Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοVegadream Casino - γενική συζήτηση

Vegadream Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

7.322 προβολές 27 απαντήσεις |
πριν από 4 έτη
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
Anonymized143
πριν από 9 μήνες

Το ίδιο είναι και για μένα.

Κέρδισα 1600 και θα έπαιζα με μπόνους.

Αλλά έχω την αίσθηση ότι απλά δεν θέλουν να πληρώσουν.

Τι έχετε πετύχει;

file

Κατασκευή

Anja

Αυτόματη μετάφραση:
anjmy1969
πριν από 9 μήνες

Unfortunately, the user you replied to is not able to get back to you as the account has been anonymized per the user's request.

Would you like to tell us more regarding all this, please?

What reason did the casino give you for not paying out?

πριν από 2 μήνες

Γεια σας, είμαι καινούργιος εδώ.


Έχω το εξής πρόβλημα. Παίζω στο vegadream.com. Μέχρι στιγμής, όλα λειτουργούσαν ομαλά με τις αναλήψεις.

Τώρα το θέμα είναι ότι έχω δύο αναλήψεις. 1 x €1700 και 1 x €2000. Η ανάληψη εκκρεμεί από χθες περίπου στις 9 π.μ. Συνειδητοποιώ ότι τα πράγματα δεν συμβαίνουν όλα αμέσως. Χθες στη ζωντανή συνομιλία μου είπαν ότι όλα τα έγγραφά μου ήταν εκεί και ότι μπορεί να χρειαστούν έως και 48 ώρες για να διεκπεραιωθεί η ανάληψη. Μέχρι στιγμής όλα καλά, σήμερα το πρωί στις 6:07 π.μ. έλαβα ένα email από το 'withdrawal' που μου ζητούσε να επαληθεύσω την πιστωτική μου κάρτα. Σε απάντηση στο email. Το email δεν περιείχε τον σύνδεσμο για το KYC. Έπρεπε να το στείλω ως συνημμένο. Αλλά ο αριθμός CCV ήταν καλυμμένος. Το βρήκα εντελώς αμφίβολο, μπορώ ευχαρίστως να επισυνάψω το email εδώ. Λίγο αργότερα έλαβα ένα αυτόματο email που δήλωνε ότι τα έγγραφά μου KYC είχαν επαληθευτεί με επιτυχία, κάτι που με καθησύχασε προς το παρόν. Αλλά η κατάσταση δεν έχει αλλάξει. Οι προηγούμενες αναλήψεις ήταν στον λογαριασμό μου εντός 24 ωρών, αλλά η ζωντανή συνομιλία και η υποστήριξη μέσω email δεν είναι διαθέσιμες ή δεν λαμβάνω απάντηση. Τώρα ανησυχώ λίγο.

Παίζω ΠΑΝΤΑ χωρίς μπόνους.


Με εκτίμηση, Ιαν

Αυτόματη μετάφραση:
Jan92
πριν από 2 μήνες

Based on what you describe, I wouldn't be stressed. If you've always received your money normally until now, I don't see a problem with waiting a little longer. You went through the verification process, which you successfully completed according to what you say, so I would say that's fine.

Try to be patient and wait, I believe you will get your money. We give them 14 days to resolve such a process, and if nothing happens, we will try to assist.

What do you think? 🙂

Jaro
πριν από 2 μήνες

Καλημέρα,

Τα χρήματα έφτασαν σήμερα το πρωί. Όλες οι ανησυχίες μου ήταν μάταιες.

Με εκτίμηση!

Αυτόματη μετάφραση:
Jan92
πριν από 2 μήνες

Great news.

So, how long did it take at the end?

Romi
πριν από 2 μήνες

Και τα δύο ποσά ήταν στον λογαριασμό μου σε λιγότερο από 48 ώρες. Χθες, κατάφερα να κερδίσω άλλη μια νίκη, η οποία πιστώθηκε περίπου 8 ώρες αργότερα. Έτσι, μπερδεύτηκα λίγο από άλλες αναρτήσεις. Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι η Vegadream πληρώνει!

Ευχές για τις καλύτερες στιγμές και να έχετε μια όμορφη Κυριακή

Αυτόματη μετάφραση:
Jan92
πριν από 2 μήνες

That's good to know, and if you'd like to inform others about how this casino works, you can write your review about your experience at any time here, of course.

I'm sure everyone will appreciate it. 😉

1 2

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.