ΦόρουμΚαζίνοWild Tokyo Casino - γενική συζήτηση

Wild Tokyo Casino - γενική συζήτηση

πριν από 3 μήνες από k2j6gffmsw
|
983 προβολές 12 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 3 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Wild Tokyo Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 3 μήνες

Παίζω χρόνια σε καζίνο.

Το wild Tokyo casino είναι το χειρότερο που έχω παίξει σε όλη μου τη ζωή. Εξυπηρέτηση πελατών σπάνια στο διαδίκτυο, απαντήστε με αυτόματες απαντήσεις. Ας πούμε ότι δεν έχουν πρόσβαση σε επαλήθευση ή ανάληψη. Με λίγα λόγια, πρόκειται για μια μεγάλη συμμορία ανίκανων! Όσο για τις αναλήψεις... Είναι αληθινό αστείο! Η επαλήθευση είναι ένα πραγματικό αστείο! Για να το περιπλέξεις, πρέπει να τους στείλεις το ίδιο email τουλάχιστον 60 φορές με ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΓΓΡΑΦΑ για να ρωτήσεις! Απίστευτο, δεν το έχω ξαναδεί! Όταν τελικά εγκρίνουν το έγγραφο που τους ζητήθηκε που τους στείλατε 72 εκατομμύρια φορές, λέτε στον εαυτό σας, επιτέλους ξεκλειδώστε αυτά… ΧΑΧΑΧΑ! Ξέχνα το! Κατάφερα να έχω μόνο μία ανάληψη μετά από 3 μέρες! Κατάφερα να λάβω απάντηση μέσω email και ξέρετε τι μου απάντησαν…. Ότι δεν είχαν προθεσμία να κάνουν τις αναλήψεις που τους έκαναν όποτε ήθελαν. Δεν μπορούσα να το πιστέψω! Εν ολίγοις, ακόμα περιμένω ανάληψη 500 $ πριν κλείσω οριστικά τον λογαριασμό μου με αυτούς τους απατεώνες. ΜΗΝ ΠΑΙΖΕΙΣ ΕΚΕΙ!! Αυτοί είναι μια πραγματική συμμορία κλόουν!

Αυτόματη μετάφραση:
k2j6gffmsw
πριν από 3 μήνες

So how long, in total, are you waiting now? Do you know what the reason was for asking for the documents again and again? I reckon it could be because they were in the wrong format or of bad quality. But that is my guess only.🤷‍♀️

Romi
πριν από 3 μήνες

Romi άλλη μια ανίκανη σε αυτό το καζίνο! Το όνομά σας γράφεται συχνά στην εξυπηρέτηση πελατών. Να ξέρετε ότι τα έγγραφα είχαν εγκριθεί με το ίδιο έγγραφο που έστειλα 300 φορές! Δεν κάνετε τις αναλήψεις Έχασα $500 σε αναλήψεις που δεν έγιναν από εσάς. Άρα είστε απατεώνες.

ΜΗΝ ΠΑΙΞΕΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΖΙΝΟ!

Βεβαιωθείτε ότι δεν παίζετε ούτε στις άλλες πλατφόρμες τους. Επικοινώνησα με το Κουρασάο σχετικά με την άδειά τους.

Αυτόματη μετάφραση:
k2j6gffmsw
πριν από 3 μήνες

You made some kind of mistake here, I do not work for this casino, actually.🤷‍♀️

If you need some help from our complaint team, feel free to file a complaint here.

πριν από 3 μήνες

Έκανα πολλά παράπονα αλλά όχι εδώ δεν το ήξερα. τότε θα το κάνω! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Αυτόματη μετάφραση:
k2j6gffmsw
πριν από 3 μήνες

If you need any help, just let us know. We'll wait for the updates.

πριν από 1 μήνα

Έκανα μια μεγάλη νίκη, αλλά φοβάμαι ότι δεν θα δω ποτέ τα χρήματά μου.

ο λογαριασμός επαληθεύεται με συνημμένο ένα email από το τμήμα ασφαλείας Wild Tokyo, αλλά παρόλα αυτά ζήτησα ανάληψη 1500 € σε 3 δόσεις των 500 € και μετά από 7 ημέρες δεν έχω δει ακόμη πίστωση.

Έγραψα και στα οικονομικά τους αλλά χωρίς αποτέλεσμα μιας και δεν απαντούν ούτε κατά λάθος.

Πρέπει να βάλω το μυαλό μου ήσυχο ότι δεν θα δω ποτέ αυτά τα χρήματα;

Αυτόματη μετάφραση:
maxwin18
πριν από 1 μήνα

I wouldn't be that skeptical as of now if I were you. 7 days is not that long to wait for the payment, especially now during the holiday season, in my opinion.

Have you had any successful withdrawals there before, and which payment method did you use?

Hopefully, you will receive your money soon. If not, we will surely try to help.


Romi
πριν από 1 μήνα

Δεν ξέρω για ποιες γιορτές Χριστουγέννων μιλάς, ωστόσο το γεγονός παραμένει ότι οι 7 ημέρες για μια διαπίστευση δεν μου φαίνονται πολύ λίγες, το αντίθετο. Καταλαβαίνω ότι, δεδομένου ότι είναι ένα καζίνο που δεν ανήκει στο AAMS, ο χρόνος είναι μεγαλύτερος, αλλά δεν μπορώ να πιστέψω ότι πρέπει να περιμένω 10-15 ημέρες για ανάληψη.

Σχετικά με το αν είχα κάνει ήδη αναλήψεις, ναι έκανα μόνο μία των 500€ μέσω τραπεζικού εμβάσματος και χρησιμοποίησα την ίδια μέθοδο και για αυτές τις νέες αναλήψεις.

Αυτόματη μετάφραση:
maxwin18
πριν από 1 μήνα

The summer holiday season is what I meant. I believe it probably got lost in the translation.🤷‍♀️

There could actually be various things happening at the casino whenever there is some kind of delay with the withdrawals. It could be caused by an overload of withdrawals, or the casino could really be understaffed.

I hope you will receive the money soon, especially if you have already experienced a successful withdrawal from there before.

Please keep us updated on any news.

πριν από 1 μήνα

Όπως πολλοί άλλοι, επίσης δεν μπόρεσα να εγκρίνω τη διεύθυνσή μου στο KYC wildtokyo και τώρα έχω ανεβάσει 4 έγγραφα στο K yc@wildtokyo.com τώρα είμαι περίεργος αν θα πρέπει να περάσω κι εγώ την ίδια κόλαση που μπορώ να διαβάσω που έχουν περάσει και άλλοι

Αυτόματη μετάφραση:
rmeelander
πριν από 1 μήνα

May I ask when exactly have you started the verification process and what was the reason for rejection of those documents?

I can see that you successfully submitted your complaint, and Veronika needs some additional information, so please update it whenever possible.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη