Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοWildsino Casino - γενική συζήτηση

Wildsino Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 6)

 από Radka
|
4.719 προβολές 101 απαντήσεις |
|
1...5 6

Ακολουθεί η απάντηση που έλαβα όταν ζήτησα ένα όριο παιχνιδιού στον λογαριασμό μου, καθώς και μια απάντηση στην ερώτησή μου σχετικά με το γιατί χρειάζονται πληροφορίες για την τράπεζά μου στη Νορβηγία:

Boryana (Wildsino)

27 Μαρτίου 2025, 13:53 EET

Γεια Wenche,

Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε. Κατανοώ την κατάστασή σας και θέλω να σας βοηθήσω με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Όσον αφορά τις μη αυτόματες αναλήψεις, δυστυχώς αυτές δεν μπορούν να γίνουν στη Revolut επειδή το σύστημα δεν επιτρέπει αυτή τη διαδικασία. Μπορείτε να ζητήσετε οι ίδιοι αναλήψεις στη Revolut μέσω του συστήματος και φυσικά θα τις στείλω στο τμήμα πληρωμών ώστε να τεθούν σε προτεραιότητα.

Εάν θέλετε μια μη αυτόματη ανάληψη, είμαστε διαθέσιμοι να το κάνουμε μόνο σε νορβηγικό τραπεζικό λογαριασμό ή μέσω κρυπτογράφησης. Για να ρυθμίσουμε μια μη αυτόματη ανάληψη σε έναν νορβηγικό τραπεζικό λογαριασμό, χρειαζόμαστε τα ακόλουθα στοιχεία:

IBAN

BIC/SWIFT

Όνομα τράπεζας

Όνομα κατόχου λογαριασμού

Επομένως, δεν χρειαζόμαστε αντίγραφο κίνησης τραπεζικού λογαριασμού - μόνο αυτά τα στοιχεία. Εάν δεν θέλετε να μοιραστείτε αυτές τις πληροφορίες, καταλαβαίνω απόλυτα και θα στείλω τις αναλήψεις σας ώστε να τεθούν σε προτεραιότητα.

Όσον αφορά την ερώτησή σας σχετικά με μια προσωρινή παύση, ο λογαριασμός σας μπορεί να τεθεί σε παύση έως ότου εξοφληθούν όλες οι αναλήψεις σας. Ενημερώστε με εάν το επιθυμείτε, αλλά σημειώστε ότι δεν θα έχετε πρόσβαση στον λογαριασμό σας κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου.

Παρακαλώ ενημερώστε με πώς θα θέλατε να προχωρήσετε και θα σας βοηθήσω το συντομότερο δυνατό.

Καλή σας μέρα!

Με εκτίμηση,

Boryana

VIP - Πιστότητα & Φιλοξενία

WhatsApp: +356 7754 4363


Έτσι χωρίς πρόσβαση στον λογαριασμό μου δεν μπορώ να ζητήσω ανάληψη, οπότε αυτή ήταν η βοήθεια που θα μπορούσαν να μου δώσουν 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
Wenche

So, you are not able to request the withdrawal of the whole amount, and that means that if you paused the account, as they said, you won't be able to request the next one. Right?

That is not helpful at all, for sure. 🤷‍♀️

1...5 6
Μετάβαση στη σελίδααπό 6 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα