ΦόρουμΚαζίνοSyndicate Casino - γενική συζήτηση

Syndicate Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από Radka
|
8112 προβολές 42 απαντήσεις |
|
1 23
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Syndicate Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

file Συνδικάτο Καζίνο. Σήμερα έστειλα έγγραφα για επαλήθευση λογαριασμού. Ας δούμε πόσο καιρό θα πάρει. Το συμπέρασμα θα το βγάλω μετά από έλεγχο. Το site είναι κατανοητό. Μέχρι εδώ καλά. Η συνομιλία επιβεβαίωσε τη λήψη των εγγράφων. Νομίζω ότι δεν πρέπει να υπάρχουν προβλήματα.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Ελπίζω να μην αποσυνδεθούν από το σύστημα πίστης.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

file Συνδικάτο Καζίνο. Σήμερα έστειλα έγγραφα για επαλήθευση λογαριασμού. Ας δούμε πόσο καιρό θα πάρει. Το συμπέρασμα θα το βγάλω μετά από έλεγχο. Το site είναι κατανοητό. Μέχρι εδώ καλά. Η συνομιλία επιβεβαίωσε τη λήψη των εγγράφων. Νομίζω ότι δεν πρέπει να υπάρχουν προβλήματα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hello,

that would be a good verification check from your side, I'd say 🙂.

I'll keep an eye on the progress.

Radka
πριν από 2 έτη

Αν θέλετε θα σας ενημερώσω σε εθελοντική βάση.

Τα δύο τελευταία καζίνο με εξέπληξαν με την ταχύτητα επαλήθευσης

Το Axecasino έλεγξε τα έγγραφα σε δύο ώρες, έλαβε πληρωμή σε 12 ώρες

Το Ice casino έλεγξε τα έγγραφα και πλήρωσε τα κέρδη μέσα σε 24 ώρες. Έκανα αίτηση την Παρασκευή. Το Σάββατο έλαβα τα χρήματα στην κάρτα. Κι ας ήταν ρεπό.

Αυτόματη μετάφραση:
leksandr
πριν από 2 έτη

Betmaster will verify you at an instance.

πριν από 2 έτη

Αν θέλετε θα σας ενημερώσω σε εθελοντική βάση.

Τα δύο τελευταία καζίνο με εξέπληξαν με την ταχύτητα επαλήθευσης

Το Axecasino έλεγξε τα έγγραφα σε δύο ώρες, έλαβε πληρωμή σε 12 ώρες

Το Ice casino έλεγξε τα έγγραφα και πλήρωσε τα κέρδη μέσα σε 24 ώρες. Έκανα αίτηση την Παρασκευή. Το Σάββατο έλαβα τα χρήματα στην κάρτα. Κι ας ήταν ρεπό.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

I guess that you already know you can paste your experiences about every casino in a proper thread (like CASINO'S - GENERAL DISCUSSION), I can imagine that the players will find information about the KYC and withdrawals very useful. 🙂

This thread is about the Syndicate casino, so please share your thoughts about AXE and ICE in the proper place, can you try that, please? We are grateful for the info, though.

Radka
πριν από 2 έτη

Ευχαριστώ για την υπενθύμιση. Και τότε δεν ήξερα.

Καλό θα ήταν να τα παρακολουθήσετε για να μην σκορπίσουν τη μαγεία του Βουντού. Και τότε οι παίκτες μπορεί να μπουν στον πειρασμό να στείλουν ζημιά στο καζίνο που τους εξαπάτησε.

Αυτόματη μετάφραση:
leksandr
πριν από 2 έτη

No problem at all 🙂

As you can see we are experiencing daily spammers attacks - the truly black magic - but we're working on a more suitable solution. I'm sure that no such spell would actually work as a good example of fair revenge though. 🙂

Radka
πριν από 2 έτη

Άρχισε λοιπόν ο χορός με ντέφι.

file

Μου φαίνεται ότι θα πρέπει να υποφέρω. Αν το βγάλω καθόλου. Όπως είπα, τα τρία τελευταία καζίνο ενέκριναν αυτά τα έγγραφα εντός 24 ωρών.

file

Το γεγονός ότι ζητούν να είναι όλοι σε διαφορετικές καρτέλες. Δεν καταλαβαίνω πώς να τα τοποθετήσω σε ένα. Θα επικοινωνήσω με την υποστήριξη. Ας δούμε τι λένε.

Πρέπει να υποβάλετε καταγγελία.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 2 έτη

Η επαλήθευση ταυτότητας απέτυχε. Σε όλα τα καζίνο έγινε, αλλά δεν έγινε.

file

Χρειάζεστε άδεια οδήγησης ή διαβατήριο. Όπως καταλαβαίνω καθυστερούν με κάθε τρόπο τον έλεγχο. Θα περιμένω άλλες τρεις μέρες για να μάθω τι άλλο πρέπει να προσφέρω. Στη συνομιλία, οι χειριστές, ακόμη και υπό βασανιστήρια, δεν μπορούν να τραβηχτούν έξω ό,τι πρέπει να παρασχεθεί.



Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
leksandr
πριν από 2 έτη

Hello,

I guess that it's crucial to know why all these documents were rejected. Any clue yet? 🤔

Kindly let us know.

Radka
πριν από 2 έτη

Χαίρετε. Θα ήθελα να μάθω και τον λόγο που δεν πέρασε η ταυτότητα. Αλλά το καζίνο δεν σχολιάζει αυτό.

Υποβάλετε την άδεια οδήγησης για επαλήθευση. Η ίδια ιστορία. Κάτι πήγε στραβά. Επίσης απορρίφθηκε.

file

Τώρα χρειάζονται το ξένο διαβατήριό μου 🙂

Επιβεβαίωσα με κάποιο τρόπο το ηλεκτρονικό πορτοφόλι SKRILL για τρίτη φορά. Κάθε φορά ζητούσαν ένα νέο στιγμιότυπο οθόνης. Έκανα σάρωση ολόκληρου του πορτοφολιού μου. Φαίνεται ότι απλά παίρνει χρόνο.

Έγραψα ένα αίτημα σχετικά με τον λόγο απόρριψης εγγράφων. Ας δούμε τι θα απαντήσουν.

file

Το κυριότερο είναι ότι παντού γράφουν ότι όλα γίνονται για άγνωστους λόγους.

Αυτόματη μετάφραση:
leksandr
πριν από 2 έτη

Maybe the casino wants you to play off your money!

Deenah
πριν από 2 έτη

Ναι, το ελπίζουν πραγματικά. Αυτό δεν είναι το πρώτο καζίνο που το κάνει αυτό. Οπότε νομίζω ότι αυτό είναι ο κανόνας.🙂 Δεν έχεις βρεθεί σε τέτοια κατάσταση; Για παίκτες από το Καζακστάν, αυτό είναι ο κανόνας.

Αυτοί οι τύποι πρέπει να παρακολουθούν τον Μπόρατ. Και νομίζουν ότι ζούμε εδώ στα γιουρτ. 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
leksandr
πριν από 2 έτη

I have been in many bad situations with casinos, some will want to confiscate your winnings if you refuse to play it off.

πριν από 2 έτη

Χαίρετε. Θα ήθελα να μάθω και τον λόγο που δεν πέρασε η ταυτότητα. Αλλά το καζίνο δεν σχολιάζει αυτό.

Υποβάλετε την άδεια οδήγησης για επαλήθευση. Η ίδια ιστορία. Κάτι πήγε στραβά. Επίσης απορρίφθηκε.

file

Τώρα χρειάζονται το ξένο διαβατήριό μου 🙂

Επιβεβαίωσα με κάποιο τρόπο το ηλεκτρονικό πορτοφόλι SKRILL για τρίτη φορά. Κάθε φορά ζητούσαν ένα νέο στιγμιότυπο οθόνης. Έκανα σάρωση ολόκληρου του πορτοφολιού μου. Φαίνεται ότι απλά παίρνει χρόνο.

Έγραψα ένα αίτημα σχετικά με τον λόγο απόρριψης εγγράφων. Ας δούμε τι θα απαντήσουν.

file

Το κυριότερο είναι ότι παντού γράφουν ότι όλα γίνονται για άγνωστους λόγους.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

This email containing the "unknown reasons" feels like some automatic reply to me.

Just a silly question now, have you been instructed in what form, format, and resolution you should submit your documents?

Any advice from the chat?

Radka
πριν από 2 έτη

Μηνύματα συνομιλίας



Συνδικάτο Καζίνο

17 Οκτωβρίου 20:09

Ενημερωτικά δελτία

Σε εσένα

DJcent

2022-10-17 13:45:07

Χαίρετε. Γιατί δεν ταίριαξε η ταυτότητα;

Έμιλυ

2022-10-17 13:45:08

Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με την υποστήριξη του Syndicate.casino! Θα χαρώ να σας βοηθήσω με όλες τις ερωτήσεις σας!

Έμιλυ

2022-10-17 13:45:21

Γεια σου Igor!

DJcent

2022-10-17 13:45:44

Γεια σου Έμιλυ

DJcent

2022-10-17 13:46:41

Γιατί δεν ταίριαξε η ταυτότητα;

Έμιλυ

2022-10-17 13:46:48

Σας ενημερώνουμε ότι τα έγγραφα που μπορούν να γίνουν δεκτά ως αποδεικτικό ταυτότητας είναι: ξένο διαβατήριο ή άδεια οδήγησης

DJcent

2022-10-17 13:48:23

δελτίο ταυτότητας, συμπεριλαμβανομένου

DJcent

2022-10-17 13:48:50

Ανεβάστε: μια έγκυρη ταυτότητα (άδεια οδήγησης, διαβατήριο ή εθνική ταυτότητα) και ένα στιγμιότυπο οθόνης του ηλεκτρονικού πορτοφολιού του προφίλ σας που δείχνει το αναγνωριστικό χρήστη/την καταχωρισμένη διεύθυνση email και το όνομά σας στα λατινικά ή κυριλλικά.

DJcent

2022-10-17 13:49:36

Ποιο έγγραφο επαληθεύεται;

Έμιλυ

2022-10-17 13:50:24

Σημειώστε ότι, όπως βλέπω στο σύστημα, για να επιβεβαιώσετε και να αποδεχτείτε την ταυτότητά σας, πρέπει να ανεβάσετε ξένο διαβατήριο ή άδεια οδήγησης.

DJcent

2022-10-17 13:51:00

ανέβασα

DJcent

2022-10-17 13:51:19

Ποιο έγγραφο επαληθεύεται;

Έμιλυ

2022-10-17 13:53:08

Σημειώστε ότι μπορείτε επίσης να ελέγξετε την κατάσταση του μεταφορτωμένου εγγράφου στη σελίδα επιβεβαίωσης.

DJcent

2022-10-17 13:55:16

Ορισμένα έγγραφα δεν χρησιμοποιήθηκαν καν στην επεξεργασία

DJcent

2022-10-17 13:57:05

Τι άλλα έγγραφα πρέπει να ανεβάσω;

DJcent

2022-10-17 14:00:45

Είμαστε σε επαφή;

DJcent

2022-10-17 14:00:53

Τι άλλα έγγραφα πρέπει να ανεβάσω;

Έμιλυ

2022-10-17 14:01:08

Όπως βλέπω, έχετε ήδη στείλει κάποια έγγραφα και τώρα είναι υπό εξέταση. Γι' αυτό, περιμένετε να τα εξετάσει η αντίστοιχη ομάδα. Θα ενημερωθείτε εάν έχετε επαληθεύσει επιτυχώς τον λογαριασμό σας ή εάν υπάρχουν πρόσθετα έγγραφα που πρέπει να υποβάλετε.

DJcent

2022-10-17 14:02:12

Τι σημαίνει?

DJcent

2022-10-17 14:03:23

Ποια έγγραφα πρέπει να υποβληθούν για επαλήθευση;

DJcent

2022-10-17 14:03:52

λίστα

Έμιλυ

2022-10-17 14:04:12

Καθώς βλέπω ότι ανεβάζετε νέα έγγραφα και είναι υπό εξέταση, περιμένετε μέχρι να ελεγχθούν.

DJcent

2022-10-17 14:06:20

Αυτό δεν έχει ξαναγίνει σε κανένα άλλο καζίνο.

Έμιλυ

2022-10-17 14:07:28

Είμαστε υποχρεωμένοι να σας επαληθεύσουμε κατά τη διαδικασία ανάληψης σύμφωνα με τους νόμους και τους κανονισμούς περί τυχερών παιχνιδιών, γνωρίζουμε την πολιτική πελατών σας. Αυτό μας βοηθά να προστατεύσουμε τα προσωπικά σας δεδομένα και να διασφαλίσουμε ότι το ποσό που αποσύρθηκε θα μεταφερθεί στον νόμιμο παραλήπτη. Κατανοώ ότι αυτό απαιτεί χρόνο, αλλά μπορείτε να είστε σίγουροι ότι επειδή έχουμε τόσο αυστηρά μέτρα ασφαλείας, μπορείτε να παίξετε στον ιστότοπό μας χωρίς καμία ανησυχία.

DJcent

2022-10-17 14:08:25

Ήδη αμφιβάλλω

DJcent

2022-10-17 14:09:07

Καλός. Θα περιμένω

DJcent

2022-10-17 14:09:11

3

Έμιλυ

2022-10-17 14:09:20

Η επαλήθευση είναι μια υποχρεωτική διαδικασία για οποιοδήποτε διαδικτυακό καζίνο ή περίπτωση όπου κυκλοφορούν χρήματα. Όσον αφορά την κατάθεση χρημάτων στον ιστότοπό μας, επιβεβαιώνετε την πληρωμή μέσω της τράπεζάς σας επιβεβαιώνοντάς την στην ηλεκτρονική σας τραπεζική (ή με μυστικούς κωδικούς που σας στέλνει η τράπεζά σας). Η τράπεζα ζήτησε επίσης επαλήθευση των προσωπικών σας δεδομένων κατά τη δημιουργία τραπεζικού λογαριασμού. Το ίδιο συμβαίνει και με εμάς - πρέπει να είστε επαληθευμένοι κατά την ανάληψη χρημάτων, προκειμένου ο νόμιμος παραλήπτης να λάβει την πληρωμή.


Ρωτάω μια ερώτηση. Μου απαντούν γενικά. Δεν υπάρχει συγκεκριμένη απάντηση. Μιλάς σαν να μιλάς σε bot.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 2 έτη

Χαίρετε. Η ταυτότητά μου έχει επαληθευτεί. Αλλά το συμπέρασμα εξακολουθεί να απορρίπτεται, και πάλι για άγνωστους λόγους.

file

Η συνομιλία είναι πλέον απενεργοποιημένη. Δεν είναι δυνατή η επικοινωνία. θα προσπαθήσω αύριο.

Κατάλαβα έτσι:

Το καζίνο δεν βιάζεται να πληρώσει τα κέρδη. Κάθε έγγραφο απορρίπτεται δύο φορές, μόνο την τρίτη φορά που περνά το τεστ. Αυτή τη στιγμή έχω επαληθεύσει δύο έγγραφα. Ταυτότητα και σύστημα πληρωμών SKRILL. Αναμονή επαλήθευσης της διεύθυνσης κατοικίας. Αν ακολουθήσεις τη λογική τους, θα χρειαστούν τρεις μέρες. Δύο ημέρες θα λάβω άρνηση την τρίτη ημέρα θα ελεγχθεί το έγγραφο.🙂

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 2 έτη

Καλα ΝΕΑ.

2022-10-19 19:38:59

Πότε θα επαληθευτεί ο λογαριασμός μου;

Στέφανος

2022-10-19 19:39:40

Προς το παρόν, ο λογαριασμός σας έχει ήδη επαληθευτεί πλήρως.

Djcent

2022-10-19 19:40:45

Γιατί δεν υπάρχει μήνυμα στο ταχυδρομείο;

Στέφανος

2022-10-19 19:42:17

Τα έγγραφα που ανεβάσατε εγκρίθηκαν πρόσφατα, ο λογαριασμός αυτή τη στιγμή είναι πλήρως επαληθευμένος, σχετικά με το θέμα της ανάληψης, μόλις έστειλα ένα αίτημα, σας παρακαλώ να περιμένετε μια απάντηση, όταν θα τη λάβουμε θα σας στείλουμε ένα email σχετικά με το.

Djcent

2022-10-19 19:43:26

με έκανες χαρούμενο


Αλλά η έξοδος εξακολουθεί να είναι πρόβλημα. Υπόσχονται να το φτιάξουν σύντομα.

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ

Δεν υπάρχει επιβεβαίωση της ολοκλήρωσης της επαλήθευσης μέσω e-mail. Έκανε ένα αίτημα. Καμία απάντηση.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
1 23

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα