ΦόρουμΚαζίνοSwiper Casino - γενική συζήτηση

Swiper Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 3 μήνες από reegee94
|
1222 προβολές 28 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 5 ημέρες

file Το Swiper λέει ότι είναι μπλοκαρισμένο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 ημέρες

Το Casino swiper δεν ασχολείται σοβαρά με τις αναλήψεις, περιμένω ανάληψη από τις 19/09, η εξυπηρέτηση πελατών μου ζητά υπομονή και συγγνώμη, ξαφνικά λαμβάνω ένα email που λέει ανεπιτυχής ανάληψη.

Κάνω νέα ανάληψη και περιμένω ξανά

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 ημέρες

Ζήτησα απόσυρση στις 19 και μετά από αναμονή για έγκριση για περισσότερες από 15 ημέρες, μου είπαν μέσω email ότι η ανάληψη ήταν ανεπιτυχής. Μου ζήτησαν υπομονή και συγγνώμη μέσω chat. Έκανα ξανά την ανάληψη και πρέπει να περιμένω ξανά; Μπορώ να κάνω κάτι άλλο; Έχω δύο αναλήψεις να κάνω αφού δεν με αφήνουν να τα αποσύρω όλα με τη μία.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 ημέρες

What was the reason for canceling it, though? Did they explain it to you by any chance?

If you'd like to get your money, you will surely need to request it again. Hopefully, this time everything will go smoothly.

Is your account verified there, by the way?

πριν από 5 ημέρες

file Το Swiper λέει ότι είναι μπλοκαρισμένο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 ημέρες

Sorry, but I believe it is due to restrictions in your country. Am I right?🤔

Have you played at this casino?

πριν από 4 ημέρες

Το Casino swiper δεν ασχολείται σοβαρά με τις αναλήψεις, περιμένω ανάληψη από τις 19/09, η εξυπηρέτηση πελατών μου ζητά υπομονή και συγγνώμη, ξαφνικά λαμβάνω ένα email που λέει ανεπιτυχής ανάληψη.

Κάνω νέα ανάληψη και περιμένω ξανά

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 ημέρες

If you see that it is still going nowhere, please let us know, and our complaint team will try to help solve this issue.

Just know that we usually give casinos 14 full days before we intervene in any case.

πριν από 4 ημέρες

Πληρώθηκε 😉 ευχαριστώ 🙏

Αυτόματη μετάφραση:
Romi
πριν από 3 ημέρες

Οκ, θα περιμένω πάλι 14 μέρες και αν δεν λάβω τα χρήματα θα επικοινωνήσω μαζί σου, ευχαριστώ.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 ημέρες

Πληρώθηκε 😉 ευχαριστώ 🙏

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 ημέρες

That is great news.

Now we have to get the information to your complaint resolver, but also to our data team, so they can check the information about players from Portugal not being allowed at this casino.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 ημέρες
πριν από 3 ημέρες

Οκ, θα περιμένω πάλι 14 μέρες και αν δεν λάβω τα χρήματα θα επικοινωνήσω μαζί σου, ευχαριστώ.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 ημέρες

We'll wait for the updates from you.

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα