Γεια σας εκπρόσωποι της Yakuza.bet,
6000 TRX (1354 USD Πάλι σε εκκρεμότητα περισσότερο από τον διαφημιζόμενο χρόνο επεξεργασίας έως τις +24 ώρες)
Γράφω για άλλη μια φορά για να εκφράσω τις ανησυχίες μου σχετικά με ένα ίδιο θέμα σχετικά με τη διαδικασία απόσυρσής σας και να επισημάνω ορισμένα σοβαρά ζητήματα σχετικά με την κατανόηση των δικών σας όρων και προτύπων του κλάδου.
Ο όρος στον οποίο με κατευθύνατε έχει προηγουμένως ως εξής και μετά την υποβολή καταγγελίας τελικά πληρώσατε:
"Όλες οι πληρωμές μέσω τραπεζικής μεταφοράς υποβάλλονται κατ' αρχήν εντός τριών (3) τραπεζικών ημερών. Λάβετε υπόψη ότι δεν θα μπορείτε να ζητήσετε τραπεζική μεταφορά για πληρωμές σε USD."
Αυτή η ρήτρα αναφέρεται ξεκάθαρα μόνο σε πληρωμές μέσω τραπεζικής μεταφοράς και αναφέρει συγκεκριμένα ένα παράθυρο διεκπεραίωσης 3 ημερών. Ωστόσο, πουθενά στους όρους σας δεν αναφέρεται ότι όλες οι αναλήψεις θα χρειαστούν 3 ημέρες για να διεκπεραιωθούν. Στην πραγματικότητα, η σελίδα πληρωμών σας, όπως φαίνεται εδώ , υποδεικνύει ότι οι αναλήψεις μέσω τραπεζικής μεταφοράς χρειάζονται πολύ χρόνο, ενώ οι αναλήψεις κρυπτογράφησης υποβάλλονται σε άμεση επεξεργασία. Αυτό έρχεται σε αντίθεση με τους ισχυρισμούς σας σχετικά με καθυστερήσεις επεξεργασίας.
Η τακτική σας καθυστέρησης για άλλη μια φορά απέτυχε και αποκάλυψε τον εαυτό σας ακόμη περισσότερο ότι δεν ασχολείστε αποκλειστικά με τους παίκτες και είστε ακριβώς ένα από εκείνα τα καζίνο που είναι πρόθυμα να χρησιμοποιήσουν την τακτική καθυστέρησης για να σταματήσουν τις αναλήψεις για δικό σας οικονομικό όφελος. Γίνεται ολοένα και πιο σαφές ότι η πλατφόρμα σας μπορεί να χρησιμοποιεί αυτές τις καθυστερήσεις μόνο για να σταματήσει τις πληρωμές.
Σας προτρέπω θερμά να διεκπεραιώσετε την πληρωμή το συντομότερο δυνατό και να επανεξετάσετε την προσέγγισή σας στις αναλήψεις παικτών. Είναι ζωτικής σημασίας για κάθε αξιόπιστο καζίνο να κατανοεί τη διαφορά μεταξύ τραπεζικών μεταφορών και πληρωμών σε κρυπτονομίσματα και να λειτουργεί με διαφάνεια και δίκαια από αυτή την άποψη.
Το να μην κατανοεί ένα καζίνο τη διαφορά μεταξύ τραπεζικής μεταφοράς και επεξεργασίας κρυπτογράφησης είναι ένα αστείο.
Επιπλέον, ο ισχυρισμός σας ότι η ομάδα είναι «απασχολημένη» ή «εργάζεται σκληρά» για να επισπεύσει τις αναλήψεις φαίνεται αμφίβολος. Έχετε κοιτάξει τον δικό σας βαθμολογικό πίνακα που σας αποκαλύπτει τον αριθμό των παικτών που παίζουν ενεργά; Κατά την εξέταση του βαθμολογικού πίνακα, ο οποίος εμφανίζει έως τρεις ενεργούς παίκτες. Δεδομένου αυτού, είναι δύσκολο να κατανοήσουμε πώς μπορεί να συμβούν τέτοιες καθυστερήσεις κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Το γεγονός ότι όποτε έπαιζα, έπαιρνα πάντα την 1η θέση στο τουρνουά, ακόμα και όταν έχω παίξει μόνο μερικές περιστροφές, δείχνει ότι δεν μπορείς να είσαι τόσο απασχολημένος όσο λες ότι είσαι ακόμα κι αν και οι τρεις παίκτες κέρδιζαν και ζητούσαν μετρητά, πόσο δύσκολο θα μπορούσε να καθυστερήσει για τώρα 2 μέρες;!
Ελπίζω ότι θα λάβετε άμεσα μέτρα για να διορθώσετε αυτήν την κατάσταση και να υιοθετήσετε μια προσέγγιση με επίκεντρο τον παίκτη προχωρώντας.
Hi Yakuza.bet representatives,
6000 TRX (1354 USD Again pending more than your advertised processing time by +24 hrs)
I am writing once again to express my concerns regarding a same issue on your withdrawal process, and to highlight some serious issues with your understanding of your own terms and industry standards.
The term you directed me to previously reads as follows and after filing a complaint you finally paid:
"All Bank Transfer payouts are in principle processed within three (3) banking days. Please mind that you will not be able to request a Bank Transfer for USD payouts."
This clause clearly refers only to bank transfer payouts and specifically mentions a 3-day processing window. However, nowhere in your terms does it state that all withdrawals will take 3 days to process. In fact, your payments page, as shown here, indicates that bank transfer withdrawals take a long time, while crypto withdrawals are processed instantly. This further contradicts your claims regarding processing delays.
Your delay tactic has once again failed and exposed yourself even further that you are not all about the players and are exactly one of those casinos willing to use delay tactic to stall withdraws for your own financial gain. It is becoming increasingly clear that your platform may be using these delays just to stall payouts.
I strongly urge you to process the payment as soon as possible and reconsider your approach to player withdrawals. It is crucial for any reputable casino to understand the difference between bank transfers and cryptocurrency payments, and to operate transparently and fairly in this regard.
For a casino to not understand the difference between a Bank transfer and crypto processing is a joke.
Additionally, your claim that the team is "busy" or "working hard" to expedite withdrawals seems questionable. Have you looked at your own leaderboard exposing you of the amount of players actively playing? When looking at your leaderboard, which shows a maximum of three active players. Given this, it’s difficult to understand how such delays can occur during this period. The fact that whenever I played I always received 1st place in tournament even when I have played just a few spins further shows that you can't be as busy as you say you are even if all three players won and requested cash out, how difficult could that bve to have it delayed for now 2 days?!
I hope you will take immediate action to rectify this situation and adopt a more player-centric approach moving forward.
Αυτόματη μετάφραση: