Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοWonaco Casino - γενική συζήτηση

Wonaco Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

 από Hannahskeen578
|
2.749 προβολές 45 απαντήσεις |
|
1 2 3

Καλημέρα, θα ήθελα να ρωτήσω αν σας έχουν πληρωθεί τα χρήματα. Έχω το ίδιο πρόβλημα. Στις 28 Ιανουαρίου ζήτησα ανάληψη και από σήμερα, 8 Φεβρουαρίου, η πληρωμή δεν έχει διεκπεραιωθεί.

Αυτόματη μετάφραση:

Γεια, παίξατε σε ένα καζίνο με μπόνους; Απαιτήθηκε επαλήθευση ή όχι; Το καζίνο είπε κάτι συγκεκριμένο για το γιατί περιμένετε τα χρήματά σας;

Τέλος πάντων, είδα ότι κάποιος άλλος παίκτης έλαβε ήδη τα χρήματα, οπότε ίσως είναι θέμα χρόνου να τα πάρεις κι εσύ. Βλέπετε επίσης στο προφίλ σας εάν η ανάληψη είναι ακόμη σε εκκρεμότητα ή όχι;

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro

Όχι απολύτως γιατί φοβόμουν για την απόσυρσή μου και ειλικρινά 7 εργάσιμες ημέρες από την άποψή μου είναι πραγματικά πάρα πολλές

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro

Γεια, δεν έχω ενεργοποιήσει κανένα μπόνους και δεν χρειάστηκε καμία επαλήθευση. Δυστυχώς, πήρα την πρώτη μου ανάληψη από τις 20.1, υποτίθεται ότι έχουν πάρα πολλά αιτήματα για επεξεργασία. Ένα άλλο πράγμα είναι ότι το οικονομικό τμήμα λειτουργεί χωριστά έναντι της υποστήριξης, επομένως δεν έχετε καμία ευκαιρία να μάθετε γιατί δεν έχουν πληρωθεί τα χρήματά σας. Η υποστήριξη συνεχίζει να γράφει το ίδιο πράγμα ξανά και ξανά. Κάνε υπομονή, θα πάρεις τα λεφτά σου. Βλέπω στο προφίλ μου ότι η πληρωμή εξακολουθεί να βρίσκεται σε κατάσταση επαλήθευσης.

Αυτόματη μετάφραση:

Όχι απολύτως γιατί φοβόμουν για την απόσυρσή μου και ειλικρινά 7 εργάσιμες ημέρες από την άποψή μου είναι πραγματικά πάρα πολλές

Αυτόματη μετάφραση:

Okay then, it was just a question and there are no wrong answers. Rather I just want to know if players can sometimes be patient and wait or if they prefer to get the money right away. It is clear to me that everybody would like it as soon as possible but I've encountered an opinion that some people would have no problem waiting for a week.

So I wish you better elsewhere.🙂

Γεια, δεν έχω ενεργοποιήσει κανένα μπόνους και δεν χρειάστηκε καμία επαλήθευση. Δυστυχώς, πήρα την πρώτη μου ανάληψη από τις 20.1, υποτίθεται ότι έχουν πάρα πολλά αιτήματα για επεξεργασία. Ένα άλλο πράγμα είναι ότι το οικονομικό τμήμα λειτουργεί χωριστά έναντι της υποστήριξης, επομένως δεν έχετε καμία ευκαιρία να μάθετε γιατί δεν έχουν πληρωθεί τα χρήματά σας. Η υποστήριξη συνεχίζει να γράφει το ίδιο πράγμα ξανά και ξανά. Κάνε υπομονή, θα πάρεις τα λεφτά σου. Βλέπω στο προφίλ μου ότι η πληρωμή εξακολουθεί να βρίσκεται σε κατάσταση επαλήθευσης.

Αυτόματη μετάφραση:

Φυσικά, ευχαριστώ για την απάντηση.

Σε αυτήν την περίπτωση, θα συνιστούσα να υποβάλετε μια καταγγελία μαζί μας εάν δεν έχετε λόγο για τον οποίο συμβαίνει αυτό και εξακολουθείτε να περιμένετε για περισσότερες από δύο εβδομάδες.

Ακολουθήστε αυτόν τον σύνδεσμο και μπορείτε να τον ανοίξετε εδώ.

Η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει.

Θα το κάνεις;

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro

Ναι, θα το κάνω, απλά δεν καταλαβαίνω πώς μπορείτε να με βοηθήσετε.

Αυτόματη μετάφραση:
hanzlaus

Γεια,

Τουλάχιστον, πιθανότατα θα εξηγήσουμε στο καζίνο ότι εάν δεν έχουν τη δυνατότητα να πληρώσουν μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα, και δεν αναφέρω καν τα όρια ανάληψης, πρέπει να δουλέψουμε μαζί του, γιατί σίγουρα δεν είναι καλό μακροπρόθεσμα.

Ειλικρινά, θα δώσει στους kleggs μας την ευκαιρία να ελέγξουν λίγο το καζίνο και πιθανώς να προειδοποιήσουν άλλους παίκτες ότι τα όρια ανάληψης του μητρώου δεν λειτουργούν πολύ καλά. Λαμβάνοντας υπόψη ότι είναι δωρεάν υπηρεσία, βλέπω μόνο οφέλη εκεί, αλλά φυσικά εξαρτάται από εσάς.

Αυτόματη μετάφραση:

Γεια σας, ελπίζω ο χρήστης "Hanzlaus" να είναι καλά. Δυστυχώς έχω και εγώ προβλήματα με αυτό το καζίνο. Παίζω εκεί από τον Δεκέμβριο του 2024, έχω κάνει αρκετές αναλήψεις γύρω στα 300-400 και πήγαν καλά. Πρόσφατα έκανα μια αξιοπρεπή νίκη και έχω σε εκκρεμότητα αναλήψεις από τις 14 Φεβρουαρίου 2025 για συνολικά 1500 ευρώ (συν έχω δεσμεύσει άλλα 5000 € στον λογαριασμό). Έστειλα επίσης ένα email στην υποστήριξή τους την ίδια μέρα. Μέχρι σήμερα δεν υπάρχει απάντηση και οι πληρωμές βρίσκονται ακόμη σε "επαλήθευση σε εξέλιξη". Η ζωντανή συνομιλία μου λέει πάντα τα ίδια πράγματα, να περιμένω. Έχουν περάσει 11 μέρες, οι 7 από τις οποίες είναι εργάσιμες. Μπορείτε να με βοηθήσετε σας παρακαλώ;

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
Crusader2000

Ελπίζω πραγματικά να μπορείτε να κάνετε ανάληψη του μεγάλου χρηματικού ποσού στον λογαριασμό παιχνιδιών σας.

Τους έγραφα πολλές φορές την ημέρα και στο chat και στην ηλεκτρονική τους διεύθυνση και ευτυχώς μετά από 7 εργάσιμες επεξεργάζονταν την ανάληψη.

Ελπίζω να έχετε την ίδια θεραπεία!

Αυτόματη μετάφραση:

Γεια σας, ελπίζω ο χρήστης "Hanzlaus" να είναι καλά. Δυστυχώς έχω και εγώ προβλήματα με αυτό το καζίνο. Παίζω εκεί από τον Δεκέμβριο του 2024, έχω κάνει αρκετές αναλήψεις γύρω στα 300-400 και πήγαν καλά. Πρόσφατα έκανα μια αξιοπρεπή νίκη και έχω σε εκκρεμότητα αναλήψεις από τις 14 Φεβρουαρίου 2025 για συνολικά 1500 ευρώ (συν έχω δεσμεύσει άλλα 5000 € στον λογαριασμό). Έστειλα επίσης ένα email στην υποστήριξή τους την ίδια μέρα. Μέχρι σήμερα δεν υπάρχει απάντηση και οι πληρωμές βρίσκονται ακόμη σε "επαλήθευση σε εξέλιξη". Η ζωντανή συνομιλία μου λέει πάντα τα ίδια πράγματα, να περιμένω. Έχουν περάσει 11 μέρες, οι 7 από τις οποίες είναι εργάσιμες. Μπορείτε να με βοηθήσετε σας παρακαλώ;

Αυτόματη μετάφραση:

So, do I understand correctly that your account is fully verified there already?

Haven't they informed you at all if they need to check with the game provider, perhaps, regarding your gameplay?

That is one thing that comes to mind that the delay could be caused by.🤔

Have you tried to get in touch with the casino by email, by any chance? Live chat most of the time doesn't have much information regarding the withdrawals, actually.

Romi

Είμαι εγγεγραμμένος αρκετούς μήνες και δεν μου ζήτησαν ποτέ να κάνω επαλήθευση του λογαριασμού μου, μου είπαν ότι δεν χρειαζόταν, μάλιστα μεταξύ Δεκεμβρίου και Ιανουαρίου έκανα 4 αναλήψεις συνολικά, και έλαβα τα χρήματα σε μια-δυο μέρες. Από την τελευταία απόσυρση που έγινε στις 14 Φεβρουαρίου, όλα φαίνεται να έχουν σταματήσει. Τους έγραψα μέσω email στο ακριβώς πριν από 12 ημέρες, χωρίς απάντηση. Επικοινώνησα μαζί τους στο Live Chat για να ρωτήσω για αναλήψεις και μου είπαν ότι δεν χρειάζεται να ανησυχώ, όλα είναι σωστά και είναι απλά θέμα χρόνου. Στο μεταξύ, έχουν περάσει 12 ημέρες.

Αυτόματη μετάφραση:
Crusader2000

Alright, understand.

So, please let's try to wait until Monday, and if the situation remains unchanged, maybe you should file a complaint here, and then our team will investigate the matter.

What do you think of that? Could you do so?🤔

Romi

Ναι σίγουρα.

Αυτόματη μετάφραση:
Crusader2000

Okay. Let's hope for the best then.🤞

Romi

Γεια, ακόμα τίποτα σήμερα. Έχουν περάσει 17 ημέρες, 11 από τις οποίες ήταν εργάσιμες. Έχω μιλήσει αρκετές φορές με το "live chat", μου είπαν ότι έχουν καθυστερήσεις λόγω πάρα πολλών αιτημάτων (η ίδια απάντηση κάθε φορά). Μου απάντησαν και αυτοί μέσω email που μου λέει το ίδιο πράγμα. Τι μπορούμε να κάνουμε; Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:

Περιμέναμε 7 εβδομάδες για την πληρωμή! Νομίζω ότι αυτό είναι το σχέδιο! Δεν θα παίξω άλλο εδώ και δεν το προτείνω σε κανέναν. Έχω πολλά χρήματα στον λογαριασμό μου και ξέρω ότι δεν θα τα δω ποτέ.

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
hanzlaus

Συγγνώμη δεν καταλαβαίνω. Σας πλήρωσαν μετά από 7 εβδομάδες; Πήρες τα λεφτά; Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Crusader2000

Ναι 7 εβδομάδες και έλαβα μόνο 1.000 από τις 48.000 ευρώ. Δεν θα δω ποτέ περισσότερα, σταμάτησαν να επικοινωνούν εντελώς. Είναι ένα δόλιο καζίνο!

Αυτόματη μετάφραση:

Γεια, ακόμα τίποτα σήμερα. Έχουν περάσει 17 ημέρες, 11 από τις οποίες ήταν εργάσιμες. Έχω μιλήσει αρκετές φορές με το "live chat", μου είπαν ότι έχουν καθυστερήσεις λόγω πάρα πολλών αιτημάτων (η ίδια απάντηση κάθε φορά). Μου απάντησαν και αυτοί μέσω email που μου λέει το ίδιο πράγμα. Τι μπορούμε να κάνουμε; Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:

In this case I would not hesitate to lodge a complaint with us at the site.

Just follow this link. ⬅️👍

I think the casino has had enough time to pay you out and they may have a lot of withdrawals but it definitely shouldn't take that long. 

Are you going to go for it then? 

Περιμέναμε 7 εβδομάδες για την πληρωμή! Νομίζω ότι αυτό είναι το σχέδιο! Δεν θα παίξω άλλο εδώ και δεν το προτείνω σε κανέναν. Έχω πολλά χρήματα στον λογαριασμό μου και ξέρω ότι δεν θα τα δω ποτέ.

Αυτόματη μετάφραση:

Εάν έχετε τόσα χρήματα εκεί και είχατε μια ανοιχτή καταγγελία μαζί μας, γιατί σταματήσατε να απαντάτε; Δεν θα ήταν καλή ιδέα να ζητήσετε να ανοίξει ξανά και να προσπαθήσετε να το επιλύσετε; Νομίζω ότι είναι αρκετά τα χρήματα για να το αφήσω έτσι.

Τι πιστεύεις;

Αυτόματη μετάφραση:
1 2 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα