Γεια!
Το να βλέπεις τέτοιους αγώνες είναι πάντα καταθλιπτικό. Τυχόν αιτήματα που κάνει το καζίνο στους παίκτες πρέπει να είναι ακριβή και εύκολα κατανοητά. Θα ήθελα να δηλώσω χωρίς περαιτέρω καθυστέρηση ότι πήρατε τη σωστή απόφαση για την υποβολή της καταγγελίας. Ωστόσο, να είστε προετοιμασμένοι, η διαδικασία θα χρειαστεί λίγο χρόνο για να ολοκληρωθεί, καθώς δίνουμε χρόνο στα καζίνο να επεξεργαστούν το KYC και να επεξεργαστούν την ανάληψη. Δεν είναι καλό που η διεύθυνση email φαίνεται να είναι ανύπαρκτη. Μπορεί να έχουν λογαριασμούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης; Περιστασιακά λειτουργεί.
Υποθέτω ότι έχετε ήδη προσπαθήσει να εξακριβώσετε τι πρέπει να παρέχετε, οπότε μέχρι κάποιος από το καζίνο να διευκρινίσει περαιτέρω, φοβάμαι ότι θα μπορούμε μόνο να κάνουμε εικασίες. 🙁
Όποια και αν είναι η κατάσταση, εκτιμούμε πολύ τις ενημερώσεις που παρέχετε.
Hi!
Seeing such struggles is always depressing. Any requests that the casino makes of the players should be precise and easy to understand. I would like to state without further ado that you made the right decision in filing the complaint. Please be prepared, though, the procedure will take some time to complete as we give the casinos time to process the KYC and process the withdrawal. It is not good that the email address appears to be nonexistent. Might they have social media accounts? It occasionally works.
I assume you have already attempted to ascertain what you must supply, so until someone from the casino clarifies further, I fear we will only be able to speculate. 🙁
Whatever the situation, we greatly value any updates that you provide.
Αυτόματη μετάφραση: