πριν από 2 έτη
Σε αυτήν την περίπτωση, θα πρέπει να αναφέρετε την απάτη στην τράπεζά σας.
Το έχεις δοκιμάσει;
In this case, you should report fraud t your bank.
Have you tried that?
0
Σε αυτήν την περίπτωση, θα πρέπει να αναφέρετε την απάτη στην τράπεζά σας.
Το έχεις δοκιμάσει;
In this case, you should report fraud t your bank.
Have you tried that?
Καμία λέξη για την απόσυρσή σας ακόμα. Είμαι στην 8η εβδομάδα τώρα. Έχω αρχίσει να σκέφτομαι αν θα πληρωθώ ποτέ.
Any word of your withdrawal yet. I am onto week 8 now. I’m starting to dout if I will ever get payed out.
Γεια σας, δεν μιλάω γιατί δεν έχω νέα στοιχεία σχετικά με την πληρωμή μου, ακόμα περιμένω, τίποτα δεν αλλάζει, οι απαντήσεις στο chat είναι ακόμα οι ίδιες ή καταλήγουν να τελειώνουν η συνομιλία στη μέση της συνομιλίας, επίσης μέχρι στιγμής Δεν έχω καλές πληροφορίες
Hello, I do not speak because I do not have any new information regarding my payment, I am still waiting, nothing changes, the answers on chat are still the same or end up ending the chat in the middle of the conversation , also so far I do not have any good information
Έχει περάσει αρκετός καιρός, πιστεύετε ότι το καζίνο θα σας πληρώσει;
It has been quite some time, do you think that the casino will pay you?
Έχω αρχίσει να αμφιβάλλω ολοένα και περισσότερο για το ότι τα κέρδη μου θα πληρωθούν σε εμένα, νιώθω πολύ εξαπατημένη από το καζίνο, αλλά ακόμα περιμένω να δω τι θα γίνει στη συνέχεια
I'm starting to doubt more and more that my winnings will be paid to me, I feel strongly cheated by the casino but I'm still waiting to see what happens next
Γεια σου Twinsy, λυπάμαι για αυτήν τη δυσάρεστη εμπειρία και που δεν μπορέσαμε να σε βοηθήσουμε με το παράπονό σου. Έχει περάσει πολύς καιρός μέχρι τώρα. Δυστυχώς, το καζίνο έχει πολύ κακή φήμη, εύχομαι να συμβεί ένα θαύμα για εσάς😏, αλλά παρά το γεγονός ότι αυτή δεν είναι μια επιτυχημένη περίπτωση πληρωμής κερδών, η ανάρτησή σας θα χρησιμεύσει σε άλλους παίκτες ως προειδοποιητικό σήμα, ότι κανείς πρέπει να ξεκινήσει με τέτοιο άδικο καζίνο. Παρόλα αυτά σας εύχομαι καλή επιτυχία...και η ελπίδα πεθαίνει τελευταία πάντως.🤞
Hello Twinsy, I am sorry for this unpleasant experience and that we couldn't help you with your complaint. It's been really long time up to now. Unfortunately, the casino has a very bad reputation, I wish a miracle would happen for you😏, but despite the fact that this is not a successful case of winnings payout, your post will serve to other players as a warning signal, that no one should start with such unfair casino. Despite all that I wish you good luck,...and hope dies last anyway.🤞
Γεια σου Radka, θα μπορούσα να επικοινωνήσω μαζί σου απευθείας μέσω email; Χρειάζομαι συμβουλές και νομίζω ότι θα μπορούσατε να βοηθήσετε.
Hi Radka, could I contact you directly by email? I need advice and I think you could help.
Hei Radka, saisinko sinuun yhteyden suoraan sähköpostilla. Tarvitsen neuvoa ja uskon että pystyisit auttamaan.
Γεια σας, η ίδια απάτη με εμένα, περιμένω την πληρωμή μου των 280 ευρώ εδώ και 2 εβδομάδες. Ακατέργαστο ακόμα. Δεν απαντούν σε email και στη ζωντανή συνομιλία λένε απλώς ότι το διαβιβάζουν στο αρμόδιο τμήμα. Θα ήταν πάρα πολλά τα αιτήματα, δεν πιστεύω λέξη που λένε.
Hello, the same scam as me, I've been waiting for my payout of 280 euros for 2 weeks. Still unedited. They do not respond to emails and in live chat they just say they pass it on to the responsible department. It would be too many requests, I don't believe a word they say.
Hallo, die gleiche Masche wie bei mir, ich warte auch schon seit 2 Wochen auf meine Auszahlung 280 Euro. Immer noch nicht bearbeitet. Auf email reagieren sie nicht und im live chat sagen sie nur sie geben es an die zuständige Abteilung weiter. Es wären zu viele Anfragen, ich glaube denen kein Wort.
Γεια σου Κόπαρη,
Δεν είναι ότι δεν είμαι διατεθειμένος να βοηθήσω, αλλά λαμβάνοντας υπόψη το παράπονό σας εναντίον αυτού του καζίνο, υποθέτω ότι θα ήταν καλύτερο να ρωτήσετε τον Matej. Δεν είμαι εξοικειωμένος με αυτή την περίπτωση, βλέπετε;
Αν είναι κάτι πιο "γενικό" στο μυαλό σας, στείλτε μου οπωσδήποτε email στο: radka@casino.guru
Hi Koppari,
it's not that I'm not willing to help, but considering your complaint against this casino, I guess it would be better to ask Matej. I'm not quite familiar with this case, you see?
If it is something more "general" on your mind, sure email me at: radka@casino.guru
Ευχαριστώ, στην περίπτωσή μου η πληρωμή είναι ακόμη σε εκκρεμότητα και έχω ήδη χάσει την πίστη μου ότι τα κέρδη θα πληρωθούν, συνεχίζω να λαμβάνω τις ίδιες απαντήσεις στη ζωντανή συνομιλία και ελπίζω ότι αυτό θα είναι μια προειδοποίηση για άλλους να μην αρχίσουν να παίζουν σε αυτό καζίνο, ελπίζω επίσης ότι άλλοι που περιμένουν πληρωμή είχαν λίγη περισσότερη τύχη και έλαβαν τα κέρδη τους, με εκτίμηση 😊
Thank you, in my case the payout is still pending and I have already lost faith that the winnings will be paid, I keep getting the same answers on the live chat and I hope this will be a warning to others not to start playing at this casino, I also hope that others who are waiting for a payout have had a bit more luck and received their winnings, regards 😊
Είμαι τώρα στην 11η εβδομάδα της αναμονής τώρα. Πόσο καιρό περιμένατε; Έπρεπε να κάνω την ίδια διαδικασία μετά από 9 εβδομάδες. Έβαλαν τα χρήματα πίσω στον λογαριασμό μου και με έβαλαν να επεξεργαστώ ξανά την ανάληψη. Συνεχίστε να σας λένε τα ίδια σκουπίδια από την υποστήριξη. Δεν μπορώ να πληρωθώ τώρα. Το σπίτι ενός ιστότοπου
I am now onto week 11 of waiting now. How long have you waited? I had to go through the same process after 9 weeks. They put the money back in my account and made me process the withdrawl again. Keep getting told the same rubbish from support. I dout il get payed out now. Home of a site
Αυτήν τη στιγμή είναι η 20η εβδομάδα αναμονής για την εξόφληση των κερδών 😳
It is currently the 20th week of waiting for the winnings to be paid out 😳
Είστε ακόμα σε επαφή μαζί τους; Τους έγραψα ότι τώρα παραδίδω το θέμα στον δικηγόρο μου, δεν τους νοιάζει. Δεν παίρνω απάντηση σε κανένα email, μου στέλνουν συνέχεια προσφορές. Πάντα την ίδια δήλωση στο live chat, τη διαβιβάζουν στο αρμόδιο τμήμα. Δεν θα υπάρξει καμία. Χωρίς να τους μηνύσετε, δεν θα υπάρξει ποτέ πληρωμή. Είναι κρίμα που ο Γκουρού δεν μπορεί να βοηθήσει, οπότε δεν παραπονέθηκα ούτε εδώ. Ελπίζω αυτό το καζίνο να κλείσει σύντομα
Are you still in contact with them? I wrote to them that I am now handing the matter over to my lawyer, they don't care. I don't get an answer to any email, they keep sending me offers. Always the same statement in live chat, they pass it on to the responsible department. There won't be any. Without suing them, there will never be a payout. It's a pity that Guru can't help, so I didn't complain here either. I hope this casino will be closed soon
Bist du noch mit denen in Kontakt? Ich habe denen geschrieben das ich die sache jetzt meinem Anwalt übergebe, das juckt die nicht. Auf keine email bekomme ich eine antwort, schicken mir immer wieder Angebote. Im live chat immer die gleiche Aussage, sie geben es der zuständigen Abteilung weiter. Die wird es gar nicht geben. Ohne sie zu verklagen wird es nie zur Auszahlung kommen. Schade das Guru nicht helfen kann, deswegen hab ich auch hier keine Beschwerde gestellt. Ich hoffe das dieses Casino bald geschlossen wird
Γεια, δεν έχω έρθει σε επαφή και δεν έλαβα τα κέρδη μου. Τα μηνύματα μάρκετινγκ έρχονται πολλές φορές τη μέρα και δεν σταματούν να τα στέλνουν, παρόλο που το έχω ζητήσει αρκετές φορές και έχουν υποσχεθεί επίσης ότι θα το διαγράψουν στο chat. Έχω κλείσει τον λογαριασμό. Ομοίως, τα αδερφικά τους καζίνο στέλνουν τις ίδιες προσφορές και δεν μπορώ να το σταματήσω... Προσφέρει το ίδιο "είσαι επιλέξιμος..." Κλπ.
Εντελώς απατεώνας "καζίνο"
Hi, I haven't been in touch and I didn't get my winnings. Marketing messages come several times a day and they don't stop sending them, even though I have demanded it several times and they have also promised to delete it in the chat. I have closed the account. Likewise, their sister casinos send the same offers and I can't stop it... Offers the same "you are eligle..." Etc.
Totally Scammer "casino"
Hei, en ole ollut yhteydessä ja voittoni jäi saamatta. Markkinointi viestejä tulee useita vuorokaudessa eivätkä lopeta niiden lähetystä vaikka kynneniä kertoja olen vaatinut ja ovat myös chatissa luvanneet poistaa. Tilin olen sulkenut. Samoin lähetää heidän sisar kasinot samoja tarjouksia ja en saa sitä loppumaan... Tarjoukset samoja "you ar eligle..." Jne.
Täysin Huijari "casino"
Δεν πήρα τα κέρδη μου… τα παράτησα.
I didn't get my winnings.... I gave up.
En saanut voittojani.... Luovutin.
Γεια σας, επικοινωνούν μαζί μου μόνο μέσω ζωντανής συνομιλίας, δεν έχω λάβει καμία απάντηση στο email μου, πόσο καιρό περιμένατε για την πληρωμή σας; Δεν τα έχω παρατήσει ακόμα, έχει περάσει πολύς καιρός αλλά δεν θα τα παρατήσω και ακόμα περιμένω να εξελιχθεί η κατάσταση, συνεχίζω να παίρνω τις ίδιες απαντήσεις στο live chat ότι υπάρχει καθυστέρηση, ότι θα έπρεπε σύντομα - για 20 εβδομάδες οι ίδιες απαντήσεις
Hello, I am only contacted via live chat, I have not received any reply to my email , how long did you wait for your payout ? I have not given up yet, it has been a long time but I will not give up and I am still waiting for the situation to develop, I keep getting the same answers on the live chat that there is a delay, that it should be over soon - for 20 weeks the same answers
Γεια σας, περιμένω 280 ευρώ από 30/11, τα οποία βρίσκονται σε επεξεργασία μέχρι σήμερα. Γράφουν χρειάζονται 7-21 μέρες για επεξεργασία, κάτι που δεν υπάρχει σε κανένα καζίνο. Αυτό που με ενοχλεί είναι ότι λίγες μέρες πριν είχα μια πληρωμή 200 ευρώ, η οποία ήταν ήδη στον λογαριασμό μου μετά από 4 ημέρες. Και τώρα θέλει υποτίθεται 7-21 μέρες; Δεν παίρνω καμία απάντηση στο email, στη ζωντανή συνομιλία ο καθένας σας λέει κάτι διαφορετικό. Άρα κάποιος λέει ψέματα τότε ναι. Και όλες οι κριτικές το επιβεβαιώνουν. Όταν ενεργοποιώ το wifi μου με μπλοκάρουν, μπορώ να φτάσω στον ιστότοπο μόνο όταν απενεργοποιήσω το wifi μου. Αλλά πάνω από 20 εβδομάδες;;; Και εξακολουθούν να μιλάνε για την έξοδο;;; Δεν τους πιστεύω πια και ελπίζω ότι αυτό το καζίνο θα κλείσει σύντομα. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι έπεσα σε ένα τέτοιο καζίνο. Αλλά δεν θα το αντέξω και θα της κάνω μήνυση. Βέβαια ακόμα περιμένω τις 21 μέρες. Αλλά ξέρω ήδη σήμερα ότι δεν θα πάρω ποτέ τα κέρδη που κέρδισα νόμιμα. Αυτό και μόνο δείχνει την αντίδραση των καζίνο. Ειδικά που ορίζουν άδεια που δεν υπάρχει καν. Ελπίζω να μην παίζει κανείς πια μαζί τους και διαβάστε όλες τις κριτικές εδώ.
Hello, I've been waiting for 280 euros since 11/30, which is still being processed to this day. They write it takes 7-21 days for processing, which does not exist in any casino. What bothers me about it is that a few days before I had a payout of 200 euros, which was already on my account after 4 days. And now it supposedly takes 7-21 days? I get no answer at all to email, in the live chat everyone tells you something different. So someone is lying then yes. And all the reviews confirm that. When I turn on my wifi they block me, I can only get to the site when I turn my wifi off. But more than 20 weeks??? And they still talk their way out??? I don't believe them anymore and I hope that this casino will be closed soon. I can't believe I fell for such a casino. But I won't put up with it and will sue her. Of course I'm still waiting for the 21 days. But I already know today that I will never get the winnings I won legally. That alone shows the reaction of the casinos. Especially that they specify a license that doesn't even exist. I hope that no one plays with them anymore and read all the reviews here.
Hallo, ich warte seit 30.11 auf 280 Euro, die bis heute immer noch in Bearbeitung stehen. Sie schreiben es dauert 7-21 tage für die Bearbeitung,das gibt es in keinen casino. Was mich daran stört, ich hatte ein paar tage davor schon mal eine Auszahlung von 200 Euro, die nach 4 tagen schon auf meinem konto war. Und jetzt dauert es angeblich 7-21 tage? Auf email bekomme ich überhaupt keine antwort, im live chat sagt dir jeder was anderes. Also irgendjemand lügt dann ja. Und die ganzen Bewertungen bestätigen das ja auch. Wenn ich mein wlan anschalte blockieren sie mich, ich komme nur auf die seite wenn ich mein wlan ausschalte. Aber über 20 Wochen??? Und sie reden sich immer noch raus??? Ich glaube denen gar nichts mehr und ich hoffe das dieses Casino bald geschlossen wird. Nicht zu fassen das ich auf so ein casino rein gefallen bin. Aber ich lasse mir das nicht gefallen und werde sie verklagen. Die 21 tage warte ich natürlich noch ab. Aber ich weiß schon heute das ich meinen gewinn den ich legal gewonnen habe,niemals bekommen werde. Das zeigt alleine schon die Reaktion der casinos. Vor allem das sie eine Lizenz angeben die nicht mal existiert. Ich hoffe das niemand mehr bei denen spielt und sich hier all die Bewertungen durchlesen.
Αυτό συνέβη σε μένα, έπρεπε να περιμένω 3 μήνες για την απόσυρσή μου, καθώς είχαν πολλούς απατεώνες που έπαιρναν χρήματα από αυτούς, ώστε να κάνουν σωστούς ελέγχους. Δυστυχώς μετά από 3 μήνες απορρίφθηκε και μετά έκανα ξανά την ανάληψη την ίδια μέρα και λίγες μέρες αργότερα μου έστειλαν email λέγοντάς μου να στείλω δήλωση απαγόρευσης και κάρτα για απόδειξη . Αφού το έκανα αυτό μου έβγαλαν τα χρήματά μου και κάθε φορά μετά χρειάζονταν περίπου 5 ημέρες για να κάνω ανάληψη μετά από αυτό. Οι άνθρωποι πρέπει να γνωρίζουν ότι έχουν πολλά προβλήματα στο atm, είναι ένα νέο καζίνο και έχουν δημιουργηθεί προβλήματα και ότι λαμβάνουν επιπλέον προφυλάξεις με τις αναλήψεις τους. Απλώς να είστε υπομονετικοί ή μην χρησιμοποιείτε καθόλου τον ιστότοπό τους.
this happened to me I had to wait 3 months for my withdrawal as they had a lot of scammers getting money out of them so they where doing proper Checks . Unfortunately after 3 months it was declined and then I made the withdrawal again the same day and a few days later they emailed me telling me to send ban statment and card for proof . After I did that they withdrew my money and everytime after that it took around 5 days to make a withdrawal after that . People need to know that they have a lot of problems atm they’re a new casino and problems have been made and they’re taking extra Precautions with their withdrawals . Just be patient or don’t use their website at all .
Έχω περάσει σχεδόν 4 μήνες από τότε που έκανα την απόσυρσή μου. Εξακολουθείτε να επικοινωνείτε μαζί τους κάθε μέρα. Ίδια μαλακίες από την υποστήριξη. Δεν γίνεται τίποτα γι' αυτό. Έχω τις αμφιβολίες μου τώρα για την πληρωμή
I am onto nearly 4 months since I made my withdrawal. Still contact them every day. Same bullshit from support. Nothing gets done about it. I’m having my doubts now about getting payed out
Κι εγώ ακόμα περιμένω, έχουν περάσει πάνω από 6 μήνες και εξακολουθούν να ισχύουν οι ίδιες απαντήσεις στο chat, επίσης αναρωτιέμαι αν τα κέρδη θα πληρωθούν ποτέ.
I too am still waiting, it's been over 6 months now and still the same answers in the chat, I also wonder if the winnings will ever be paid out.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.