Δεν ακούγεται καλό.
Έλεγξα το παράπονό σας για να διαπιστώσω ότι έχει ενημερωθεί πρόσφατα:
«Γεια σου callumwoody123
Το Winner Casino κατείχε άδεια από το E-Gaming Curacao, αλλά δεν μπορέσαμε να το επαληθεύσουμε, επομένως δεν μπορούμε να επιβεβαιώσουμε εάν το Winner Casino εξακολουθεί να έχει άδεια, γι' αυτό το αναφέρουμε ως μη αδειοδοτημένο στην κριτική μας για το καζίνο. Ωστόσο, μπορείτε ακόμα να επικοινωνήσετε με ( https://www.curacao-egaming.com/public-and-players/#section-file-a-complaint ) και να υποβάλετε ένα παράπονο σε αυτούς. Δεν είναι η καλύτερη αρχή αδειοδότησης, αλλά μπορεί να έχει περισσότερες επιλογές και εργαλεία για να βοηθήσει τους παίκτες. Ενημερώστε με πώς απάντησαν ( michal.k@casino.guru) .
Μέχρι στιγμής το καζίνο δεν μου έχει ανταποκριθεί, αλλά θα συνεχίσω να προσπαθώ"
Χρησιμοποιήστε τον σύνδεσμο, παρακαλώ, ελπίζω πραγματικά να βοηθήσει.
Does not sound good.
I checked your complaint to find that it has been updated recently:
"Hello callumwoody123
Winner Casino used to hold a license from E-Gaming Curacao, but we were unable to verify this, so we can not confirm if Winner Casino is still licensed, that's why we are listing it as unlicensed in our casino review. However, you can still contact (https://www.curacao-egaming.com/public-and-players/#section-file-a-complaint) and submit a complaint to them. It's not the best licensing authority but it might have more options and tools to help players. Let me know how they replied (michal.k@casino.guru).
So far the casino hasn't been responsive to me, but I will keep on trying"
Use the link, please, I really hope it helps.
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση: