Τέλεια, χαίρομαι που κατάφερες να κερδίσεις και δίνει ελπίδα σε άλλους, ακόμα περιμένω, οι 90 ημέρες λήγουν στις 26 Οκτωβρίου, δεν έχω τρόπο να ακυρώσω την απόσυρση μόνος μου για να δω αν όντως λειτουργεί έτσι. Περιμένω να ακυρώσουν και θα τους ζητήσω ξανά να εξοφλήσουν τα κέρδη μου.
Great, I'm glad you also managed to win and it gives hope to others, I'm still waiting, the 90 days expires on 26 October, I have no way of cancelling the withdrawal myself to see if it really works that way so I'm waiting for them to cancel and I'll ask them again to pay out my winnings.
Γεια σας, υποθέτω.
Έχετε κάποιο πρόβλημα;
Hello, I guess so.
Do you have any issues?
Όχι απλώς μια γενική ερώτηση αν κάποιος είχε πάρει τα χρήματά του που έπρεπε. Περιμένω άλλη απόσυρση. Έχουν περάσει σχεδόν 5 εβδομάδες τώρα
No just a general question if anyone had got their money they were due. I’m waiting on another withdrawal. Been nearly 5 weeks now
Λοιπόν, πιστεύω ότι οι 5 εβδομάδες είναι πάρα πολλές.
Ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί πλήρως, παρακαλώ; Σε τι κατάσταση βρίσκεται τώρα η απόσυρσή σας; Ειλικρινά, θα έβρισκα τον εαυτό σου ένα πιο αξιοπρεπές καζίνο, δεν ήταν αρκετό ένα παράπονο; 🤔
Well, I believe that 5 weeks are far too much.
Has your account been fully verified, please? In what status is your withdrawal now? Honestly, I would find yourself a more decent casino, wasn't one complaint enough? 🤔
Όχι, εξακολουθώ να περιμένω, μετά από 90 ημέρες αναμονής η πληρωμή απορρίφθηκε αυτόματα , έκανα ξανά αίτηση για την πληρωμή και θα δω τι θα γίνει στη συνέχεια
No, I am still waiting, after 90 days of waiting the payment was automatically rejected , I have reapplied for the payment and will see what happens next
Σας εύχομαι καλή τύχη 🤞.
Πείτε μας πώς πάει, παρακαλώ.
I wish you the best luck 🤞.
Let us know how it goes, please.
Έκανα την 1η απόσυρσή μου. Περίμενα 6 εβδομάδες για να γίνει επεξεργασία. Κράτησε λίγο για να παίξεις. Κέρδισε περισσότερο από την απόσυρση της παρτίδας. Ακόμα περιμένω τη 2η απόσυρσή μου. Δεν καταλαβαίνω τι παίρνει τόσο πολύ
I made my 1st withdrawal. Waited 6 weeks for that to be processed. Kept a let bit to play with. Won more so withdrawal the lot. Still waiting on my 2nd withdrawal. Don’t understand what takes so long
Πρέπει να ομολογήσω ότι δεν έχω μια πολύ καλή εξήγηση. Πιστεύω επίσης ότι το να ρωτήσουμε το καζίνο δεν θα μας οδηγήσει πουθενά.
Τέλος πάντων, έχεις διαβάσει την ανάρτηση των Twinsies;
"Μετά από 90 ημέρες αναμονής η πληρωμή απορρίφθηκε αυτόματα, έκανα ξανά αίτηση για την πληρωμή και θα δούμε τι θα γίνει στη συνέχεια"
Ειλικρινά δεν έχω ιδέα πώς το καζίνο διαχειρίζεται τις πληρωμές.
I must admit that I do have not quite a good explanation. I also think that asking the casino will get us nowhere.
Anyway, have you read the Twinsies post?
"after 90 days of waiting the payment was automatically rejected , I have reapplied for the payment and will see what happens next"
I honestly have no clue how the casino manages the payouts.
Λίγο πολύ γρήγορα, επικοινώνησα στο chat και σύμφωνα με τις πληροφορίες ο χρόνος αναμονής είναι στάνταρ, δηλαδή 7-21 εργάσιμες ημέρες για απάντηση, ανεξάρτητα από το ότι περίμενα περισσότερες από 90 ημέρες 😁
A little too fast, I contacted on chat and according to the information the waiting time is standard that is 7-21 working days for a response, no matter that I waited more than 90 days 😁
Πραγματικά θαυμάζω την υπομονή και τη θετική σας προσέγγιση, καθώς βρίσκομαι στην κατάστασή σας, υποθέτω ότι θα ήμουν τρελός μέχρι τώρα...
Ξέρω ότι δεν είναι πολύ εμπνευσμένη αντίδραση, απλά δεν μπορώ να καταλάβω πώς «δουλεύουν» με τόσο μεγάλους χρόνους αναμονής! Η χαμηλή φήμη είναι άξια, θα έλεγα.
I truly admire your patience and positive approach, being in your situation, I guess that I would be mad by now...
I know that it's not a very inspiring reaction, I just can't understand how they "work" with such long waiting times! The low reputation is well-deserved, I'd say.
Πάρτε τον λόγο μου, δεν έχω πια υπομονή, περίμενα πάρα πολύ καιρό και μάλλον η αναμονή θα είναι τόσο μεγάλη όσο την προηγούμενη φορά, οι απαντήσεις που παίρνω στο chat είναι ίδιες με την πρώτη φορά, αλλά θα δούμε πώς θα γίνει εξελίσσεται περαιτέρω 😊
Take my word for it , I have no patience anymore , I have been waiting far too long and probably the wait will be as long as last time , the answers I get in chat are the same as the first time but we will see how it develops further 😊
Όλα μου τα δάχτυλα είναι σταυρωμένα για σένα 🤞🤞👍
Αισθάνεστε πολύ ανόητοι ζητώντας μας να μας ενημερώσετε ΑΝ αλλάξει κάτι, αλλά ελπίζω να καταλάβετε ότι θα ήμασταν όλοι πολύ ενθουσιασμένοι. 🙂
All my fingers are crossed for you 🤞🤞👍
Feel quite stupid asking you to let us know IF something changes, but I hope you understand that we would be all very excited. 🙂
Φυσικά καταλαβαίνω 😊 καθώς για κάποιες πληροφορίες σχετικά με την απόσυρση εξακολουθεί να είναι σε εκκρεμότητα 😊
Of course I understand 😊 as for some information regarding the withdrawal it still has a pending status 😊
Το like που σας έδωσα δεν προορίζεται για "την κατάσταση σε εκκρεμότητα" 🙂
Θα ήθελα πολύ να ακούσω κάτι σαν "εγκρίθηκε"! 😉
The like I gave you is not meant for "the pending status" 🙂
Would love to hear something like "approved"! 😉
Περίμενα 4 μήνες και έγινε αντιστροφή στον λογαριασμό μου επίσης κάποιος που εργάζεται εκεί έχει χρησιμοποιήσει την κάρτα μου; Μην εμπιστεύεστε αυτόν τον ιστότοπο, μπορείτε να κάνετε Google στους ιδιοκτήτες τους είναι καλλιτέχνες απάτης από το Λονδίνο
I have waited 4 months and it was reversed back to my account also someone who works there has been using my card ? Do not trust this site you can Google the owners they’re scam artists from London
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.