Βλέποντας τόσο κακή υποστήριξη, ειδικά όταν οι παίκτες πρέπει να περάσουν ένα από τα πιο σημαντικά βήματα, που είναι αναμφισβήτητα το KYC, με θυμώνει αρκετά. Στα μάτια μου, η αποτυχία υποστήριξης είναι το χειρότερο μέρος και μπορεί να καταστρέψει ολόκληρη την εμπειρία του καζίνο για τα καλά.
Λοιπόν, θα προσπαθήσω να είμαι πρακτικός: ορισμένα καζίνο δεν δέχονται συγκεκριμένους λογαριασμούς κοινής ωφελείας, ηλεκτρονικές κινήσεις τραπεζών ή τιμολόγια κινητών τηλεφώνων. Είμαι βέβαιος ότι όλοι πιστεύουμε ότι ο χειριστής συνομιλίας ή ο υπάλληλος υποστήριξης πρέπει να εξηγήσει εάν αυτό μπορεί να είναι το πρόβλημα. Ειλικρινά, δεν μπορώ να καταλάβω αν αυτό ισχύει για εσάς, και υποθέτω ότι δεν θα λάβατε πολύ καλύτερη απάντηση αν ρωτούσατε. Θα μπορούσατε ίσως να δοκιμάσετε να ανεβάσετε μια κίνηση τραπεζικού λογαριασμού που να δείχνει την πλήρη διεύθυνση και το όνομά σας; Εκτός από την κακή ποιότητα του εγγράφου ή τη λάθος μορφή, δεν μπορώ να σκεφτώ καλύτερη εναλλακτική για όλα αυτά που αναφέρατε.
Φοβάμαι επίσης ότι η αρχή αδειοδότησης δεν θα ήταν χρήσιμη σε αυτό το σημείο. Δεν μπορώ να πω ότι το Κουρασάο θεωρείται πολύ ανταποκρινόμενο, μπορεί να χρειαστούν χρόνια για να λάβετε ασαφή απάντηση. 🤷♀️
Εδώ που τα λέμε, για πόσο καιρό παλεύετε με το KYC;
Seeing such poor support, especially when players need to pass one of the most important steps, which the KYC undeniably is, makes me quite angry. In my eyes, failing support is the worst part, and it may ruin the whole casino experience for good.
Well, I'll try to be practical: some casinos don't accept certain utility bills, online bank statements, or cell phone invoices. I'm quite sure we all feel chat operator or support worker should explain whether this may be the issue. Frankly, I can't tell if this applies to you, and I presume you would not get a much better answer if you asked. Could you perhaps try uploading a bank statement showing your full address and name? Except for poor document quality or the wrong format, I can't think of a better alternative for all these you mentioned.
I also fear the licensing authority would not be of any use at this point. Can't say Curacao is considered very responsive, it may take ages to get vague reply. 🤷♀️
Speaking of which, for how long have you been struggling witht he KYC?
Αυτόματη μετάφραση: