Χαίρετε,
επιτρέψτε μου να ξεκινήσω με το KYC - είναι πραγματικά εκπληκτικό να έχετε τέτοια ζωντανά σχόλια σε σχεδόν πραγματικό χρόνο 🙂.
Από όσο καταλαβαίνω, ο λογαριασμός έχει πλέον επαληθευτεί πλήρως, ωστόσο το καζίνο δεν πρόκειται να σας στείλει email που περιέχει αυτές τις πληροφορίες, εντάξει μπορεί να είναι.
Θεωρώ επίσης ότι η διαδικασία ήταν αρκετά γρήγορη, σύμφωνα με όσα έχω συνηθίσει από τα παράπονα του παίκτη. 😀
Πιστεύω ότι η Emily έδωσε μερικές χρήσιμες πληροφορίες, όπως "Παρακαλώ σημειώστε ότι, όπως βλέπω στο σύστημα, για να επιβεβαιώσετε και να αποδεχτείτε την ταυτότητά σας, πρέπει να ανεβάσετε ένα ξένο διαβατήριο ή άδεια οδήγησης." και εξήγησε ότι θα ειδοποιηθείτε - καταλαβαίνω ότι δεν μπορεί να αναφερθεί σε περισσότερες λεπτομέρειες επειδή είναι χειριστής ζωντανής συνομιλίας και το KYC διαχειρίζεται διαφορετικό τμήμα, αλλά έχω την εντύπωση ότι προσπάθησε να είναι χρήσιμη και να ανταποκρίνεται .
Δυστυχώς, δεν ξέρω πώς το σύστημά τους αντιμετωπίζει τα μεταφορτωμένα έγγραφα, αλλά όπως έγραψα ήδη, υποθέτω ότι αυτοί οι "άγνωστοι λόγοι" είναι απλώς αυτόματες ειδοποιήσεις, μόνο η υποστήριξη μπορεί να πει περισσότερα, νομίζω. Αλλά θα ήταν υπέροχο αν το μήνυμα έλεγε: χρησιμοποιήστε τη σωστή μορφή κ.λπ.
Τώρα φτάνουμε στο cashout - αυτό είναι ένα μεγάλο "δεν ξέρω" που έχετε ήδη ρωτήσει το καζίνο σχετικά με αυτό, έχω δίκιο;
Hello,
allow me to start with the KYC - it's truly amazing having such live feedback in almost real-time 🙂.
As far as I understand, the account is now fully verified, yet the casino is not going to send you an email containing this information, ok can be.
I also think that the process was quite quick, according to what I am used to from the player's complaints. 😀
I believe that Emily provided a few useful pieces of information, such as "Please note that, as I see in the system, in order to confirm and accept your ID, you need to upload a foreign passport or driver's license." and explained that you will be notified - I can understand that she can't go into more details because she is a live chat operator and the KYC is handled by a different department, but I got the impression that she tried to be helpful and responsive.
Sadly, I do not know how their system deals with the uploaded documents, but as I already wrote, I guess that those "unknown reasons" are just automatic notifications, only the support can tell more, I think. But it would be great if the message said: please use the correct format, etc.
Now we're getting to the cashout - this is a big " I don't know" you have already asked the casino about this am I right?
Και πάλι, αυτό είναι φυσιολογικό για εσάς 🙂
Συνοψίζω:
Δελτίο ταυτότητας - απορρίφθηκε δύο φορές που ζητήθηκε άδεια οδήγησης
Άδεια οδήγησης - απορρίφθηκε μία φορά. Ζητείται διαβατήριο
Ζητήθηκε διαβατήριο - αρνήθηκα να τους το δώσω. Είπε ότι φτάνει που έστειλε ταυτότητα και δίπλωμα οδήγησης.
Απόψε έπαιξα σκόπιμα όλα τα χρήματα στον λογαριασμό και έλαβα αμέσως μια ειδοποίηση για την πλήρη επαλήθευση του λογαριασμού. Δεν χρειαζόμουν πλέον το διαβατήριό μου. Ο λογαριασμός επαληθεύεται άμεσα. Με τα έγγραφα που παρέθεσα νωρίτερα. Αυτό περίμεναν. Δεν ξέρω πώς κατέληξες στο συμπέρασμά μου. 🙂
Again, this is normal for you 🙂
Summarize:
ID card - rejected twice requested Driver's license
Driver's license - rejected once. Passport requested
Passport requested - I refused to give it to them. He said that it was enough that he sent an ID card and a Driver's license.
Tonight I deliberately played all the funds in the account, and immediately received a notification about the full verification of the account. I no longer needed my passport. The account is verified instantly. With the documents that I provided earlier. That's what they were waiting for. I don't know how you came to my conclusion. 🙂
Опять по вашему это нормально 🙂
Подведём итог:
Удостоверение личности - отклонено два раза запрошены Водительские права
Водительские права- отклонены один раз. Запрошен заграничный паспорт
Запрошен заграничный паспорт - Я отказал им его предоставить. Сказал что достаточно что отправил Удостоверение личности и Водительские права.
Сегодня ночью я специально разыграл все средства на счету, и сразу же получил уведомление о полной проверки счёта. Уже не стал нужен мой заграничный паспорт. Счёт верифицирован моментально. С теми документами что я предоставил ранее. Вот что они ждали. Не знаю как вы я для себя сделал вывод. 🙂
Γειά σου.
Μοιάζει αρκετά με την προηγούμενη συζήτηση που είχα με έναν παίκτη από το Καζακστάν.
Θέλετε να δώσετε περισσότερες λεπτομέρειες; Τι φαίνεται να προκαλεί το πρόβλημα στην περίπτωσή σας;
Hello.
Sounds quite similar to the previous conversation I had with a player from Kazakhstan.
Care to provide more details? What seems to cause the problem in your case?
Ακόμα πολύ παρόμοια. Μπορώ να γνωρίζω ποια έγγραφα φαίνεται να απορρίπτονται και γιατί; Απομένουν άλλες επιλογές;
Still very similar. May I know which documents seem to be rejected and why? Are there any other options left?
Τα έγγραφά σας δεν έχουν εγκριθεί Το μόνο που έχω σε αυτόν τον κόσμο είναι τα μπαλάκια και το Συνδικάτο μου,
και δεν τα σπάω για κανέναν.
Τόνι Μοντάνα
ΑΠΟΡΡΙΦΘΗΚΑΝ ΕΓΓΡΑΦΑ Φαίνεται ότι κάτι δεν πάει καλά με το έγγραφο (Screenshot_20230506_153356.jpg). Το Syndicate Godfather παρατήρησε ότι, Παρακαλούμε, ανεβάστε ένα αντίγραφο κίνησης τραπεζικού λογαριασμού που δείχνει το πλήρες όνομα του κατόχου της κάρτας και τον αριθμό της κάρτας για να μας αποδείξει ότι αυτή η κάρτα ανήκει σε εσάς. .
Δεν μπορούμε να σας πληρώσουμε μέχρι να περάσετε την επαλήθευση. Επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξής μας για περισσότερες λεπτομέρειες.
ΜΙΛΑ συντομα,
Συνδικάτο Clan
Your documents have not been approved All I have in this world is my balls and Syndicate,
and I don’t break them for no one.
Tony Montana
DOCUMENTS DECLINED It seems something’s wrong with the document (Screenshot_20230506_153356.jpg). Syndicate Godfather noticed that Please, upload a Bank Statement that shows the Card Holder's full name and the card number to proof us that this card belongs to you. .
We can’t pay you till you pass verification. Please contact our support team for more details.
Speak soon,
Syndicate Clan
Τα έγγραφά σας δεν έχουν εγκριθεί Το μόνο που έχω σε αυτόν τον κόσμο είναι τα μπαλάκια και το Συνδικάτο μου,
και δεν τα σπάω για κανέναν.
Τόνι Μοντάνα
ΑΠΟΡΡΙΨΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ Φαίνεται ότι κάτι δεν πάει καλά με το έγγραφο (IMG_20230505_160225.jpg). Το Syndicate Godfather παρατήρησε ότι οι περικομμένες άκρες του εγγράφου, όλες οι άκρες πρέπει να είναι ορατές.
Δεν μπορούμε να σας πληρώσουμε μέχρι να περάσετε την επαλήθευση. Επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξής μας για περισσότερες λεπτομέρειες.
ΜΙΛΑ συντομα,
Συνδικάτο Clan
Your documents have not been approved All I have in this world is my balls and Syndicate,
and I don’t break them for no one.
Tony Montana
DOCUMENTS DECLINED It seems something’s wrong with the document (IMG_20230505_160225.jpg). Syndicate Godfather noticed that Cropped edges of the document, all edges must be visible .
We can’t pay you till you pass verification. Please contact our support team for more details.
Speak soon,
Syndicate Clan
Παρακαλούμε να αποφύγετε την προβολή τέτοιων εγγράφων δημόσια! Δεν είναι ασφαλές.
Σας προτείνω να ζητήσετε από το καζίνο μια σωστή εξήγηση.
Συνήθως, για δηλώσεις δεν επιτρέπονται περικομμένα αρχεία και στιγμιότυπα οθόνης - κυρίως. Η προτιμώμενη μορφή είναι .pdf
Θα ήταν καλό να γνωρίζετε τον σκοπό του ζητούμενου εγγράφου για να βεβαιωθείτε ότι παρέχει τις απαραίτητες πληροφορίες. Για παράδειγμα, ως απόδειξη της διεύθυνσης, το αντίγραφο κίνησης τραπεζικού λογαριασμού σε μορφή .pdf θα ήταν καλύτερο από μια εικόνα κάποιου δελτίου ανάρτησης.
"Παρακαλώ, ανεβάστε ένα αντίγραφο κίνησης τράπεζας που δείχνει το πλήρες όνομα του κατόχου της κάρτας και τον αριθμό της κάρτας για να μας αποδείξετε ότι αυτή η κάρτα ανήκει σε εσάς." Νομίζω ότι πρέπει να το κάνετε με τον τρόπο που σας πρότειναν.
Kindly mind avoiding showing such documents publicly! It's not safe.
I suggest you ask the casino for a proper explanation.
Usually, for statements cropped files and screenshots are not allowed - mostly. The preferred format is .pdf
It would be good to know the purpose of the requested document to ensure it provides the necessary information. For example, as proof of address, the bank statement in the form of .pdf would be better than a picture of some post slip.
" Please, upload a Bank Statement that shows the Card Holder's full name and the card number to proof us that this card belongs to you. " I think you should do that the way you were suggested.
Επιτρέψτε μου να πω ότι έφτασα τα 500€ σε αυτό το Καζίνο... Αλλά επειδή δεν υπήρχε έγκριση των εγγράφων... συνέχισα να παίζω... Υποθέτω ότι ξέρουν την ψυχολογία των παικτών... Τώρα είμαι στο μηδέν... Ίσως κάνω κατάθεση την επόμενη φορά όταν επιβεβαιωθώ πλήρως... Όχι πριν...
Let me say that I reached €500 in this Casino... But since there was no approval of the documents... I continued to play... I guess they know the psychology of the players... Now I'm at zero... Maybe I'll make a deposit next time when I'm full confirmed... Not before...
Εάν αισθάνεστε ότι δεν μπορείτε να σταματήσετε να παίζετε σε μια τέτοια κατάσταση, θα σας συμβούλευα ανεπιφύλακτα να επαληθεύσετε τον λογαριασμό σας εκ των προτέρων. Αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος για να ακυρώσετε τις περιττές καθυστερήσεις μόλις κερδίσετε. Κάθε αξιοπρεπές καζίνο επιτρέπει στους παίκτες να υποβάλλονται σε επαλήθευση ανά αίτημα.
Υπάρχει περίπτωση να ορίσετε όρια τζόγου όσο δυσκολεύεστε; Θα πρέπει να σε αποτρέψει από το να χάσεις, θα έλεγα.
If you feel like you can't help yourself stop playing in such a situation I would strongly advise you to verify your account in advance. This is the best way to void unnecessary delays once you win. Every decent casino allows players to undergo verification per request.
Any chance to set up gambling limits while you struggle? It should prevent you from losing, I'd say.
Α κατάλαβα! Το καζίνο πρέπει να το γνωρίζει αυτό. 🤔 Είναι άσκοπο να ζητάτε τραπεζικό ιστορικό ή αντίγραφα κίνησης όταν χρησιμοποιείτε μόνο αυτού του είδους την κάρτα.
Oh, I see! The casino should be aware of that. 🤔 It's pointless requesting banking history or statements when you only used this kind of card.
Το αίτημά μου για την ανάληψη των χρημάτων που είχα κερδίσει στο ποσό των $13000 απορρίφθηκε ακόμη και μετά την υποβολή των στοιχείων της ταυτότητάς μου σε 4 διαφορετικές περιπτώσεις. Αφού έστειλα email για επιβεβαίωση της ταυτότητάς μου και παραπονέθηκα για τον τρόπο με τον οποίο αντιμετώπισα, μπλοκάστηκα οριστικά από τον λογαριασμό μου και τα 13000$ που είχα κερδίσει κατασχέθηκαν. Προφανώς δεν είχαν καμία πρόθεση να με πληρώσουν, παρόλο που είχα προσκομίσει έγγραφα ταυτότητας. Δεν τους πείραζε να πάρουν τα χρήματά μου όταν κατέθεσα χρήματα στον λογαριασμό μου και έχασα.
My request for the withdrawal of the money I had won in the amount of $13000 was rejected even after submitting my identification details on 4 separate occasions. After sending emails to confirm my ID and complaining about the way I was treated, I was permanently blocked from my account and the $13000 I had won was confiscated. They obviously had no intentions of paying me even though I had provided identification documents. They didn't mind taking my money when I deposited funds into my account and lost.
Σας απάντησα ήδη εδώ: https://casinoguru-en.com/forum/complaints-discussion/syndicate-casino-scam-warning#post-135751
ας προσπαθήσουμε παρακαλώ να κρατήσουμε τη συζήτηση σε ένα νήμα. 🙂
I already answered you here: https://casinoguru-en.com/forum/complaints-discussion/syndicate-casino-scam-warning#post-135751
let's please try to keep the conversation in one thread please. 🙂
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.