Το Casino swiper δεν ασχολείται σοβαρά με τις αναλήψεις, περιμένω ανάληψη από τις 19/09, η εξυπηρέτηση πελατών μου ζητά υπομονή και συγγνώμη, ξαφνικά λαμβάνω ένα email που λέει ανεπιτυχής ανάληψη.
Κάνω νέα ανάληψη και περιμένω ξανά
Casino swiper is not serious about withdrawals, I have been waiting for a withdrawal since 09/19, customer service asks me for patience and apologies, suddenly I receive an email that says unsuccessful withdrawal.
I make a new withdrawal and I'm waiting again
Casino swiper no es serio con los retiros,desde el 19/09 esperando un retiro,en atención al cliente me piden paciencia y disculpas,de repente me llega un mail que dice retiro infructuoso.
Hago un nuevo retiro y estoy esperando otra vez
Ζήτησα απόσυρση στις 19 και μετά από αναμονή για έγκριση για περισσότερες από 15 ημέρες, μου είπαν μέσω email ότι η ανάληψη ήταν ανεπιτυχής. Μου ζήτησαν υπομονή και συγγνώμη μέσω chat. Έκανα ξανά την ανάληψη και πρέπει να περιμένω ξανά; Μπορώ να κάνω κάτι άλλο; Έχω δύο αναλήψεις να κάνω αφού δεν με αφήνουν να τα αποσύρω όλα με τη μία.
I requested a withdrawal on the 19th and after waiting for approval for more than 15 days, they told me by email that the withdrawal had been unsuccessful. They asked me for patience and apologies via chat. Have I made the withdrawal again and have to wait again? Can I do something else? I have two withdrawals to make since they won't let me withdraw everything at once.
Pedí un retiro el día 19 y después de estar más de 15 días esperando la aprobación me dicen por mail que el retiro ha sido infructuoso,por chat me piden paciencia y disculpas,he vuelto a hacer el retiro y a esperar de nuevo? Se puede hacer algo más? Tengo dos retiros por hacer ya que no me dejan retirar todo de golpe
Ποιος ήταν ο λόγος της ακύρωσής του, όμως; Σας το εξήγησαν τυχαία;
Αν θέλετε να λάβετε τα χρήματά σας, σίγουρα θα χρειαστεί να τα ζητήσετε ξανά. Ας ελπίσουμε ότι αυτή τη φορά όλα θα πάνε ομαλά.
Παρεμπιπτόντως, ο λογαριασμός σας επαληθεύεται εκεί;
What was the reason for canceling it, though? Did they explain it to you by any chance?
If you'd like to get your money, you will surely need to request it again. Hopefully, this time everything will go smoothly.
Is your account verified there, by the way?
Το Casino swiper δεν ασχολείται σοβαρά με τις αναλήψεις, περιμένω ανάληψη από τις 19/09, η εξυπηρέτηση πελατών μου ζητά υπομονή και συγγνώμη, ξαφνικά λαμβάνω ένα email που λέει ανεπιτυχής ανάληψη.
Κάνω νέα ανάληψη και περιμένω ξανά
Casino swiper is not serious about withdrawals, I have been waiting for a withdrawal since 09/19, customer service asks me for patience and apologies, suddenly I receive an email that says unsuccessful withdrawal.
I make a new withdrawal and I'm waiting again
Casino swiper no es serio con los retiros,desde el 19/09 esperando un retiro,en atención al cliente me piden paciencia y disculpas,de repente me llega un mail que dice retiro infructuoso.
Hago un nuevo retiro y estoy esperando otra vez
Εάν δείτε ότι εξακολουθεί να μην οδηγεί πουθενά, ενημερώστε μας και η ομάδα παραπόνων μας θα προσπαθήσει να βοηθήσει στην επίλυση αυτού του ζητήματος.
Απλώς να ξέρετε ότι συνήθως δίνουμε στα καζίνο 14 ολόκληρες ημέρες πριν επέμβουμε σε κάθε περίπτωση.
If you see that it is still going nowhere, please let us know, and our complaint team will try to help solve this issue.
Just know that we usually give casinos 14 full days before we intervene in any case.
Οκ, θα περιμένω πάλι 14 μέρες και αν δεν λάβω τα χρήματα θα επικοινωνήσω μαζί σου, ευχαριστώ.
Ok, I will wait 14 days again and if I don't receive the money I will contact you, thank you.
De acuerdo,esperaré de nuevo 14 días y si no recibo el dinero contactaré con ustedes, gracias
Αυτά είναι σπουδαία νέα.
Τώρα πρέπει να λάβουμε τις πληροφορίες στον υπεύθυνο επίλυσης παραπόνων σας, αλλά και στην ομάδα δεδομένων μας, ώστε να μπορούν να ελέγξουν τις πληροφορίες σχετικά με τους παίκτες από την Πορτογαλία που δεν επιτρέπονται σε αυτό το καζίνο.
That is great news.
Now we have to get the information to your complaint resolver, but also to our data team, so they can check the information about players from Portugal not being allowed at this casino.
Επιτέλους πληρώθηκε! Σας ευχαριστώ!
Finally paid! Thank you!
Por fin pagado! Gracias!
Αυτό είναι υπέροχο!
Πώς θα περιγράφατε την εμπειρία σας από αυτό το καζίνο συνολικά, αν δεν σας πειράζει να ρωτήσω;
Μπορείτε ακόμη και να το γράψετε στην κριτική χρήστη σας εδώ αν σας ενδιαφέρει.🙂
That's great!
How would you describe your experience from this casino overall, if you don't mind me asking?
You can even write it in your user review over here if you're interested.🙂
Γεια σας, έχω ένα πρόβλημα. Κέρδισα ένα μεγάλο ποσό σε ένα παιχνίδι, αλλά ξαφνικά όταν υπήρχε το ποσό που κέρδισα, εμφανίστηκε ένα μήνυμα σφάλματος μετά από 2-3 δευτερόλεπτα και δεν μπορούσα να ανοίξω το παιχνίδι. Τώρα δεν έχω λάβει τα κέρδη μου, ούτε είναι στην ιστορία, αλλά ήμουν έξυπνος και τράβηξα ένα στιγμιότυπο οθόνης μόλις κέρδισα και εμφανίστηκε ένα μήνυμα σφάλματος και στο βάθος μπορείτε να δείτε ότι κέρδισα ένα μεγάλο ποσό. Τώρα έχω ήδη γράψει μπρος-πίσω με υποστήριξη, αλλά πάντα με χτυπούσαν. Εχω κουβεντα που λενε αν δεν υπαρχουν τα χρηματα καποια στιγμη επικοινωνησε μαζι μας παλι.... δεν εχει γινει τιποτα μεχρι σημερα και ειμαι στη διαδικασια να αποφασισω για δικηγορο γιατι εχω αποδειξεις και το ξερω θα έχω δίκιο.
Hello, I have a problem. I won a large sum in a game, but suddenly when the amount won was there, an error message came up after 2-3 seconds and I couldn't open the game. Now I haven't received my winnings, nor is it in the history, but I was clever and took a screenshot as soon as I won and an error message came up, and in the background you can see that I've won a large sum. Now I've already written back and forth with support, but they always just hit me. I have chats where they say if the money isn't there at a certain time, contact us again.... nothing has happened to date and I'm in the process of deciding on a lawyer because I have evidence and I know that I'll be right.
Hallo ich habe ein Problem und zwar habe ich in einem Spiel eine hohe Summe gewonnen doch plötzlich als die gewonnene Summe dort stand kam auch nach 2-3 Sekunden eine Fehler Meldung und ich konnte das Spiel nicht öffnen nun habe ich weder mein gewinn bekommen noch steht es im Verlauf, aber ich war do Klever und habe sofort als ich es gewonnen habe und eine Fehlermeldung kam ein Screenshot gemacht und im Hintergrund erkennt man das ich eine große Summe gewonnen habe nun habe ich schon mit dem Support hin und her geschrieben ich werde immer nur hingehauen habe chats wo drin steht wenn das geld dann und dann nicht drauf ist melden sie sich bei uns nochmal.... bis heute nichts passiert und bin dabei mich für einen Anwalt zu entscheiden da ich Beweise habe und ich weis das ich recht bekommen werde
Γεια σας, κρίμα που δεν έχετε καμία συγκεκριμένη απάντηση τι έγινε. Πιστεύω ότι το καζίνο θα μπορούσε να ερευνήσει κάτι παρόμοιο με τον πάροχο του παιχνιδιού, αλλά αν δεν σας έλεγαν τίποτα, τότε δεν ξέρω πού θα μπορούσε να ήταν το λάθος. Πόσο καιρό αντιμετωπίζετε αυτή την κατάσταση;
Έχετε σκεφτεί να υποβάλετε μια καταγγελία μαζί μας και η ομάδα μας θα προσπαθήσει να το εξετάσει περαιτέρω και να σας βοηθήσει αν είναι δυνατόν.
Αν αυτό δεν δουλέψει, τότε θα πήγαινα με αυτό που έγραψες και αυτό σημαίνει δικηγόρος.
Τι πιστεύεις;
Hello, it's a pity you don't have any concrete answer what happened. I believe that the casino could investigate something similar with the game provider, but if they didn't tell you anything, then I don't know where the mistake could have been. How long have you been dealing with this situation?
Have you thought about filing a complaint with us and our team would try to look into it further and help you if possible.
If that doesn't work, then I would go with what you wrote and that means a lawyer.
What do you think?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.