Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοWildsino Casino - γενική συζήτηση

Wildsino Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 6)

12.489 προβολές 106 απαντήσεις |
πριν από 1 έτος
|
1...5 6
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 8 μήνες

Ακολουθεί η απάντηση που έλαβα όταν ζήτησα ένα όριο παιχνιδιού στον λογαριασμό μου, καθώς και μια απάντηση στην ερώτησή μου σχετικά με το γιατί χρειάζονται πληροφορίες για την τράπεζά μου στη Νορβηγία:

Boryana (Wildsino)

27 Μαρτίου 2025, 13:53 EET

Γεια Wenche,

Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε. Κατανοώ την κατάστασή σας και θέλω να σας βοηθήσω με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Όσον αφορά τις μη αυτόματες αναλήψεις, δυστυχώς αυτές δεν μπορούν να γίνουν στη Revolut επειδή το σύστημα δεν επιτρέπει αυτή τη διαδικασία. Μπορείτε να ζητήσετε οι ίδιοι αναλήψεις στη Revolut μέσω του συστήματος και φυσικά θα τις στείλω στο τμήμα πληρωμών ώστε να τεθούν σε προτεραιότητα.

Εάν θέλετε μια μη αυτόματη ανάληψη, είμαστε διαθέσιμοι να το κάνουμε μόνο σε νορβηγικό τραπεζικό λογαριασμό ή μέσω κρυπτογράφησης. Για να ρυθμίσουμε μια μη αυτόματη ανάληψη σε έναν νορβηγικό τραπεζικό λογαριασμό, χρειαζόμαστε τα ακόλουθα στοιχεία:

IBAN

BIC/SWIFT

Όνομα τράπεζας

Όνομα κατόχου λογαριασμού

Επομένως, δεν χρειαζόμαστε αντίγραφο κίνησης τραπεζικού λογαριασμού - μόνο αυτά τα στοιχεία. Εάν δεν θέλετε να μοιραστείτε αυτές τις πληροφορίες, καταλαβαίνω απόλυτα και θα στείλω τις αναλήψεις σας ώστε να τεθούν σε προτεραιότητα.

Όσον αφορά την ερώτησή σας σχετικά με μια προσωρινή παύση, ο λογαριασμός σας μπορεί να τεθεί σε παύση έως ότου εξοφληθούν όλες οι αναλήψεις σας. Ενημερώστε με εάν το επιθυμείτε, αλλά σημειώστε ότι δεν θα έχετε πρόσβαση στον λογαριασμό σας κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου.

Παρακαλώ ενημερώστε με πώς θα θέλατε να προχωρήσετε και θα σας βοηθήσω το συντομότερο δυνατό.

Καλή σας μέρα!

Με εκτίμηση,

Boryana

VIP - Πιστότητα & Φιλοξενία

WhatsApp: +356 7754 4363


Έτσι χωρίς πρόσβαση στον λογαριασμό μου δεν μπορώ να ζητήσω ανάληψη, οπότε αυτή ήταν η βοήθεια που θα μπορούσαν να μου δώσουν 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
Wenche
πριν από 8 μήνες

So, you are not able to request the withdrawal of the whole amount, and that means that if you paused the account, as they said, you won't be able to request the next one. Right?

That is not helpful at all, for sure. 🤷‍♀️

πριν από 6 μήνες

Good evening, I would like to start mentioning that a have a gambling addiction which has resulted in me losing a lot of money. I am mentioning that because on 31 October 2024 I requested my account to be deleted sending Wildsino Customer support an email as per process. The accounts deletion was confirmed on their side and the account was blocked. After a couple of months (and without me requesting it )my account was reactivated and I stated receiving promo emails. As a result I started gambling again. After losing a lot of money once again I requested once more my account to be deleted on the 27 May 2025. I confirmed my decision as requested but the account was not blocked after 2 days. The result was that I lost even more money. I would like to know if this is legal. I would also like to mention that I have requested from the casino a total refund of all my deposits made after my first deletion! Sorry for the long post. I am at your disposal and I have kept all the emails sent with the various requests.

Έγινε επεξεργασία
GBal
πριν από 6 μήνες

Hello, I'm sorry to see you struggling. Don't worry about longer posts at all 🙂.

I believe I understood most of the situation described, yet I just would like to know how exactly you asked the casino to close or delete your account.

Did you clearly mention your gambling condition, please? For example, a casino will handle a standard account deletion request very differently than a self-exclusion request due to gambling addiction.

The post did not mention self-exclusion at all, yet it is critical to know the exact request form and content.

Έγινε επεξεργασία
πριν από 6 μήνες

I followed their standard request as per process. Send an email to their cs since there is no option to self exclude on their website and their chat support always redirects you to request deletion via email. I have forwarded the various communications via email to you. As you can see I clearly state I am facing gambling issues.

GBal
πριν από 6 μήνες

In that case I would expect a far better response. I'm convinced it all became clearer after Petronela reviewed the relevant communication provided in the complaint.

Don't worry, even if it may take some time, she will explain everything to you.

πριν από 2 μήνες

Έκανα ανάληψη σε αυτό το καζίνο χωρίς κανένα πρόβλημα.

Αυτόματη μετάφραση:
1...5 6
Μετάβαση στη σελίδααπό 6 σελίδες

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.