Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοSwiper Casino - γενική συζήτηση

Swiper Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

 από reegee94
|
2.677 προβολές 32 απαντήσεις |
|
1 2

file Το Swiper λέει ότι είναι μπλοκαρισμένο

Αυτόματη μετάφραση:

Το Casino swiper δεν ασχολείται σοβαρά με τις αναλήψεις, περιμένω ανάληψη από τις 19/09, η εξυπηρέτηση πελατών μου ζητά υπομονή και συγγνώμη, ξαφνικά λαμβάνω ένα email που λέει ανεπιτυχής ανάληψη.

Κάνω νέα ανάληψη και περιμένω ξανά

Αυτόματη μετάφραση:

Ζήτησα απόσυρση στις 19 και μετά από αναμονή για έγκριση για περισσότερες από 15 ημέρες, μου είπαν μέσω email ότι η ανάληψη ήταν ανεπιτυχής. Μου ζήτησαν υπομονή και συγγνώμη μέσω chat. Έκανα ξανά την ανάληψη και πρέπει να περιμένω ξανά; Μπορώ να κάνω κάτι άλλο; Έχω δύο αναλήψεις να κάνω αφού δεν με αφήνουν να τα αποσύρω όλα με τη μία.

Αυτόματη μετάφραση:

What was the reason for canceling it, though? Did they explain it to you by any chance?

If you'd like to get your money, you will surely need to request it again. Hopefully, this time everything will go smoothly.

Is your account verified there, by the way?

file Το Swiper λέει ότι είναι μπλοκαρισμένο

Αυτόματη μετάφραση:

Sorry, but I believe it is due to restrictions in your country. Am I right?🤔

Have you played at this casino?

Το Casino swiper δεν ασχολείται σοβαρά με τις αναλήψεις, περιμένω ανάληψη από τις 19/09, η εξυπηρέτηση πελατών μου ζητά υπομονή και συγγνώμη, ξαφνικά λαμβάνω ένα email που λέει ανεπιτυχής ανάληψη.

Κάνω νέα ανάληψη και περιμένω ξανά

Αυτόματη μετάφραση:

If you see that it is still going nowhere, please let us know, and our complaint team will try to help solve this issue.

Just know that we usually give casinos 14 full days before we intervene in any case.

Πληρώθηκε 😉 ευχαριστώ 🙏

Αυτόματη μετάφραση:
Romi

Οκ, θα περιμένω πάλι 14 μέρες και αν δεν λάβω τα χρήματα θα επικοινωνήσω μαζί σου, ευχαριστώ.

Αυτόματη μετάφραση:

Πληρώθηκε 😉 ευχαριστώ 🙏

Αυτόματη μετάφραση:

That is great news.

Now we have to get the information to your complaint resolver, but also to our data team, so they can check the information about players from Portugal not being allowed at this casino.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη

Οκ, θα περιμένω πάλι 14 μέρες και αν δεν λάβω τα χρήματα θα επικοινωνήσω μαζί σου, ευχαριστώ.

Αυτόματη μετάφραση:

We'll wait for the updates from you.

Romi

Επιτέλους πληρώθηκε! Σας ευχαριστώ!

Αυτόματη μετάφραση:
Onushy

That's great!

How would you describe your experience from this casino overall, if you don't mind me asking?

You can even write it in your user review over here if you're interested.🙂

Γεια σας, έχω ένα πρόβλημα. Κέρδισα ένα μεγάλο ποσό σε ένα παιχνίδι, αλλά ξαφνικά όταν υπήρχε το ποσό που κέρδισα, εμφανίστηκε ένα μήνυμα σφάλματος μετά από 2-3 δευτερόλεπτα και δεν μπορούσα να ανοίξω το παιχνίδι. Τώρα δεν έχω λάβει τα κέρδη μου, ούτε είναι στην ιστορία, αλλά ήμουν έξυπνος και τράβηξα ένα στιγμιότυπο οθόνης μόλις κέρδισα και εμφανίστηκε ένα μήνυμα σφάλματος και στο βάθος μπορείτε να δείτε ότι κέρδισα ένα μεγάλο ποσό. Τώρα έχω ήδη γράψει μπρος-πίσω με υποστήριξη, αλλά πάντα με χτυπούσαν. Εχω κουβεντα που λενε αν δεν υπαρχουν τα χρηματα καποια στιγμη επικοινωνησε μαζι μας παλι.... δεν εχει γινει τιποτα μεχρι σημερα και ειμαι στη διαδικασια να αποφασισω για δικηγορο γιατι εχω αποδειξεις και το ξερω θα έχω δίκιο.

Αυτόματη μετάφραση:
frimmse

Hello, it's a pity you don't have any concrete answer what happened. I believe that the casino could investigate something similar with the game provider, but if they didn't tell you anything, then I don't know where the mistake could have been. How long have you been dealing with this situation?

Have you thought about filing a complaint with us and our team would try to look into it further and help you if possible.

If that doesn't work, then I would go with what you wrote and that means a lawyer.

What do you think?

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα