Αγαπητή Ladygaga,
Καταλαβαίνω ότι το να καταλήξετε σε ένα συμπέρασμα σε αυτή την περίπτωση ήταν πρόκληση για εσάς. Ωστόσο, θα ήθελα να τονίσω ότι υποστηρίζαμε το καζίνο σε αυτή τη συγκεκριμένη κατάσταση.
Με βάση τα στοιχεία που συγκεντρώσαμε εκείνη την εποχή, φαίνεται ότι παρόλο που γνωρίζατε ότι το μπόνους που λάβατε ήταν ειδικά για κουλοχέρηδες, συνεχίσατε να παίζετε Blackjack. Παρόλο που κατά καιρούς ποντάρατε σε κουλοχέρηδες όταν το υπόλοιπό σας ήταν χαμηλό, επιστρέφατε σταθερά στο Blackjack. Λόγω αυτού, πιστεύαμε ότι το καζίνο ήταν σωστά.
Παρακαλώ μην με παρεξηγήσετε, χαίρομαι που τελικά πληρωθήκατε. Ωστόσο, με βάση τα στοιχεία που είχαμε τότε στη διάθεσή μας, πήραμε την απόφαση να συνταχθούμε με το καζίνο.
Αυτό είναι παρόμοιο με τη νομική διαδικασία στις περισσότερες δημοκρατικές χώρες. Σε μια διαφωνία, αρχικά προσπαθείτε να την επιλύσετε χωρίς να εμπλέκετε τα δικαστήρια. Εάν αυτό αποτύχει, μπορείτε να προσφύγετε σε ένα τοπικό δικαστήριο (το casino.guru σε αυτό το παράδειγμα). Εάν το τοπικό δικαστήριο αποφανθεί εναντίον σας, τότε έχετε την επιλογή να κλιμακώσετε την υπόθεση σε εθνικό δικαστήριο. Ωστόσο, ακόμα κι αν κερδίσετε την υπόθεση, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι ο αντίπαλος θα τιμωρηθεί εάν διορθώσει την κατάσταση (όπως έκανε το καζίνο πληρώνοντάς σας). Η ταξινόμηση που αναφέρατε, «η δημοσιότητα βοήθησε», ισχύει για περιπτώσεις που είμαστε στο πλευρό του παίκτη. Στην περίπτωσή σας, αφού βάλαμε το πλευρό του καζίνο, πίστευαν ότι οι πράξεις τους ήταν δικαιολογημένες.
Θυμάμαι έντονα την περίπτωσή σας και είμαι πραγματικά περίεργος (αν δεν είναι εμπιστευτικό) για το πώς πείσατε το καζίνο να σας πληρώσει. (ποια στοιχεία χρησιμοποιήσατε ή τι τους πείθουν) Μπορούμε να βελτιώσουμε τις διαδικασίες μας. Αν κάναμε λάθος, μπορούμε να μάθουμε από την εμπειρία.
Σχετικά με το SBGOC, στην καταγγελία σας, αναφέρατε ότι σας βοήθησαν και δεν έχω άλλη επιλογή πώς να κλείσω την καταγγελία. Δεν ζητάμε εύσημα για τη βοήθειά τους και πιστεύω ότι όποιος διάβαζε την καταγγελία θα καταλάβαινε ότι η SBGOC έπαιξε ρόλο στην επίλυση του προβλήματός σας. Αυτήν τη στιγμή αξιολογούμε αυτόν τον οργανισμό και αν όλα πάνε καλά, θα προτείνουμε στους παίκτες να επικοινωνήσουν μαζί τους σε περίπλοκες περιπτώσεις. Εξακολουθούμε να διερευνούμε πιθανότητες συνεργασίας.
Θέλω να σας ενημερώσω ότι ανοίγοντας ξανά την καταγγελία και ενημερώνοντάς μας για το διαφορετικό αποτέλεσμα, ενδέχεται να αποκτήσουμε νέες πληροφορίες ή να βελτιώσουμε τις μεθόδους μας και άλλοι παίκτες θα αντιληφθούν το SBGOC. Ως εκ τούτου, το βλέπω ως μια θετική εξέλιξη.
Dear Ladygaga,
I understand that reaching a conclusion in this case was challenging for you. However, I would like to highlight that we were supporting the casino in this particular situation.
Based on the facts we gathered at that time, it appears that despite being aware that the bonus you received was specifically for slots, you continued to play Blackjack. Even though you occasionally wagered on slots when your balance was low, you consistently returned to Blackjack. Due to this, we believed that the casino was in the right.
Please don't misunderstand me, I am pleased that you were eventually paid. However, based on the evidence we had available to us at the time, we made the decision to side with the casino.
This is akin to the legal process in most democratic countries. In a dispute, you initially attempt to resolve it without involving the courts. If that fails, you can take the matter to a local court (casino.guru in this example). If the local court rules against you, then you have the option to escalate the case to a national court. However, even if you win the case, it does not necessarily mean that the opposing party will be punished if they rectify the situation (as the casino did by paying you). The classification you mentioned, "publicity helped," applies to cases where we are on the side of the player. In your case, since we sided with the casino, they believed that their actions were justified.
I vividly recall your case, and I am genuinely curious (if it is not confidential) about how you convinced the casino to pay you. (which evidence you used or what convince them) We can improve our processes. If we made a mistake, we can learn from the experience.
Regarding SBGOC, in your complaint, you mentioned that they assisted you, and I have no other option how to close the complaint. We do not seek credit for their help, and I believe that anyone reading the complaint would understand that SBGOC played a role in resolving your issue. We are currently evaluating this organization, and if everything goes well, we will recommend players to contact them in complex cases. We are still exploring possibilities for cooperation.
I want to inform you that by reopening the complaint and informing us of the different outcome, we may gain new insights or improve our methods, and other players will become aware of SBGOC. Therefore, I see this as a positive development.
Αυτόματη μετάφραση: