ΦόρουμΚαζίνοViperWin Casino - γενική συζήτηση

ViperWin Casino - γενική συζήτηση

πριν από 3 μήνες από martamtk
|
728 προβολές 17 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 3 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το ViperWin Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 3 μήνες

Για ανάληψη χρημάτων, το καζίνο απαιτεί επαλήθευση λογαριασμού. Απαιτούν ΟΛΕΣ τις συναλλαγές που έχω κάνει σε μια περίοδο 3-6 μηνών, συμπεριλαμβανομένων όλων των στοιχείων (σε ποιον και πόσα χρήματα). Είναι φυσιολογικό; Έχουν δικαίωμα σε τέτοια δεδομένα;

Επιπλέον, είναι από το πορτοφόλι Jeton, όπου δεν μπορείτε να κατεβάσετε μια δήλωση ή ένα αρχείο PDF, μόνο μπορείτε να τραβήξετε στιγμιότυπα οθόνης των μεταφορών. Τους έστειλα πολλά στιγμιότυπα με μεταφορές (χωρίς λεπτομέρειες για το ποιος ήταν η μεταφορά) και απέρριψαν την επαλήθευση μου πολλές φορές εξαιτίας αυτού. Τι μπορώ να κάνω για να λάβω επαλήθευση και να λάβω τα κέρδη μου; file

Αυτόματη μετάφραση:
martamtk
πριν από 3 μήνες

Hello, I think this is a pretty standard document that the casino asks you to provide, so you will need to send it in to successfully verify and withdraw money. 

If I understand correctly, was your document rejected because you hid certain things or because it was a screenshot ? In this case, I would cooperate with the casino to get you through the process and withdraw as soon as possible.

What do you think, will you do that too ? 

πριν από 3 μήνες

γεια

Δεν έκρυψα κανένα στοιχείο, απλά δεν μπορείς να κατεβάσεις αντίγραφο κίνησης στο πορτοφόλι Jeton όπως σε άλλες τράπεζες. Ζητούν κάτι που δεν μπορεί να γίνει στο τζετ πορτοφόλι.

Αυτόματη μετάφραση:
martamtk
πριν από 3 μήνες

Ah so the problem is in the screenshot. I assume you have already told the casino what the situation is and that it is not possible. What did they tell you? Did you also try to write to Jeton support to see if they could do something like that and send you a pdf to your email if you can't do it yourself ? Or is this not an alternative either ? 

πριν από 3 μήνες

Η Viperwin επιμένει σε στιγμιότυπα οθόνης με όλα τα δεδομένα ορατά, κάτι που δεν είναι δυνατό στον ιστότοπο jeton όπως σε άλλες τράπεζες.

Έγραψα στο jeton και μου είπαν ότι μπορώ να βγάλω μόνο στιγμιότυπα από το ιστορικό μεταγραφών και έστειλα τέτοια στιγμιότυπα στο viperwin

Αυτόματη μετάφραση:
martamtk
πριν από 3 μήνες

I see, and so if you tell the casino what Jeton told you, don't they also have an alternative or an idea how you could provide the casino with something similar ? 

If you don't know how to get anywhere and verify yourself and you keep running in circles, you can contact us and file a complaint. 

I know that sometimes casinos insist on what you have to provide but it is not always easy, especially if it is not possible like in this case. 

So feel free to let me know if you decide to take any other action. 🙂

πριν από 3 μήνες

Hi, I am also facing real issues with the Viperwin account verification process. After depositing 30 EUR and playing some Roulette I deposited 400 EUR. Now my account stands at 500 EUR. Viperwinasked meto verify my accountby uploading a copy of my passport which went well. Later I had to upload documents to prove my home address. I uploaded my home ohone bill, it was declined for no reasons. I uploaded my mobile phone bill but was rejected. I uploaded my energy bill but it was rejected. My last document was my gas invoice but it was rejected also. Always without obvious reasons. When talking to the onlinechat they only tell me send the documents again by email which I did. Their email response is "You need to upload any documents on our website". I have spoken to them by chat and email 15 times or so but they are not willing to resolve my issues.


Would it be helpful to bring my case to the attention of the local gambling authority they are licensed with?

macca3379
πριν από 3 μήνες

Seeing such poor support, especially when players need to pass one of the most important steps, which the KYC undeniably is, makes me quite angry. In my eyes, failing support is the worst part, and it may ruin the whole casino experience for good.

Well, I'll try to be practical: some casinos don't accept certain utility bills, online bank statements, or cell phone invoices. I'm quite sure we all feel chat operator or support worker should explain whether this may be the issue. Frankly, I can't tell if this applies to you, and I presume you would not get a much better answer if you asked. Could you perhaps try uploading a bank statement showing your full address and name? Except for poor document quality or the wrong format, I can't think of a better alternative for all these you mentioned.

I also fear the licensing authority would not be of any use at this point. Can't say Curacao is considered very responsive, it may take ages to get vague reply. 🤷‍♀️

Speaking of which, for how long have you been struggling witht he KYC?


πριν από 3 μήνες

Hi,


thank you for replying. After 5 weeks of fighting and bombing them with myriads of documents to get my address proven they finally surrendered and accepted my proof of address. But they even did not send me any notice of accepting, their website just mentioning "apparently no proof of address is required" which is strange.


Anyway, lets see how it goes with withdrawals later on. Will keep you posted.


All the best.

macca3379
πριν από 3 μήνες

Thank you for this positive update, as I could call it. We will wait to hear about your experience, which, hopefully, will be only good from now on.

All the best of luck.🍀

πριν από 1 μήνα

Γεια, έχω προβλήματα με την ανάληψη 200 ευρώ από το viperwin παρόλο που τα έχω όλα σε τάξη με έγγραφα και ταυτότητα τι πρέπει να κάνω;

Μπορεί κανείς να με βοηθήσει;

Αυτόματη μετάφραση:
lucayes68
πριν από 1 μήνα

Hello.

Do I understand correctly that your account at this casino is fully verified? When exactly have you requested the withdrawal and what kind of problem is there?

Please provide some more information regarding this so we can try to help you out.

We'll wait for your reply.

πριν από 1 μήνα

Καλημέρα Romi, είμαι ο Canale Luca, ζήτησα ανάληψη 200 ευρώ στις 21.08.2024. Μου είπαν ότι η πληρωμή θα ξεκινήσει σε τρεις εργάσιμες ημέρες, αλλά είναι ακόμα σε κατάσταση έγκρισης. Μου είπαν επίσης ότι όλα είναι καλά, δεν υπάρχουν προβλήματα, αλλά τα χρήματα είναι ακόμα διαθέσιμα στον λογαριασμό Viperwin. Δεν είναι δίκαιο, επίσης γιατί είχα κάποια απρόσμενα έξοδα υγείας και τα χρειάζομαι. Σας ευχαριστώ για τη βοήθειά σας, ελπίζω να μπορείτε.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Hello.

Do I understand correctly that your account at this casino is fully verified? When exactly have you requested the withdrawal and what kind of problem is there?

Please provide some more information regarding this so we can try to help you out.

We'll wait for your reply.

πριν από 1 μήνα

Καλημέρα Romi, το αίτημα υπαναχώρησης έγινε στις 21.08.2024, πριν κάνω την ανάληψη ρώτησα αν είχα τα έγγραφα για να ζητήσω την απόσυρση, μου απάντησαν ναι και το χρονικό πλαίσιο θα ήταν τρεις ή τέσσερις εργάσιμες ημέρες, τώρα έχουν περάσει 5 ημέρες και τα χρήματα δεν έχουν φύγει και η ανάληψη είναι ακόμα σε φάση έγκρισης

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Όλα εντάξει, τα χρήματα έχουν ήδη φτάσει

Αυτόματη μετάφραση:
lucayes68
πριν από 1 μήνα

I am glad that you have received your money. May I ask which withdrawal request you used?

Romi
πριν από 1 μήνα

Με τραπεζικό έμβασμα

Αυτόματη μετάφραση:

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα