Δεν είμαι σίγουρος ότι σας ακολουθώ εδώ.
Εμείς (Καζίνο Γκουρού) δεν έχουμε εγκρίνει τίποτα από αυτό. Αλλά σας εύχομαι μια γρήγορη πληρωμή, φυσικά!
Είναι άσκοπο να ζητάτε ενημέρωση, καθώς είστε ήδη αρκετά απασχολημένος με τη δημοσίευση όλων αυτών των στοιχείων. 🙂
Not sure I follow you here.
We (Casino Guru) have not approved anything of this. But I wish you a quick payment, of course!
It's pointless to ask for an update since you've been quite busy posting all of this stuff already. 🙂
Γειά σου.
Απλώς για να είμαι 100% σίγουρος - τα χρήματα μεταφέρθηκαν και πήρες το ποσό - ρωτάω για να ενημερώσω τον Νικ και να κλείσει η καταγγελία.
Hello.
Just to be 100% sure - the money has been transferred, and you got the amount - I'm asking so I can inform Nick and let the complaint be closed.
Ευχαριστώ πολύ, χαίρομαι πολύ που το ακούω! Πάω να ενημερώσω τον Νίκο το συντομότερο. 🙂
Τι σκοπεύετε να κάνετε τώρα, αν μου επιτρέπεται;
Thank you very much, I'm so glad to hear that! Going to inform Nick asap. 🙂
What do you plan to do now, if I may?
Θα τα πάρω εύκολα με τον τζόγο… είναι ωραίο, αλλά αντιμετωπίζω πολλές δυσκολίες. Θα απολαύσω λοιπόν τα χαμένα μου χρήματα…. Και μαθαίνοντας πολλά.
μόλις είχαν μια ωραία νίκη σε ένα άλλο καζίνο… κάνουν την επαλήθευση τώρα.
καλή σου μέρα και Νίκο σε ευχαριστώ
Going to take it easy with gambling … it’s nice but I encounter lots of difficulty. So going to enjoy my lost money …. And learning a lot .
just had a nice winning on a other casino … they do the verification now .
have a good day , and Nick thank you
Τέλεια που μάθατε κάτι στη διαδικασία - σίγουρα είναι καλοκαίρι, ας το πάρουμε χαλαρά. 🙂
Σας εύχομαι ανώδυνη επαλήθευση, μην ξεχάσετε να ελέγξετε το καζίνο.😉
Μείνε καλά!
Great you've learned something in the process - sure thing, it's summer let's take it easy. 🙂
I wish you painless verification, don't forget to review the casino.😉
Stay well!
Δροσερός.
Βρήκα ότι έχει αναθεωρηθεί αρκετά ένα κρεβάτι αλλού, και δεν μπορούσα να βρω έναν σύνδεσμο που να λειτουργεί. Μπορείτε να το επικολλήσετε εδώ, παρακαλώ; Μόνο το URL - θα ήταν υπέροχο!
Ευχαριστώ.
Cool.
I found it to be reviewed quite a bed elsewhere, and I could not find a working link. Could you paste it here, please? Just the URL - that would be great!
Thank you.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.