Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοWild Tokyo Casino - γενική συζήτηση

Wild Tokyo Casino - γενική συζήτηση

πριν από 6 μήνες από k2j6gffmsw
|
1.654 προβολές 27 απαντήσεις |
|
1 2
πριν από 6 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Wild Tokyo Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 6 μήνες

Παίζω χρόνια σε καζίνο.

Το wild Tokyo casino είναι το χειρότερο που έχω παίξει σε όλη μου τη ζωή. Εξυπηρέτηση πελατών σπάνια στο διαδίκτυο, απαντήστε με αυτόματες απαντήσεις. Ας πούμε ότι δεν έχουν πρόσβαση σε επαλήθευση ή ανάληψη. Με λίγα λόγια, πρόκειται για μια μεγάλη συμμορία ανίκανων! Όσο για τις αναλήψεις... Είναι αληθινό αστείο! Η επαλήθευση είναι ένα πραγματικό αστείο! Για να το περιπλέξεις, πρέπει να τους στείλεις το ίδιο email τουλάχιστον 60 φορές με ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΓΓΡΑΦΑ για να ρωτήσεις! Απίστευτο, δεν το έχω ξαναδεί! Όταν τελικά εγκρίνουν το έγγραφο που τους ζητήθηκε που τους στείλατε 72 εκατομμύρια φορές, λέτε στον εαυτό σας, επιτέλους ξεκλειδώστε αυτά… ΧΑΧΑΧΑ! Ξέχνα το! Κατάφερα να έχω μόνο μία ανάληψη μετά από 3 μέρες! Κατάφερα να λάβω απάντηση μέσω email και ξέρετε τι μου απάντησαν…. Ότι δεν είχαν προθεσμία να κάνουν τις αναλήψεις που τους έκαναν όποτε ήθελαν. Δεν μπορούσα να το πιστέψω! Εν ολίγοις, ακόμα περιμένω ανάληψη 500 $ πριν κλείσω οριστικά τον λογαριασμό μου με αυτούς τους απατεώνες. ΜΗΝ ΠΑΙΖΕΙΣ ΕΚΕΙ!! Αυτοί είναι μια πραγματική συμμορία κλόουν!

Αυτόματη μετάφραση:
k2j6gffmsw
πριν από 6 μήνες

So how long, in total, are you waiting now? Do you know what the reason was for asking for the documents again and again? I reckon it could be because they were in the wrong format or of bad quality. But that is my guess only.🤷‍♀️

Romi
πριν από 6 μήνες

Romi άλλη μια ανίκανη σε αυτό το καζίνο! Το όνομά σας γράφεται συχνά στην εξυπηρέτηση πελατών. Να ξέρετε ότι τα έγγραφα είχαν εγκριθεί με το ίδιο έγγραφο που έστειλα 300 φορές! Δεν κάνετε τις αναλήψεις Έχασα $500 σε αναλήψεις που δεν έγιναν από εσάς. Άρα είστε απατεώνες.

ΜΗΝ ΠΑΙΞΕΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΖΙΝΟ!

Βεβαιωθείτε ότι δεν παίζετε ούτε στις άλλες πλατφόρμες τους. Επικοινώνησα με το Κουρασάο σχετικά με την άδειά τους.

Αυτόματη μετάφραση:
k2j6gffmsw
πριν από 6 μήνες

You made some kind of mistake here, I do not work for this casino, actually.🤷‍♀️

If you need some help from our complaint team, feel free to file a complaint here.

πριν από 6 μήνες

Έκανα πολλά παράπονα αλλά όχι εδώ δεν το ήξερα. τότε θα το κάνω! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Αυτόματη μετάφραση:
k2j6gffmsw
πριν από 6 μήνες

If you need any help, just let us know. We'll wait for the updates.

πριν από 4 μήνες

Έκανα μια μεγάλη νίκη, αλλά φοβάμαι ότι δεν θα δω ποτέ τα χρήματά μου.

ο λογαριασμός επαληθεύεται με συνημμένο ένα email από το τμήμα ασφαλείας Wild Tokyo, αλλά παρόλα αυτά ζήτησα ανάληψη 1500 € σε 3 δόσεις των 500 € και μετά από 7 ημέρες δεν έχω δει ακόμη πίστωση.

Έγραψα και στα οικονομικά τους αλλά χωρίς αποτέλεσμα μιας και δεν απαντούν ούτε κατά λάθος.

Πρέπει να βάλω το μυαλό μου ήσυχο ότι δεν θα δω ποτέ αυτά τα χρήματα;

Αυτόματη μετάφραση:
maxwin18
πριν από 4 μήνες

I wouldn't be that skeptical as of now if I were you. 7 days is not that long to wait for the payment, especially now during the holiday season, in my opinion.

Have you had any successful withdrawals there before, and which payment method did you use?

Hopefully, you will receive your money soon. If not, we will surely try to help.


Romi
πριν από 4 μήνες

Δεν ξέρω για ποιες γιορτές Χριστουγέννων μιλάς, ωστόσο το γεγονός παραμένει ότι οι 7 ημέρες για μια διαπίστευση δεν μου φαίνονται πολύ λίγες, το αντίθετο. Καταλαβαίνω ότι, δεδομένου ότι είναι ένα καζίνο που δεν ανήκει στο AAMS, ο χρόνος είναι μεγαλύτερος, αλλά δεν μπορώ να πιστέψω ότι πρέπει να περιμένω 10-15 ημέρες για ανάληψη.

Σχετικά με το αν είχα κάνει ήδη αναλήψεις, ναι έκανα μόνο μία των 500€ μέσω τραπεζικού εμβάσματος και χρησιμοποίησα την ίδια μέθοδο και για αυτές τις νέες αναλήψεις.

Αυτόματη μετάφραση:
maxwin18
πριν από 4 μήνες

The summer holiday season is what I meant. I believe it probably got lost in the translation.🤷‍♀️

There could actually be various things happening at the casino whenever there is some kind of delay with the withdrawals. It could be caused by an overload of withdrawals, or the casino could really be understaffed.

I hope you will receive the money soon, especially if you have already experienced a successful withdrawal from there before.

Please keep us updated on any news.

πριν από 4 μήνες

Όπως πολλοί άλλοι, επίσης δεν μπόρεσα να εγκρίνω τη διεύθυνσή μου στο KYC wildtokyo και τώρα έχω ανεβάσει 4 έγγραφα στο K yc@wildtokyo.com τώρα είμαι περίεργος αν θα πρέπει να περάσω κι εγώ την ίδια κόλαση που μπορώ να διαβάσω που έχουν περάσει και άλλοι

Αυτόματη μετάφραση:
rmeelander
πριν από 4 μήνες

May I ask when exactly have you started the verification process and what was the reason for rejection of those documents?

I can see that you successfully submitted your complaint, and Veronika needs some additional information, so please update it whenever possible.

πριν από 1 εβδομάδα

Τρομερό καζίνο, δεν συνιστώ να παίξετε εκεί… μην βασίζεστε στο 8.8 του γκουρού του καζίνο, δεν είναι απολύτως πραγματικό, δεν υπάρχει προστασία όταν ζητάτε ανάληψη, παραμένουν σε εκκρεμότητα για μεγάλο χρονικό διάστημα επίτηδες για να σας κάνουν να τα χάσετε…


Ζήτησα επιστροφή των 15.000 € που είχα καταθέσει,

Δεδομένου ότι δεν επιτρέπεται να παίζω στον ιστότοπό τους και έχω ήδη αποκλειστεί αυτόματα από τον αδελφό τους ιστότοπο, χρειάζομαι περιστροφή!

αν μπορούσα να σας δείξω τις συνομιλίες που θα δημοσιεύσω μόλις βρω ελεύθερο χώρο σε αυτό το φόρουμ για να σας κάνω να καταλάβετε τι είδους άνθρωποι είναι…


ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΜΗΝ ΠΑΙΞΕΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΛΟΓΟ, ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΑΠΑΤΗΣ!



Έχω ήδη επικοινωνήσει με αρκετούς Ιταλούς δημοσιογράφους που ενδιαφέρονται πολύ για αυτό το θέμα και θα πάρω τα χρήματά μου πίσω…



Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

Wild Tokyo Casino offers a dynamic gaming experience, with the Big Bass Bonanza slot game standing out for its thrilling fishing theme and generous rewards. The game’s exciting bonus features and frequent payouts create an immersive and rewarding experience for players. Its fun mechanics and high win potential make it a must-play for anyone looking to dive into an adventure.

9dr2k6jfcq
πριν από 1 εβδομάδα

Hi, experience I see is negative in the casino. 

Let me ask you a few questions. 

You write that the casino has no real protection when you have a withdrawal, what does that mean and how long do you wait for your money? 

What indicates that you have been "auto blocked" from their site? Do you mean that you are self-excluded or something else? You also write "since I'm not allowed to play on their site" is it that your country is restricted? Did you also check the Terms and Conditions before you played there to know about such a thing?

Also, I see you have opened a complaint and I am very curious to see what can be resolved. 

So I will wait for your reply.

πριν από 5 ημέρες

Θα ήθελα βοήθεια από το GURU CASINO για 3 Τραπεζικές Μεταφορές που, ως συνήθως, το WILD TOKYO CASINO' δημιουργεί δικαιολογίες για τη μη πληρωμή. Τα τραπεζικά εμβάσματα είναι €. 500 + €. 500 + €. 238. Έχω ήδη λάβει τραπεζικά εμβάσματα από αυτούς πριν από περίπου 1 χρόνο, έστειλα Κάρτα Ταυτότητας (εμπρός-πίσω) Πιστωτική Κάρτα (εμπρός-πίσω) και στη συνέχεια μπορώ να κάνω μετρητά όχι μέσω πιστωτικής κάρτας έπρεπε να στείλω τιμολόγια με τη διεύθυνση και την τράπεζά μου Έγγραφο με IBAN. Πώς μπορείτε να με βοηθήσετε;

Αυτόματη μετάφραση:
claudiotonti
πριν από 5 ημέρες

Could you please explain what the casino tells you regarding the withdrawals and when exactly you requested them?

Try to provide as many details as possible so we can see how we could be of any help in this situation.

πριν από 5 ημέρες

Greetings from Wild Tokyo!

We would like to thank you for providing us with the requested information and documents.

We are pleased to confirm that your account has been successfully verified, based on provided documents.

Thank you for your cooperation!

If you have any questions, we will be happy to assist you by Live Chat or email kyc@wildtokyo.com

________________________________________

Kind regards,

Wild Tokyo Financial Department

Good morning ROMI, first of all I thank you for the quick response and I will keep you updated. I have not used any BONUS!!!!! Since you can make requests max €. 500 I have 500-500-278 pending. Today I received this email but I return to say that my Game Account had already been validated months ago and after a long wait, I think thanks to your intervention, they made my Bank Transfers every 3-5 days. I hoped it would happen this time too but what is strangest is that now you have to turn the deposit 3 times to be able to request the withdrawal then I managed to find my 3 requested bank transfers only after a long time and when I ask for the payment times they tell me the working hours of the competent Offices.. You are technicians, you work on an online site that I respect a lot and I ask you if a Customer can deposit 800 euros, win something and then go crazy to have his Withdrawal? And unfortunately I, having a lot of faith in GURU CASINO that guarantees it, remain with the fear of having lost even having won??? The times from the request vary from Casino to Casino but a hint of response must be given. Given the previous very unpleasant experience perhaps I fear I have fallen into it again out of fear and therefore, perhaps as a precaution, I asked for your support to get my money. We play for fun, we win and we lose and we know it. IF we lose the money the Casino rightly has it immediately but if we win we would like fairness and to be paid. I will keep you updated every day because now it will be the weekend and therefore I will not have news until Monday or Tuesday. Thanks for now for your support and I ask if you are optimistic. Thanks

TRANSLATE

Buongiorno ROMI, come prima cosa ringrazio per la veloce risposta e ti terrò aggiornata. Non ho utilizzato alcun BONUS!!!!! Siccome si possono fare richieste max €. 500 io ho in attesa 500-500-278. Oggi ho ricevuto questa mail ma torno a dire che il mio Conto Gioco era già stato validato mesi addietro e dopo una lunga attesa, credo grazie al vostro intervento, hanno fatto ogni 3-5 giorni i miei Bonifici. Speravo succedesse anche stavolta ma quello che più fa strano è che adesso bisogna girare 3 volte il deposito per poter chiedere il prelievo poi che sono riuscito a trovare i miei 3 bonifici richiesti solo dopo un sacco di tempo e quando chiedo i tempi di pagamento mi dicono gli orari di lavoro degli Uffici competenti.. Voi siete tecnici, lavorate in sito online che stimo molto e vi chiedo se un Cliente può versare 800 euro , vincere qualcosa e poi impazzire per avere il suo Prelievo? E purtroppo io, avendo molta fiducia in GURU CASINO che lo garantisce, rimango con la paura di aver perso anche avendo vinto??? I tempi dalla richiesta sono vari da Casino a Casino ma un cenno di risposta deve essere dato. Vista la precedente esperienza molto spiacevole forse temo di esserci ricaduto per paura e quindi, forse in prevenzione, ho chiesto il vostro supporto per avere il mio denaro.Giochiamo per divertirci, si vince e si perde e lo sappiamo . SE perdiamo i soldi il Casino giustamente li ha immediatamente ma se vinciamo vorremmo correttezza ed essere pagati. Vi tengo aggiornati ogni giorno perchè adesso ci sarà il fine settimana e quindi non avrò novità fino a lunedi o martedi. Grazie per ora del vostro supporto e chiedo se siete ottimisti. Grazie

CLAUDIO


claudiotonti
πριν από 4 ημέρες

Ναι, ο γκουρού του καζίνο δεν βοηθά σε τίποτα με αυτό το καζίνο… είναι θυγατρικές και είναι το ίδιο πράγμα… αν κοιτάξετε προσεκτικά το καζίνο έχει το λογότυπο του γκουρού του καζίνο να εμφανίζεται καθαρά στον ιστότοπό του…

περιέργως το καζίνο βαθμολογείται με 8,8 στα 10 από τον γκουρού του καζίνο… αν κοιτάξετε τριγύρω και ο παίκτης αξιολογήσει, δεν αξίζει καν 2 στα 10..


είναι η ίδια μαφία

Αυτόματη μετάφραση:
1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα