Επιτρέψτε μου να απαντήσω σε όλα τα σημεία σας και δεν θα απαντήσω ξανά:
Οι παίκτες είναι αυτοί που μας ταΐζουν. Όχι τα καζίνο. Αν απογοητεύσουμε την εμπιστοσύνη των παικτών δείχνοντας λάθος δεδομένα ή υποστηρίζοντας άδικα καζίνο, θα επιστρέψει σε εμάς σαν μπούμερανγκ. Από την άλλη πλευρά, δεν σημαίνει ότι θα αποφασίζουμε πάντα στα τυφλά υπέρ του παίκτη κάθε φορά που υποβάλλει μια καταγγελία εναντίον ενός καζίνο.
Όχι, επιμένω, ΤΑ ΚΑΖΙΝΟ ΣΑΣ ΤΡΟΦΩΝΟΥΝ , όχι παίκτες. Το να είσαι επαγγελματίας ασφαλιστικός μεσίτης για τις αστικές ευθύνες, αυτό που κάνεις και ο τρόπος που λειτουργείς είναι ο ορισμός της σύγκρουσης συμφερόντων. Ο τραπεζικός σας λογαριασμός λαμβάνει χρήματα από τα καζίνο, όχι από τους παίκτες. Δεν λαμβάνετε χρήματα μέσω συνδρομών, αλλά μέσω προμήθειας από καταθέσεις παικτών. Ίσως ένα καζίνο σας δίνει 5% και παίρνει 9,0 και ένα άλλο καζίνο σας δίνει 3% και παίρνει 5,0. Αυτό είναι κάτι που ίσως ισχύει ή ίσως δεν είναι. Αλλά βλέπετε...έτσι λειτουργεί η σύγκρουση συμφερόντων. Επιπλέον, οι προμήθειες σας προέρχονται από τον παίκτη ΧΑΝΕΙ, που σημαίνει ότι οποιεσδήποτε αποφάσεις ευνοούνται από το Καζίνο = περισσότερα χρήματα για εσάς.
Δημιουργήσαμε τη μεγαλύτερη λίστα με κριτικές καζίνο στον κόσμο και ενημερώνουμε τακτικά αυτήν τη λίστα για να βεβαιωνόμαστε ότι οι Δείκτες Ασφαλείας εξακολουθούν να ισχύουν.
Προτείνουμε διαφορετικά κορυφαία καζίνο στους παίκτες με βάση την προέλευση τους, γιατί για παράδειγμα, ένα καζίνο που είναι εξαιρετικό για Γερμανούς παίκτες δεν χρειάζεται να είναι πολύ καλό για παίκτες στην Αργεντινή κ.λπ. Προσπαθούμε λοιπόν να δημιουργήσουμε ένα μοναδικό κορυφαίο καζίνο λίστα για κάθε χώρα. Όταν οι παίκτες πηγαίνουν να παίξουν σε αυτά τα καζίνο και τελικά χάνουν, παίρνουμε προμήθεια από αυτό.
Ναι, τώρα που το SEO σας είναι καλό και αφού δημιουργήσετε τη φήμη σας, η ροή των "πελατών" θα συνεχίσει να έρχεται ό,τι κι αν κάνετε. Δεν χρειάζεται καν να σε νοιάζει. Είμαι ένα ζωντανό παράδειγμα του τι συμβαίνει όταν ένας παίκτης βιώνει αυτό που λες "δεν θα ήθελες να συμβεί". Αρνείτε να μειώσετε τις αξιολογήσεις των καζίνο για πράγματα τόσο απλά όπως οι παίκτες να λαμβάνουν προσφορές καθημερινά μετά από αυτο-αποκλεισμούς. Δώσε μου ένα διάλειμμα.
Όσο για τις άδειες του Κουρασάο και το να κρίνεις με βάση την τοποθεσία του παίκτη είναι τόσο μαλακία. Το 99,999% αυτών των καζίνο είναι εντελώς απαγορευμένα στην ΕΕ/ΗΠΑ/ΚΑΝΑΔΑ και έχουν 300 καθρέφτες, έτσι ώστε οι παίκτες να παίζουν εκεί παράνομα, ωστόσο δεν ιδρώνεις.
Ποτέ δεν λέμε στους παίκτες να παίξουν σε ένα καζίνο, επειδή γίνεσαι πλούσιος, στην πραγματικότητα λέμε ότι τελικά χάνεις, αλλά γνωρίζουμε επίσης ότι υπάρχουν άνθρωποι που απλά αγαπούν τα παιχνίδια του καζίνο. Πιστεύουμε ότι είναι καλύτερο για εκείνους τους παίκτες να παίζουν σε αξιοπρεπή καζίνο που θα πληρώσουν τα κέρδη σε περίπτωση που ο παίκτης είναι απλώς τυχερός αντί να κάνει ανόητες δικαιολογίες και να ακυρώσει τα κέρδη. Γι' αυτό δημιουργήθηκε το CasinoGuru - για να παρέχει ειλικρινείς κριτικές στο διαδικτυακό καζίνο.
Με άλλα λόγια λέτε στους ανθρώπους ότι το νερό είναι υγρό. Πηγαίνετε να ελέγξετε τις περιπτώσεις μου, ότι έπαιξα ΜΙΑ ΦΟΡΑ από το σπίτι του γονέα, κατά τη διάρκεια των διακοπών, χωρίς να χρησιμοποιήσω μπόνους, ενώ είχα 300 κορμούς από ένα μέρος 3 ώρες μακριά και πόσο δίκαιο πήρα τα κέρδη μου όπως ισχυρίζεστε. Και όταν είπα ότι ΤΟ ΚΑΖΙΝΟ ΠΟΥ ΑΡΝΗΘΗΚΕ ΝΑ ΜΕ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΣΤΕΛΝΕΙ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΕΙΠΕΣ "ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΟ".
Επιπλέον, ποτέ δεν είπαμε ότι οι άδειες του Κουρασάο είναι οι καλύτερες - από την άποψή μου, αυτό είναι άλλο ένα παράδειγμα του πόσο παραπληροφορημένα είναι τα λόγια σας. Για να παρέχουμε στους παίκτες το πιο περίπλοκο σύνολο πληροφοριών, είναι φυσικό να αναφέρουμε κάτι τόσο σημαντικό όσο η άδεια. Αν προσπαθήσατε λίγο, θα βρείτε πολλές συνομιλίες που δηλώνουν ότι το Κουρασάο κάποια στιγμή υποστηρίζει τα παράπονα των παικτών με τον τρόπο που μπορείτε να υποβάλετε ένα, αν και σπάνια απαντούν. Αυτό δεν είναι σχεδόν προώθηση.
Ποτέ δεν είπες ότι είναι «οι καλύτεροι», αλλά κρύβεις το γεγονός ότι είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΝΡΥΘΜΙΣΤΕΣ . Λέτε ακόμη και στους ανθρώπους κατά καιρούς να επικοινωνήσουν με τις «Αρχές του Κουρασάο... xD
Αν προσπαθήσατε λίγο, θα βρείτε πολλές συνομιλίες που δηλώνουν ότι το Κουρασάο κάποια στιγμή υποστηρίζει τα παράπονα των παικτών με τον τρόπο που μπορείτε να υποβάλετε ένα, αν και σπάνια απαντούν . Αυτό δεν είναι σχεδόν προώθηση.
Αν συμβαίνει αυτό, όλα τα καζίνο με Άδειες Κουρασάο θα πρέπει να έχουν ΜΕΓΙΣΤΗ βαθμολογία 5, καθώς όλα τα καζίνο που εδρεύουν εκεί , βασίζονται εκεί ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΣΕ ΜΗ ΡΥΘΜΙΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΜΨΟΥΝ ΤΟΠΙΚΕΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙΣ ΜΕ 500 ΚΑΘΡΕΦΤΕΣ.
Επενδύουμε επίσης στην πρωτοβουλία Παγκόσμιας Αυτοαποκλεισμού . Ο στόχος είναι να δημιουργηθεί ένα εργαλείο που θα επιτρέπει στους παίκτες να αυτο-αποκλείζονται σε όλα τα καζίνο στον κόσμο (θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε τη μεγάλη βάση δεδομένων των καζίνο για αυτό).
Επενδύετε στον παγκόσμιο αυτοαποκλεισμό και νοιάζεστε τόσο πολύ για τους παίκτες, που στην περίπτωσή μου δεν μπορούσατε να αναγκάσετε το καζίνο να σταματήσει να μου στέλνει προσφορές μετά τον αυτοαποκλεισμό και θεωρήσατε ότι είναι κάτι φυσιολογικό. Ενδιαφέρεστε για τους παίκτες τόσο πολύ, που όταν κάνετε κατάταξη καζίνο δεν αναφέρετε τις εκδόσεις rtp (94%,95%,96%) που έχουν στους κουλοχέρηδες.
Let me answer to all your points and I will not answer again:
Players are the ones who feed us. Not the casinos. If we disappoint the players trust by showing wrong data or supporting unfair casinos, it will return to us like a boomerang. On the other hand, it doesn't mean we'll always blindly decide in favour of the player whenever they submit a complaint against a casino.
No , I insist, THE CASINOS FEED YOU, not players. Being a professional insurance broker on civil liabilities , what you are doing and the way you function is the definition of a conflict of interest. Your bank account gets money from the casinos , not the players. You don't get funds through subscriptions , but through comission from player deposits. Maybe a casino gives you 5% and gets 9.0 and another casino gives you 3% and gets 5.0. That is something that maybe is true or maybe it is not. But you see...that's how conflict of interest works. Furthermore your comissions come from player LOSES, which means any Casino favoured decisions = more money for you.
We created the biggest list of casino reviews in the world, and we regularly update this list to make sure that the Safety Indexes are still valid.
We recommend different top casinos to players based on where they come from, because for example, a casino that is great for German players doesn't need to be too good for players in Argentina, etc. So we try to create a unique top casinos list for every country. When players go to play to these casinos and eventually lose, we get a commission from it.
Yes , now that your SEO is good and after you built your reputation , the flow of "customers" will keep comming no matter what you do. You don't even have to care. I am a living example of what happens when a player experiences what you say "you wouldn't want to happen". You refuse to cut casinos ratings for things as simple as players getting promotions daily after self-exclusions. Give me a break.
As for Curacao licenses and you judging based on player Location is such a bullshit. 99,999% of these casinos are completely banned in EU/USA/CANADA and they have 300 mirrors so players play there illegaly , yet you still don't break a sweat.
We never tell the players to play in a casino, because you become rich, we actually say that you eventually lose, but we also know there are people who simply love casino games. We believe that it's better for those players to play in decent casinos that will pay the winnings in case the player is simply lucky instead of making stupid excuses and voiding the winnings. That's why CasinoGuru was created - to provide honest online casino reviews.
In other words you tell people that water is wet. Go check my cases , that I played ONE TIME from parrent's home , during vacations , without using a bonus , while I had 300 logs from a place 3 hours far away and how fair I got my winnings as you claim. And when I said that THE CASINO WHO REFUSED TO PAY ME KEEPS SENDING PROMOTIONS YOU SAID "IS NORMAL".
Moreover, we have never said Curacao licenses are the best - from my point of view, this is another example of how misinformed your words are. To provide players with the most complex set of information, it is only natural to mention something as important as the license. If you have tried a little, you would find many conversations declaring Curacao at some point supports player's complaints by the means you can submit one, though they rarely respond. This is hardly promotion.
You never said they are "the best" , but you hide the fact that they are COMPLETELY UNREGULATED. You even tell people at times to contact the "Curacao Authorities.... xD
If you have tried a little, you would find many conversations declaring Curacao at some point supports player's complaints by the means you can submit one, though they rarely respond. This is hardly promotion.
If that's the case , which is the case all Casinos with Curacao Licenses should have a MAXIMUM rating of 5, since all casinos based there , are based there ONLY TO WORK ON UNREGULATED ENVIROMENT AND BYPASS LOCAL BANS WITH 500 MIRRORS.
We also invest in Global Self Exclusion initiative. The goal is to create a tool that would allow players to self-exclude in all casinos in the world (we could use our large casino database for it).
You invest on Global self exclusion and u care so much about the players , that in my case you couldn't force the casino to stop sending me promotions after self-exclusion and you cated as if it is something normal. You care about players that much , that when you do casino rankings you don't mention the rtp (94%,95%,96%) versions they have on slots.
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 μήνες
Αυτόματη μετάφραση: