Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοSwiper Casino - γενική συζήτηση

Swiper Casino - γενική συζήτηση

 από reegee94
|
2.697 προβολές 32 απαντήσεις |
|
1 2
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Swiper Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.

ive won some money on this online casino 2 weeks ago, it wouldn’t let me verify myself at first, after a week of waiting they asked me to verify myself which was such a challenge after so many back and forward sending and waiting days for a response I think I am verified but now they are saying I need additional documents but won’t tell me what additional documents I need. I’ve so far sent in bank statements, photo id, selfie photo of myself with my I.d and their website in the background, verification that my card is mine. I’ve been back and forth on the chat about 40 times. I’ve emailed them and now there email addresses don’t exist. This is getting ridiculous.

reegee94

Hi!

Seeing such struggles is always depressing. Any requests that the casino makes of the players should be precise and easy to understand. I would like to state without further ado that you made the right decision in filing the complaint. Please be prepared, though, the procedure will take some time to complete as we give the casinos time to process the KYC and process the withdrawal. It is not good that the email address appears to be nonexistent. Might they have social media accounts? It occasionally works.

I assume you have already attempted to ascertain what you must supply, so until someone from the casino clarifies further, I fear we will only be able to speculate. 🙁


Whatever the situation, we greatly value any updates that you provide.


I have won some money on this casino and they are making it so difficult to withdraw my winnings. I’m trying to do a complaint as I have been waiting a couple weeks now and nothing. I tried to email both their emails and now they apparently don’t exist. Has anyone used this casino before and can give me some feedback

reegee94

Hopefully, players will get around to sharing their stories soon. There is not much I can do, based on the complaint and empty user feedback sections. 🙁

Προσπαθώ εδώ και 2 εβδομάδες να βγάλω τα χρήματά μου από αυτό το καζίνο, αλλά η απόσυρσή μου απορρίπτεται και κάθε φορά δικαιολογούνται γιατί δεν μπορούν να πληρώσουν ακόμα. Πρώτα ζητούν έγγραφα ξανά και ξανά, αφού τελικά επιβεβαιώσω τον λογαριασμό μου λένε ότι η πληρωμή δεν έγινε λόγω τράπεζας και μετά κάνω άλλη ανάληψη και μου λένε ότι πρέπει να επιβεβαιώσω τον λογαριασμό παρόλο που είναι ήδη επιβεβαιωμένο. ..

Αυτόματη μετάφραση:
mirkous

Have they asked for some additional document that you did not provide, perhaps? Sometimes a casino can do that.

I also saw your complaint here with our team, and Tomas needs some questions to be answered, so please update him whenever possible.

Keep us informed about any progress, please.

Ξέρετε ποιος μπορεί να με βοηθήσει

Αυτόματη μετάφραση:

Περιμένω πάνω από μια εβδομάδα. Το μόνο που ακούω είναι ότι πρέπει να περιμένω. Τι μπορώ να κάνω; Η βοήθειά σας

Αυτόματη μετάφραση:
mirandasantossandra5

Hi, I'm sorry you've been waiting a while for your withdrawals. Did the casino tell you any indication why they have a delay? Was it necessary for you to verify with the casino? Is this your first withdrawal?

Please let me know.

Jaro

Το καζίνο Swiper δεν πληρώνει!!! Έχω ήδη στείλει email και δεν απαντούν! Είπαν ότι θα πληρώσουν σε 3 μέρες. Περιμένω από τις 25 Σεπτεμβρίου. Email εγγραφής:

μπορείς να βοηθήσεις;

file

Αυτόματη μετάφραση:
mirandasantossandra5

They do pay just takes a very long time mine took 4/5 weeks if I remember correctly

reegee94

Ευχαριστώ για την απάντηση, αλλά είπαν ότι θα πάρει 3 ημέρες. Δεν απαντούν σε email.

Δεν νομίζω ότι είναι φυσιολογικό

Αυτόματη μετάφραση:

Έχουν περάσει 10 μέρες

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro

Καμία απάντηση 🥲

Αυτόματη μετάφραση:

The done the same to me took 4/5 weeks it said 3 days then they said 5 days then 3 days again on the chat I went through the same

Σας ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:

Το καζίνο Swiper δεν πληρώνει!!! Έχω ήδη στείλει email και δεν απαντούν! Είπαν ότι θα πληρώσουν σε 3 μέρες. Περιμένω από τις 25 Σεπτεμβρίου. Email εγγραφής:

μπορείς να βοηθήσεις;

file

Αυτόματη μετάφραση:

We give casinos 14 days to sort out everything necessary around withdrawing the money. If they can't, then you can let us know and we will try to help. If they also ignore you, you can file a complaint with us, but I would personally give it some more time. If you were told you had 3 days to get your money back and it didn't happen, that's not the best way for the casino to advertise itself, but two weeks is necessary for us to contact the casino in such cases. 

Do you think you could hold out and wait for the money to come in or for the casino to contact you?

Ζήτησα απόσυρση στις 19 και μετά από αναμονή για έγκριση για περισσότερες από 15 ημέρες, μου είπαν μέσω email ότι η ανάληψη ήταν ανεπιτυχής. Μου ζήτησαν υπομονή και συγγνώμη μέσω chat. Έκανα ξανά την ανάληψη και πρέπει να περιμένω ξανά; Μπορώ να κάνω κάτι άλλο; Έχω δύο αναλήψεις να κάνω αφού δεν με αφήνουν να τα αποσύρω όλα με τη μία.

Αυτόματη μετάφραση:
Onush

Χωρίς Swiper;

Αυτόματη μετάφραση:
1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα