Ναι, μου είπες ήδη αυτές τις πληροφορίες. Ρώτησα επίσης τους συναδέλφους μου και με ενημέρωσαν ότι δεν συνηθίζεται το καζίνο να ζητά έγγραφα επαλήθευσης σε αυτήν την κατάσταση, αλλά δεν είναι λάθος και είναι εντάξει.
Έτσι, όπως σας πρότεινα, θα συνεργαζόμουν και έχετε ένα παράπονο, ώστε εφόσον το καζίνο δεν κλείνει τον λογαριασμό σας, θα προσπαθούμε να σας βοηθήσουμε.
Λοιπόν, θα έδινα τα έγγραφα στο καζίνο και θα δούμε πώς θα πάει από εκεί.
Πιστεύεις ότι μπορείς να το διαχειριστείς;
Yes, you already told me that information. I also asked my colleagues and they informed me that it's not usual for the casino to ask for verification documents in this situation, but it's not wrong and it's fine.
So as I recommended, I would cooperate and you have a complaint so as long as the casino doesn't close your account, we would still try to help you.
Well, I would deliver the documents to the casino and we'll see how it goes from there.
You think you can manage that?
Αυτόματη μετάφραση: