Γεια σου.
Έλεγξα την καταγγελία που έκλεισε πρόσφατα. Λοιπόν, απαιτεί πραγματικά μια πλήρη εξήγηση, οπότε επιτρέψτε μου να παραθέσω από την τελική περίληψη:
«Αγαπητέ rotarnicolaemihai,
Αφού συγκεντρώσαμε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες και λεπτομέρειες, αποφασίσαμε να κλείσουμε αυτήν την καταγγελία ως αδικαιολόγητη. Αν και ορισμένοι από τους λόγους εξηγήθηκαν νωρίτερα και αρκετές φορές, θα ήθελα να τους συνοψίσω και να τους εξηγήσω όλους λεπτομερώς.
1 - Εγγραφή από την Ολλανδία
Κάθε παίκτης είναι υποχρεωμένος να διαβάσει τους όρους και τις προϋποθέσεις πριν την αποδοχή τους. Αυτό γίνεται κατά την εγγραφή και συμφωνήσατε μαζί τους. Είναι ευθύνη του παίκτη να γνωρίζει τη νομοθεσία στη χώρα διαμονής του. Ακόμα κι αν το καζίνο αφαιρούσε την Ολλανδία από τη λίστα χωρών μετά το κλείσιμο του λογαριασμού σας, θα ήταν άσχετο με αυτήν την υπόθεση και τα σχετικά ζητήματα. Όπως σε οποιοδήποτε άλλο καζίνο, μπορούσατε να παίξετε εκεί και είχατε την ευκαιρία να κερδίσετε όπως οποιοσδήποτε άλλος παίκτης, αλλά κινδυνεύατε επίσης να χάσετε. Τα χρήματα χάθηκαν παίζοντας στο καζίνο. Αν είχατε κερδίσει, το καζίνο θα έπρεπε να σας είχε πληρώσει τα κέρδη σας και σίγουρα θα ήμασταν στο πλευρό σας. Ωστόσο, αν κοιτάξουμε την κατάσταση από τα μάτια σας - θα σήμαινε ότι οι παίκτες που έχουν εγγραφεί με αυτόν τον τρόπο δεν θα έχανε ποτέ τίποτα. Θα μπορούσαν μόνο να κερδίσουν ή, σε περίπτωση απώλειας, να πάρουν πίσω την κατάθεσή τους. Δεν λειτουργεί καθόλου έτσι. Όλοι οι παίκτες που είχαν τη δυνατότητα να παίξουν στο καζίνο με αυτόν τον τρόπο μπορούσαν να εκμεταλλευτούν αυτήν την ευκαιρία μόνο ως πλεονέκτημα, αλλά ταυτόχρονα να αναλάβουν τον κίνδυνο να χάσουν τα χρήματά τους - όπως σε οποιοδήποτε άλλο διαδικτυακό καζίνο.
Επιπλέον, το καζίνο έχει το δικαίωμα να κλείσει τον λογαριασμό ενός παίκτη ανά πάσα στιγμή χωρίς λόγο. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα πρέπει να πληρώσει όλο το υπόλοιπο που απομένει στον παίκτη. Δεδομένου ότι το υπόλοιπό σας τη στιγμή του κλεισίματος του λογαριασμού ήταν 0, το καζίνο ενήργησε σωστά και σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις του, και το αποδεχόμαστε.
2 - Επιβράβευση 200 € (μπόνους μετρητών) από το τουρνουά
Αν κατάλαβα σωστά την απόφαση του καζίνο, δεν πάρθηκε λόγω της χώρας διαμονής σας. Η απόφαση λήφθηκε επειδή την επισημάνατε ως παραβίαση του νόμου στη χώρα σας από το καζίνο, κάτι που δεν είναι απολύτως σωστό και σχεδιάζατε να απευθυνθείτε στις αρχές. Από αυτό το σημείο και μετά, οτιδήποτε παρέχεται από το καζίνο θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ενάντια στο ίδιο το καζίνο. Ένα άλλο πράγμα είναι ότι μιλάμε για χρήματα μπόνους. Σημαίνει ότι ισχύουν κυρίως όροι και προϋποθέσεις του Γενικού Μπόνους και το καζίνο έχει το δικαίωμα να μην σας το παρέχει κατά την απόλυτη κρίση του.
Αυτός είναι ο κανόνας που το δηλώνει απευθείας στους Όρους και τους Όρους του καζίνο (διαθέσιμο ΕΔΩ , ΓΕΝΙΚΟΙ Όρους και Προϋποθέσεις Μπόνους - κανόνας 1.):
"Διατηρούμε το δικαίωμα να περιορίσουμε τους παίκτες από άλλες δικαιοδοσίες από το να είναι επιλέξιμοι σε οποιοδήποτε είδος μπόνους ή σε ένα υποσύνολο μπόνους βάσει της αποκλειστικής μας κρίσης."
Δυστυχώς, εάν το καζίνο αποφάσισε να μην σας δώσει αυτό το είδος ανταμοιβής, αυτό είναι σύμφωνο με τους Όρους και Προϋποθέσεις του και το αποδεχόμαστε.
3 - Ιστορικό παιχνιδιού
Με βάση τα παραπάνω, έχουμε ερευνήσει και εξετάσει επαρκώς τα θέματα και δεν θεωρούμε απαραίτητο να ζητήσουμε από το καζίνο να παράσχει ένα πλήρες ιστορικό για το σκοπό αυτό. Ως εκ τούτου, σας συνιστώ να απευθυνθείτε στην αρχή και να ζητήσετε από αυτήν το ιστορικό παιχνιδιών σας. Το καζίνο θα πρέπει να μπορεί να το παρέχει με βάση το αίτημά του.
Λυπάμαι, δεν μπορέσαμε να σας βοηθήσουμε με αυτό, αλλά παρακαλούμε, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο μέλλον, εάν αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα με αυτό ή οποιοδήποτε άλλο καζίνο. Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε."
Ολόκληρη η καταγγελία είναι διαθέσιμη εδώ .
Hey.
I checked your recently closed complaint. Well, it truly requires a full explanation, so allow me to quote from the final summary:
"Dear rotarnicolaemihai,
After gathering all the necessary information and details, we decided to close this complaint as unjustified. Although some of the reasons were explained earlier and several times, I would like to summarize and explain all of them in detail.
1 - Registration from the Netherlands
Each player is obliged to read the terms and conditions before their acceptance. This is done upon registration, and you agreed with them. It is the player's responsibility to know the law in their country of residence. Even if the casino removed the Netherlands from the countries list after your account closure, it would be irrelevant regarding this case and the related issues. Like in any other casino, you could play there, and you had a chance to win like any other player, but you also risked losing. The funds were lost by playing in the casino. If you had won, the casino should have paid you your winnings, and we would have been on your side for sure. However, if we look at the situation from your sight - it would mean that players registered in this way would never lose anything. They could only win or, in case of loss, get their deposit(s) back. It does not work like that at all. All players who were allowed to play in the casino in this way could only take this opportunity as an advantage, but at the same time take the risk of losing their money - like in any other online casino.
In addition, the casino has the right to close a player's account at any time without a reason. In such a case, it should pay the whole remaining balance to the player. Since your balance at the time of account closure was 0, the casino acted correctly and within its terms and conditions, and we accept it.
2 - Reward €200 (cash bonus) from the tournament
If I understood the casino's decision correctly, it was not made due to your country of residence. The decision was made because you marked it as a violation of the law in your country by the casino, which is not completely correct, and you planned to turn to the authorities. From this point on, anything provided by the casino could be used against the casino itself. Another thing is that we are talking about bonus money. It means that mainly General Bonus terms and conditions apply, and the casino has the right not to provide you with it at its sole discretion.
This is the rule stating it directly in the casino's T&Cs (available HERE, GENERAL BONUS T&Cs - rule 1.):
"We reserve the right to limit players from other jurisdictions from being eligible to any type of bonus or to a subset of bonuses based on our sole discretion."
Unfortunately, if the casino decided not to give you this type of reward, this is in accordance with their T&C and we accept it.
3 - Game history
Based on the above, we have sufficiently investigated and considered the issues and do not consider it necessary to ask the casino to provide a complete history for this purpose. Therefore, I recommend you turn to the authority and request your gaming history from them. The casino should be able to provide it based on their request.
I am sorry, we were not able to help you with this one, but please, do not hesitate to contact us in the future, if you run into any issues with this or any other casino. We are here to help."
The whole complaint is available here.
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση: