verjfy my play and stuff of 3 working days still starts the moment that i withdraw?
avatar Customer Support (Yakuza)
18:17
That's correct.
Αυτόματη μετάφραση: