Λυπούμαστε, δεν είμαι σίγουρος ποιον θέλατε να ρωτήσετε όλα αυτά επειδή δεν χρησιμοποιήσατε το κουμπί "απάντηση", αλλά ίσως μαζί να προσπαθήσουμε να λύσουμε το πρόβλημά σας ούτως ή άλλως.
Πότε ακριβώς ζητήσατε την απόσυρση και ποιος είναι ο λόγος της απόρριψης των εγγράφων, παρακαλώ;
Βεβαιωθείτε ότι είναι στη σωστή μορφή και καλής ποιότητας. Διαφορετικά, το καζίνο δεν θα τα εγκρίνει.
Λάβατε κάποια εξήγηση από το καζίνο για όλα αυτά;
Sorry, I'm not sure who you wanted to ask all this because you didn't use the "reply" button, but maybe together we can try to solve your issue anyway.
When exactly did you request the withdrawal, and what is the reason for the rejection of the documents, please?
Make sure they are in the right format and of good quality. Otherwise, the casino won't approve them.
Did you receive any explanation from the casino about all this?
Αυτόματη μετάφραση: