Γειά σου,
εντοπίσαμε την ανάρτησή σου και τότε ο Jaro απάντησε :
Γεια, βρήκατε έναν λόγο από το καζίνο για τον οποίο ο λογαριασμός σας αποκλείστηκε; Έγινε αμέσως μετά την κατάθεσή σας ή παίξατε εκεί και μετά συνέβη αυτή η κατάσταση; Πείτε μου περισσότερα για να σας προτείνω έναν τρόπο δράσης.
Νομίζω ότι μπορείτε να προσπαθήσετε να απαντήσετε τώρα. Μπορείτε;
Θα ήθελα, για παράδειγμα, να μάθω εάν έχετε εξηγήσεις που παρέχονται από το καζίνο για να μας δείξετε. Αυτό είναι τις περισσότερες φορές το σημείο εκκίνησης για περαιτέρω προτάσεις.
Είστε, τυχαία, ήδη εξοικειωμένοι με τη διαδικασία καταγγελίας;
Απλώς ενημερώστε μας, παρακαλώ.
Hello,
we spotted your post, and then Jaro replied:
Hey, did you get a reason from the casino why your account was blocked ? Did it happen right after you deposited or did you play there and then this situation happened ? Let me know more so I can recommend a course of action.
I think you may try to respond now. Can you?
I, for instance, would love to know whether you have any explanations provided by the casino to show us. This is most often the starting point for further suggestions.
Are you, by any chance, familiar with the complaint process already?
Just let us know, please.
Αυτόματη μετάφραση: