ΦόρουμΚαζίνοTez888 Casino - γενική συζήτηση

Tez888 Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 8 μήνες από rahulgarg299
|
2449 προβολές 26 απαντήσεις |
|
1 2
aminrather68
πριν από 2 μήνες

That's not much of an answer to my question. In order to reopen the complaint, you need to respond and give enough relevant information to our team. If you fail to do so, then it will be the same as before. 

πριν από 1 μήνα

This is registered number6006343290 withdrall amout 37000 withdrall date 26 june 6 month allready complaint plz hep

aminrather68
πριν από 1 μήνα

Plz help this withdrall

aminrather68
πριν από 1 μήνα

I have already written in my previous reply what is needed for our team to try to help you. I don't know how much more I can assist you.

πριν από 1 μήνα

This is registered 6006343290 withdrall amout37000date 26 june plz realse withdrall

πριν από 1 μήνα


Basically, i have already lodge 5 complaints till now of my withdrawl amount 37000 on dated 26 june not received the payment in my bank 

aminrather68
πριν από 1 μήνα

Tomas has given you a guide according to what I have read on the subject. I also saw that you have filed another complaint. Always try to give as much information as you have to our team and respond smoothly when you need to. 

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα