ΦόρουμΚαζίνοWolfy Casino - γενική συζήτηση

Wolfy Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 1 έτος από franztheuerw
|
4322 προβολές 50 απαντήσεις |
|
12 3
Προσθήκη ανάρτησης
Radka
πριν από 2 μήνες

Βλέπετε, κυρία Radko, αρκούσε μια παρέμβαση και το να ρωτήσετε τη διοίκηση του καζίνο Richprize και το θέμα λύθηκε αμέσως, αυτό μόνο αποδεικνύει πόσο βιαστικά τα καζίνο παίρνουν αποφάσεις και αφαιρούν τα κέρδη τους από αθώους παίκτες.

Είμαι σίγουρος ότι θα ήταν το ίδιο με το BetNox Casino, καθώς είμαι βέβαιος ότι δεν παραβίασα τους κανόνες με κανέναν τρόπο, και κάποιος εκπρόσωπος του BetNox Casino θα το εξηγούσε σε λίγα λεπτά

Είμαι πολύ πρόθυμος να δωρίσω μερικά τοις εκατό των κερδών σε εσάς ιδιωτικά ή να συνεισφέρω στην ανάπτυξη του ιστότοπου Casinoguru, δεν είμαι άπληστος άνθρωπος, αλλά πραγματικά δεν μου αρέσει όταν κάποιος με εξαπατά όπως τα καζίνο κάνε 🤗

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Υπάρχει περίπτωση να ανοίξει ξανά αυτή η καταγγελία; Ίσως το καζίνο έχει αλλάξει την προσέγγισή του προς τους πελάτες και είναι πρόθυμο να συνεργαστεί;

Είμαι σίγουρος ότι δεν παραβίασα τους κανόνες με κανέναν τρόπο, δεν πήρα ποτέ μπόνους, έχασα κάποια χρήματα μαζί τους πριν, παρ' όλα αυτά, το καζίνο πήρε όλα μου τα κέρδη

Είμαι σοκαρισμένος με το πόσο εύκολα τα καζίνο αφαιρούν τα κέρδη των παικτών τους χωρίς καμία βάση

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Look, I know you're desperate because you feel you are right when it comes to not breaking any rules. But unless you have anything new regarding the complaint, I fear the reopening request will be rejected.

This screenshot shows the latest complaint status:

file

I said "Aside from that, we remind them of every fresh complaint submitted against them."

So, try the reopening request, just don't get high hopes.

πριν από 2 μήνες

Βλέπετε, κυρία Radko, αρκούσε μια παρέμβαση και το να ρωτήσετε τη διοίκηση του καζίνο Richprize και το θέμα λύθηκε αμέσως, αυτό μόνο αποδεικνύει πόσο βιαστικά τα καζίνο παίρνουν αποφάσεις και αφαιρούν τα κέρδη τους από αθώους παίκτες.

Είμαι σίγουρος ότι θα ήταν το ίδιο με το BetNox Casino, καθώς είμαι βέβαιος ότι δεν παραβίασα τους κανόνες με κανέναν τρόπο, και κάποιος εκπρόσωπος του BetNox Casino θα το εξηγούσε σε λίγα λεπτά

Είμαι πολύ πρόθυμος να δωρίσω μερικά τοις εκατό των κερδών σε εσάς ιδιωτικά ή να συνεισφέρω στην ανάπτυξη του ιστότοπου Casinoguru, δεν είμαι άπληστος άνθρωπος, αλλά πραγματικά δεν μου αρέσει όταν κάποιος με εξαπατά όπως τα καζίνο κάνε 🤗

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

I'm sorry, but this is unacceptable. No doations. 😁

Also, you have no idea what the situation with the Rich Prize representative was back then. So, it's not the same with Bet Nox. I'm completely sure of that.

I'm sorry, I believe I said everything possible regarding this plea of yours.

Radka
πριν από 2 μήνες

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ της κατάστασης με το καζίνο RichPrize και της κατάστασης με το καζίνο BetNox;

Πολλές φορές έχω δει έναν εκπρόσωπο του καζίνο BetNox να συμμετέχει εδώ στο φόρουμ σχετικά με άλλα θέματα, και όταν πρόκειται για την περίπτωσή μου, όλοι προσποιούνται ότι δεν συνέβη τίποτα και κανείς δεν θέλει καν να απαντήσει στα μηνύματά μου 🙁🙁🙁

Κυρία Radko, ίσως θα έπρεπε να προσπαθήσουμε να ανοίξουμε ξανά την καταγγελία και να έρθει ένας εκπρόσωπος του καζίνο και να απαντήσει στις ερωτήσεις μου; Τι νομίζετε;

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 2 μήνες

If you say the representative has been active here on the forum, find some of his posts, and ask him or her directly using the reply button. You can do that on your own. 🙂

I'm not responsible for your complaints, or for judging your reopening request. the only way to find out what will happen is by trying.

Go ahead, please. We can continue to theoretically discuss it all over again, but your action is what matters the most.

Radka
πριν από 2 μήνες

filefilefilefilefile


Ακολουθούν 5 παραδείγματα όπου ένας εκπρόσωπος του καζίνο απάντησε σε παράπονα. Γιατί δεν ήθελε με κανέναν τρόπο να απαντήσει στο παράπονό μου;

Θα ήθελα πολύ να γράψω στον εκπρόσωπο, αλλά δεν μπορώ να το κάνω γιατί δεν μπορώ να απαντήσω στο παράπονό μου, επομένως δεν έχω καμία πιθανότητα.

Τι άλλο μπορώ να κάνω σε αυτό το θέμα; Θα ήθελα πολύ να προχωρήσω, αλλά όλοι με αγνοούν

Μπορείτε να μου δώσετε τα στοιχεία επικοινωνίας του αντιπροσώπου; Θα ήθελα πολύ να του γράψω ιδιωτικά

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 2 μήνες

Radka meant that when a casino representative wrote here to this thread on the forum, you can use the reply button to write and see if you don't hear from them here. It's not possible to do that in the complaint, that's clear.

Also, we don't provide contacts even if we had them because it would not be right. 

One more thing, if you would like to write further to bet-nox casino, it would be best if you do it in the thread that is dedicated to it.

Jaro
πριν από 2 μήνες

Ναι, δυστυχώς, οι εκπρόσωποι του καζίνο απαντούν μόνο σε παράπονα παικτών και δεν υπάρχει τρόπος να απαντηθούν εκεί

Μπορείτε να γράψετε στον εκπρόσωπο του καζίνο και να του ζητήσετε να επικοινωνήσει μαζί μου στο φόρουμ;

Θα προσπαθήσουμε να ανοίξουμε ξανά την καταγγελία;

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 2 μήνες

You have to ask for a reopening, I can't do that for you. But do you have something new to add to the case or do you want to give a reopen just because you saw that other players were answered by the casino ? Also, the cases you screenshotted were from a year ago and the latest one you shared is 8 months old, which is also quite long. 🤷‍♂️

Jaro
πριν από 2 μήνες

Τι συνέβη που οι εκπρόσωποι του καζίνο δεν απαντούν σε μηνύματα;

Ίσως αξίζει να τους ενημερώσετε;

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 2 μήνες

Honestly, it sounds like we have never had a conversation before. I already provided a simple demonstration to you, remember?

In any case, each account is informed about replies if anyone uses the reply button properly. I'm sorry to say that, but there is nothing else to do.

12 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα