Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοViking Luck Casino - γενική συζήτηση

Viking Luck Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

5.403 προβολές 57 απαντήσεις |
πριν από 1 έτος
|
1 2 3
Προσθήκη ανάρτησης
Jaro
πριν από 3 μήνες

Καλημέρα Γιάροσλαβ

Η καταγγελία εκκρεμεί απάντηση από μέλος του καζίνο Vikingluck.

Δεν έχω λάβει ακόμη καμία περαιτέρω επιστροφή χρημάτων.


Ευχαριστώ και χαιρετισμούς

Αυτόματη μετάφραση:
Msesto
πριν από 3 μήνες

From what I've seen, the casino has already replied that they are processing your request and will let you know as soon as they have an update.

Jaro
πριν από 3 μήνες

Γεια σου Γιάροσλαβ

Το ακούω αυτό εδώ και πάνω από τρεις εβδομάδες 🤦🤦

Ευχαριστώ και χαιρετισμούς

Αυτόματη μετάφραση:
Msesto
πριν από 3 μήνες

I thought so too, but since our team is dealing with it, I hope it will be resolved soon and you will get your money.

I don't know what else to tell you, we just have to wait, even though I know that's not what you want to hear.😕

Jaro
πριν από 3 μήνες

Σπένσερ (VikingLuck)


26 Αυγούστου 2025, 11:57 EEST


Αγαπητέ Μανουέλ Αλόνσο Σέστο,

Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με την ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών μας. Ελπίζουμε ότι αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας βρίσκει καλά.

Ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη για την όποια ταλαιπωρία αντιμετωπίζετε με την ανάληψή σας. Κατανοούμε πλήρως πόσο σημαντικό είναι να έχετε τα χρήματά σας διαθέσιμα εγκαίρως και θέλουμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι δεσμευόμαστε να επιλύσουμε αυτήν την κατάσταση το συντομότερο δυνατό.

Μετά από ενδελεχή έλεγχο του αιτήματός σας για ανάληψη, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι αντιμετωπίζετε μια απροσδόκητη καθυστέρηση. Κατανοούμε ότι η έγκαιρη πρόσβαση στα χρήματά σας είναι σημαντική και ζητούμε συγγνώμη για την όποια ταλαιπωρία μπορεί να προκλήθηκε.

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η υπόθεσή σας έχει ήδη προωθηθεί ως επείγουσα στο οικονομικό μας τμήμα, το οποίο εργάζεται ενεργά για την επιτάχυνση της διαδικασίας. Λόγω του μεγάλου όγκου αιτημάτων, οι πληρωμές ενδέχεται να παρουσιάσουν κάποιες καθυστερήσεις, αλλά θέλουμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι τα χρήματά σας είναι απολύτως ασφαλή. Η ανάληψη βρίσκεται σε εξέλιξη, αν και μπορεί να διαρκέσει λίγο περισσότερο από το αναμενόμενο. Μόλις ολοκληρωθεί η πληρωμή, θα τη δείτε στο ιστορικό του υπολοίπου σας.

Εκτιμούμε βαθιά την υπομονή και την κατανόησή σας καθώς πλοηγούμαστε σε αυτήν τη διαδικασία και ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη για την όποια ταλαιπωρία. Η εμπιστοσύνη σας είναι πολύ σημαντική για εμάς και δεσμευόμαστε να σας παρέχουμε μια ασφαλή και ικανοποιητική εμπειρία.

Εάν έχετε οποιεσδήποτε επιπλέον ερωτήσεις, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email. [email protected] ή ζωντανή συνομιλία.

Τις καλύτερες ευχές μου,

Εξυπηρέτηση πελατών.



(Από 08/01/2025 περιμένω μία από τις αναλήψεις μου)

Αυτόματη μετάφραση:
Msesto
πριν από 3 μήνες

Sure, it's a common answer, but let's try to believe that even with a complaint, it will go faster and you'll get your money back before you know it.

πριν από 3 μήνες

Γεια σου Γιάροσλαβ,


Τώρα το καζίνο μου ζήτησε να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου.

Μου ζητούν μια κατάσταση όλων των συναλλαγών μου με χρεωστική κάρτα για ολόκληρο τον μήνα Ιούλιο, απολύτως κάθε συναλλαγή, είτε πρόκειται για συναλλαγές που πραγματοποιήθηκαν στο καζίνο είτε για όλες τις συναλλαγές μου με κάρτα.


Δεν ξέρω κατά πόσο αυτό είναι νόμιμο.



Ήθελα τη βοήθεια και τη γνώμη σας.


Ευχαριστώ και χαιρετισμούς

Αυτόματη μετάφραση:
Msesto
πριν από 3 μήνες

Hi, this is something that casinos often ask players for. So I would provide it to the casino. Maybe try asking if you can hide transactions that are not related to the casino and that you don't want the casino to see, and just leave the amount there.  

The ones that go to the casino, you keep as normal so that the casino can see them.

In any case, be sure to provide them with this information.

Jaro
πριν από 3 μήνες

Καλημέρα Γιάροσλαβ


Τα έχω ήδη στείλει όλα, περιμένω επιβεβαίωση


Ευχαριστώ και χαιρετισμούς

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Αυτό το καζίνο Vikingluck είναι ντροπή.


Αρχικά μου ζητούν ένα απόσπασμα από 01/07/2025 έως 31/07/2025


Σήμερα μου ζητείται ένα απόσπασμα από 20/07/2025 έως 20/08/2025.


Αυτό είναι είτε ντροπή είτε αστείο.


Έχω ήδη κουραστεί λίγο με αυτούς τους ανθρώπους.


Φαίνεται ότι δεν θέλουν να πληρώσουν τα έπαθλα, αλλά αν έπρεπε να κάνουν κατάθεση, κανένα πρόβλημα... Δηλαδή, αν καταθέσεις 20.000€, δεν σου ζητούν τίποτα.


Πόσο λυπηρό


Αυτόματη μετάφραση:
Msesto
πριν από 3 μήνες

Even though it's not the best solution from the casino, you'll have to send it if you want your money. I looked at the complaint and I also agree that they could have requested the verification documents sooner, rather than after a month. It's quite illogical and seems like they're playing for time. 

But definitely complete the whole process and don't give up.

It's definitely important that you get what you're entitled to.

Jaro
πριν από 3 μήνες

Καλημέρα


Δουλεύω πάνω σε αυτό. Χθες τους έστειλα μια φωτογραφία selfie με την ταυτότητά μου και μια συσκευή με ανοιχτή τη σελίδα του καζίνο και ολόκληρο το αντίγραφο κίνησης της κάρτας μου από 1η Ιουλίου έως 31 Ιουλίου.


Και στην καταγγελία, ένας υπάλληλος του καζίνο είπε ότι αν δεν προσκομίσω αυτά τα έγγραφα εντός ενός μήνα, έχουν το δικαίωμα να παρακρατήσουν το έπαθλο και να κλείσουν τον λογαριασμό.


Περιμένω επαλήθευση αυτή τη στιγμή.


Δεν ξέρω ποιο θα είναι το επόμενο πρόβλημα.

Ευχαριστώ Γιάροσλαβ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Καλημέρα Γιάροσλαβ


Μου ζητούν μια δήλωση για μία ημερομηνία, μετά μου ζητούν διαφορετική ημερομηνία, κ.λπ.


Και πρέπει να πάω στην ιστοσελίδα του καζίνο για να μπορέσω να το ελέγξω.


Δεν με ειδοποιούν για τίποτα μέσω email.


Ευχαριστώ και χαιρετισμούς

Αυτόματη μετάφραση:
Msesto
πριν από 3 μήνες

I saw what the casino asked of you and what they told you. I think that if you cooperate, there shouldn't be any problem. I don't think it's entirely fair if they write that if you don't meet their expectations within a month, they'll take what you have in your account. I would say that it shouldn't take them a month to ask you for the first documents.

Jaro
πριν από 3 μήνες

Έχουν ήδη ζητηθεί και τα έχω ήδη στείλει.


Αλλά κάθε μέρα μου ζητούν κάτι διαφορετικό.


Σας ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 3 μήνες

Καλημέρα Γιάροσλαβ

Μου ζήτησαν ξανά έναν άλλο λογαριασμό κάρτας.


Αυτή τη φορά από 01/07/2025 έως 10/08/2025


Η ερώτησή μου είναι


Πόσα ακόμη εκχυλίσματα θα χρειαστείτε;


Επειδή έχω ήδη στείλει αρκετές


Ευχαριστώ και χαιρετισμούς


Αυτόματη μετάφραση:
Msesto
πριν από 3 μήνες

I don't know how much more the casino will ask for, but in any case, always provide what they need to avoid problems.

I hope it ends quickly for you because I have a feeling that the casino could ask for everything at once and not just one thing at a time, and basically the same thing.🙁

Jaro
πριν από 3 μήνες

Καλημέρα

Είναι συνεχές Jaroslav, έχω στείλει περίπου 4 ή 5 δηλώσεις κάρτας.

Και δεν με ενημερώνουν μέσω email. Συνδέομαι στο καζίνο πού και πού και βρίσκω αυτές τις ενημερώσεις στην ενότητα επαλήθευσης.


Ευχαριστώ και χαιρετισμούς

Αυτόματη μετάφραση:
Msesto
πριν από 3 μήνες

Okay, then I'll send you everything you need. We'll just have to wait and see what the casino says and do.

πριν από 3 μήνες

Καλημέρα Γιάροσλαβ


Πρέπει να περιμένω τι θα μας πει η Ρόμι.


Ευχαριστώ και χαιρετισμούς

Αυτόματη μετάφραση:
1 2 3

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.