ΦόρουμΚαζίνοWinOlot Casino - γενική συζήτηση

WinOlot Casino - γενική συζήτηση

πριν από 3 μήνες από Patriaca
|
1548 προβολές 21 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 3 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το WinOlot Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 3 μήνες

Γειά σου


Έχω παίξει πολλά χρήματα για να πάρω ανάληψη 5000 ευρώ και περιμένω την ανάληψη μου από 19/01, έχουν περάσει ήδη 4 εργάσιμες μέρες μετά την παράδοση όλων των εγγράφων που μου ζήτησαν, τώρα δεν κάνουν ακόμα και απαντήστε στα email μου, είναι πράγματα που αρχίζουν να μυρίζουν άσχημα.


Μπορείτε να με βοηθήσετε;


Ευχαριστώ

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
Patriaca
πριν από 3 μήνες

Hello. I can understand that to wait for a withdrawal for days could make you somehow more skeptical and maybe start to be suspicious. I just would like to say that when it comes to the first withdrawal, it should be a more time-consuming process than usual, and therefore in this situation to wait 4 days is quite normal. I can see that you have already submitted a complaint. If you have any additional information, please do provide those. In the meantime maybe you will be interested in how the complaint procedure is done and what to expect, so this article 👈 will surely help you to better understand that. Let us know when something's on your mind, ok?

πριν από 3 μήνες

Γεια σας, πραγματικά δεν ξέρω τι να κάνω πια... Προσπαθώ να κλείσω τον λογαριασμό μου εδώ και 3 μέρες με την αιτιολογία ότι έχω πρόβλημα με τον εθισμό στον τζόγο... αλλά το καζίνο winOlot δεν ενδιαφέρεται. .. Έχω στείλει ήδη 5 email και μάλλον ήμουν 10 σε υποστήριξη (κανείς δεν θέλει να βοηθήσει) ... Συμβουλεύω όλους να παίξουν εκεί γιατί αν δεν καταφέρουν να κλείσουν λογαριασμό ... πώς θα το κάνουν χειριστεί μια ανάληψη 🙈 ... Ελπίζω ότι το Casino Guru μπορεί να με βοηθήσει (έχω στιγμιότυπα οθόνης ολόκληρης της ιστορίας ) Μπόρεσα να κλείσω οριστικά τον λογαριασμό μου σε κάθε καζίνο μέχρι στιγμής, αλλά το WinOlot καζίνο είναι εντελώς εμπόδιο.

Αυτόματη μετάφραση:
Leeamaria
πριν από 3 μήνες

Hi, if you are unable to close your account and the casino is ignoring your request for more times, then I wouldn't think twice and file a complaint with us. You can do so here on this link

I will also include a guide with important information on what you can expect from the complaint process. 

Furthermore, does the casino communicate with you about your request or does it completely ignore it ? 

Also, when you talk about gambling and gambling problems, I can share a guide where you can find out helpful things about responsible gambling.

Of course, I hope you will be able to close your account as soon as possible and our team will try to help you in this situation. Fingers crossed. 🤞

Jaro
πριν από 3 μήνες

Ευχαριστώ πολύ… το έκανα. Ελπίζω να με βοηθήσετε, πραγματικά δεν ξέρω τι να κάνω. Η εξυπηρέτηση πελατών επικοινωνεί μόνο μαζί μου, μου λέει εδώ και 6 μέρες να κάνω υπομονή και το αρμόδιο τμήμα θα επικοινωνήσει μαζί μου με email (αλλά δεν γίνεται τίποτα) . Δεν φαίνεται ότι θα το κλείσουν ποτέ. Είναι πολύ τρομακτικό να μιλάω με την εξυπηρέτηση πελατών κάθε μέρα και να τους ζητώ να κλείσουν επιτέλους τον λογαριασμό μου...

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

filefilefile

Leeamaria
πριν από 3 μήνες

I see you've sent a few emails and since they haven't replied it's quite sad. I think such a request should be taken seriously by the casino and not lightly, so since you have filed a complaint, our team will try to help you.

Kristina has already replied to you, so you can respond back to her. Just click right here to update your complaint

Hopefully this will be resolved as soon as possible and you will be able to close your account. If anything changes let me know.

πριν από 3 μήνες

Γεια σας, καταρχήν σας ευχαριστώ για τη βοήθεια και φυσικά μόλις αλλάξει κάτι θα σας ενημερώσω και ναι, επίσης βρίσκω πολύ λυπηρό που αυτό το καζίνο δεν παίρνει το θέμα στα σοβαρά.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

filefile Τώρα έλαβα ένα email ότι πρέπει να τους στείλω έγγραφα (για να επαληθεύσω τον εαυτό μου... σαν.....πρέπει να απαντήσω; Από πότε πρέπει να κάνετε επαλήθευση εάν θέλετε να κλείσετε έναν λογαριασμό.. αυτό το καζίνο με σκοτώνει 😥

Αυτόματη μετάφραση:
Leeamaria
πριν από 3 μήνες

You're welcome. 

As for the casino wanting you to verify yourself, I would probably cooperate. It's not completely common, but it's nothing that the casino would violate, so you certainly don't have to worry, and hopefully it will only go faster from here on. 🙂

πριν από 3 μήνες

Χθες έστειλα ένα νέο email όπου αναδιατύπωσα τα πάντα λίγο (χάρη στη συμβουλή της Kristina). Μόλις έλαβα μια απάντηση... ότι τώρα απλά θέλεις να μάθεις τον λόγο... απάντησα αμέσως... (🙈παρόλο που έχω ήδη πει τον λόγο 10 φορές ) ελπίζω να κλείσει τώρα .ps . . Δεν ξέρω αν τα email μου έφτασαν στην Κριστίνα (γι' αυτό δημοσιεύω τα περισσότερα εδώ .. με εκτίμηση ✌🏻ps, αλλά και μόνο το γεγονός ότι απάντησες στο email μου δίνει ελπίδα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

ενημέρωση 😔επιμένουν στην επαλήθευση... Δεν βλέπω το νόημα σε αυτό (καθαρή παρενόχληση)... να αφήσω τον λογαριασμό ανοιχτό; Δεν είναι πιο λογικό από το να τους στέλνουμε τέτοια εμπιστευτικά έγγραφα; Η εμπιστοσύνη μου σε αυτό το καζίνο έχει τελειώσει (δεν χρειάστηκε ποτέ να επαληθεύσω τον εαυτό μου για να κλείσω έναν λογαριασμό) οπότε ποιο είναι το μικρότερο κακό; Αλήθεια με συμβουλεύετε να επαληθεύσω; Ποιος μου εγγυάται ότι θα κλείσει τότε; Πραγματικά δεν το πιστεύω 😔… φιλικούς χαιρετισμούς

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Χθες έστειλα ένα νέο email όπου αναδιατύπωσα τα πάντα λίγο (χάρη στη συμβουλή της Kristina). Μόλις έλαβα μια απάντηση... ότι τώρα απλά θέλεις να μάθεις τον λόγο... απάντησα αμέσως... (🙈παρόλο που έχω ήδη πει τον λόγο 10 φορές ) ελπίζω να κλείσει τώρα .ps . . Δεν ξέρω αν τα email μου έφτασαν στην Κριστίνα (γι' αυτό δημοσιεύω τα περισσότερα εδώ .. με εκτίμηση ✌🏻ps, αλλά και μόνο το γεγονός ότι απάντησες στο email μου δίνει ελπίδα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

I think she must have received and read them and when it is your turn, she will answer your complaint, so no need to worry. Of course, if there is a problem, I can discuss it with her, but for now I think everything is fine. 

Well, let's see if they can close your account and I firmly believe that they will.

Think positive. 😊

πριν από 3 μήνες

ενημέρωση 😔επιμένουν στην επαλήθευση... Δεν βλέπω το νόημα σε αυτό (καθαρή παρενόχληση)... να αφήσω τον λογαριασμό ανοιχτό; Δεν είναι πιο λογικό από το να τους στέλνουμε τέτοια εμπιστευτικά έγγραφα; Η εμπιστοσύνη μου σε αυτό το καζίνο έχει τελειώσει (δεν χρειάστηκε ποτέ να επαληθεύσω τον εαυτό μου για να κλείσω έναν λογαριασμό) οπότε ποιο είναι το μικρότερο κακό; Αλήθεια με συμβουλεύετε να επαληθεύσω; Ποιος μου εγγυάται ότι θα κλείσει τότε; Πραγματικά δεν το πιστεύω 😔… φιλικούς χαιρετισμούς

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Yes, you already told me that information. I also asked my colleagues and they informed me that it's not usual for the casino to ask for verification documents in this situation, but it's not wrong and it's fine. 

So as I recommended, I would cooperate and you have a complaint so as long as the casino doesn't close your account, we would still try to help you. 

Well, I would deliver the documents to the casino and we'll see how it goes from there. 

You think you can manage that? 

Jaro
πριν από 3 μήνες

Εντάξει το ξέρω, προσπαθώ να σκεφτώ θετικά, γιατί το πρόβλημα είναι... ακόμα κι αν ήθελα να επαληθεύσω τον εαυτό μου, ζητούν λογαριασμό ρεύματος ή ρεύματος/ιντερνέτ κλπ με το όνομά μου και δεν έχω κάτι παρόμοιο επειδή ο άντρας μου πληρώνει για όλα αυτά. Ευχαριστώ για την ωραία απάντηση 🌻Ps 🙈 Ίσως δεν ήταν έξυπνο εκ μέρους μου να δώσω κακή βαθμολογία. τις καλύτερες ευχές

Αυτόματη μετάφραση:
Leeamaria
πριν από 3 μήνες

Have you tried to explain this situation to the casino and do you have any other alternative you could send ? These are normal documents that the casino asks for. 

Also, you're welcome, I hope you can resolve this saga as soon as possible. If anything we are here. 🙂

πριν από 3 μήνες

γεια... το καζίνο δεν απάντησε σε αυτό... αλλά αυτό είναι εντάξει, η υπόθεση βλάπτει πάρα πολύ την υγεία μου και ακόμα κι αν μπορούσα (που δεν μπορώ), δεν θα επαληθεύσω τον εαυτό μου εκεί . Είμαι βέβαιος ότι το καζίνο θα μπορούσε να κλείσει τον λογαριασμό μου μέσα σε ένα δευτερόλεπτο (όπως έχουν κάνει όλα τα καζίνο με τον εθισμό στον τζόγο) Σας ευχαριστώ για τη βοήθειά σας, αλλά νομίζω ότι πρέπει να κλείσουμε την υπόθεση ως ανεπίλυτη γιατί δεν έχω δύναμη. Με εκτίμηση 🌻

Αυτόματη μετάφραση:
Leeamaria
πριν από 3 μήνες

Hi there.

I'm truly sorry to hear that. Did you also consider that leaving this matter unresolved now may harm you in the future? My point is that we should try to get your account closed to prevent possible uncontrolled deposits.

Of course, the decision is yours to make. Take care of yourself, please.

Radka
πριν από 3 μήνες

Γεια σας 🙋‍♀️ μην ανησυχείτε, δεν θα κάνω ανεξέλεγκτες καταθέσεις εκεί... και δεν θα τους στείλω έγγραφα γιατί υποτίθεται ότι μόνο τότε μπορούν να κλείσουν τον λογαριασμό μου...🌻✌🏻Είμαι έξω, ό,τι καλύτερο σε όλους σας.

Αυτόματη μετάφραση:
1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
CandyBlitzBombs_flash_alt
Το Free Slot Tournament με έπαθλο 1000€ είναι LIVE!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα