Καλημέρα, θα ήθελα να ρωτήσω αν σας έχουν πληρωθεί τα χρήματα. Έχω το ίδιο πρόβλημα. Στις 28 Ιανουαρίου ζήτησα ανάληψη και από σήμερα, 8 Φεβρουαρίου, η πληρωμή δεν έχει διεκπεραιωθεί.
Good morning, I would like to ask if the money has been paid to you. I have the same problem. On January 28th, I requested a withdrawal and as of today, February 8th, the payment has not been processed.
Dobré ráno, rád bych se zeptal, zda Vám peníze byli vyplaceny. Mám ten samý problém 28.ledna jsem žádal o výběr peněz a do dnešního dne 8.2 není platba zpracována.
Γεια, παίξατε σε ένα καζίνο με μπόνους; Απαιτήθηκε επαλήθευση ή όχι; Το καζίνο είπε κάτι συγκεκριμένο για το γιατί περιμένετε τα χρήματά σας;
Τέλος πάντων, είδα ότι κάποιος άλλος παίκτης έλαβε ήδη τα χρήματα, οπότε ίσως είναι θέμα χρόνου να τα πάρεις κι εσύ. Βλέπετε επίσης στο προφίλ σας εάν η ανάληψη είναι ακόμη σε εκκρεμότητα ή όχι;
Hi, did you play at a casino with a bonus? Was verification required or not? Did the casino say anything specific about why you are waiting for your money?
Anyway, I saw that another player already received the money, so maybe it's just a matter of time before you get it too. Do you also see in your profile whether the withdrawal is still pending or not?
Ahoj, hral si v kasíne s nejakým bonusom? Bolo potrebné sa overiť alebo nie? Povedalo kasíno aj niečo konkrétne prečo čakáš na svoje peniaze?
Každopádne, videl som, že ďalší hráč peniaze už dostale, takže možno je to otázkou času kedy ich dostaneš aj ty. Vidíš vo svojom profile aj to či je výber stále pending alebo nie?
Όχι απολύτως γιατί φοβόμουν για την απόσυρσή μου και ειλικρινά 7 εργάσιμες ημέρες από την άποψή μου είναι πραγματικά πάρα πολλές
No absolutely not because I feared for my withdrawal and honestly 7 working days from my point of view are really too many
No assolutamente no perché ho temuto per il mio prelievo e sinceramente 7 giorni lavorativi dal mio punto di vista sono davvero troppi
Γεια, δεν έχω ενεργοποιήσει κανένα μπόνους και δεν χρειάστηκε καμία επαλήθευση. Δυστυχώς, πήρα την πρώτη μου ανάληψη από τις 20.1, υποτίθεται ότι έχουν πάρα πολλά αιτήματα για επεξεργασία. Ένα άλλο πράγμα είναι ότι το οικονομικό τμήμα λειτουργεί χωριστά έναντι της υποστήριξης, επομένως δεν έχετε καμία ευκαιρία να μάθετε γιατί δεν έχουν πληρωθεί τα χρήματά σας. Η υποστήριξη συνεχίζει να γράφει το ίδιο πράγμα ξανά και ξανά. Κάνε υπομονή, θα πάρεις τα λεφτά σου. Βλέπω στο προφίλ μου ότι η πληρωμή εξακολουθεί να βρίσκεται σε κατάσταση επαλήθευσης.
Hi, I haven't activated any bonuses and no verification was needed. Unfortunately, I got my very first withdrawal from 20.1, they supposedly have too many requests to process. Another thing is that the financial department works separately against support, so you have no chance to find out why your money hasn't been paid out. Support keeps writing the same thing over and over. Be patient, you'll get your money. I see on my profile that the payment is still in verification status.
Ahoj, žádné bonusy jsem si neaktivoval a ani nebylo potřeba žádné ověření. Bohužel úplně první výběr mám z 20.1 údajně mají příliš mnoho žádostí o zpracování. Další věc je, že finanční oddělení funguje zvlášť o proti podpoře, tak že nemáš šanci dozvědět se proč peníze nemáš vyplacené. Podpora píše stále to samé dokola. Buď trpělivý své peníze dostaneš. Na svém profilu vidím, že platba je stále ve stavu ověřování.
Όχι απολύτως γιατί φοβόμουν για την απόσυρσή μου και ειλικρινά 7 εργάσιμες ημέρες από την άποψή μου είναι πραγματικά πάρα πολλές
No absolutely not because I feared for my withdrawal and honestly 7 working days from my point of view are really too many
No assolutamente no perché ho temuto per il mio prelievo e sinceramente 7 giorni lavorativi dal mio punto di vista sono davvero troppi
Εντάξει τότε, ήταν απλώς μια ερώτηση και δεν υπάρχουν λάθος απαντήσεις. Θέλω απλώς να μάθω αν οι παίκτες μπορούν μερικές φορές να κάνουν υπομονή και να περιμένουν ή αν προτιμούν να πάρουν τα χρήματα αμέσως. Είναι σαφές για μένα ότι όλοι θα το ήθελαν όσο το δυνατόν συντομότερα, αλλά έχω συναντήσει την άποψη ότι ορισμένοι άνθρωποι δεν θα είχαν κανένα πρόβλημα να περιμένουν για μια εβδομάδα.
Οπότε σου εύχομαι καλύτερα αλλού.🙂
Okay then, it was just a question and there are no wrong answers. Rather I just want to know if players can sometimes be patient and wait or if they prefer to get the money right away. It is clear to me that everybody would like it as soon as possible but I've encountered an opinion that some people would have no problem waiting for a week.
So I wish you better elsewhere.🙂
Γεια, δεν έχω ενεργοποιήσει κανένα μπόνους και δεν χρειάστηκε καμία επαλήθευση. Δυστυχώς, πήρα την πρώτη μου ανάληψη από τις 20.1, υποτίθεται ότι έχουν πάρα πολλά αιτήματα για επεξεργασία. Ένα άλλο πράγμα είναι ότι το οικονομικό τμήμα λειτουργεί χωριστά έναντι της υποστήριξης, επομένως δεν έχετε καμία ευκαιρία να μάθετε γιατί δεν έχουν πληρωθεί τα χρήματά σας. Η υποστήριξη συνεχίζει να γράφει το ίδιο πράγμα ξανά και ξανά. Κάνε υπομονή, θα πάρεις τα λεφτά σου. Βλέπω στο προφίλ μου ότι η πληρωμή εξακολουθεί να βρίσκεται σε κατάσταση επαλήθευσης.
Hi, I haven't activated any bonuses and no verification was needed. Unfortunately, I got my very first withdrawal from 20.1, they supposedly have too many requests to process. Another thing is that the financial department works separately against support, so you have no chance to find out why your money hasn't been paid out. Support keeps writing the same thing over and over. Be patient, you'll get your money. I see on my profile that the payment is still in verification status.
Ahoj, žádné bonusy jsem si neaktivoval a ani nebylo potřeba žádné ověření. Bohužel úplně první výběr mám z 20.1 údajně mají příliš mnoho žádostí o zpracování. Další věc je, že finanční oddělení funguje zvlášť o proti podpoře, tak že nemáš šanci dozvědět se proč peníze nemáš vyplacené. Podpora píše stále to samé dokola. Buď trpělivý své peníze dostaneš. Na svém profilu vidím, že platba je stále ve stavu ověřování.
Φυσικά, ευχαριστώ για την απάντηση.
Σε αυτήν την περίπτωση, θα συνιστούσα να υποβάλετε μια καταγγελία μαζί μας εάν δεν έχετε λόγο για τον οποίο συμβαίνει αυτό και εξακολουθείτε να περιμένετε για περισσότερες από δύο εβδομάδες.
Ακολουθήστε αυτόν τον σύνδεσμο και μπορείτε να τον ανοίξετε εδώ.
Η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει.
Θα το κάνεις;
Sure, thanks for the answer.
In this case, I would recommend that you file a complaint with us if you have no reason why this is the case and you have still been waiting for more than two weeks.
Follow this link and you can open it here.
Our team will try to help you.
Are you going to do it?
Jasné vďaka za odpoveď.
V takomto prípade by som ti odporučil aby si si založil sťažnosť u nás keď nemáš dôvod prečo to tak je a stále čakáš už viac ako dva týždne.
Nasleduj tento link a tu si ju môžeš otvoriť.
Náš tím sa pokúsi ti pomôcť.
Pôjdeš do toho?
Ναι, θα το κάνω, απλά δεν καταλαβαίνω πώς μπορείτε να με βοηθήσετε.
Yes, I'm going to do it, I just don't quite understand how you can help me.
Ano jdu do toho jen úplně nechápu jak mi pomůžeš.
Γεια,
Τουλάχιστον, πιθανότατα θα εξηγήσουμε στο καζίνο ότι εάν δεν έχουν τη δυνατότητα να πληρώσουν μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα, και δεν αναφέρω καν τα όρια ανάληψης, πρέπει να δουλέψουμε μαζί του, γιατί σίγουρα δεν είναι καλό μακροπρόθεσμα.
Ειλικρινά, θα δώσει στους kleggs μας την ευκαιρία να ελέγξουν λίγο το καζίνο και πιθανώς να προειδοποιήσουν άλλους παίκτες ότι τα όρια ανάληψης του μητρώου δεν λειτουργούν πολύ καλά. Λαμβάνοντας υπόψη ότι είναι δωρεάν υπηρεσία, βλέπω μόνο οφέλη εκεί, αλλά φυσικά εξαρτάται από εσάς.
Hi,
At the very least, we will probably explain to the casino that if they do not have the capacity to pay within a reasonable time frame, and I am not even mentioning the withdrawal limits, we need to work with it, because it is definitely not good in the long run.
Honestly, it will give our kleggs the opportunity to check the casino a little and possibly warn other players that the withdrawal limits of the register don't work very well. Considering that it's a free service, I only see benefits there, but of course it's up to you.
Ahoj,
minimálně casinu nejspíš vysvětlíme, že pokud nemají kapacity na to aby platili v rozumném časovém horizontu a to vůbec nezmuňuji limity výběru, je potřeba s tím pracovat, protože to z dlouhodobého hlediska určitě není dobře.
Upřímně, dáš tím našim klegům možnost casino trochu prověřit a případně i varovat ostatní hráče, že třeba limity výběru evidence moc nefungují. Vzhledem k tomu, že je to služba zdarma, vidím tam jen benefity, ale samozřejmě je to na Tobě.
Γεια σας, ελπίζω ο χρήστης "Hanzlaus" να είναι καλά. Δυστυχώς έχω και εγώ προβλήματα με αυτό το καζίνο. Παίζω εκεί από τον Δεκέμβριο του 2024, έχω κάνει αρκετές αναλήψεις γύρω στα 300-400 και πήγαν καλά. Πρόσφατα έκανα μια αξιοπρεπή νίκη και έχω σε εκκρεμότητα αναλήψεις από τις 14 Φεβρουαρίου 2025 για συνολικά 1500 ευρώ (συν έχω δεσμεύσει άλλα 5000 € στον λογαριασμό). Έστειλα επίσης ένα email στην υποστήριξή τους την ίδια μέρα. Μέχρι σήμερα δεν υπάρχει απάντηση και οι πληρωμές βρίσκονται ακόμη σε "επαλήθευση σε εξέλιξη". Η ζωντανή συνομιλία μου λέει πάντα τα ίδια πράγματα, να περιμένω. Έχουν περάσει 11 μέρες, οι 7 από τις οποίες είναι εργάσιμες. Μπορείτε να με βοηθήσετε σας παρακαλώ;
Hello, I hope the user "Hanzlaus" is doing well. Unfortunately I am also having problems with this casino. I have been playing there since December 2024, I have made several withdrawals of around 300-400 and they went well. I recently made a decent win and I have pending withdrawals from February 14, 2025 for a total of 1500 euros (plus I have another 5000 € in the account frozen). I also sent an email to their support that same day. To date still no response and the payments are still in "verification in progress". The live chat always tells me the same things, to wait. It's been 11 days now, 7 of which are working days. Can you help me please?
Salve, spero che all'utente "Hanzlaus" sia andata bene. Purtroppo ho anche io problemi con questo casinò. Ci gioco da dicembre 2024 , ho fatto diversi prelievi da 300-400 circa e sono andati bene. Ultimamente ho fatto una discreta vincita e ho dei prelievi in attesa dal 14 febbraio 2025 di 1500 euro totali (in piú ho altri 5000€ sul conto fermi). Ho inviato anche un email al loro supporto stesso quel giorno. Ad oggi ancora nessuna risposta e i pagamenti risultano ancora in "verifica in corso". La chat live mi dice sempre le stesse cose, di aspettare. Ormai sono passati 11 giorni, di cui 7 lavorativi. Potete aiutarmi per favore?
Ελπίζω πραγματικά να μπορείτε να κάνετε ανάληψη του μεγάλου χρηματικού ποσού στον λογαριασμό παιχνιδιών σας.
Τους έγραφα πολλές φορές την ημέρα και στο chat και στην ηλεκτρονική τους διεύθυνση και ευτυχώς μετά από 7 εργάσιμες επεξεργάζονταν την ανάληψη.
Ελπίζω να έχετε την ίδια θεραπεία!
I really hope you can withdraw the large amount of money in your gaming account.
I wrote to them several times a day both in chat and to their email address and fortunately after 7 working days they processed the withdrawal.
I hope you get the same treatment!
Spero tanto tu possa prelevare la grossa cifra presente sul conto gioco.
Io gli scrivevo svariate volte al giorno sia in chat che al loro indirizzo mail e fortunatamente dopo 7 giorni lavorativi hanno evaso il prelievo.
Spero tu possa ricevere lo stesso trattamento!
Γεια σας, ελπίζω ο χρήστης "Hanzlaus" να είναι καλά. Δυστυχώς έχω και εγώ προβλήματα με αυτό το καζίνο. Παίζω εκεί από τον Δεκέμβριο του 2024, έχω κάνει αρκετές αναλήψεις γύρω στα 300-400 και πήγαν καλά. Πρόσφατα έκανα μια αξιοπρεπή νίκη και έχω σε εκκρεμότητα αναλήψεις από τις 14 Φεβρουαρίου 2025 για συνολικά 1500 ευρώ (συν έχω δεσμεύσει άλλα 5000 € στον λογαριασμό). Έστειλα επίσης ένα email στην υποστήριξή τους την ίδια μέρα. Μέχρι σήμερα δεν υπάρχει απάντηση και οι πληρωμές βρίσκονται ακόμη σε "επαλήθευση σε εξέλιξη". Η ζωντανή συνομιλία μου λέει πάντα τα ίδια πράγματα, να περιμένω. Έχουν περάσει 11 μέρες, οι 7 από τις οποίες είναι εργάσιμες. Μπορείτε να με βοηθήσετε σας παρακαλώ;
Hello, I hope the user "Hanzlaus" is doing well. Unfortunately I am also having problems with this casino. I have been playing there since December 2024, I have made several withdrawals of around 300-400 and they went well. I recently made a decent win and I have pending withdrawals from February 14, 2025 for a total of 1500 euros (plus I have another 5000 € in the account frozen). I also sent an email to their support that same day. To date still no response and the payments are still in "verification in progress". The live chat always tells me the same things, to wait. It's been 11 days now, 7 of which are working days. Can you help me please?
Salve, spero che all'utente "Hanzlaus" sia andata bene. Purtroppo ho anche io problemi con questo casinò. Ci gioco da dicembre 2024 , ho fatto diversi prelievi da 300-400 circa e sono andati bene. Ultimamente ho fatto una discreta vincita e ho dei prelievi in attesa dal 14 febbraio 2025 di 1500 euro totali (in piú ho altri 5000€ sul conto fermi). Ho inviato anche un email al loro supporto stesso quel giorno. Ad oggi ancora nessuna risposta e i pagamenti risultano ancora in "verifica in corso". La chat live mi dice sempre le stesse cose, di aspettare. Ormai sono passati 11 giorni, di cui 7 lavorativi. Potete aiutarmi per favore?
Λοιπόν, καταλαβαίνω σωστά ότι ο λογαριασμός σας έχει ήδη επαληθευτεί πλήρως εκεί;
Δεν σας έχουν ενημερώσει καθόλου εάν χρειάζεται να επικοινωνήσουν με τον πάροχο του παιχνιδιού, ίσως, σχετικά με το gameplay σας;
Αυτό είναι ένα πράγμα που έρχεται στο μυαλό από το οποίο μπορεί να προκληθεί η καθυστέρηση.🤔
Προσπαθήσατε να έρθετε σε επαφή με το καζίνο μέσω email, τυχαία; Η ζωντανή συνομιλία τις περισσότερες φορές δεν έχει πολλές πληροφορίες σχετικά με τις αναλήψεις, στην πραγματικότητα.
So, do I understand correctly that your account is fully verified there already?
Haven't they informed you at all if they need to check with the game provider, perhaps, regarding your gameplay?
That is one thing that comes to mind that the delay could be caused by.🤔
Have you tried to get in touch with the casino by email, by any chance? Live chat most of the time doesn't have much information regarding the withdrawals, actually.
Είμαι εγγεγραμμένος αρκετούς μήνες και δεν μου ζήτησαν ποτέ να κάνω επαλήθευση του λογαριασμού μου, μου είπαν ότι δεν χρειαζόταν, μάλιστα μεταξύ Δεκεμβρίου και Ιανουαρίου έκανα 4 αναλήψεις συνολικά, και έλαβα τα χρήματα σε μια-δυο μέρες. Από την τελευταία απόσυρση που έγινε στις 14 Φεβρουαρίου, όλα φαίνεται να έχουν σταματήσει. Τους έγραψα μέσω email στο ακριβώς πριν από 12 ημέρες, χωρίς απάντηση. Επικοινώνησα μαζί τους στο Live Chat για να ρωτήσω για αναλήψεις και μου είπαν ότι δεν χρειάζεται να ανησυχώ, όλα είναι σωστά και είναι απλά θέμα χρόνου. Στο μεταξύ, έχουν περάσει 12 ημέρες.
I have been registered for several months and they have never asked me to verify my account, they told me there was no need, in fact between December and January I made 4 withdrawals in total, and I received the money in a couple of days. Since the last withdrawal made on February 14th everything seems to have stopped. I wrote to them via email at exactly 12 days ago, with no response. I contacted them in Live Chat to ask about withdrawals, and they told me that I don't have to worry, everything is correct and it's just a matter of time. In the meantime, 12 days have passed.
Sono registrato da diversi mesi e non mi hanno mai chiesto di verificare il mio account, mi dissero che non c'era bisogno, infatti tra dicembre e gennaio ho fatto 4 prelievi in totale , e ho ricevuto i soldi in un paio di giorni. Dall'ultimo prelievo fatto il 14 febbraio sembra essersi fermato tutto. Li ho scritti via email al support@wonaco esattamente 12 giorni fa, senza nessuna risposta. Li ho contattati in Live Chat per chiedere informazioni sui prelievi, e mi hanno risposto che non devo preoccuparmi, è tutto corretto ed è solo questione di tempo. Intanto sono passati 12 giorni.
Εντάξει, κατάλαβε.
Λοιπόν, ας προσπαθήσουμε να περιμένουμε μέχρι τη Δευτέρα, και αν η κατάσταση παραμείνει αμετάβλητη, ίσως θα πρέπει να υποβάλετε μια καταγγελία εδώ και στη συνέχεια η ομάδα μας θα διερευνήσει το θέμα.
Τι πιστεύετε για αυτό; Θα μπορούσατε να το κάνετε; 🤔
Alright, understand.
So, please let's try to wait until Monday, and if the situation remains unchanged, maybe you should file a complaint here, and then our team will investigate the matter.
What do you think of that? Could you do so?🤔
Καλά. Ας ελπίσουμε για το καλύτερο λοιπόν.🤞
Okay. Let's hope for the best then.🤞
Γεια, ακόμα τίποτα σήμερα. Έχουν περάσει 17 ημέρες, 11 από τις οποίες ήταν εργάσιμες. Έχω μιλήσει αρκετές φορές με το "live chat", μου είπαν ότι έχουν καθυστερήσεις λόγω πάρα πολλών αιτημάτων (η ίδια απάντηση κάθε φορά). Μου απάντησαν και αυτοί μέσω email που μου λέει το ίδιο πράγμα. Τι μπορούμε να κάνουμε; Ευχαριστώ
Hi, still nothing today. It's been 17 days, 11 of which were working days. I've spoken several times with the "live chat", they told me that they have delays due to too many requests (same answer every time). They also answered me via email telling me the same thing. What can we do? Thanks
Salve, ad oggi ancora nulla. Sono passati 17 giorni, di cui 11 lavorativi. Ho parlato varie volte con la "live chat", mi hanno detto che hanno dei ritardi per troppe richieste (la stessa risposta ogni volta). Mi ha risposto anche support@wonaco tramite email dicendomi la stessa cosa. Cosa possiamo fare? Grazie
Περιμέναμε 7 εβδομάδες για την πληρωμή! Νομίζω ότι αυτό είναι το σχέδιο! Δεν θα παίξω άλλο εδώ και δεν το προτείνω σε κανέναν. Έχω πολλά χρήματα στον λογαριασμό μου και ξέρω ότι δεν θα τα δω ποτέ.
We waited 7 weeks for the payout! I think that's the plan! I won't play here anymore and I don't recommend it to anyone. I have a lot of money in my account and I know I'll never see it.
Čekal jsme na vyplácení 7 týdnů ! Myslím, že je v tom zaměř ! Víc už zde hrát nebudu a ani to nikomu nedoporučuji. Mám na účtu hodně peněz a vím že je nikdy neuvidím.
Συγγνώμη δεν καταλαβαίνω. Σας πλήρωσαν μετά από 7 εβδομάδες; Πήρες τα λεφτά; Ευχαριστώ
Sorry I don't understand. Did they pay you after 7 weeks? Did you get the money? Thanks
Scusami non ho capito. Ti hanno pagato dopo 7 settimane? Hai ricevuto i soldi? Grazie
Ναι 7 εβδομάδες και έλαβα μόνο 1.000 από τις 48.000 ευρώ. Δεν θα δω ποτέ περισσότερα, σταμάτησαν να επικοινωνούν εντελώς. Είναι ένα δόλιο καζίνο!
Yes 7 weeks and I only received 1 thousand out of 48 thousand Euros. I will never see more, they stopped communicating completely. It is a fraudulent casino!
Ano 7 týdnů a dostal jsem ze 48 tis Eur pouze 1 tis . Víc už nikdy neuvidím přestali komunikovat a to úplně. Je to podvodné casino!
Γεια, ακόμα τίποτα σήμερα. Έχουν περάσει 17 ημέρες, 11 από τις οποίες ήταν εργάσιμες. Έχω μιλήσει αρκετές φορές με το "live chat", μου είπαν ότι έχουν καθυστερήσεις λόγω πάρα πολλών αιτημάτων (η ίδια απάντηση κάθε φορά). Μου απάντησαν και αυτοί μέσω email που μου λέει το ίδιο πράγμα. Τι μπορούμε να κάνουμε; Ευχαριστώ
Hi, still nothing today. It's been 17 days, 11 of which were working days. I've spoken several times with the "live chat", they told me that they have delays due to too many requests (same answer every time). They also answered me via email telling me the same thing. What can we do? Thanks
Salve, ad oggi ancora nulla. Sono passati 17 giorni, di cui 11 lavorativi. Ho parlato varie volte con la "live chat", mi hanno detto che hanno dei ritardi per troppe richieste (la stessa risposta ogni volta). Mi ha risposto anche support@wonaco tramite email dicendomi la stessa cosa. Cosa possiamo fare? Grazie
Σε αυτήν την περίπτωση, δεν θα δίσταζα να υποβάλω μια καταγγελία μαζί μας στον ιστότοπο.
Απλώς ακολουθήστε αυτόν τον σύνδεσμο . ⬅️👍
Νομίζω ότι το καζίνο είχε αρκετό χρόνο για να σας πληρώσει και μπορεί να έχει πολλές αναλήψεις, αλλά σίγουρα δεν θα χρειαστεί τόσο πολύ.
Θα το πας τότε;
In this case I would not hesitate to lodge a complaint with us at the site.
I think the casino has had enough time to pay you out and they may have a lot of withdrawals but it definitely shouldn't take that long.
Are you going to go for it then?
Περιμέναμε 7 εβδομάδες για την πληρωμή! Νομίζω ότι αυτό είναι το σχέδιο! Δεν θα παίξω άλλο εδώ και δεν το προτείνω σε κανέναν. Έχω πολλά χρήματα στον λογαριασμό μου και ξέρω ότι δεν θα τα δω ποτέ.
We waited 7 weeks for the payout! I think that's the plan! I won't play here anymore and I don't recommend it to anyone. I have a lot of money in my account and I know I'll never see it.
Čekal jsme na vyplácení 7 týdnů ! Myslím, že je v tom zaměř ! Víc už zde hrát nebudu a ani to nikomu nedoporučuji. Mám na účtu hodně peněz a vím že je nikdy neuvidím.
Εάν έχετε τόσα χρήματα εκεί και είχατε μια ανοιχτή καταγγελία μαζί μας, γιατί σταματήσατε να απαντάτε; Δεν θα ήταν καλή ιδέα να ζητήσετε να ανοίξει ξανά και να προσπαθήσετε να το επιλύσετε; Νομίζω ότι είναι αρκετά τα χρήματα για να το αφήσω έτσι.
Τι πιστεύεις;
If you have that much money there and you had an open complaint with us, why did you stop responding? Wouldn't it be a good idea to request a reopening and try to resolve it? I think that's enough money to just leave it at that.
What do you think?
Keď tam máš toľko peňazí a u nás si mal otvorenú sťažnosť, prečo si prestal odpovedať? Nebolo by podľa teba dobré zažiadať o znovuotvorenie a snažiť sa to vyriešiť? Myslím, že to je dosť peňazí na to aby si to nechal len tak.
Čo myslíš?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.