Γεια σας, κριτική για αυτό το καζίνο που έχουμε ήδη.
Μπορείτε να βρείτε το καζίνο εδώ Interwetten .
Βλέπω ότι είχες καλές εμπειρίες εκεί, παίζεις συχνά εδώ; 😀
Hello, review for this casino we already have.
You can find the casino here Interwetten.
I see you had good experiences there, you play here often ? 😀
βλέπω! μεγάλος
Μερικές φορές, ήταν το πρώτο διαδικτυακό καζίνο στο οποίο πλήρωσα μια κατάθεση, νομίζω ότι αξίζουν μια σύσταση για την υποστήριξή τους
I see! great
A couple of time , It was the first casino online i paid a deposit to I think they deserve a recommendation for their support
Έχω το ίδιο πρόβλημα στην ίδια ιστοσελίδα.. περίπου 4082 EUR. Δεν απαντούν σε κανένα email και δεν με πληρώνουν ακόμα.. βοηθήστε με...
I have the same problem on the same website.. about 4082 EUR. They dont response any email and dont pay me yet.. help me...
Γεια σου φίλε διάβασα αυτό το θέμα και βλέπω ότι είχες το ίδιο πρόβλημα με το lalabet όπως και εγώ τώρα.. πώς βεβαιώθηκες ότι τελικά πλήρωσαν;
Hey man I read through this topic and see that you had the same problem with lalabet as I have now.. how did you make sure that they eventually paid?
Hey man ik heb ff door dit topic heen gelezen en zie dat je hetzelfde probleem hebt gehad met lalabet als wat ik nu heb.. hoe heb je ervoor gezorgd dat ze uiteindelijk over gingen tot betaling ?
Γεια σας, σας έχω ήδη απαντήσει εδώ σε αυτόν τον σύνδεσμο: https://casino.guru/forum/general-gambling-discussion/casbit-group-nv/3#post-130272 , οπότε θα ήταν ωραίο να κρατούσαμε το συνομιλία εκεί.
Hi, I've already answered you here on this link: https://casino.guru/forum/general-gambling-discussion/casbit-group-n-v/3#post-130272, so it would be nice if we kept the conversation right there.
Έχετε προσπαθήσει να το λύσετε με την τράπεζά σας, ίσως; Θα μπορούσαν να σας βοηθήσουν με αυτό το είδος θέματος, πιστεύω.🤷♀️
Θα το διαβιβάσω στην ομάδα δεδομένων μας, ώστε να μπορούν να ελέγξουν το καζίνο και να προετοιμάσουν μια πλήρη ανασκόπησή του, οπότε σας ευχαριστώ για τις πληροφορίες.
Have you tried to solve it with your bank, perhaps? They could help you with this kind of issue, I believe.🤷♀️
I will pass it on to our data team so they can check the casino and prepare a full review of it, so thank you for the information.
Εντάξει, ήταν απαραίτητο να σταλεί στο καζίνο μια απόδειξη ότι τα χρήματα έφυγαν χωρίς προβλήματα; Τι σου είπε το καζίνο, το λύνουν κάπως;
Okay, so was it necessary to send the casino a receipt that the money left without any problems ? What did the casino say to you, do they solve it somehow ?
Αν και ξέρω ότι δεν είναι η πιο ευχάριστη κατάσταση, προσπαθήστε να περιμένετε να δείτε αν θα έρθει η κατάθεση. Μερικές φορές αυτές είναι πιο δύσκολες περιπτώσεις, αλλά πιστεύω ότι μπορείτε να το κάνετε.
Μη διστάσετε να με ενημερώσετε μετά από αυτές τις 5 ημέρες εάν όλα είναι εντάξει.
Although I know it's not the most pleasant situation, try to wait and see if the deposit comes. Sometimes these are harder cases to deal with but I believe you can do it.
Feel free to update me after those 5 days if everything is ok.
Υπάρχουν πληροφορίες για αυτό το καζίνο; Είναι νόμιμο; https://spinsala.com Δεν μπορώ να βρω κριτικές σχετικά με αυτό
Any infos about this casino? Is it legit? https://spinsala.com I can’t find any reviews about this
Φαίνεται ότι δεν το έχουμε ακόμα αυτό. Θα ενημερώσω την ομάδα δεδομένων μας και ελπίζω ότι θα ετοιμάσουν την πλήρη αναθεώρηση σύντομα.
Έχετε παίξει ακόμα σε αυτό το καζίνο;
Looks like we don't have this one yet. I will inform our data team and hopefully they will prepare the full review soon.
Have you played at this casino yet?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.